oow ja bij ons hebben ze gewoon 2x getraint omdat FC Twente kwam maar verder beginnen ze pas weer in de 1ste tot 2de week van Augustusquote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:28 schreef tong80 het volgende:
Ja wij trainen al omdat we tegen FC den Bosch gaan spelen volgende week.
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:46 schreef tong80 het volgende:
Tuurlijk mar dan mag het topic al wel geopend worden
de bierteamsquote:Op zondag 24 juli 2005 00:18 schreef Yeahinho het volgende:
Leuke post Frankie, maar volgens mij gaat het hier over het 1e elftal van je amateurclub, toch.
Hier het topic voor de bierteams: Voetballende VBL-ers deel 8, op naar weer een seizoen!.
bij stevo nietquote:Op zondag 24 juli 2005 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:Er zit in veel gevallen wel een kern van waarheid in.
Voor ons nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:52 schreef Yeahinho het volgende:
Grote kans van wel. Vorig jaar was het echter een boutpot van heb ik jou daar.
Ok ik ben de man in het zwart die voor de kantine bij de biertent continue rondjes geeftquote:Op donderdag 28 juli 2005 18:55 schreef Yeahinho het volgende:
Ik mag van mijn ouders niet met oude mannen met grote zelfgemaakte zwart-witte vlaggen meegaan.
speel je in het 1e dan van excelsior 31quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Kom volgend jaar ook geregeld in het Zaterdag Hoofdklasse C topic Hayder! (Die open ik binnenkort met uitgebreide OP)
Ik zelf ben voor de kampioen van vorig jaar Excelsior'31, waar ik zelf ook speel.
een 1tje meerquote:
Da's jammer, die is voor ons.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:32 schreef hayder het volgende:
Zaterdag 27 augustus Supercup
ASWH - Sc. Genemuiden 14.30 uur
Nou, die waren er. Richard Lodder althans. Dat scheelt achterin een hoop.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 17:28 schreef methodmich het volgende:
Vanavond oefenen tegen de eersteklasser RVVH. Benieuwd of er al jongens terug zijn van vakantie.
Ik stond voor de kantine. En heb alles, wel met een pilsje in de hand, gezien.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 18:56 schreef Yeahinho het volgende:
Heb je er wel iets van gezien tong?
Volgens mij was je meer in de kantine (daar diende die keet toch voor?) te vinden dan langs het veld.
We hebben er nog wel nostalgische verhalen over gehad langs de lijn met ouwe suporters.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:33 schreef Yeahinho het volgende:
Tot jullie 16 was het - vooral in de eerste helft - heel aardig hoor.
Maar vanaf daar moest de voorhoede het alleen doen, en zij faalden weer eens hopeloos.
Ik heb je zelfgemaakte zwart-witte vlag gemist trouwens!
Ron vd Bergquote:Op donderdag 11 augustus 2005 02:08 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe heet de beste man?
OJC liet het lelijk liggen tegen Papendrecht toen en nu dus weer?quote:Op zondag 14 augustus 2005 18:44 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verliest op het openingstoernooi van RKDVC de finale van 3e klasser Haarsteeg na pingels. Terechte nederlaag, OJC kwam pas in blessuretijd op 1-1 door een van richting veranderd afstandschot.
Voor de belangstellenden (methodmich), het toernooi heeft een eigen site: www.openingstoernooirkdvc.nl
Ach, het was maar een voorbereidend toernooitjequote:Op maandag 15 augustus 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
OJC liet het lelijk liggen tegen Papendrecht toen en nu dus weer?
jah is de vicente beter moa zal wel, jah ik weet ook dat Rohda Raalt heel goed is maar denk wel dat we winne.quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind onze Vicente wel even een stuk beter. Rohda Raalte is wel een goede test. Dan weet Genemuiden gelijk waar het staat.
Volgens snap jij er weinig van....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:09 schreef hayder het volgende:
zielig den bosch hahahahaahahahah
Laat hem ff spelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Volgens snap jij er weinig van....
Lekker speeden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:58 schreef hayder het volgende:
Robert Boes : ook van eigen jeugd, hij heeft voor dat hij bij sc-genemuiden kwam nog bij
SC-Heerenveen en bij FC-Zwolle Gespeed
ASWH trekt het niveau omhoog, met OJC Rosmalen en Excelsior '31, al is dat ook Overrijssel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:18 schreef pekel het volgende:
Kort samengevat: Kansloos topic met die Overijsselse clubs..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, sympathieke club. Sponsort Autotron ze niet?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Meer is er niet te doen toch?
Ik ben er ooit in een donkergrijs verleden één keer geweest met het gezin, en toen vond ik het zo 'leuk' dat we ruim voor sluitingstijd naar huis zijn gegaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij zat jij er als kleine Yeahinho wekelijks in de verkeerstuin en het huis van de toekomst.
nee zeker niet quick 20 moet je gewoon pakken, en ik denk dat we niet veel kans hebben tegen jullie eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Geen goede generale dus hayder!
Hahaha, kansloos.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef hayder het volgende:
SC-Genemuiden verloren van Quick 20
2-4
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:47 schreef hayder het volgende:
[..]
jah maar genemuiden had allemaal spelers erin van a1 en zo een test
Dit smoesje is zo mogelijk nog kanslozer dan die nederlaag van Genemuiden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:47 schreef hayder het volgende:
[..]
jah maar genemuiden had allemaal spelers erin van a1 en zo een test
Een cluppie met een redelijke historie dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:43 schreef Zjakkie het volgende:
[info over Seolto]
Ik ben er niet bij, dus verwacht ik een extra uitgebreid wedstrijdverslagquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Morgen oefent het eerste van Geldrop/AEK tegen het eerste van OJC Rosmalen (jawel de club van Yeahinho).
Ik ben benieuwd
Als ik ga (wat nog niet 100% zeker is) zal ik dat zeker doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij, dus verwacht ik een extra uitgebreid wedstrijdverslag.
Noteer maar wat nummers en uiterlijke kenmerken (van de spelers die (je) opvallen), dan weet ik precies welke OJC-er je bedoelt.
Maar ook een grote kwalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Op jullie niveau (met alle respect) is het inderdaad een goed spitsje. Geslepen vos he.
Jullie niveau ? We zijn twee keer achter elkaar gepromoveerd en spelen op het één na hoogste niveau. Je doet een beetje denigrerend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Op jullie niveau (met alle respect) is het inderdaad een goed spitsje. Geslepen vos he.
Hoe doet Ronnie Buitenkamp het? Ik hoorde dat ie (ook) bij jullie 4e keeper is...?
You're Welcome. Bedankt voor de intresse ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Een cluppie met een redelijke historie dus.. Bedankt voor de info.
Precies, zaterdag 1 is beter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
Eerste klasse zaterdag of eerste klasse zondag scheelt volgens mij wel wat,
4 tegengoals is verrassend veel, maar eindelijk weer eens zelf flink scoren is weer positief. Geen idee of de vaste defensie speelde, dus dat kan schelen.quote:Op sportpark De Blauwe Kei maakten Baronie en ASWH er vanavond een waar doelpuntenfestijn van. Na het laatste fluitsignaal stond er een 4-4 eindstand op het bord.
De Ambachtste formatie die komende zaterdag, als regerend Nederlands kampioen amateurvoetbal, speelt tegen SC Genemuiden voor de Super Cup was voor Baronie een mooie tegenstander om te kijken hoe ver het elftal van Ad van Seeters is in de voorbereiding. De coach zal kunnen constateren dat het aanvallend steeds beter gaat maar dat er te makkelijk doelpunten worden geïncasseerd. Al binnen zes minuten stond de landskampioen op een 0-1 voorsprong. Jordy Bogers kon geheel ongedekt een bal uit een corner op de lat boven Illary van der Lee koppen waarna het voor Arjan Human simpel was om te scoren. “We krijgen wederom een doelpunt tegen uit een corner. We maken voor iedere wedstrijd keiharde afspraken maar in het veld worden ze niet nagekomen. Zo zouden we zowel Arjan Human als Louis van Kleef dubbel dekken en dat verzaakten we.”, aldus Ad van Seeters.
De oefenmeester zal content zijn geweest met de vorderingen van zijn team want binnen vijf minuten was de achterstand omgebogen in een 2-1 voorsprong. Marruchen Zimmerman, die steeds beter gewend raakt aan het Baronie spelsysteem, zette een aanval op met Jeroen Rigbers die de aalvlugge linksbuiten zelf afrondt. Niet veel later gaf Sjaron van Zon een afgemeten voorzet die door Ousmane Derra, waarvan Baronie hoopt dat hij voor de Baronnen in de competitie actief kan zijn, koppend werd omgezet in een doelpunt.
Daarna golfde de wedstrijd op en neer waar ASWH duidelijk liett zien waarom het al een aantal jaren in de top van de zaterdaghoofdklasse een rol speelt. Toch kwam Baronie niet echt in de problemen al moet daarbij worden opgemerkt dat de scheidsrechter de Baronnen niet echt ongunstig was gezind. Dit wekte wat irritatie op bij ASWH waardoor de wedstrijd soms wat onvriendelijk werd. Vijf minuten voor het rustsignaal scoorde Marruchen Zimmerman, na wanorde in de ASWH verdediging, zijn tweede doelpunt van de avond.
ASWH coach Jack van de Berg zal in de rust het nodige hebben gezegd want de tweede helft was net begonnen toen Izaak Verhoeven de Ambachters terug in de wedstrijd bracht. Wederom werd er niet goed door de Baronie defensie geanticipeerd op een corner. ASWH ging op jacht naar de gelijkmaker maar de ingevallen Martijn van Galen liet zien wat voor voetballende klasse hij heeft. Bij een afgeslagen bal hield hij met het hoofd (letterlijk en figuurlijk) het overzicht en zodoende kon Ruud van Dijk de 4-2 binnen schieten. Toch was de wedstrijd verre van beslist. Met nog vijfentwintig minuten te spelen kreeg Louis van Kleef veel te veel ruimte voor zijn actie. Schuin voor het doel van Emiel Akkermans schoot hij de bal in de verre hoek en liet de Baronie doelman kansloos. Het duel werd op het scherpst van de snede gespeeld en doordat de scheidsrechter het niet altijd even kort hield werd het duel steeds onvriendelijker zeker omdat beide elftallen niet wilden verliezen. Dat gebeurde uiteindelijk ook niet want Rick Verbrugge maakte met ruim een kwartier op de klok de gelijkmaker.
Zowel ASWH als Baronie ging daarna nog op zoek naar de winnende treffer maar die zou er niet meer komen.
Ondanks dat Baronie tot twee keer toe een ruime voorsprong uit handen gaf en dat het in de oefencampagne wederom niet heeft kunnen winnen was Ad van Seeters na afloop van het duel content over zijn elftal: “We maken nu goede vorderingen. Dit was een volwaardig hoofdklasseduel. We moeten alleen leren van de tegentreffers. Die krijgen we veel te makkelijk binnen. Onze keepers moet meer coachen. Positief is dat we vandaag zeven, acht misschien negen mooie aanvallen op de mat hebben gelegd waaruit we vier keer hebben gescoord.”
Baronie - ASWH 4-4
06. Arjan Human 0-1
09. Marruchen Zimmerman 1-1
11. Ousmane Derra 2-1
40. Marruchen Zimmerman 3-1
47. Izaak Verhoeven 3-2
55. Ruud van Dijk 4-2
65. Louis van Kleef 4-3
72. Rick Verbrugge 4-4
Scheidsrechter: dhr. ?
toeschouwers: 100
Niet in Noord-Brabant , maar daar zijn ook veel meer zondagclubs dan zaterdagclubs, dat zal er wel veel mee te maken hebbenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Precies, zaterdag 1 is beter.
Precies. Zaterdagvoetbal is er hier amper, dus vandaar dat dat niveau niet bijster hoog ligt.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet in Noord-Brabant , maar daar zijn ook veel meer zondagclubs dan zaterdagclubs, dat zal er wel veel mee te maken hebben
In navolging van mijn eerdere post, heeft het kampioenschap nog een staartje gekregen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 16:22 schreef FrankyMcG het volgende:
Laar 4, waar al mijn vrienden spelen, is vorig jaar op de laatste speeldag kampioen geworden in de 6e klasse reserves.
[afbeelding]
Door de winst in de laatste wedstrijd, eindigde ze 2 punten boven de nummer 2 uit Ospel (buurgemeente), dit was dus reden voor 3 dagen feest (lees BIER!)
[afbeelding]
Ze gaan dit jaar uitkomen in de 5e klasse dus, en tevens zijn ze waarschijnlijk weer tot Laar 3 gebombardeerd!
Het hele team is bijelkaar gebleven, en er zijn een pottige verdediger en een goeie snelle linksbuiten aangetrokken (ook weer bekenden van de groep). De vele vragen van Laar 1 om spelers te lenen voor de selectie is afgewezen.
5e klasse is andere koek, dus we zullen zien.......
waren zo ergquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, als je iemand trapt als die wil ingooien met de grensrechter op 1 meter naast je, ben je niet slim bezig, dus zo raar was die rode kaart niet.
Ik ben inderdaad niet gegaan afgelopen woensdag.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:02 schreef Yeahinho het volgende:
Bos81 is woensdag niet meer geweest naar Geldrop - OJC?
Het enige dat ik weet is dat OJC met 0-1 heeft gewonnen bij de hoofdklasser.
Oke, iemand die teert op de prestaties in het verleden dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:41 schreef hayder het volgende:
nou vaduz de laatse tijd niet meer vroeger maar die tijden zo om en die 3 vind ik niet goed is resekario die ramt de bal alleen weg meer niet.
wie hadden de 2 rode kaarten welke nummer weetje dat en hoe ze er uit ziet
behoorlijk veel (goede) nieuwe aanwinsten, dus ik denk dat, als het team ingespeeld is, er wel wat moois gedaan kan wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Zouden jullie niet direct degradatiekandidaat zijn dan?
Jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:49 schreef Remzerrr het volgende:
Geldrop is de club van Bos81?
Hoe doet de van FC Eindhoven overgekomen Erik van Adelberg het bij jullie?quote:
Daar kan ik op dit moment nog niks over zeggen. Ik weet wel dat hij in een oefenwedstrijd heeft gescoord.quote:Op zondag 28 augustus 2005 13:23 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Hoe doet de van FC Eindhoven overgekomen Erik van Adelberg het bij jullie?
De bovenste foto die jezelf hebt gepost gisterenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 15:01 schreef methodmich het volgende:
Welke was foto nummer 16 eigenlijk?
Welke club ?quote:Op zondag 4 september 2005 01:46 schreef JPM01 het volgende:
2-1 gewonnen dus de eerste 3 punten zijn binnen.
zelf met 0-1 gewonnen
correct zit in 3e klasse noord samen met de buren Olympia '28 uit hasselt en VHK uit sint janskloosterquote:Op zondag 4 september 2005 15:03 schreef -Vaduz- het volgende:
DESZ Zwartsluis.
goed schrijven kunnen ze aan de andere kant van het zwartewater ook al niet... wat kunnen ze eigenlijk wel, rellen ja daar zijn ze goed inquote:Op zondag 4 september 2005 18:05 schreef hayder het volgende:
nee tuurlijk niet het gaat toch over amateur voetbal.
woon jij in zwartsluis ikke in genemuiden.
je heoft alleen maar met de pond en dan kan ik je rammen
grapje
dan kom ik je nog wel een keer tegenquote:Op maandag 5 september 2005 11:01 schreef JPM01 het volgende:
[..]
goed schrijven kunnen ze aan de andere kant van het zwartewater ook al niet... wat kunnen ze eigenlijk wel, rellen ja daar zijn ze goed in![]()
maar goed, kom maar op ik heb het 4e dan wel achter me staan en dat zijn geen kleine jongens
ik mag dan wel in zwartsluis wonen maar ik volg Genemuiden in de hoofdklasse ook wel hoor. enne ik kom ook nog wel een keer in genemuiden voetballlen tegen het 8e of 9e dacht ik![]()
En welk team is dat?quote:Op maandag 5 september 2005 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoooo eerste wedstrijd in de tweede klasse is gewonnen, 0-1 Tholense Boys uit...
Hier wordt deze hoofdklasse uitgebreider gevolgd:quote:Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef Gershom het volgende:
Ons eerste heeft gister 2-0 van Appingendam 1 gewonnen..
Voor meer informatie: www.quick20.nl
jij zit toch niet in 1 van die ploegen?? want dan blijf ik thuisquote:Op maandag 5 september 2005 16:59 schreef hayder het volgende:
[..]
dan kom ik je nog wel een keer tegen![]()
ben je bangquote:Op maandag 5 september 2005 19:50 schreef JPM01 het volgende:
[..]
jij zit toch niet in 1 van die ploegen?? want dan blijf ik thuis![]()
Sta jij op de elftalfoto van ADO '20 als elftalbegeleider in de seizoensgids topamateurs???quote:Op zondag 4 september 2005 19:40 schreef Sersjee het volgende:
Heb begrepen dat Hilversum - ADO´20 1-1 is geworden, waarbij mijn teer beminde ploeggie pas vlak voor tijd de gelijkmaker wist te scoren. Scheelt voor de mannen weer een niet al te vrolijke busreis.
Het immer onvolprezen ADO 2 bleef tegen promovendus DCG 2 op 3-3 steken, erg jammer als je bedenkt dat we 5 min. voor tijd nog 3-1 voor stonden... We benne prutsers!
GPC natuurlijk!! Weet iedereen.quote:
nee ik wil niet spelen tegen relschoppers.., krijgt flashback naar FC meppel 8 een elftal vol met zwartvolk die alleen maar op rellen uit was.quote:
NSVV won in dezelfde klasse als GPC Vlissingen afgelopen zaterdag nog eclatant met 0-5 bij De Meeuwen, zie daar het klasseverschilquote:Op woensdag 7 september 2005 15:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
GPC natuurlijk!! Weet iedereen.
ASWH gisteren een oefenmatch bij NSVV met 0-6 gewonnen.
Geloof dat het toch wel bekend mag zijn bij mij, heb het hele vorige seizoen melding van GPC gemaaktquote:Op maandag 5 september 2005 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ja zou leuk zijn als je meer informatie post. Welke club enzo. Dat is leuker om te lezen.
Gewoon oefenduel dat al gepland was, geen idee hoe er verder gespeeld is.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zelfvertrouwen aan het opvijzelen, of wilde Jack wat proberen?
Oh was jij dat ?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geloof dat het toch wel bekend mag zijn bij mij, heb het hele vorige seizoen melding van GPC gemaakt
Seolto 1 heeft ook een aantal jaar in de klasse met Tholense Boys gespeeld, tot 2 jaar geleden degradatie een feit was, vandaag dat ik het me even afvroeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
NSVV won in dezelfde klasse als GPC Vlissingen afgelopen zaterdag nog eclatant met 0-5 bij De Meeuwen, zie daar het klasseverschil
Als daar de selectiefoto instaat die ook op ado20.nl te vinden is, dan wel ja. Staand, helemaal rechts.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sta jij op de elftalfoto van ADO '20 als elftalbegeleider in de seizoensgids topamateurs???
bestellen via vi.nl !!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als daar de selectiefoto instaat die ook op ado20.nl te vinden is, dan wel ja. Staand, helemaal rechts.
Heb die hele seizoensgids nog niet gezien hier in de buurt, best irritant.
Raar, werkt deze link wel?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
Euhm... maar welk formulier moet ik nu invullen??
http://www.vi.nl/vi/show/id=174323/sc=1b7f56
Ja, dankje!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Raar, werkt deze link wel?
http://www.vi.nl/vi/show/id=209515/sc=3aeea8
Dan moet je nog veel geluk hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
Je kan hem ook in de winkel halen in plaatsen waar een hoofdklasser is.
Nee, maar Sersjee wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een hoofdklasser hebben ze in Rosmalen niet meer.
Wordt Rick te Riele dan ook gezien als 'eigen jongen'?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef Sethje het volgende:
Nemelaer vorig weekend met 3-1 verloren van rkjvv...deze zondag naar ODC..ben benieuwd wat het word. Eerste jaar 2e klasse voor ons, bereikt met alleen maar eigen jongens enw e zijn de enige die niet betalen, dat is toch ook een mooi punt.
In Haaren, hier niet zo ver vandaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Waar zit dat ergens?
maar die hebben al heel lang niet verlorenquote:
Ik bedoel op de grote toernooien. Altijd de schoonheidsprijs maar wel met lege handen.quote:Op maandag 12 september 2005 13:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar die hebben al heel lang niet verloren
Tegenwoordig wel jaquote:Op maandag 12 september 2005 15:35 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die doen het juist andersom: hoop kritiek, wel punten![]()
Netjes! Wie scoorden?quote:Op maandag 12 september 2005 15:27 schreef Da_Sandman het volgende:
GPC Vlissingen heeft ook de tweede wedstrijd in de tweede klasse gewonnen. Op eigen veld werd Zaamslag met 5-2 verslagen
Ze stonden buiten op de bus te wachten, hadden we een discussie wie nou Dick Kooiman was. Ik er naar toegelopen en gevraagd Dick Kooiman bij jij toch, die was iig knalrood. Iedereen in een deuk.quote:Op zaterdag 17 september 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
De Schreuders zijn echte kippenboeren uit Barneveld idd. Kooijman verrassende aanwinst!
de reden is nu ook bekend.., vanwege een sterfgeval bij fitboysquote:
Jaquote:
Nog geen idee eigenlijkquote:Op zondag 18 september 2005 16:07 schreef methodmich het volgende:
Wie schoten ze binnen Sandman?
quote:VVC’68-GPC Vlissingen 3-3: In de openingsminuut maakte Martijn van Elzakker 1-0, waarbij doelman Guingo allerminst bekwaam reageerde. Jeroen van Ommen tekende na een kwartier vanaf elf meter voor 1-1, maar ook vanaf de strafschoppunt zorgde Baay vijf minuten later voor 2-1. Erik de Ruiter knalde in de veertigste minuut de 2-2 in de bovenhoek, maar in de slotminuut maakte doelman Guingo weer foutje: 3-2 via Bellemans.
VVC’68 liet vervolgens verschillende counterkansen onbenut en prompt werd het - verdiend - tien minuten voor tijd 3-3 door een kopbal van Maarten Peene.
Ja vorig jaar gestopt met spelen. Is nu een soort manusje van alles rond het elftal. Zit gewoon in z'n wedstrijdkleren in de dug out omdat ie een verwoestende vrijetrap heeft. Kan ie er altijd in de 90ste minuut worden ingebracht zoals nu zo ongeveer het geval was. Maar wij lachen bij NIVO ook om die rare dingen hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |