Meneer rechts 2x AUB.quote:Op zondag 24 juli 2005 14:32 schreef creno het volgende:
ik zat meer aan cowboy's te denken zoals:
[afbeelding]
Ach er zijn genoeg overdekte clubs en feesttentenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:15 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
[afbeelding]
Waterproof..
(Niet dat ik 't gebruik, maar toch...)
Wat lief dat je ook meteen voor mij besteldquote:
Als ik me de foto's van vorig jaar herinner, zijn het eerder iele in roze mouwloze tshirtjes gehulde nichtjes...quote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef Ang3l het volgende:
Lekker knus opgepropt met brede in witte natte t-shirts gehulde beregende homo's
quote:Op zondag 24 juli 2005 15:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon zwart haar?.
Yup.. ff wat anders. Ontkleurder prikte een beetje. Ik dacht ook ff dat ik blond werdquote:Op zondag 24 juli 2005 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
NietesHij heeft choco toffee haar *likt wiz's hoofd*
Ow.. dan moet ik dan 3x bestellenquote:Op zondag 24 juli 2005 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat lief dat je ook meteen voor mij besteld
Ik ben bang dat ik gi-gán-ti-sche poenproblemen krijg....quote:
*mieuw*quote:Op zondag 24 juli 2005 16:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iets van een goeiemiddag ofzo..
Ben ff mn tijdsbesef kwijt
Wij (oa. XMN8R en ik) zijn pas rond half 4 denk ik in Tilburg. Waarom kun je 's avonds niet?quote:Op zondag 24 juli 2005 16:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik gi-gán-ti-sche poenproblemen krijg....![]()
én ik kan alleen maar overdag.... Dus moet 's avonds alweer weg...
Aan de andere kant kán ik de gok nemen... Mijn gevoel zegt gaan, mijn verstand zegt blijf thuis....
Die hebben al eten gehad en een knuffelquote:
Laatste trein he....quote:Op zondag 24 juli 2005 16:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wij (oa. XMN8R en ik) zijn pas rond half 4 denk ik in Tilburg. Waarom kun je 's avonds niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |