Geloof dat het toch wel bekend mag zijn bij mij, heb het hele vorige seizoen melding van GPC gemaaktquote:Op maandag 5 september 2005 18:24 schreef tong80 het volgende:
Ja zou leuk zijn als je meer informatie post. Welke club enzo. Dat is leuker om te lezen.
Gewoon oefenduel dat al gepland was, geen idee hoe er verder gespeeld is.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Het zelfvertrouwen aan het opvijzelen, of wilde Jack wat proberen?
Oh was jij dat ?quote:Op woensdag 7 september 2005 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Geloof dat het toch wel bekend mag zijn bij mij, heb het hele vorige seizoen melding van GPC gemaakt
Seolto 1 heeft ook een aantal jaar in de klasse met Tholense Boys gespeeld, tot 2 jaar geleden degradatie een feit was, vandaag dat ik het me even afvroeg.quote:Op woensdag 7 september 2005 17:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
NSVV won in dezelfde klasse als GPC Vlissingen afgelopen zaterdag nog eclatant met 0-5 bij De Meeuwen, zie daar het klasseverschil
Als daar de selectiefoto instaat die ook op ado20.nl te vinden is, dan wel ja. Staand, helemaal rechts.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:07 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sta jij op de elftalfoto van ADO '20 als elftalbegeleider in de seizoensgids topamateurs???
bestellen via vi.nl !!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Als daar de selectiefoto instaat die ook op ado20.nl te vinden is, dan wel ja. Staand, helemaal rechts.
Heb die hele seizoensgids nog niet gezien hier in de buurt, best irritant.
Raar, werkt deze link wel?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:19 schreef Yeahinho het volgende:
Euhm... maar welk formulier moet ik nu invullen??
http://www.vi.nl/vi/show/id=174323/sc=1b7f56
Ja, dankje!quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Raar, werkt deze link wel?
http://www.vi.nl/vi/show/id=209515/sc=3aeea8
Dan moet je nog veel geluk hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef methodmich het volgende:
Je kan hem ook in de winkel halen in plaatsen waar een hoofdklasser is.
Nee, maar Sersjee wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een hoofdklasser hebben ze in Rosmalen niet meer.
Wordt Rick te Riele dan ook gezien als 'eigen jongen'?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:50 schreef Sethje het volgende:
Nemelaer vorig weekend met 3-1 verloren van rkjvv...deze zondag naar ODC..ben benieuwd wat het word. Eerste jaar 2e klasse voor ons, bereikt met alleen maar eigen jongens enw e zijn de enige die niet betalen, dat is toch ook een mooi punt.
In Haaren, hier niet zo ver vandaanquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Waar zit dat ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |