Met wahaaattt...?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:25 schreef creno het volgende:ik kan niet naar de tv rennen, keizerpinguin zit een dvd te kijken
Ja dat was zo'n "we moeten een hippe zwoele MTV clip d'rin doen om de breezers aan te spreken" scene ..quote:Op zondag 24 juli 2005 18:15 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was toch met een veel te lange ondergrondse dans scene ofzo???
Heb je Irriversíble ooit gezien?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Matrix 2.. matrix 2.. hmm hoe ging ie ook alweer.. Owja... Monica Bellucci's lippen. Dat was het een beetje..
ik kan me ook niet herrinneren in welk stuk ik weer wakker werd....quote:Op zondag 24 juli 2005 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was zo'n "we moeten een hippe zwoele MTV clip d'rin doen om de breezers aan te spreken" scene ..... nutteloos stukje filmvulling
iddquote:Op zondag 24 juli 2005 18:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik kan me ook niet herrinneren in welk stuk ik weer wakker werd....
deel 2 en 3 waren zowiezo eigenlijk overbodig
Monica heeft een aantal films met haar hubby Vincent Cassel gemaakt, waaronder Irreversible, de romantische film L'appartement en Brotherhood of the Wolf. Maar irreversible was wel de freakiest film van het setje films waar ze samen in speelden.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je Irriversíble ooit gezien?
Daar wordt ze 9 minuten lang anaal in verkracht in een continue scene
En dan te bedenken dat de film gemaakt is op VERZOEK van la Bellucci n vriend
Nou ik ben wel benieuwd naar je column.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:48 schreef Waxxer het volgende:
Ik schrijf een column over "banen" n.a.v. een nieuwtje/discussie die is ontstaan na het publiceren van een soort "handleiding". Willen jullie die dan lezen of zal ik gewoon melden als hij geplaatst is (als hij niet wordt geweigerd)?
Gewoon zelf koken.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
*bestellijn bel* Doet u mij maar een schotekl kipsaté
We hebben geen saté
ZET HET DAN OOK NIET OP DE SITE!!! WAT ZIJN JULLIE VOOR LOSERS!!!!!
ik wilde zo graag kipsaté
Hehe.. maar wat heb je dan wel kunnen bestellen??quote:Op zondag 24 juli 2005 18:52 schreef Ang3l het volgende:
*bestellijn bel* Doet u mij maar een schotekl kipsaté
We hebben geen saté
ZET HET DAN OOK NIET OP DE SITE!!! WAT ZIJN JULLIE VOOR LOSERS!!!!!
ik wilde zo graag kipsaté
DVD van GTSTquote:
quote:Op zondag 24 juli 2005 18:57 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Gewoon zelf koken.
Men neme, een grote tomaat, snijd er de top van af en schep de tomaat leeg.
Vul de tomaat met stukjes ham salami en kaas. Besprenkel de inhoud met wat peper en oregano.
Leg wat extra kaas op het gat van de nu gevulde tomaat, zet de tomaat in de oven, 10 minuutjes op 180 graden (let op dat je tomaat groot is en een dikke wand heeft, anders moet je de tijd aanpassen.
voila!
Gevulde tomaat.
het zal wel moeten, mijn moeder neemt niet de tijd om te koken, en m'n pa propt overal uien bij.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wéér zo'n onbekend gegeven van jou???Jij bent gewoon een receptiendier he??
Jajajaja, je had ook gewoon drie keer pasta per week kunnen etenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het zal wel moeten, mijn moeder neemt niet de tijd om te koken, en m'n pa propt overal uien bij.
quote:Op zondag 24 juli 2005 19:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jajajaja, je had ook gewoon drie keer pasta per week kunnen etenKoken is vast een hobby van jou en je hebt allemaal unieke, doch eenvoudige recepten om iets speciaals op tafel te zetten!!
Was je doesjel niet op dan?quote:Op zondag 24 juli 2005 19:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
* GJ komt fris n fruitig uit de doesj
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |