Chuzzle.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat zijn we stil?
Kheb t net afgezet omdat k nu weer QAF ga kiekenquote:
Vooral de zen mode is verslavend.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kheb t net afgezet omdat k nu weer QAF ga kieken
Ik vind je verhalen echt super... ze lezen goed. En juist die momenten zijn toch spannend om te lezen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:07 schreef wonderer het volgende:
Ik kan de seks ook overslaan natuurlijk... Anders lijkt het net of al mijn verhalen alleen daar om draaien... maar ik heb gister toevallig een stuk uit een boek gelezen waar de schrijfster dat inderdaad deed, dat je er net inkwam en dat de hele vrijpartij in drie zinnen wordt samengevat na een uitgebreid voorspel, en ik vond dat toch onbevredigend (pun intended). Alsof het niet mag, zegmaar.
Maar seks en relaties is toch zo'n beetje waar het in ieders leven om draait? Natuurlijk overkomt Arthur ook andere dingen, het is toevallig nu drie van de vier verhalen met seks erin, die andere heb ik nog niet geschreven, dus je krijgt nou een beetje een vertekend beeld...
Wat denken jullie?
ik zou niet weten hoequote:
Jahquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
God wat is t leuk om naar exen te kijken en denken: Ben k blij dat k van je af ben
Go Vlarpquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah![]()
Vorige week m'n ex de kroeg uit gepest..
Stond alleen maar gemaakt klef te doen met Aart![]()
hoi vlarpjequote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jah![]()
Vorige week m'n ex de kroeg uit gepest..
Stond alleen maar gemaakt klef te doen met Aart![]()
Ach.. je kunt ze voor de sex gebruiken?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Go Vlarp![]()
Ben alleen thuis, en spontaan gaan alle exen smsen wat k i.d. vakantie doe...
Niet met hun het bed in duiken![]()
De helft was niet te pruimen in bed, en de andere helft niet erg fijn om te zienquote:
wees maar niet bang hoor, het lukt me toch niet om dat filmpje online te krijgenquote:
lekkerquote:Op zondag 24 juli 2005 00:07 schreef Excess_All het volgende:
[..]
waar heb je gezeten, ik heb je gemist, ik ben nu lekker bruinig :s
quote:Op zondag 24 juli 2005 01:15 schreef wonderer het volgende:
Maar het meisje met de zwavelstokjes vind ik niet echt de moeite waard om een half uur in de vrieskou te staan wachten...
mannen of vrouwen ?quote:
vrouwen.. doen mannen dat ook dan?quote:
uh geen ideequote:Op zondag 24 juli 2005 02:00 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
vrouwen.. doen mannen dat ook dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |