abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29827924
Zjakkie, geef es uitleg waar Seolto ligt en waar VVC ligt. Ik denk zelf aan een neppe Brabanste club, maar dat zal wel niet kloppen. .
Hoi.
pi_29850186
Seolto (Samenspel En Oefening Leiden Tot Overwinning), opgericht op 12 mei 1941, speelt in het West-Brabantse Zevenbergen, en heeft 375 leden, verdeeld over 6 senioren en 13 jeugd teams. Ze spelen alleen op zaterdag (de zondagvoetballers kunnen naar buurman Virtus). Het is dus idd een Brabantse club, maar nep zou ik het niet willen noemen.

In onze hoogtijdagen speelden we nog eens eerste klas (jaar of 6 geleden), maar dat was niet zo'n succes (het eerste jaar haalden we in totaal 4 punten en na nog een promotie 3 jaar later zelfs 10 meer, maar ook dat bleek niet genoeg voor lijfsbehoud). Tegenwoordig bevinden we ons in de 3e klasse B van Zuid 1.

Historische successen werden behaald in het seizoen '64/'65, toen we de vroegste Nederlandse kampioen van het seizoen werden; op 16 januari werd het kampioenschap reeds veiliggesteld, wat een eervolle vermelding op de nationale tv opleverde. Enkele weken later werd ook het officieuze landskampioenschap zaalvoetbal binnengehaald, na een overwinning in de finale op de IJsselmeervogels.
In het seizoen 1997/1998 (volgens mij) werd ook nog de halve finale van de beker gehaald, waarin werd verloren van toenmalig zondaghoofdklasser Halsteren.

En nu we bij Halsteren uitgekomen zijn kan ik vermelden dat VVC'68 ook in deze plaats speelt.

Voor meer informatie zie http://www.seolto.nl
pi_29850496
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef hayder het volgende:
SC-Genemuiden verloren van Quick 20
2-4
Hahaha, kansloos.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29865325
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hahaha, kansloos.
jah maar genemuiden had allemaal spelers erin van a1 en zo een test
pi_29865577
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:47 schreef hayder het volgende:

[..]

.
Hoi.
pi_29894222
Vanavond SC-Genemuiden -Hoogeveen
maak een klein verslag
pi_29896236
Ik kijk er nu al naar uit!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_29896394
Morgen oefent het eerste van Geldrop/AEK tegen het eerste van OJC Rosmalen (jawel de club van Yeahinho).

Ik ben benieuwd
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_29898509
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:47 schreef hayder het volgende:

[..]

Dit smoesje is zo mogelijk nog kanslozer dan die nederlaag van Genemuiden.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_29899613
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 20:43 schreef Zjakkie het volgende:
[info over Seolto]
Een cluppie met een redelijke historie dus. . Bedankt voor de info.
Hoi.
pi_29900912
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef Bos81 het volgende:
Morgen oefent het eerste van Geldrop/AEK tegen het eerste van OJC Rosmalen (jawel de club van Yeahinho).

Ik ben benieuwd
Ik ben er niet bij, dus verwacht ik een extra uitgebreid wedstrijdverslag .

Noteer maar wat nummers en uiterlijke kenmerken (van de spelers die (je) opvallen), dan weet ik precies welke OJC-er je bedoelt .
pi_29900971
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:43 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ik ben er niet bij, dus verwacht ik een extra uitgebreid wedstrijdverslag .

Noteer maar wat nummers en uiterlijke kenmerken (van de spelers die (je) opvallen), dan weet ik precies welke OJC-er je bedoelt .
Als ik ga (wat nog niet 100% zeker is) zal ik dat zeker doen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2005 @ 22:31:37 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_29902926
Yeahinho Theo van Geffen doet het goed bij NIVO, scoorde vorige week zelfs een hatrick in de beker.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_29904528
Op jullie niveau (met alle respect) is het inderdaad een goed spitsje. Geslepen vos he .

Hoe doet Ronnie Buitenkamp het? Ik hoorde dat ie (ook) bij jullie 4e keeper is...?
pi_29904584
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef Yeahinho het volgende:
Op jullie niveau (met alle respect) is het inderdaad een goed spitsje. Geslepen vos he .
Maar ook een grote kwal
Bosschenaren Zie Je Overal!
Running To Stand Still
www.forza-fcdb.tk
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:22:48 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_29905104
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:08 schreef Yeahinho het volgende:

Hoe doet Ronnie Buitenkamp het? Ik hoorde dat ie (ook) bij jullie 4e keeper is...?
Jullie niveau ? We zijn twee keer achter elkaar gepromoveerd en spelen op het één na hoogste niveau. Je doet een beetje denigrerend.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:23:22 #142
7889 tong80
Spleenheup
pi_29905128
Ja we hebben gewoon betere keepers. Waaronder een groot talent uit de A-1

pi_29905165
Seolto verloor haar 2e bekerwedstrijd kansloos met maar liefst 10-3 van Halsteren, met o.a. 2 rode kaarten voor ons.
pi_29905348
Eerste klasse zaterdag of eerste klasse zondag scheelt volgens mij wel wat, al is NIVO inderdaad redelijk opgeklommen de laatste jaren. Wanneer wordt er eigenlijk wat gedaan aan die rampzalige accomodatie van jullie?!

Ronnie heeft dus helemaal geen goede keuze gemaakt. Al was ie hier ook nooit van z'n leven meer doorgebroken..
  Trouwste user 2022 dinsdag 23 augustus 2005 @ 23:36:20 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_29905638
NIVO heeft een geweldige acomodatie. Alleen een kantinie die veel te klein is. De gemeente werkt tegen en we mogen niks nieuws bouwen. Een schande waar de plaaatselijke pers ook steeds op terugkomt. Ons bestuur zit in een bouwkeet en we zijn veel te klein behuisd om een paar honderd mensen in de rust de kantine in te laten

pi_29918098
Genemuiden-Hoogeveen Ging niet door
pi_29918178
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:07 schreef pekel het volgende:

[..]

Een cluppie met een redelijke historie dus. . Bedankt voor de info.
You're Welcome. Bedankt voor de intresse ook!
pi_29919960
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
Eerste klasse zaterdag of eerste klasse zondag scheelt volgens mij wel wat,
Precies, zaterdag 1 is beter.
www.thuisuiteten.nl
pi_29919991
Ben er niet heen geweest, maar het is een spektakelstuk geweest, gisteren Baronie - ASWH:
quote:
Op sportpark De Blauwe Kei maakten Baronie en ASWH er vanavond een waar doelpuntenfestijn van. Na het laatste fluitsignaal stond er een 4-4 eindstand op het bord.

De Ambachtste formatie die komende zaterdag, als regerend Nederlands kampioen amateurvoetbal, speelt tegen SC Genemuiden voor de Super Cup was voor Baronie een mooie tegenstander om te kijken hoe ver het elftal van Ad van Seeters is in de voorbereiding. De coach zal kunnen constateren dat het aanvallend steeds beter gaat maar dat er te makkelijk doelpunten worden geïncasseerd. Al binnen zes minuten stond de landskampioen op een 0-1 voorsprong. Jordy Bogers kon geheel ongedekt een bal uit een corner op de lat boven Illary van der Lee koppen waarna het voor Arjan Human simpel was om te scoren. “We krijgen wederom een doelpunt tegen uit een corner. We maken voor iedere wedstrijd keiharde afspraken maar in het veld worden ze niet nagekomen. Zo zouden we zowel Arjan Human als Louis van Kleef dubbel dekken en dat verzaakten we.”, aldus Ad van Seeters.
De oefenmeester zal content zijn geweest met de vorderingen van zijn team want binnen vijf minuten was de achterstand omgebogen in een 2-1 voorsprong. Marruchen Zimmerman, die steeds beter gewend raakt aan het Baronie spelsysteem, zette een aanval op met Jeroen Rigbers die de aalvlugge linksbuiten zelf afrondt. Niet veel later gaf Sjaron van Zon een afgemeten voorzet die door Ousmane Derra, waarvan Baronie hoopt dat hij voor de Baronnen in de competitie actief kan zijn, koppend werd omgezet in een doelpunt.
Daarna golfde de wedstrijd op en neer waar ASWH duidelijk liett zien waarom het al een aantal jaren in de top van de zaterdaghoofdklasse een rol speelt. Toch kwam Baronie niet echt in de problemen al moet daarbij worden opgemerkt dat de scheidsrechter de Baronnen niet echt ongunstig was gezind. Dit wekte wat irritatie op bij ASWH waardoor de wedstrijd soms wat onvriendelijk werd. Vijf minuten voor het rustsignaal scoorde Marruchen Zimmerman, na wanorde in de ASWH verdediging, zijn tweede doelpunt van de avond.

