Lekker speeden.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 19:58 schreef hayder het volgende:
Robert Boes : ook van eigen jeugd, hij heeft voor dat hij bij sc-genemuiden kwam nog bij
SC-Heerenveen en bij FC-Zwolle Gespeed
ASWH trekt het niveau omhoog, met OJC Rosmalen en Excelsior '31, al is dat ook Overrijssel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:18 schreef pekel het volgende:
Kort samengevat: Kansloos topic met die Overijsselse clubs..
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Ach ja, sympathieke club. Sponsort Autotron ze niet?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Meer is er niet te doen toch?
Ik ben er ooit in een donkergrijs verleden één keer geweest met het gezin, en toen vond ik het zo 'leuk' dat we ruim voor sluitingstijd naar huis zijn gegaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:48 schreef methodmich het volgende:
Volgens mij zat jij er als kleine Yeahinho wekelijks in de verkeerstuin en het huis van de toekomst.
nee zeker niet quick 20 moet je gewoon pakken, en ik denk dat we niet veel kans hebben tegen jullie eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:02 schreef methodmich het volgende:
Geen goede generale dus hayder!
Hahaha, kansloos.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef hayder het volgende:
SC-Genemuiden verloren van Quick 20
2-4
quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:47 schreef hayder het volgende:
[..]
jah maar genemuiden had allemaal spelers erin van a1 en zo een test
Dit smoesje is zo mogelijk nog kanslozer dan die nederlaag van Genemuiden.quote:Op maandag 22 augustus 2005 14:47 schreef hayder het volgende:
[..]
jah maar genemuiden had allemaal spelers erin van a1 en zo een test
Een cluppie met een redelijke historie dus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:43 schreef Zjakkie het volgende:
[info over Seolto]
Ik ben er niet bij, dus verwacht ik een extra uitgebreid wedstrijdverslagquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Morgen oefent het eerste van Geldrop/AEK tegen het eerste van OJC Rosmalen (jawel de club van Yeahinho).
Ik ben benieuwd
Als ik ga (wat nog niet 100% zeker is) zal ik dat zeker doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:43 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij, dus verwacht ik een extra uitgebreid wedstrijdverslag.
Noteer maar wat nummers en uiterlijke kenmerken (van de spelers die (je) opvallen), dan weet ik precies welke OJC-er je bedoelt.
Maar ook een grote kwalquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Op jullie niveau (met alle respect) is het inderdaad een goed spitsje. Geslepen vos he.
Jullie niveau ? We zijn twee keer achter elkaar gepromoveerd en spelen op het één na hoogste niveau. Je doet een beetje denigrerend.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Op jullie niveau (met alle respect) is het inderdaad een goed spitsje. Geslepen vos he.
Hoe doet Ronnie Buitenkamp het? Ik hoorde dat ie (ook) bij jullie 4e keeper is...?
You're Welcome. Bedankt voor de intresse ook!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef pekel het volgende:
[..]
Een cluppie met een redelijke historie dus.. Bedankt voor de info.
Precies, zaterdag 1 is beter.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
Eerste klasse zaterdag of eerste klasse zondag scheelt volgens mij wel wat,
4 tegengoals is verrassend veel, maar eindelijk weer eens zelf flink scoren is weer positief. Geen idee of de vaste defensie speelde, dus dat kan schelen.quote:Op sportpark De Blauwe Kei maakten Baronie en ASWH er vanavond een waar doelpuntenfestijn van. Na het laatste fluitsignaal stond er een 4-4 eindstand op het bord.
De Ambachtste formatie die komende zaterdag, als regerend Nederlands kampioen amateurvoetbal, speelt tegen SC Genemuiden voor de Super Cup was voor Baronie een mooie tegenstander om te kijken hoe ver het elftal van Ad van Seeters is in de voorbereiding. De coach zal kunnen constateren dat het aanvallend steeds beter gaat maar dat er te makkelijk doelpunten worden geïncasseerd. Al binnen zes minuten stond de landskampioen op een 0-1 voorsprong. Jordy Bogers kon geheel ongedekt een bal uit een corner op de lat boven Illary van der Lee koppen waarna het voor Arjan Human simpel was om te scoren. “We krijgen wederom een doelpunt tegen uit een corner. We maken voor iedere wedstrijd keiharde afspraken maar in het veld worden ze niet nagekomen. Zo zouden we zowel Arjan Human als Louis van Kleef dubbel dekken en dat verzaakten we.”, aldus Ad van Seeters.
De oefenmeester zal content zijn geweest met de vorderingen van zijn team want binnen vijf minuten was de achterstand omgebogen in een 2-1 voorsprong. Marruchen Zimmerman, die steeds beter gewend raakt aan het Baronie spelsysteem, zette een aanval op met Jeroen Rigbers die de aalvlugge linksbuiten zelf afrondt. Niet veel later gaf Sjaron van Zon een afgemeten voorzet die door Ousmane Derra, waarvan Baronie hoopt dat hij voor de Baronnen in de competitie actief kan zijn, koppend werd omgezet in een doelpunt.
Daarna golfde de wedstrijd op en neer waar ASWH duidelijk liett zien waarom het al een aantal jaren in de top van de zaterdaghoofdklasse een rol speelt. Toch kwam Baronie niet echt in de problemen al moet daarbij worden opgemerkt dat de scheidsrechter de Baronnen niet echt ongunstig was gezind. Dit wekte wat irritatie op bij ASWH waardoor de wedstrijd soms wat onvriendelijk werd. Vijf minuten voor het rustsignaal scoorde Marruchen Zimmerman, na wanorde in de ASWH verdediging, zijn tweede doelpunt van de avond.
ASWH coach Jack van de Berg zal in de rust het nodige hebben gezegd want de tweede helft was net begonnen toen Izaak Verhoeven de Ambachters terug in de wedstrijd bracht. Wederom werd er niet goed door de Baronie defensie geanticipeerd op een corner. ASWH ging op jacht naar de gelijkmaker maar de ingevallen Martijn van Galen liet zien wat voor voetballende klasse hij heeft. Bij een afgeslagen bal hield hij met het hoofd (letterlijk en figuurlijk) het overzicht en zodoende kon Ruud van Dijk de 4-2 binnen schieten. Toch was de wedstrijd verre van beslist. Met nog vijfentwintig minuten te spelen kreeg Louis van Kleef veel te veel ruimte voor zijn actie. Schuin voor het doel van Emiel Akkermans schoot hij de bal in de verre hoek en liet de Baronie doelman kansloos. Het duel werd op het scherpst van de snede gespeeld en doordat de scheidsrechter het niet altijd even kort hield werd het duel steeds onvriendelijker zeker omdat beide elftallen niet wilden verliezen. Dat gebeurde uiteindelijk ook niet want Rick Verbrugge maakte met ruim een kwartier op de klok de gelijkmaker.
Zowel ASWH als Baronie ging daarna nog op zoek naar de winnende treffer maar die zou er niet meer komen.
Ondanks dat Baronie tot twee keer toe een ruime voorsprong uit handen gaf en dat het in de oefencampagne wederom niet heeft kunnen winnen was Ad van Seeters na afloop van het duel content over zijn elftal: “We maken nu goede vorderingen. Dit was een volwaardig hoofdklasseduel. We moeten alleen leren van de tegentreffers. Die krijgen we veel te makkelijk binnen. Onze keepers moet meer coachen. Positief is dat we vandaag zeven, acht misschien negen mooie aanvallen op de mat hebben gelegd waaruit we vier keer hebben gescoord.”
Baronie - ASWH 4-4
06. Arjan Human 0-1
09. Marruchen Zimmerman 1-1
11. Ousmane Derra 2-1
40. Marruchen Zimmerman 3-1
47. Izaak Verhoeven 3-2
55. Ruud van Dijk 4-2
65. Louis van Kleef 4-3
72. Rick Verbrugge 4-4
Scheidsrechter: dhr. ?
toeschouwers: 100
| Forum Opties | |