abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29487549
Karig verslagje Vaduz! Klopte je gedachte opstelling nog een beetje enzo?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29487720
Ik vond een nietszeggend oefenwedstrijdje niet echt een verslag waard eigenlijk.
That's all folks!
pi_29488300
Voor de liefhebber het ik het toch maar even een verslagje gemaakt: Hoofdklasse C Zaterdag seizoen 2005/2006
That's all folks!
  zondag 7 augustus 2005 @ 18:20:27 #54
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_29489302
Dovo maakte toch nog redelijk wat indruk op mij in de wedstrijd tegen Argon (2-1 overwinning voor DOVO). De aanval is stukken beter dan vorig seizoen, met een messcherpe Martin vd Meijden. De jongen presteert gewoon geweldig. De eerste wedstrijd, daar draait het om. Ik denk dat Dovo wel weer mee kan doen om het kampioenschap dit jaar. We beginnen met een gepromoveerde 1ste klasser, dus dat is een voordeel.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_29489916
Die linksbuiten van jullie is erg goed. Afgaande op wat ik heb gezien is het team vooral erg degelijk. Maar niet degelijk genoeg als ik het team vergelijk met het ASWH dat ik gezien heb.
That's all folks!
pi_29539613
ASWH gisteren geoefend tegen eersteklasser Zwaluwen Vlaardingen. Uitslag: 5-1. Eigenlijk een kopie van een week eerder tegen RVVH. Nu was de ruststand 4-0. Zwaluwen liet in de eerste 45 minuten 0 schoten op doel noteren en balbezit was wel 85 - 15 denk ik.

De goals kwamen van Sjoerd van der Waal (2 x, waarvan de 1-0 na een wonderschone actie), Izaäk Verhoeven (na een afgrijselijk slechte uittrap van de keeper) en Rick Verbrugge (na een mooie aanval).

Na rust geloofde ASWH het wel, waarna Zwaluwen zowaar scoorde. Jack van den Berg was woedend en gooide zijn kladblok demonstratief weg. Onder aanvoering van routinier Verhoeven ging het tempo weer iets omhoog, met de 5-1 tot gevolg, van Verhoeven zelf.

Mooi was het om de routiniers Verhoeven en Human te horen coachen tegen jonkies Van der Waal en Verbrugge. Met name die basstem van Human hoor je wel schallen. "Niet te moeilijk Rickie, tik tik en je bent weg man!" Wel een zeer aardige speler, die jongen. Goeie bewegingen, leuke voorzet.

Sjoerd van der Waal wilde op gegeven moment een solo doordrijven en een tegenstander vernederen en kreeg een trap en geen vrije bal. Verhoeven: Ja, van der Waal, zo krijg je een rotschop, spelen man!

Medelijden had ik met de jonge linksback van Zwaluwen, die in 5 minuten 3 keer was gepoort. Ook de keeper had het zwaar. Hij liep naar 4 begeleiders toe in de rust en zei: "Aardig niveautje Jan, jezus. Die 1-0 kon helemaal niet, ik had de hoek gedekt, schiet die gozer hem strak in de verre hoek." Hij vroeg ook nog verbaasd aan twee Ambachters of het klopte dat niet eens het hele eerste speelde. Nou, dat klopte, al wilden de nieuwelingen wat laten zien.

Met name Versluis en Verbrugge bevallen, Van Dam is niet zo fit, Plomp van RBC 2 vind ik een onrustige speler. Zal wel vaste wissel worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_29540727
Die Jack blijft een felle, waar maakt hij zich druk om zeg?
That's all folks!
pi_29540790
Onnodige tegengoals van een eerste klasser, dat hoort niet natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_29540969
Dat is waar, maar om dan je kladblok weg te smijten. Zal wel bij hem passen.
That's all folks!
pi_29541098
Hij zei letterlijk: "Als je dan godverdomme geen zin meer hebt, blijf dan lekker binnen".

Overigens waren er twee kleine Zwaluwen die zich zaten te vergapen aan de werkelijk zeer sterke Alex de Jong.
www.thuisuiteten.nl
pi_29541201
Nieuwenhoorn krijgt een nieuwe leider voor de jeugdopleiding. Oudspeler van Sparta en Groningen en trainer van de club in Qatar waar Frank en Ronald spelen
pi_29552236
En hoe heet de beste man?
That's all folks!
pi_29556824
heb zin 27 augustus ASWH - SC GEnemuiden

Misschien ga ik nog kijken.
Methodmick ga jij nog een verslag maken dan
pi_29557030
Walter van ommeren van aswh lijkt me een goed speler scoorde in de laatske kampioenswedstrijd
en louis van kleef lijkt me goed 7 doelpunten in het seizoen
pi_29561916
Uiteraard zal ik de supercupwedstrijd verslaan.

Walter van Ommeren was onze supersub, hij is inmiddels naar Barendrecht, zoals je kon lezen in het Hoofdklasse B topic. En wellicht kan je via de search nog het topic over de zaterdagkampioenencompetitie van vorig jaar vinden, met mooie OP van mij en Vaduz. Staat alles in over ASWH.

Van Kleef is niet de beste speler van ASWH, wel de spraakmakendste. De besten zijn Arjan Human, Alexander de Jong, Izaäk Verhoeven, Richard Lodder, Xander van de Veeke en Johan Sturrus.
www.thuisuiteten.nl
pi_29562391
Hier zijn de topics, ik vond het leuk om ze weer even door te lezen.

Algeheel zaterdagamateurkampioenschap
Algeheel zaterdagkampioenschap deel 2
That's all folks!
pi_29562501
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 02:08 schreef -Vaduz- het volgende:
En hoe heet de beste man?
Ron vd Berg
pi_29562562
Witte Ron. Best een aardige middenvelder altijd.

En goed teruggevonden, Vaduz. Ga ze ook vanavond nalezen!
www.thuisuiteten.nl
pi_29580139
Het 2e oefenduel van de v.v. Seolto, tegen zondagderdeklasser Beek Vooruit uit Prinsenbeek, is in een 2-2 gelijkspel geëindigd. A.s. zaterdag speelt het eerste thuis tegen NOAD'32 uit Wijk en Aalburg en het 2e een uitwedstrijd tegen dezelfde club.
pi_29607669
Vanmiddag heeft Excelsior'31 een oefenwedstrijd gespeeld tegen eersteklasser DOS'19. Dat het klasseverschil groot was was na een paar minuten al duidelijk. Als het tempo ook maar iets omhoog ging was er al weer een goede doelkans. Binnen no time was het al 3-0, door goals van Martijn Beltman, Hoekstra en Looms. Scheppink, die weer terug van vakantie was maakte er voor rust met twee doelpunten nog 5-0 van.

Na de rust werd er echt met de tegenstander gespeeld. Dribbels, lobjes, over en weer geinen. Alles was mogelijk. Dit zorgde er ook voor dat er 100% kansen gemist werden. Looms, Dijk en Ter Harmsel misten ontzettend goede kansen en zorgden voor hilariteit bij de aanwezige toeschouwers.

Een minuut na Looms' enorme misser stonden Scheppink en Looms weer alleen voor de keeper. Scheppink speelde Looms op de doellijn nog de bal toe. Deze schoot hij er wel in. Scheppink vond het een dansje met de knie waard, Looms kon het natuurlijk wel hebben.

Dijk maakte even later zijn misser ook nog goed met een bal achter het standbeen die er binnenkant paal in ging. Looms tekendevoor het slotakkoord. De 8-0 geeft wel aan dat er geen sprake was van een goede test.
That's all folks!
pi_29608052
Vandaag het Prim Stars toernooi bij ASWH. Er namen drie teams mee, te weten ASWH, SHO en Stormvogels / Telstar. De amateurtak welteverstaan, zondag eerste klasse. Er werden duels van 2 x 25 minuten gespeeld.

ASWH begon tegen SHO. Aanvoerder Johan Sturrus viel in de warming-up uit met een hoofdwond na een ongelukkige botsing, tevens ontbraken de lichtgeblesseerde Alex de Jong en Sjoerd van der Waal. Alex zat gezellig op de tribune met zijn maatje Youssef El Akchaoui, bekend van ADO Den Haag.

ASWH begon voortvarend tegen medehoofdklasser SHO, maar verzuimde te scoren. Een goal van Izaäk Verhoeven werd wegens duwen afgekeurd, Ferry van Lare raakte met een heerlijke boogbal van rand zestien de binnenkant van de paal en Arjan Human verzuimde te schieten in kansrijke positie. In het tweede deel van de 25 minuten bleef ASWH flink beter dan SHO, maar opnieuw liet Human een enorme kans liggen. Eén van mijn kijkgenoten zei dan ook: "zal je zien dat SHO straks wel scoort." En inderdaad, na een corner werd het ineens 0-1. ASWH zette vervolgens nog even een tandje bij, waarna Jordi Boogers alsnog de 1-1 liet aantekenen.

Beste speler in dit duel was nieuweling Rick Verbrugge, die een erg goede indruk maakt deze voorbereiding. Grappig was nog wel de wat kinderachtige goalie van de Oud-Beijerlanders. Hij werd een beetje gepest door wat jonkies, hoogstens 13 jaar oud. Vervolgens klaagde hij bij de arbiter, die hen sommeerde achter de reclameborden plaats te nemen. Gevolg was dat ze hem bleven uitschelden. Ook de "arbiterduwer" van SHO - Jong PSV speelde nog mee.

Daarna speelde SHO tegen Telstar en won met 2-0, met een aantal goede krachten erbij die tegen ASWH niet speelden. Met name Raymon Roos en Ramon Barendregt waren goed bezig. Telstar miste nog een strafschop, huizenhoog over.

Tussendoor spraken we Marphe Redjoseitiko, die ook niet meedeed bij ASWH. Hij had last van zijn achillespees.

Toen speelde ASWH tegen Telstar. Er moest dus met 3-0 gewonnen worden om toernooiwinnaar te zijn. Dit diende wel in een fantasieopstelling te gebeuren, met Joan van Belzen op doel voor Willem-Jan Barendregt, achterin geen Van der Veeke en Lodder, maar Gorré en Plomp. Ook A1-speler Danny Slingerland deed mee op links, terwijl Louis van Kleef had besloten vandaag alleen maar mee te wandelen en af en toe kort een bal door te spelen. Het duurde dan ook tot kort voor rust voor het 1-0 werd, terwijl de onzekere Plomp achterin al wat fouten had gemaakt. Human scoorde, na eerder twee kansen verprutst te hebben.

Na rust probeerde ASWH de 2-0 te maken, wat pas lukte toen Rick Verbrugge weer in het veld kwam. Hij bereikte Jordi Boogers, die vervolgens simpel scoorde. Leuk moment om één van onze kijkgroep, een fervent Boogers-hater, te sarren. Boogers speler van het toernooi, duidelijk.

Ondertussen moest de organisatie iets bedenken, want op deze manier zouden ASWH en SHO gelijk eindigen. SHO was echter al fris gedoucht en omgekleed en de logische optie strafschoppen werd wat lastig. Wie het bedacht weet niemand, maar men kwam op het lumineuze idee om SHO tot toernooiwinnaar uit te roepen omdat die ploeg als eerste een zege had geboekt. Logisch, aangezien ze eerder speelden, maar daar kon niemand om malen.

Het was een gezellige middag.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:42:55 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_29608112
Mooie beslissing.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29608128
Ja, kan alleen bij de amateurs natuurlijk.

Overigens liep Edward Metgod ook rond.
www.thuisuiteten.nl
pi_29608174
Geniale beslissing inderdaad.
That's all folks!
pi_29622699
Gisteren Speelde SC-Genemuiden thuis tegen Alcides.

SC-Genemuiden had de leiding in de wedstrijd en had veel balbezit.
De nieuwe Spelers van Genemuiden mochten hun debuut ook maken...De verdidiger Bjorn Schilder(FC GRONINGEN..BV VEENDAM) deed het heel goed.
maar ook gerald Kreuze deed het goed.
Maar ook Luuk Drost mocht zijn debuut maken in de 2e Helft, en deed het goed
DE eindstand :4-1 voor SC- Genemuiden.

Doelpunten makers:
1-0 Wiljan Kattenberg SC-Genemuiden
2-0 Martijn Jansen SC-Genemuiden
3-0 Gerald Kreuze SC-Genemuiden
3-1 Jaap Jonker ALCIDES
4-1 Martijn Jansen SC-Genemuiden
pi_29630391
Wat voor niveau is Alcides?
www.thuisuiteten.nl
pi_29630422
Alcides in net gepromoveerd naar de eerste klasse leert google mij.
That's all folks!
pi_29635263
OJC verliest op het openingstoernooi van RKDVC de finale van 3e klasser Haarsteeg na pingels. Terechte nederlaag, OJC kwam pas in blessuretijd op 1-1 door een van richting veranderd afstandschot.

Voor de belangstellenden (methodmich), het toernooi heeft een eigen site: www.openingstoernooirkdvc.nl
  zondag 14 augustus 2005 @ 19:20:35 #79
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_29636091
16-08-05 DESZ 1 - Wacker 1 19.00 oefen
20-08-05 Germanicus 1 - DESZ 1 18.30 Beker
23-08-05 DESZ 1 - Dalen 1 18.45 Beker
27-08-05 DESZ 1 - FC Meppel 1 14.30 Beker

30-08-05 DESZ 1 - Ruinerwold 1 19.30
03-09-05 DESZ 1 - ONR 1 14.30 Comp

programma van mijn clubbie DESZ

en dit is programma van mijn team zie verder het bierteam topic

27-08-05 DESZ 4 - Rouveen 4 14.30
03-09-05 Veno 2 - DESZ 4 14.30
08-09-05 DESZ 4 - SVM 5 19.30 oefen
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_29664522
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 18:44 schreef Yeahinho het volgende:
OJC verliest op het openingstoernooi van RKDVC de finale van 3e klasser Haarsteeg na pingels. Terechte nederlaag, OJC kwam pas in blessuretijd op 1-1 door een van richting veranderd afstandschot.

Voor de belangstellenden (methodmich), het toernooi heeft een eigen site: www.openingstoernooirkdvc.nl
OJC liet het lelijk liggen tegen Papendrecht toen en nu dus weer?
www.thuisuiteten.nl
pi_29669863
ma8tig wat is die luuk drost toch goed man .
wat een geluk dat je de beste keeper heb van de amateurs

morgen een klein verslag van de oefenwedstrijd

SC-GENEMUIDEN -RODHA RAALTE

[ Bericht 66% gewijzigd door hayder op 15-08-2005 21:30:39 ]
pi_29670360
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

OJC liet het lelijk liggen tegen Papendrecht toen en nu dus weer?
Ach, het was maar een voorbereidend toernooitje .

Ze spelen trouwens met 4 verdedigers, 5 middenvelders en slechts 1 spits. Het werkt voor geen meter .
pi_29670363
Ik vind onze Vicente wel even een stuk beter. Rohda Raalte is wel een goede test. Dan weet Genemuiden gelijk waar het staat.
That's all folks!
pi_29670763
quote:
Op maandag 15 augustus 2005 21:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind onze Vicente wel even een stuk beter. Rohda Raalte is wel een goede test. Dan weet Genemuiden gelijk waar het staat.
jah is de vicente beter moa zal wel, jah ik weet ook dat Rohda Raalt heel goed is maar denk wel dat we winne.
pi_29670864
Ben benieuwd!

misschien een rare vraag: ben je van Buitenlandse komaf met betrekking tot je spelling?
That's all folks!
  Trouwste user 2022 maandag 15 augustus 2005 @ 22:15:11 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_29672121

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29693712

Of gewoon een jaar of 15, 16, 17.

En er lopen nog wel meer goede hoofdklassekeepers rond. Zei daar nou iemand Willem-Jan?

Vanavond ASWH - Elinkwijk, aardig.
www.thuisuiteten.nl
pi_29703508
De v.v. Seolto 1 heeft afgelopen zaterdag terecht van tweedeklasser NOAD'32 verloren met 2-4 (wel 2 hele mooie doelpunten overigens) en vandaag met 1 - 1 gelijkgespeeld tegen mede-derdeklasser Papendrecht.
pi_29719590
ASWH - Elinkwijk, gisteravond, eindigde in 0-0.

Dit was echter allerminst een goede weergave van de verhoudingen, want ASWH had met pakweg 4-0 moeten winnen en dan had Elinkwijk nog niets te klagen gehad. In de eerste minuut al werd Arjan Human neergelegd in de zestien, maar de arbiter verkoos om geen strafschop te geven. Kan gebeuren. ASWH bleef vrolijk door gaan en speelde vele kansen uit, echter zonder te scoren. Met name Arjan Human liet net als zaterdag enkele 100 % kansen liggen en had voor rust twee keer MOETEN scoren. Elinkwijk kwam voor rust niet verder dan één kopballetje.

In de rust vreesden wij een herhaling van de match tegen SHO zaterdag, toen die ploeg ook werd weggetikt, maar uit één van de weinige kansjes wel scoorde. Elinkwijk kreeg daar na rust ook enkele kleine kansjes voor, maar de weer terug in het doel zijnde Willem-Jan Barendregt pakte alles.

In de tweede helft ook wat wissels aan ASWH-zijde. Richard Lodder ontbrak gisteren, Gorré speelde dus centraal en Boudy Hoogendoorn rechtsback. Bovendien kreeg Stefan van Dam een kans op links, zodat Izaäk Verhoeven de plek van Ferry van Lare innam. Van Dam haalde voor het eerst sinds zijn overkomst van TOP Oss een echt aanvaardbaar niveau, na rust kwam Ferry echter weer in de ploeg. Achterin had Danny Versluis toen de plaats ingenomen van Boudy Hoogendoorn, zodat Gorré weer rechtsback werd en Versluis centraal kwam te spelen. Dat deed hij goed, zodat Jack van den Berg nog een optie lijkt te hebben als er iets is met Van der Veeke of Lodder. De zenuwachtige Plomp van RBC 2 mocht niet meer meedoen. Wel viel Rick Verbrugge in, met veel flair, zoals we al van hem zijn gewend.

Ook na rust kon ASWH echter het doel niet vinden, weer liet Human twee 100 % kansen liggen. Het dichtst bij een goal kwam Danny "Pieren" Versluis, met een ziedend schot van 25 meter dat op de kruising spatte. Twee A1-spelers vielen in en dan haal je je niveau erg omlaag, dus toen lukte het ASWH niet meer om de verdiende goal te maken.

Tegen Genemuiden voor de Supercup zal dat beter moeten, al is het veldspel gewoon prima. Elinkwijk, toch een gerenommeerd zondaghoofdklasser, werd echter overspeeld.

Tegen Utrecht zal je zeker scherper voor de goal moeten zijn, want dan krijg je niet veel kansen natuurlijk.

Verder was de A-side wat irritant, maar goed.
www.thuisuiteten.nl
pi_29720286
pi_29725280
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 15:04 schreef hayder het volgende:
[afbeelding]
Jij maakt er wel een mooie poppenkast van he .
pi_29725452
Maar vooruit, ik ben goed gezind. Hier een verbetering van je Sportclub Genemuiden-icoontje:

>>
  Trouwste user 2022 woensdag 17 augustus 2005 @ 18:18:24 #93
7889 tong80
Spleenheup
pi_29725767
Hayder

pi_29727872
Hayder moet naar Ambacht komen man!
www.thuisuiteten.nl
pi_29731259
wat is er mis met het verslag
beter dan die saaie verslagen
en er is niks met sc-genemuiden ze logo
pi_29735039
.
pi_29736302
zielig den bosch hahahahaahahahah
  woensdag 17 augustus 2005 @ 23:11:32 #98
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_29736391
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:09 schreef hayder het volgende:
zielig den bosch hahahahaahahahah
Volgens snap jij er weinig van....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_29741149
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 23:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Volgens snap jij er weinig van....
Laat hem ff spelen. .
Hoi.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 03:54:15 #100
11402 ActaniA
Guggenheimer!
pi_29743232
enfin zuidvogels en huizen dit jaar gezamenlijk in de eerste klasse na paar goede jaren van huizen (geheel amateurkampioenschap) zijn ze gedegradeerd naar de eerste klasse. Hier komen ze buurman Zuidvogels tegen, de club die al 4 jaar tweede wordt en al vier jaar nacompetitie verknald. Het zou natuurlijk heerlijk zijn als wij (Zuidvogels) nou eens Huizen zouden pakken en liever nog kampioen worden maar in een poule met ook volendam en marken zal dat wel zo goed als onmogelijk worden
Domheid is de moeder van alle zonden. Alle andere zonden en ondeugden zijn het gevolg van domheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')