ASWH coach Jack van de Berg zal in de rust het nodige hebben gezegd want de tweede helft was net begonnen toen Izaak Verhoeven de Ambachters terug in de wedstrijd bracht. Wederom werd er niet goed door de Baronie defensie geanticipeerd op een corner. ASWH ging op jacht naar de gelijkmaker maar de ingevallen Martijn van Galen liet zien wat voor voetballende klasse hij heeft. Bij een afgeslagen bal hield hij met het hoofd (letterlijk en figuurlijk) het overzicht en zodoende kon Ruud van Dijk de 4-2 binnen schieten. Toch was de wedstrijd verre van beslist. Met nog vijfentwintig minuten te spelen kreeg Louis van Kleef veel te veel ruimte voor zijn actie. Schuin voor het doel van Emiel Akkermans schoot hij de bal in de verre hoek en liet de Baronie doelman kansloos. Het duel werd op het scherpst van de snede gespeeld en doordat de scheidsrechter het niet altijd even kort hield werd het duel steeds onvriendelijker zeker omdat beide elftallen niet wilden verliezen. Dat gebeurde uiteindelijk ook niet want Rick Verbrugge maakte met ruim een kwartier op de klok de gelijkmaker.
Zowel ASWH als Baronie ging daarna nog op zoek naar de winnende treffer maar die zou er niet meer komen.

Ondanks dat Baronie tot twee keer toe een ruime voorsprong uit handen gaf en dat het in de oefencampagne wederom niet heeft kunnen winnen was Ad van Seeters na afloop van het duel content over zijn elftal: “We maken nu goede vorderingen. Dit was een volwaardig hoofdklasseduel. We moeten alleen leren van de tegentreffers. Die krijgen we veel te makkelijk binnen. Onze keepers moet meer coachen. Positief is dat we vandaag zeven, acht misschien negen mooie aanvallen op de mat hebben gelegd waaruit we vier keer hebben gescoord.”

Baronie - ASWH 4-4

06. Arjan Human 0-1
09. Marruchen Zimmerman 1-1
11. Ousmane Derra 2-1
40. Marruchen Zimmerman 3-1
47. Izaak Verhoeven 3-2
55. Ruud van Dijk 4-2
65. Louis van Kleef 4-3
72. Rick Verbrugge 4-4

Scheidsrechter: dhr. ?

toeschouwers: 100
4 tegengoals is verrassend veel, maar eindelijk weer eens zelf flink scoren is weer positief. Geen idee of de vaste defensie speelde, dus dat kan schelen.

Wel wat fouten qua namen in het verslag, maar goed, het is van Baronie.
www.thuisuiteten.nl
pi_29920068
1 ADO'20 0 0 0
2 AFC 0 0 0
3 Argon 0 0 0
4 Blauw Wit 0 0 0
5 DWV 0 0 0
6 Elinkwijk 0 0 0
7 FC Hilversum 0 0 0
8 Haaglandia 0 0 0
9 Nieuwenhoorn 0 0 0