nee, dat zou ook wel erg snel gaan dan, zelf hem nog maar 1 keer ontmoet hebben en dan gelijk al zijn kinderen zienquote:'t Zou wel een ander verhaal zijn als het peuters of kleuters waren, hoor. Daar zit ik niet zo op te wachten. Maar dit lijkt me best leuk. Al heb ik die kids natuurlijk nog niet ontmoet.
Ja, je wilt ook geen 'indringer' zijn. Ik zou zoiets ook wel vrij voorzichtig aanpakken...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:29 schreef Sylvana het volgende:
nee, dat zou ook wel erg snel gaan dan, zelf hem nog maar 1 keer ontmoet hebben en dan gelijk al zijn kinderen zienMijn ex had ook 2 kids en die heb ik toen wel al vrij snel gezien, maar hadden we achteraf beter niet kunnen doen
nouja, het ging niet meer om een indringer zijn, maar het was voor de kinderen heel verwarrend, omdat hij dus ook verliefd was op een ander ( dat wisten zij niet) en ik dus er soms wel was, en soms weer niet, en de ene keer wel bleef slapen, en de andere keer alleen langskwam om te praten enzoquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je wilt ook geen 'indringer' zijn. Ik zou zoiets ook wel vrij voorzichtig aanpakken...
Ik zou eerst even nadenken of je wel echt een soort van vader-/moederrol kan en op je wilt nemen...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je wilt ook geen 'indringer' zijn. Ik zou zoiets ook wel vrij voorzichtig aanpakken...
Je hebt 2 maanden met die gozer gehad, dus het is sowieso een debiel dat ie je al meenam naar zn kinderen... Daar stel je je kinderen gewoon niet aan blootquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:32 schreef Sylvana het volgende:
[..]
nouja, het ging niet meer om een indringer zijn, maar het was voor de kinderen heel verwarrend, omdat hij dus ook verliefd was op een ander ( dat wisten zij niet) en ik dus er soms wel was, en soms weer niet, en de ene keer wel bleef slapen, en de andere keer alleen langskwam om te praten enzo
ze wil een lat-relatie, dus dat probleem zal niet echt bij haar spelen denk ik ( kan ik mis hebben)quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik zou eerst even nadenken of je wel echt een soort van vader-/moederrol kan en op je wilt nemen...
uhm, zijn kinderen waren 1 keer in de 2 weken het hele weekend bij hem thuis en in de week dat ze er niet in het weekend waren waren ze er op woensdag. Waar hadden we anders af moeten srpeken, bij mij thuis kon het niet, omdat me ouders er niet vanaf wisten.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt 2 maanden met die gozer gehad, dus het is sowieso een debiel dat ie je al meenam naar zn kinderen... Daar stel je je kinderen gewoon niet aan bloot![]()
Dat ook. En daarnaast is het wel erg hypothetisch allemaal, misschien wordt het wel helemaal niks.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:34 schreef Sylvana het volgende:
ze wil een lat-relatie, dus dat probleem zal niet echt bij haar spelen denk ik ( kan ik mis hebben)
inderdaad, je hebt hem pas 1 keer gezien, dus we lopen nou wel beetje vooruit op de feiten jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat ook. En daarnaast is het wel erg hypothetisch allemaal, misschien wordt het wel helemaal niks.
Ja t spijt me maar je bent een naief meisje... Als hij zn kinderen had moest hij gewoon helemaal niet met jou afspreken! Zo simpel is t... Dan zie je elkaar maar een weekendje niet, mijn kinderen zouden boven alles gaan dus zeker boven een neukertje...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
uhm, zijn kinderen waren 1 keer in de 2 weken het hele weekend bij hem thuis en in de week dat ze er niet in het weekend waren waren ze er op woensdag. Waar hadden we anders af moeten srpeken, bij mij thuis kon het niet, omdat me ouders er niet vanaf wisten.
Er was nog een andere vrouw; die was verliefd op hem maar hij niet op haar. Ze zijn wel vrienden gebleven geloof ik. Weet niet meer zo precies.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:42 schreef Alicey het volgende:
Weet je wel of hij meer mensen heeft gedate en hoe dat is afgelopen Lupa?
Het is dus geen frequente dater.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er was nog een andere vrouw; die was verliefd op hem maar hij niet op haar. Ze zijn wel vrienden gebleven geloof ik. Weet niet meer zo precies.
tja, jij bent hem niet en hij wilde wel gewoon met mij afspreken in het weekendquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja t spijt me maar je bent een naief meisje... Als hij zn kinderen had moest hij gewoon helemaal niet met jou afspreken! Zo simpel is t... Dan zie je elkaar maar een weekendje niet, mijn kinderen zouden boven alles gaan dus zeker boven een neukertje...
Nee, dat denk ik zeker niet. Hij had ook maar één maandje lidmaatschap gedaan, al was dat geloof ik niet de eerste keer, maar ook dat weet ik niet meer precies.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:46 schreef Alicey het volgende:
Het is dus geen frequente dater.(zogezegd)
Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat hij iets van zich laat horen. Jullie vonden het toch allebei een geslaagde avond? Vind je dat niet raar?quote:Het klikte idd erg goed. Ik heb alleen sinds onze date niks meer van hem gehoord terwijl ik hem nog wel een kort berichtje had gestuurd. Maar ik zal wel weer te ongeduldig zijn.
Ja, ik vind het best frustrerend. Maar ik ga ervan uit dat er een goede reden voor is, want het was wel duidelijk dat we het beide erg leuk hadden gevonden. Heb al eerder een keer bijna een week niets gehoord en daarna gewoon weer een heel leuke mail, dus ik wacht 't gewoon even af. Zeer ongeduldig, dat wel.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef suikerzoet het volgende:
Lupa...
Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat hij iets van zich laat horen. Jullie vonden het toch allebei een geslaagde avond? Vind je dat niet raar?
Dat zou ik dan ook zijn hoor, zeker als het een geslaagde avond was dan zou ik het ook heel frustrerend vinden als ie dan niks meer van zich laat horenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best frustrerend. Maar ik ga ervan uit dat er een goede reden voor is, want het was wel duidelijk dat we het beide erg leuk hadden gevonden. Heb al eerder een keer bijna een week niets gehoord en daarna gewoon weer een heel leuke mail, dus ik wacht 't gewoon even af. Zeer ongeduldig, dat wel.
Zou ik ook frustrerend vinden ja. Zelf zou ik niet zomaar een week niks laten horen, als ik iemand leuk vind. Dan wil je dat toch laten weten lijkt me en het contact op zijn minst onderhouden? Kan me niet voorstellen wat voor 'goede reden' iemand kan hebben om in zo'n geval niks meer te laten horen. Ik weet het niet hoor... het is niet mijn bedoeling om je er onzeker over te maken of zo. Maar kort gezegd vind ik het niet echt netjes. Al is ie doodziek of in Verweggistan, een sms is toch geen moeite?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik vind het best frustrerend. Maar ik ga ervan uit dat er een goede reden voor is, want het was wel duidelijk dat we het beide erg leuk hadden gevonden. Heb al eerder een keer bijna een week niets gehoord en daarna gewoon weer een heel leuke mail, dus ik wacht 't gewoon even af. Zeer ongeduldig, dat wel.
Ik vind dit ook raar, alhoewel er ongetwijfeld een goede reden voor zal zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:49 schreef suikerzoet het volgende:
Lupa...
[..]
Ik zou het niet meer dan normaal vinden dat hij iets van zich laat horen. Jullie vonden het toch allebei een geslaagde avond? Vind je dat niet raar?
Klinkt in ieder geval kansrijk dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik zeker niet. Hij had ook maar één maandje lidmaatschap gedaan, al was dat geloof ik niet de eerste keer, maar ook dat weet ik niet meer precies.
Sorryquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Laten we er maar over op houden, want ik naai me er zelf al genoeg over op. Ik ben vreselijk ongeduldig in dit soort dingen en haal me allerlei doemscenario's in m'n hoofd als ik even niks hoor. Terwijl dat hoogstwaarschijnlijk onterecht is in dit geval.
leuk hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:03 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb trouwens een kaartje ontvangen van een van de meiden waarmee ik mail. Ze zit op dit moment lekker vier weken in Azië. Heel verhaal achterop.![]()
We gaan inderdaad daten als ze terugkomt, halverwege augustus.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:05 schreef Sylvana het volgende:
[..]
leuk hoorook van plan om met haar te gaan daten ( als je haar je adres al hebt gegeven
) of dat niet? Ik zou dat nl alleen doen met mensen waarmee ik wil daten, me adres geven
leukquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:07 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
We gaan inderdaad daten als ze terugkomt, halverwege augustus.![]()
Hoe langer wachten, hoe groter 't verlangenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
leukals ik terugkom van vakantie ( ook half augustus) dan ga ik ook nog met die jongen daten waar ik van de week mee zou gaan daten, mar niet doorging.
Wat stuurt hij je dan allemaal?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:09 schreef Sylvana het volgende:
Ik kwam er net achter dat die vent die mij gisteravond de hele tijd mailde dezelfde vent is als die een tijdje terug mailde of ik op zoek was naar een uitdaging? Had toen nee gezegd, en dan blijft hij het toch nog proberen
berichtjes waarom ik niks terugstuur, berichtjes hoe het met me gaat, of ik lekker heb geslapen, wat ik ga doen, hij heeft een berichtje gestuurd met een link naar zijn foto enzo, en ik reageer nergens meer op, maar hij blijft dus gewoon doorgaanquote:
Ja, het is wel onschuldig, maar wel erg irritant, dus het rechtvaardigt wel een blockquote:
ik ben wel blij dat ie me gewone e-maialdres niet weet, anders was het een stuk vervelender geweest, maar goed, heb nu geen last meer van hemquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stalkers beginnen ook altijd héél onschuldig...
Als hij je niet zo heel erg aantrekkelijk víndt, kun je er niet zoveel aan doen, nee. Dat is toch subjectief, en dan is het beter om hem links te laten liggen. Als je niet zo heel erg aantrekkelijk bént, kun je er nog best wat van maken hoor. Ik zou me daar niet al teveel door laten tegenhouden, als ik dat probleem zou hebben. Hoeft niet gelijk met chirurgie te maken te hebben, ofzo. Gewoon eens een keertje wat leuks aantrekken. In jouw geval: De omvang van je tieten (if any) goed accentueren. Dat soort dingen. Daar kun je een eind mee komen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En als het wel terecht is, dan is dat jammer maar helaas maar dan kan ik er toch ook verder weinig aan doen.
lol, ze zoekt ze ook wel uit het hele land hequote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:42 schreef Syrena het volgende:
Mijn vriendin met de Lexa-vent uit Sneek heeft vanavond weer een soort-van-date met een andere Lexa-vent. Uit Geleen
Soort-van-date uitleg: hij gaat eten met collega's en daarna gaan ze de stad in, wij zijn sowieso al in de stad en zij smst dan waar we ongeveer zijn zodat ze met de hele kluit langs kunnen komen (en dus ook weer wieberen als t niet klikt). Arme vent uit Sneek zit nu op Rhodos
Ze woont zelf in Sittard, dan is Geleen gewoon om de hoek. En Sneek was 4 uren treinen, ik heb nog niet durven vragen of ze 'm al afgeschreven heeft...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, ze zoekt ze ook wel uit het hele land heMaar op zich wel handig zo'n "soort-van-date" als het dan niet klikt dan kunnen ze gewoon weer weggaan ja en ergens anders gaan stappen.
Ow, dan is Geleen idd een stuk makkelijker dan Sneek jaquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze woont zelf in Sittard, dan is Geleen gewoon om de hoek. En Sneek was 4 uren treinen, ik heb nog niet durven vragen of ze 'm al afgeschreven heeft...
En we praten hier dus over mijn meest preutse (nou ja, relatief dan) vriendin. Zo eentje die gewoon uren met een jongen op de bank kan zitten praten en verder niks!
Op de 1 of andere manier lukt mij dat dus niet![]()
Ik ben tot nu toe eigenlijk alleen maar meisjes tegengekomen die dat wel kunnenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ow, dan is Geleen idd een stuk makkelijker dan Sneek jaEn dat vind ik ook erg knap ja, als je iemand aantrekkelijk vindt en het klikt om dan uren naast elkaar te zitten zonder wat te doen, dat zou mij dus ook niet lukken
Is ze op zoek naar een relatie?quote:Op zaterdag 23 juli 2005 19:49 schreef CvB het volgende:
OMG, kheb net een berichtje gehad op knuz...beetje jammer dat het van iemand is die in verwachting is van een kind en over iets meer dan een maand uitgerekend is...
Je kunt er tegenwoordig niet snel genoeg bij zijn om een nieuwe papa voor je kindje te zoeken.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:23 schreef CvB het volgende:
Nee, alleen vriendschap volgens d'r profiel, dus heb gewoon een berichtje teruggestuurd.
Mag hopen voor je dat je niet in je profiel hebt neergezet dat je succesvol bent... je bent dan ongeloofwaardig... net zoals het account wat je nu speciaal voor deze topic hebt aangemaakt... ik weet nietquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:58 schreef Digit77 het volgende:
Nou ik heb al een paar maanden wat datingsites geprobeerd maar het gaat mij niet zo goed af.
Ik heb op zowel lexa als msn match een abbotje gehad maar ik krijg telkens geen reacties of negatieve reacties.
en dat terwijl ik in het echte leven toch redelijk succesvol ben.
er zal mij wel iets cruciaals ontgaan.
hebben meer mensen hier last van ?
Zo, jij laat er geen gras over groeienquote:Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Paultjehh het volgende:
Ik kreeg een berichtje vandaag op Knuz.nl waar ik sinds een paar dagen een acount heb. Toen emailadressen uitgewisselt, een half uurtje later hadden we afgesproken om vanavond bij mij een filmpje te gaan checken, aangezien ze in het dorp hiernaast woont was dat het probleem niet.
Echt,normaal ben ik niet zo van het snel afspreken, maar ik heb er geen minuut spijt van gehad! Het was een heerlijke avond waar de vonk echt is overgesprongen zo te zien.
Misschien zie ik haar morgen weer, en anders zeker volgende week!
Dat moet ik nog even gaan verzinnen. Iets dat ik van tevoren kan klaarmaken, want ik moet tot halfzeven werken en hij komt om zeven uur. Misschien maak ik een quiche ofzo.quote:
Wel iets origineels maken... Mannen houden van vrouwen die echt kunnen kokenquote:Op zondag 24 juli 2005 11:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat moet ik nog even gaan verzinnen. Iets dat ik van tevoren kan klaarmaken, want ik moet tot halfzeven werken en hij komt om zeven uur. Misschien maak ik een quiche ofzo.
Oh maar ik ben een hele goede kokkin.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:16 schreef JoeyT het volgende:
Wel iets origineels maken... Mannen houden van vrouwen die echt kunnen koken![]()
Hehehe, iddquote:Op zondag 24 juli 2005 11:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh maar ik ben een hele goede kokkin.
De liefde van een man gaat door de maag, toch?
Vooral als ze bukt om iets in de over te zetten zeker? Als het mooi weer is, zal ik een rokje aandoen.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:20 schreef JoeyT het volgende:
Hehehe, idd
Sowieso heel erg sexy als een meisje aan het koken is![]()
Eventueel zonder iets eronderquote:Op zondag 24 juli 2005 11:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vooral als ze bukt om iets in de over te zetten zeker? Als het mooi weer is, zal ik een rokje aandoen.
Jajaquote:Op zondag 24 juli 2005 11:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jongens toch, wat denken jullie wel niet van mij? We gaan gewoon eten.
Groot aantal dus dat gebruik maakt van dit medium: eenderde van alle vrijgezelle mensen in Nederland!quote:Kom je niet alleen maar contactgestoorden tegen?
Op internet kom je allerlei menstypen tegen, net als in het dagelijkse leven. Datingsites zijn daar geen uitzonderng op. Internet is een laagdrempelige manier om mensen te ontmoeten en wordt meer en meer geaccepteerd. Ongeveer eenderde van de vrijgezelle landgenoten gebruikt internet in zijn zoektocht. Iets meer mannen dan vrouwen.
Dat zal ik morgenochtend even kopen en vóór morgenavond uitlezen.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:37 schreef UncleFunk het volgende:
Speciaal voor de vrouwen: Hoe je die leuke man vindt, verleidt en houdt (N. Oosterbaan).
Sorry, maar even voor mijn eigen onkunde... als we dus de topic [sc] datingsite deeltje # noemen dan is het goed? Ik heb nl die link van je gevolgd, maar werd niet veel wijzer van wat je eigenlijk bedoelde...quote:Op zondag 24 juli 2005 11:27 schreef Copycat het volgende:
Kuch: R&P SC: waar slow letterlijk genomen moet worden
Hahaha, vriendjes wordt je niet zomaar toch? Daar moet je wel wat voor doen.. Net als op datingsites...quote:Op zondag 24 juli 2005 01:57 schreef Digit77 het volgende:
Redelijk succesvol. Redelijk
nee tuurlijk heb ik dat niet in mijn profiel gezet. ben geen super zelverzekerde machismo.
en ja dit is mijn eerste post met dit account. had een ander maar ben onlangs van provider gewisselt en dus mijn oude mail adres kwijt geraakt,wat een prutser niet ?![]()
dus maar een nieuwe aangemaakt.
vriendjes ?![]()
Ze bedoelt gewoon dat het niet de bedoeling is dat we hier gaan zitten slowchatten. Daar is het slowchattopic voor.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:30 schreef Mickeys het volgende:
Sorry, maar even voor mijn eigen onkunde... als we dus de topic [sc] datingsite deeltje # noemen dan is het goed? Ik heb nl die link van je gevolgd, maar werd niet veel wijzer van wat je eigenlijk bedoelde...
Misschien word het tijd mijn haar echt blond te verven (ehm... bleken)
Niet dat ik weet, ik heb het gewoon uit de papieren versie.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Staat dat artikel ook online?
quote:Hoi ik wil geen reacties, ik ben opzoek naar een foto van iemand dus daarom heb ik me aan gemeld. Dus nogmaals liever geen reacties
quote:Hoi. ik ben (...) en ik ben op zoek naar een man voor vaste relatie.
ik zoek man tussen 25-35 jaar.
ik ben zelf spontane mijd maar ook wel eens beetje verlegen.
ik hou van gezelg hijd en lol maken.
Ik ben zelf beetje vool slank dus ik ben niet dun. Als jij bent met normal werk en normaal uitziet does ben jij die ik zoek, Alstubliefd reageer met de foto!!!
Hopelijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allochtoonse dame?
Wat ben jij kortaf zeg, als je geen interesse hebtquote:Op zondag 24 juli 2005 13:24 schreef Sylvana het volgende:
Als ik geen interesse heb dan stuur ik altijd gewoon zo'n standaardmailtje, dan ga ik er verder geen moeite aan verspillen hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat ben jij kortaf zeg, als je geen interesse hebt
Ik was al helemaal blij dat ik je gevonden hadquote:Op zondag 24 juli 2005 19:28 schreef Sylvana het volgende:
Als ik geen interesse heb dan stuur ik altijd gewoon zo'n standaardmailtje, dan ga ik er verder geen moeite aan verspillen hoor
Lullig.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:31 schreef qu63 het volgende:
Ik was al helemaal blij dat ik je gevonden had
je woont te ver weg, en je hebt niks in je profiel staan, en geen foto, vind je het gek dat ik dan geen interesse terugstuurquote:Op zondag 24 juli 2005 19:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik was al helemaal blij dat ik je gevonden had
suc6 verder
het viel te proberenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je woont te ver weg, en je hebt niks in je profiel staan, en geen foto, vind je het gek dat ik dan geen interesse terugstuur
quote:Hoi ik ben (...)
ik ben 19 jaar
ik hou van seksen neuken en zoenen en tongzoenen en natuurlijk strippen
xxxxxxxxxxxxxx(...)
lol, das iig wel duidelijk danquote:Op zondag 24 juli 2005 20:24 schreef UncleFunk het volgende:
Hoi ik ben (...)
ik ben 19 jaar
ik hou van seksen neuken en zoenen en tongzoenen en natuurlijk strippen
xxxxxxxxxxxxxx(...)
Goed mogelijk gezien haar naam. Ander leuk detail is dat ze invult dat ze niet weet welke boeken en tv-programma's ze leuk vindt.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allochtoonse dame?
quote:De term 'verzorgd uiterlijk' is zo'n bullshit, niemand wil een lelijkerd en internet is oppervlakkig dus naast een mooie binnenkant, ook een mooie buitenkant graag!
Ja, maar dat zijn dan waarschijnlijk van die wijven die zélf lelijk zijn, en met een beetje branie boven hun stand proberen te leven.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er ook meiden die wel vertellen waar het op staat:
Dat denk ik dus ook altijd, maar dit keer viel 't wel meequote:Op zondag 24 juli 2005 20:40 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn dan waarschijnlijk van die wijven die zélf lelijk zijn, en met een beetje branie boven hun stand proberen te leven.
Blufkutjes maken zichzelf dan soms interessanter dan ze werkelijk zijn ("oh... nou... dan zal ze toch wel bepaalde kwaliteiten hebben, als ze toch ook zo haar eisen heeft"), dus echt helemaal nutteloos is het niet.
Staat nog een leuk stukje over in de FAQ van Relatieplanet. Kijk, mannen zijn hier toch anders in dan vrouwen. Mannen denken van: he, leuk dat ze gemaild heeft en hebben dan een tevreden gevoel. Ze lezen je mail, en gaan dan wat anders doen. Straks terugmailen kan immers ook wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik krijg vandaag alleen maar berichtjes van mensen die totaal niet aan me profiel voldoen, echt irritantEn me leuke man heeft nog steeds niet teruggemaild
Kan ik dus echt niet tegen, dat hij hem wel gelezen heeft maar dan niks terugstuurt, word ik echt ongeduldig van
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo ver weg woonquote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik krijg vandaag alleen maar berichtjes van mensen die totaal niet aan me profiel voldoen, echt irritant![]()
dan ga je verhuizenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo ver weg woon
Volgens mij zijn de meeste mannen allang blij als ze een persoonlijke reactie terugkrijgen. Het maakt dan niet eens zoveel uit of er "Rot op lelijke draak, ik moet je niet!" instaat, ten slotte weten ze dat ze zijn opgemerkt tussen de dozijnen mailtjes die de meeste vrouwen waarschijnlijk krijgen en dat maakt hun dag sowieso al goed. Gewoon alles van de positieve kant blijven bekijken.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Staat nog een leuk stukje over in de FAQ van Relatieplanet. Kijk, mannen zijn hier toch anders in dan vrouwen. Mannen denken van: he, leuk dat ze gemaild heeft en hebben dan een tevreden gevoel. Ze lezen je mail, en gaan dan wat anders doen. Straks terugmailen kan immers ook wel.
Ja mischien is dat het wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahaha, vriendjes wordt je niet zomaar toch? Daar moet je wel wat voor doen.. Net als op datingsites...
heb je wel een foto bij je profiel staan en zo ja... ben je dan niet zo'n lekker ding om te zien?
Hé. Bijna identiek aan de snelheid waarop mijn afspraakje is gemaakt. Die van mij ging ook via Knuz en zo snel dat ik het zelf niet eens kon geloven. Meestal willen al die meiden eerst 400 mailtjes en 3000 uur msn'en voordat ze het telefoonnummer willen geven.quote:Op zondag 24 juli 2005 02:37 schreef Paultjehh het volgende:
Ik kreeg een berichtje vandaag op Knuz.nl waar ik sinds een paar dagen een acount heb. Toen emailadressen uitgewisselt, een half uurtje later hadden we afgesproken om vanavond bij mij een filmpje te gaan checken, aangezien ze in het dorp hiernaast woont was dat het probleem niet.
Echt,normaal ben ik niet zo van het snel afspreken, maar ik heb er geen minuut spijt van gehad! Het was een heerlijke avond waar de vonk echt is overgesprongen zo te zien.
Misschien zie ik haar morgen weer, en anders zeker volgende week!
Ik heb ook een strenge selectie toegepast op mijn foto's hoor!quote:Op maandag 25 juli 2005 00:44 schreef Digit77 het volgende:
[..]
Ja mischien is dat het wel.
Ik heb een foto bij mijn profiel maar ik denk dat dat mij mischien in de weg zit.
Ik vind mijzelf niet lelijk maar ook niet bepaald fotogeniek.
Mischien moet ik maar eens een nieuw foto'tje maken.
quote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef Sylvana het volgende:
nouja, gister hebben we dus de hele avond gemaild en vanochtend heeft hij nog wel een mailtje gestuurd en nou stuurt ie niks meer, terwijl hij wel online is, dus dat vind ik beetje vaag, maar goed, wacht nog wel ff af
aaah, zo denk ik er ook over. Ik stel mailtjes typen soms te lang uit. Ga gewoon rustig wat anders doen. Best wel erg. Te laid back.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:55 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Staat nog een leuk stukje over in de FAQ van Relatieplanet. Kijk, mannen zijn hier toch anders in dan vrouwen. Mannen denken van: he, leuk dat ze gemaild heeft en hebben dan een tevreden gevoel. Ze lezen je mail, en gaan dan wat anders doen. Straks terugmailen kan immers ook wel.
idd, is een beter idee dan wat je soms ziet: "ja, ik weet dat ik gaar op deze foto sta dus daar moet je niet over zeuren". Post hem dan nietquote:Op maandag 25 juli 2005 11:16 schreef Syrena het volgende:
Dus....post een fotoreeks, zoeken wij de leuke eruit
Hmmm dat is mischien wel een goed idee.quote:Op maandag 25 juli 2005 11:16 schreef Syrena het volgende:
Dus....post een fotoreeks, zoeken wij de leuke eruit
Was leuk. Drie uur gepraat en toen begon het te regenen.quote:
fijne vakantie dan maarquote:Op maandag 25 juli 2005 21:48 schreef Sylvana het volgende:
Hey, wat leuk ViperdesignAlleen picknicken in de regen is idd niet echt handig, maar goed dat jullie een vervolgafspraak hebben
Ik heb weer een mail terug van mijn "leuke man"Alleen ik ga dus morgen voor 2 weken op vakantie, dus dan spreek ik hem dus ff niet ( en jullie ook niet, ga jullie missen boys and girls
)
Spannend hoorquote:Op maandag 25 juli 2005 21:50 schreef Christine het volgende:
Ik heb vrijdag een date met iemand die ik via een datingsite ken
Spannend!
dat zat ik ook net te lezen jaquote:Op maandag 25 juli 2005 22:09 schreef Syrena het volgende:
Tja dit is ook een idee natuurlijk Relatieplanet.nl ¤20 per mnd.Goedkoper..
Nee, dat gaat lekker werken. Hoe zullen we het profiel noemen? Fokke Foksma?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:09 schreef Syrena het volgende:
Tja dit is ook een idee natuurlijk Relatieplanet.nl ¤20 per mnd.Goedkoper..
JoeyT?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, dat gaat lekker werken. Hoe zullen we het profiel noemen? Fokke Foksma?
En dan in zijn profiel vloeiend Turks, redelijk Duits, Frans en Engels.quote:Ik ben een Stier uit 1975 en woon in Istanbul, en ik zou heel graag met een Nederlandse vrouw mijn leven willen delen. Ik ben zeer westers georienteerd en wil graag een vaste relatie. Ik ben General Manager van een goedlopend 3*** hotel in Istanbul Centrum. Laat me niet in de steek en mail me, we kunnen uiteindelijk eerst gezellig met elkaar mailen alvorens een relatie te beginnen. Zo leren we elkaar dan ook goed kennen. Ik heb een goed hart en kan veel liefde geven. Wil je me een e-mail sturen?
"Jah we delen dit profiel met zijn vijven...."quote:Op maandag 25 juli 2005 22:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, dat gaat lekker werken. Hoe zullen we het profiel noemen? Fokke Foksma?
lol, ik zie het al voor mequote:Op maandag 25 juli 2005 22:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
"Jah we delen dit profiel met zijn vijven...."
Heb je meteen al een probleem met de foto's, je mag maar met 1 tegelijk erop, en alleen de eerste is ook zichtbaar voor gratis leden. Dat wordt werken met roosters"Hee heb jij in mijn profiel zitten kloten?! Ik lust helemaal geen broccoli!
"
Waarschijnlijk acht hij een goede beheersing van de Nederlandse taal vanzelfsprekend?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:17 schreef Syrena het volgende:
Vraag je je toch af wie voor hem dat profiel in mekaar heeft geknutseld?
Altijd leuk om te horen ditquote:Dat zou leuk zijn. Ik wil je wel graag beter leren kennen, want ik vind je een interessante persoonlijkheid
Ik denk eerder dat iemand een profiel voor 'm gemaakt heeft hoor.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:22 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt hij het vanzelfsprekend dat je het Nederlands goed beheerst?
Hmmmmm die heb ik al eerder gehoord, en volgens mij was dat op Lexa.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:23 schreef Sylvana het volgende:
Dit is niet van een man van een datingsite, maar van iemand die ik 2 keer gezien heb en ik mailde of hij na de vakantie een keer langskomt:
[..]
Altijd leuk om te horen dit
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:25 schreef Syrena het volgende:
Oja, ik had al een vriendje en ik ben geen betalend lid meer, dammit, en ik verveel me zo
Ja, meneer is lekker uit met vriendenquote:
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:28 schreef Syrena het volgende:
NOU! DAT KRIJG JE ERVAN, als je mij alleen laat, achter de pc.... dan ga ik op Turken etc. reageren !
Als je die van een jaar of vijf geleden niet meetelt wel ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:49 schreef suikerzoet het volgende:
Gaaf Lupa!
Was het trouwens je eerste date (via relatieplanet of lexa)?
Echt leuk voor je johquote:
Volgens mij kun je die optie toch uitzetten?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:00 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Echt leuk voor je joh
Ik ga zometeen 2 weken op vakantie, dus heb in me profiel gezegd dat ik dan dus niet reageer op berichtjes, maar je zult natuurlijk altijd mensen hebben die gewoon berichtjes blijven sturen
Ik heb geen idee of dat op lexa kan, dank je wel iigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:17 schreef suikerzoet het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die optie toch uitzetten?
In ieder geval een heel fijne vakantie!
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd, Lupa! Je behoort nu tevens tot de zeven procent van de mensen die een relatie starten via internetquote:
Niet de eerste keer voor mij hoor. Maar die anderen waren niet serieus en ik verwacht dat dat dit keer anders is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:30 schreef UncleFunk het volgende:
Gefeliciteerd, Lupa! Je behoort nu tevens tot de zeven procent van de mensen die een relatie starten via internet
Ik hoop 't voor jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Niet de eerste keer voor mij hoor. Maar die anderen waren niet serieus en ik verwacht dat dat dit keer anders is.
Wij hebben de onze alleen maar verborgenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn betaalde maandje RP is bijna op. Denk dat ik mijn profiel eerst maar eens delete.
'k Heb 'm al gedelete. De tekst enzo wel opgeslagen op mijn PC. Maar eik hoop ik dat het gewoon echt iets wordt met de man die ik nu heb ontmoet en dat ik nooit meer een datingsite nodig heb.quote:
Felicidingest Lupa... go go goquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
'k Heb 'm al gedelete. De tekst enzo wel opgeslagen op mijn PC. Maar eik hoop ik dat het gewoon echt iets wordt met de man die ik nu heb ontmoet en dat ik nooit meer een datingsite nodig heb.
Inderdaad jammer, maar zoals je zelf al zegt: op naar de volgende. Op internet is dat misschien nog gemakkelijker dan in real life.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:44 schreef super_honda het volgende:
hmm, afgelopen dinsdag iemand van RP ontmoet en kreeg net een mailtje dat ze me wel leuk vond, maar niet leuk genoeg. nouja jammer dan, op naar de volgende![]()
Ja, ik was betalend lid, maar er waren nog maar drie dagen over ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:17 schreef Mickeys het volgende:
Felicidingest Lupa... go go go
was je geen betalend lid dan? anders ben je dat geld wel kwijt mocht het echt niks worden, maar je bent zo overtuigend![]()
Daar had ik inderdaad ook aan gedacht, over een paar dagen doe ik dat ook welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stuur haar een berichtje dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort...
Ik ben daar ook altijd bang voor. Heb het nu heel erg, omdat ik deze man écht leuk vind, ben ik heel bang om iets fout te doen. Twijfel een dag lang of ik zal bellen of toch maar een mailtje sturen, stuur een mailtje en vraag me dan weer af of het wel een goed mailtje was etc. etc. Ergens weet ik dat het wel goed zit en dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik doe het toch steeds weer...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:33 schreef UncleFunk het volgende:
Daar had ik inderdaad ook aan gedacht, over een paar dagen doe ik dat ook welAnders ben ik weer stalkerig en obsessief
Hoe herkenbaar... Toch een vorm van onzekerheidquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben daar ook altijd bang voor. Heb het nu heel erg, omdat ik deze man écht leuk vind, ben ik heel bang om iets fout te doen. Twijfel een dag lang of ik zal bellen of toch maar een mailtje sturen, stuur een mailtje en vraag me dan weer af of het wel een goed mailtje was etc. etc. Ergens weet ik dat het wel goed zit en dat ik me niet zo druk moet maken, maar ik doe het toch steeds weer...
Yep. Op alle andere gebieden ben ik behoorlijk zeker van mezelf en zeer assertief, maar als het om de liefde gaat... Als ik iemand écht leuk vind, maar nog niet zeker weet of het serieus iets gaat worden, dan verander ik in een soort nerveus wrak.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:40 schreef UncleFunk het volgende:
Hoe herkenbaar... Toch een vorm van onzekerheid
Idem ditoquote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep. Op alle andere gebieden ben ik behoorlijk zeker van mezelf en zeer assertief, maar als het om de liefde gaat... Als ik iemand écht leuk vind, maar nog niet zeker weet of het serieus iets gaat worden, dan verander ik in een soort nerveus wrak.
Jeetje, ik ookquote:Op vrijdag 29 juli 2005 13:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja? Is het normaal?
Goddank, ik ben normaal.
Heeeeeel herkenbaar. Ik heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep. Op alle andere gebieden ben ik behoorlijk zeker van mezelf en zeer assertief, maar als het om de liefde gaat... Als ik iemand écht leuk vind, maar nog niet zeker weet of het serieus iets gaat worden, dan verander ik in een soort nerveus wrak.
Wat lievquote:Ik ben daar ook altijd bang voor. Heb het nu heel erg, omdat ik deze man écht leuk vind, ben ik heel bang om iets fout te doen
Ja, het is tijdelijk. Op het moment dat ik echt weet dat 't goed zit, is het wel over. Maar het is dus liev? Ik doe namelijk heel hard mijn best om 't niet te laten merken...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:45 schreef MouseOver het volgende:
Wat liev
zolang het tijdelijk is tenminste
Ik moet eigenlijk nooit zoveel hebben van mensen die bijna niks uit zichzelf vertellen...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:37 schreef Blanked het volgende:
Oke ik heb dus een best leuke meid nu in m'n MSN lijst met dank aan Relatieplanet. Eerste gesprek was best leuk, je weet wel: zelfde interesses. Raar ding alleen: ik was degene met de vragen. Veel verder dan "hoestie" kwam het van haar kant totaal niet. Ik heb haar weinig verteld over mezelf.
Wellicht wat offtopic hier maar: WTF!? Is dit gewoon een klassiek geval van "hard to get" of toch een botte trut? Iemand dit wel eens gehad of aan de andere kant gestaan?
Uit eigen ervaring zeg ik : "botte trut". Heb ik ook al 'ns meegemaakt, het moet wel van twee kanten komen, anders houdt het op een gegeven moment gewoon op. Andersom heb ik het trouwens ook meegemaakt, dat iemand (via Lexa) mij leuk vond, beetje op MSN mee zitten babbelen, maar zij was veel geinteresseerder dan ik, dan hou ik de boot wel een beetje af...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:37 schreef Blanked het volgende:
Oke ik heb dus een best leuke meid nu in m'n MSN lijst met dank aan Relatieplanet. Eerste gesprek was best leuk, je weet wel: zelfde interesses. Raar ding alleen: ik was degene met de vragen. Veel verder dan "hoestie" kwam het van haar kant totaal niet. Ik heb haar weinig verteld over mezelf.
Wellicht wat offtopic hier maar: WTF!? Is dit gewoon een klassiek geval van "hard to get" of toch een botte trut? Iemand dit wel eens gehad of aan de andere kant gestaan?
Als ik niet meer zeg dan dat op MSN dan vind ik degene niks maar durf dat niet te laten blijkenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:37 schreef Blanked het volgende:
Yep, herkenbaar.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:00 schreef Syrena het volgende:
Als ik niet meer zeg dan dat op MSN dan vind ik degene niks maar durf dat niet te laten blijken![]()
Dat is inderdaad optie 3: ze is niet geinteresseerd. Fine by me, maar die mogelijkheid vond ik nogal raar aangezien zij me had aangemeld op MSN, niet ik. En daarnaast stuurde ze me nog een mailtje over m'n "leuke bekkie" en reageerde ze wel heel enthousiast op mijn vragen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als ik niet meer zeg dan dat op MSN dan vind ik degene niks maar durf dat niet te laten blijken
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef heiden6 het volgende:
@Lupa:Wat doe je onzeker zeg. Prachtig.
Vanmorgen had ik een mailtje van 'm. 't Gaat wel iets serieus worden.quote:Wat ben je heerlijk bezig. Erg tof voor je!
Oh, ik wil weten hoe het in Rome was!! Ik ga je wel toevoegen op MSN.quote:Ik ben een weekje naar Rome en spontaan heeft m'n enige echte Fok!stalkster de liefde van haar leven gevonden.
Ik heb nog steeds niks gehoord van een van de twee meiden waarmee ik mail.quote:Op zondag 31 juli 2005 08:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanmorgen had ik een mailtje van 'm. 't Gaat wel iets serieus worden.
Jammer idd. En niet netjes, dat ze niet even laat weten hoe en wat.quote:Op zondag 31 juli 2005 09:18 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb nog steeds niks gehoord van een van de twee meiden waarmee ik mail.Jammer dat het nu net de leukste is.
![]()
Hehe, ik ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het was toch zo herkenbaar om het niet te durven laten blijken wanneer je iemand niks vond?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En niet netjes, dat ze niet even laat weten hoe en wat.
Dat ging over een gesprek op MSN. Doorgaans probeer je iemand eerst indirect duidelijk te maken dat je het niet zo ziet zitten. Als iemand dat niet oppikt, word je wat explicieter.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:34 schreef Bombie het volgende:
Het was toch zo herkenbaar om het niet te durven laten blijken wanneer je iemand niks vond?
Niks meer van je laten horen is m.i. al één van de meest expliciete manieren om duidelijk te maken dat 'je het niet zo ziet zitten'.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat ging over een gesprek op MSN. Doorgaans probeer je iemand eerst indirect duidelijk te maken dat je het niet zo ziet zitten. Als iemand dat niet oppikt, word je wat explicieter.
Het is echter imo niet netjes om ineens niets meer van je te laten horen.
Ik ben meer van het gewoon zeggen dat je het niet meer ziet zitten.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:16 schreef Bombie het volgende:
[..]
Niks meer van je laten horen is m.i. al één van de meest expliciete manieren om duidelijk te maken dat 'je het niet zo ziet zitten'.
Kom op... doe eens niet zo hypocriet, joh.
Oh ja? De andere kant weet dan helemaal niet waar 'ie aan toe is.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:16 schreef Bombie het volgende:
Niks meer van je laten horen is m.i. al één van de meest expliciete manieren om duidelijk te maken dat 'je het niet zo ziet zitten'.
Wat heeft dat met hypocrisie te maken? Het is een kwestie van fatsoen dat je iemand laat weten dat je geen prijs meer stelt op verder contact.quote:Kom op... doe eens niet zo hypocriet, joh.
Idd, zeker via de mail is dat een kleine moeite en ook niet eng. Ik kan me voorstellen dat je zoiets irl lastig vindt, maar via internet is dat toch anders.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:21 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben meer van het gewoon zeggen dat je het niet meer ziet zitten.
Dat vind ik zelf ook de meest moedige methode, waarmee je ook geen ruimte overlaat voor onduidelijkheid en laat blijken wat je wilt en wat je niet wilt. In eerste instantie lijkt het misschien het meest gênant en pijnlijk om duidelijk te zeggen waar het op staat, maar als je dat nalaat en de ander je 'hint' niet oppakt, krijg je pas écht een gênante en pijnlijke situatie.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:21 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben meer van het gewoon zeggen dat je het niet meer ziet zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al beschreef: ik denk niet dat dat het geval is. Kun je natuurlijk zeggen dat ik een bord voor m'n kop heb maar als iemand echt geen interesse heeft dan snap ik die hint ook altijd wel. Ik bedoel: boeit mij weinig, nextquote:Op zondag 31 juli 2005 14:16 schreef Bombie het volgende:
[..]
Kom op... doe eens niet zo hypocriet, joh.
Dan vraag ik me wel af waarom je überhaupt al op MSN gaat zitten met iemand, als je toch al weet dat je geen interesse hebt in die persoon.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:33 schreef Bombie het volgende:
[..]
Maar wat betreft signalen, maakt het niet uit of je nu nauwelijks iets van betekenis zegt via MSN of helemaal niks van je laat horen. Als het gaat om stille hints is niks van je laten horen de meest stille hint die je kunt bedenken.![]()
Helemaal niet eng. Juist leuk.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:01 schreef Nuek het volgende:
Eng hoor... datingsites enzo... Of heb ik het nu mis?
Spontane acties zijn de bestequote:Op maandag 1 augustus 2005 08:33 schreef Mickeys het volgende:
Gisteravond onverwacht een date op bezoek gehad. Hij was hier om half 10 en hebben toen samen een filmpje gekeken.Rond 4 uur vertrok hij (pas) en het is beregezellig geweest. Ik hoop dat het vaker gebeurd maar dan niet op een avond voor een werkdag woehahaha
verder niks intiems gebeurd
Ja. Maar alléén maar spontane acties niet. Ik kan met de mijne nooit eens normaal een afspraak maken. Hij belt liever wanneer het 't uitkomt: Ja, ik kan nu langskomen, ben er over een kwartiertje.quote:
Nee, dat is weer erg vermoeiend idd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:09 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ja. Maar alléén maar spontane acties niet. Ik kan met de mijne nooit eens normaal een afspraak maken. Hij belt liever wanneer het 't uitkomt: Ja, ik kan nu langskomen, ben er over een kwartiertje.![]()
okay... dan wacht ik nog even rustig af...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben we allemaal last van Kemania.
hoezo gruwelijk fout?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, dat is weer erg vermoeiend idd.
"de mijne" is wel gruwelijk fout trouwens
Echte spontaniteit is altijd goed gepland.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef Mickeys het volgende:
Spontane acties zijn altijd leuk![]()
Alleen maar spontane acties zijn niet leuk meer na een paar keer![]()
Maar nu al flink gemaild tijdens werktijd... damn....![]()
![]()
Ik begin wel wat in te sukkelen nu![]()
![]()
![]()
knuz is de enige gratis in dit rijtje... de rest tussen de 20 euro per maand en 35 voor 3 maanden... zo ongeveer dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:08 schreef Godshand het volgende:
er riep al iemand wat zijn de aanraders?
ik zit op meetic maar das toch echt een geld uit de zak klop site..
geld voor foto etc en als je nog meer wilt behalve dan krediz moet je een pass kopen
lazer op met zn allen
zo te zien doen knuz, lexa en relatieplanet het wel goed..
zijn die duur?
Altijd handig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:08 schreef Godshand het volgende:
trouwens gefeli Lupa, maar ik heb me al op de reservebank voor je genesteld
Of misschien heeft ie het druk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:22 schreef suikerzoet het volgende:
Zo, ff bijgelezen.
Lupa is de winnaar van deel 9 :-) Leuk voor je! (Toch stiekem een reservebank?!)
Mickeys een spontane nachtelijke date, ook cool joh!
Ik had via RP een leuke gozer op msn, veel gechat en gemaild. Hij was heel sympathiek, veel raakvlakken, enthousiast, wilde wel snel iets afspreken. Daar was ik het wel mee eens, waarom nog veel tijd verdoen met chatten, je kunt er beter maar snel achter komen of die klik er echt is. Maar blijkbaar heb ik niet enthousiast genoeg getypt ofzo.... Nu alweer 2 dagen niks gehoord.
quote:
Dat ken ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:22 schreef suikerzoet het volgende:
Nu alweer 2 dagen niks gehoord.
[FOKschaap] Help mee met de FokVakantieFlush!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat ken ik..
Anyway, protege #1 is op vakantie, #2 is traag met mailen en #3 is vaag.
mzzlkutquote:
Ja, altijd leuk, die vakantietijd. Maar heb gisteren mail gehad van degene waar ik al een tijd niks meer van had ontvangen. Een hele hoop kutsmoezen waren hiervoor de reden. Ik had in mijn laatste mail gevraagd of we eens konden bellen, maar nee hoor. Ze houdt het liever bij mailen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat ken ik..
Anyway, protege #1 is op vakantie, #2 is traag met mailen en #3 is vaag.
gevoelige snaar geraakt heiden6?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef heiden6 het volgende:
Tering, ik krijg zojuist een heel boekwerk binnen van het meisje van knuz waar ik mee mail. Ze is amper online, maar als ze wat stuurt ben ik wel een halve dag zoet.
Waar doel je op?quote:
Dat zou best kunnen, ze vond het iig erg grappig allemaal. Eind van de week stuur ik wel weer eens wat terug, dan kan ik op een mooie zonnige Arubaanse dag, ergens eind augustus, eens lezen wat ze daarvan vindt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:21 schreef Godshand het volgende:
nou ik doel erop dat je blijkbaar bij haar een gevoelige snaar hebt geraakt waardoor ze boekwerkjes gaat mailen
Jep, hij had het inderdaad druk. (phew! Was ik zelf nooit opgekomen!)quote:
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:52 schreef suikerzoet het volgende:
Jep, hij had het inderdaad druk. (phew! Was ik zelf nooit opgekomen!)
En hij had heel veel aan me gedacht![]()
Kreeg ik maar eens boekwerken binnen van (leuke) mannen. ALS ze uberhaupt al mailen mag ik blij zijn met 2 regels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef heiden6 het volgende:
Tering, ik krijg zojuist een heel boekwerk binnen van het meisje van knuz waar ik mee mail. Ze is amper online, maar als ze wat stuurt ben ik wel een halve dag zoet.
Spannend, feef!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Faithy het volgende:
ik heb vrijdag een date als alles goed gaat via lexa.nl
*hoopt*
hij lijkt iig erg leuk
Oh ja, jij bent het Amélie-meisje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Faithy het volgende:
ik heb vrijdag een date als alles goed gaat via lexa.nl
*hoopt*
hij lijkt iig erg leuk
ik begrijp het ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Kreeg ik maar eens boekwerken binnen van (leuke) mannen. ALS ze uberhaupt al mailen mag ik blij zijn met 2 regels.![]()
![]()
Ik kom gewoon!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Spannend, feef!!!
Maar de beachparty dan?
Amelie-meisje!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent het Amélie-meisje!
Hoop voor je dat het iets wordt, succes!
een beetje variatie... fotografeer je neusgat ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef Yamyam het volgende:
Ja en gewoon een beetje variatie in de foto's! Dus eentje zus eentje zo, niet allemaal van dezelfde dag ofzo...
Hier is 'ie ook down.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:46 schreef Mickeys het volgende:
iemand die nog op www.knuz.nl kan komen? las gisteren dat ze met onderhoud bezig waren maar nu krijg ik niet eens een respons
*jaloers is...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:04 schreef Faithy het volgende:
Gisternacht gebeldheeeel gezellig
over 24 uur zitten we op strand als 't goed is..
*ril*
Ik ben echt dood en dood en doodnerveus....![]()
Haha, ik had ook net gister een berichtje gehad, gelukkig nog wel kunnen lezen. Wilde ik gisteravond reageren, was de site down voor onderhoud en nu kan ik er *&%#R%^$)*(&$ nog steeds niet op!! Ik eis schadevergoeding!!....Ohnee...tis gratis hè...nouja...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:45 schreef Kemania het volgende:
Wat is er met knuz.nl gebeurd? Kreeg gister eindelijk een mailtje dat iemand een berichtje naar me had gestuurd en nu is die site down...
Hoe verliep de date dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:52 schreef thabit het volgende:
Hmm, m'n mailmeisje heeft al aan aantal dagen niets meer teruggemaild. Nadat we gemeet hebben, heb ik niets meer van haar gehoord. Ben ik echt zo afstotelijk?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij hebt haar nadien nog wel gemaild en zij heeft niets teruggestuurd?
Als je vanaf de date telt, moet de 3 een 5 worden trouwens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:04 schreef thabit het volgende:
3, binnen 2 dagen.
Het kán natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze het even te druk heeft. Ik zou kunnen zeggen dat je je niet te druk moet maken, maar dat lukt me zelf ook niet echt in die gevallen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef thabit het volgende:
Bij het afscheid nemen leek het erop dat ze het heel leuk had gevonden en nog wel een keer iets wilde afspreken. Ze deed heel positief qua intonatie en gezichtsuitdrukking. Maar misschien interpreteer ik dat ook wel allemaal verkeerd.
huh?? die vat ik even nietquote:
Ik zit zo ongeveer in hetzelfde schuitje... alleen heeft hij nog wel wat van zich laten horen maar ineens is het doodstil... Misschien ben ik te ehm... direct of te zelfstandig (heb een vriend van mij dat wel eens tegen me horen zeggen dat dat wel eens een reden zou kunnen zijn)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Naar mijn idee gewoon goed. Niks spectaculairs gebeurd verder.
Stuur haar zelf een mailtje waarin je zegt dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort van haar. Advies dat ik eerder al kreeg in deze topicreeksquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:30 schreef thabit het volgende:
...en nog steeds geen mail...
Vraag maar of ze nu al gaat beginnen met 'hard to get' spelen, en zeg dat ze je even een mailtje moet sturen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Stuur haar zelf een mailtje waarin je zegt dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort van haar. Advies dat ik eerder al kreeg in deze topicreeks
Dat heb ik ook vaker gehad. Je wordt heel aardig gevonden, maar er is verder niks.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:01 schreef Faithy het volgende:
Jammer... want het is een ontzettend aardige jongen...
Stom is dat he. Ik heb ook alweer een tijdje nauwelijks wat van mijn MSNkerel gehoord... Nu weet ik dat hij het gewoon druk heeft, maar in m'n achterhoofd hou ik ook andere opties open (hij heeft er genoeg van, hij heeft iemand ontmoet, etc.). Afwachten is vaak het enige wat je kan doen he... helaas.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:30 schreef thabit het volgende:
...en nog steeds geen mail...
Hier precies hetzelfde. Alleen... hij is niet op msn geweest maar wel op de site... ik denk dat ik het maar uit mijn hoofd moet zetten. Misschien wil ik onbewust te graag... damn... moet ik daar ook nog aan gaan werkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Stom is dat he. Ik heb ook alweer een tijdje nauwelijks wat van mijn MSNkerel gehoord... Nu weet ik dat hij het gewoon druk heeft, maar in m'n achterhoofd hou ik ook andere opties open (hij heeft er genoeg van, hij heeft iemand ontmoet, etc.). Afwachten is vaak het enige wat je kan doen he... helaas.
Ik vind het een beetje kinderlijk. Nog zo'n voorbeeld van waarom ik liever een vrouw heb van 25+; de kans op dat soort ongein is veel kleiner.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hard to get =
Stom gedrag, net doen of je iemand niet wilt terwijl je hem juist wel wilt.
Mensen.
Oh, wat is je profielnaam? Dan drop ik ff een welkomstberichtje!quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:15 schreef UncleFunk het volgende:
Heb me vanavond ook ingeschreven op Knuz.nl. Het blijkt namelijk dat de tweede kandidate die ik ontmoet had op RP ook niks meer van zich laat horen
Dank je, maar dat houd ik liever geheim i.v.m. privacyquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:23 schreef CvB het volgende:
[..]
Oh, wat is je profielnaam? Dan drop ik ff een welkomstberichtje!![]()
Flauw!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 10:29 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dank je, maar dat houd ik liever geheim i.v.m. privacy![]()
Mevrouw heeft besloten te reageren.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Viperdesign het volgende:
Anyway, protege #1 is op vakantie
Vrouwen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 13:24 schreef Viperdesign het volgende:
Mevrouw heeft besloten te reageren.. Ze weet niet goed wat ze wil.
.
Ze is bang dat we samen veel te lief zijn en het dan te "zoetsappig" wordt..
Ik zou zeggen, wees niet lui en lees lekker terug als je zo geïnteresseerd bent in ons liefdesleven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 00:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iemand succes gehad?
Alleen zit je hier nog in dit topic, dus of dat advies zo goed was....quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Stuur haar zelf een mailtje waarin je zegt dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort van haar. Advies dat ik eerder al kreeg in deze topicreeks
Het is geen meningsverschil... het gaat om een verschil in ervaring. Heel plat gezegd, zij neukt zo een beetje alles wat los en vast zit (als ik haar mag geloven). Ze moet dat helemaal zelf weten. Voor mij ligt dat gewoon anders.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:51 schreef CvB het volgende:
Jammer dat het zo gelopen is Abonides, maar...als je het verder wel goed met elkaar lijkt te kunnen vinden, kan je je dan op dat ene punt niet wat milder opstellen of was het echt een onoverkomelijk verschil van mening?
Ik heb nu trouwens wel erg leuk contact met iemand van knuz, beginnen elkaar een beetje te leren kennen door praten over koetjes en kalfjes, maar wil eigenlijk ook wel iets van een date of telefoongesprekje voorstellen. Weten jullie wat daar het juiste moment voor is? Of zal ik wachten tot zij zoiets voorstelt?
Wat is d'r tel. nummer?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:01 schreef Abonides het volgende:
[..]
zij neukt zo een beetje alles wat los en vast zit
Ach joh, ik krijg ook nooit respons.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:33 schreef Abonides het volgende:
Vandaag heb ik toevallig via RP pas een 2de berichtje gekregen van meid... Eigenlijk best wel triest pas nu mijn 2de berichtje voor zo een lange tijd... na ja... we zien wel weer!
Ik werk voor LoveIsOnline.com en kan je garanderen dat iedereen op die site ook echt is. Het feit dat mensen misschien bovengemiddeld mooi zijn voor een datingsite komt waarschijnlijk door de natuurlijke selectie, de site heeft een bepaalde look & feel en spreekt hiermee een bepaalde doelgroep aan, en stoot tegelijk andere af. Dit is ook de intentie van de website, we willen het "daten" uit de nerdy hoek halen en het een bepaalde mate van hipheid geven. Ook is het zo dat wanneer je in de profielen zoekt, de profielen met de meeste hits bovenaan komen te staan, dus populaire profielen (van misschien vaak mooiere meiden/jongens) zie je eerder.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef ReP het volgende:
Op diverse datingsites geweest, onder andere Love@Lycos, Lexa en Relatieplanet.
Sinds kort is er een nieuwe site, http://www.loveisonline.com/ , het is er allemaal erg gelikt (op die irritante stem na die je welkom heet) maar dat is tevens het probleem: het komt té gelikt en daarom onbetrouwbaar over.
Wat is het punt? Check de profielen en je zal zien dat het voor 90% praktisch fotomodellen zijn. Check vervolgens wie er online zijn en dan zal je zien dat er 0,0000001 % online is. Bij andere d-sites zijn die 2 factoren over het algemeen precies andersom verdeeld.
Ik vermoed dus dat ze er in het kader van Marketing fake-profielen op hebben staan om VIP members te werven die via SMSjes moeten betalen. Ik heb ze gemaild, maar vooralsnog geen antwoord.
Deelt iemand deze mening?
Wat is nu eigenlijk de drijfveer om je daar op in te schrijven? Te weinig sociaal contact, of misschien de spanning?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:19 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ach joh, ik krijg ook nooit respons.![]()
Je liegt!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:25 schreef Byteripper het volgende:
[..]
Ik werk voor LoveIsOnline.com en kan je garanderen dat iedereen op die site ook echt is.
Select this: mensen schrijven zich in op andere sites, omdat ze selecteren op de geloofwaardigheid van een site! Misschien toch ietsje meer marketingonderzoek moeten doen??quote:Ik werk voor LoveIsOnline.com en kan je garanderen dat iedereen op die site ook echt is. Het feit dat mensen misschien bovengemiddeld mooi zijn voor een datingsite komt waarschijnlijk door de natuurlijke selectie
helemaal mee eens zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 18:13 schreef freija het volgende:
[..]
Select this: mensen schrijven zich in op andere sites, omdat ze selecteren op de geloofwaardigheid van een site! Misschien toch ietsje meer marketingonderzoek moeten doen??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |