Kreeg ik maar eens boekwerken binnen van (leuke) mannen. ALS ze uberhaupt al mailen mag ik blij zijn met 2 regels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef heiden6 het volgende:
Tering, ik krijg zojuist een heel boekwerk binnen van het meisje van knuz waar ik mee mail. Ze is amper online, maar als ze wat stuurt ben ik wel een halve dag zoet.
Spannend, feef!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Faithy het volgende:
ik heb vrijdag een date als alles goed gaat via lexa.nl
*hoopt*
hij lijkt iig erg leuk
Oh ja, jij bent het Amélie-meisje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Faithy het volgende:
ik heb vrijdag een date als alles goed gaat via lexa.nl
*hoopt*
hij lijkt iig erg leuk
ik begrijp het ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Kreeg ik maar eens boekwerken binnen van (leuke) mannen. ALS ze uberhaupt al mailen mag ik blij zijn met 2 regels.![]()
![]()
Ik kom gewoon!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Spannend, feef!!!
Maar de beachparty dan?
Amelie-meisje!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent het Amélie-meisje!
Hoop voor je dat het iets wordt, succes!
een beetje variatie... fotografeer je neusgat ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef Yamyam het volgende:
Ja en gewoon een beetje variatie in de foto's! Dus eentje zus eentje zo, niet allemaal van dezelfde dag ofzo...
Hier is 'ie ook down.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:46 schreef Mickeys het volgende:
iemand die nog op www.knuz.nl kan komen? las gisteren dat ze met onderhoud bezig waren maar nu krijg ik niet eens een respons
*jaloers is...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:04 schreef Faithy het volgende:
Gisternacht gebeldheeeel gezellig
over 24 uur zitten we op strand als 't goed is..
*ril*
Ik ben echt dood en dood en doodnerveus....![]()
Haha, ik had ook net gister een berichtje gehad, gelukkig nog wel kunnen lezen. Wilde ik gisteravond reageren, was de site down voor onderhoud en nu kan ik er *&%#R%^$)*(&$ nog steeds niet op!! Ik eis schadevergoeding!!....Ohnee...tis gratis hè...nouja...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 22:45 schreef Kemania het volgende:
Wat is er met knuz.nl gebeurd? Kreeg gister eindelijk een mailtje dat iemand een berichtje naar me had gestuurd en nu is die site down...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |