Hoe verliep de date dan?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:52 schreef thabit het volgende:
Hmm, m'n mailmeisje heeft al aan aantal dagen niets meer teruggemaild. Nadat we gemeet hebben, heb ik niets meer van haar gehoord. Ben ik echt zo afstotelijk?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij hebt haar nadien nog wel gemaild en zij heeft niets teruggestuurd?
Als je vanaf de date telt, moet de 3 een 5 worden trouwens.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:04 schreef thabit het volgende:
3, binnen 2 dagen.
Het kán natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze het even te druk heeft. Ik zou kunnen zeggen dat je je niet te druk moet maken, maar dat lukt me zelf ook niet echt in die gevallen...quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef thabit het volgende:
Bij het afscheid nemen leek het erop dat ze het heel leuk had gevonden en nog wel een keer iets wilde afspreken. Ze deed heel positief qua intonatie en gezichtsuitdrukking. Maar misschien interpreteer ik dat ook wel allemaal verkeerd.
huh?? die vat ik even nietquote:
Ik zit zo ongeveer in hetzelfde schuitje... alleen heeft hij nog wel wat van zich laten horen maar ineens is het doodstil... Misschien ben ik te ehm... direct of te zelfstandig (heb een vriend van mij dat wel eens tegen me horen zeggen dat dat wel eens een reden zou kunnen zijn)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:58 schreef thabit het volgende:
[..]
Naar mijn idee gewoon goed. Niks spectaculairs gebeurd verder.
Stuur haar zelf een mailtje waarin je zegt dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort van haar. Advies dat ik eerder al kreeg in deze topicreeksquote:Op zondag 7 augustus 2005 18:30 schreef thabit het volgende:
...en nog steeds geen mail...
Vraag maar of ze nu al gaat beginnen met 'hard to get' spelen, en zeg dat ze je even een mailtje moet sturen.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:34 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Stuur haar zelf een mailtje waarin je zegt dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort van haar. Advies dat ik eerder al kreeg in deze topicreeks
Dat heb ik ook vaker gehad. Je wordt heel aardig gevonden, maar er is verder niks.quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:01 schreef Faithy het volgende:
Jammer... want het is een ontzettend aardige jongen...
Stom is dat he. Ik heb ook alweer een tijdje nauwelijks wat van mijn MSNkerel gehoord... Nu weet ik dat hij het gewoon druk heeft, maar in m'n achterhoofd hou ik ook andere opties open (hij heeft er genoeg van, hij heeft iemand ontmoet, etc.). Afwachten is vaak het enige wat je kan doen he... helaas.quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:30 schreef thabit het volgende:
...en nog steeds geen mail...
Hier precies hetzelfde. Alleen... hij is niet op msn geweest maar wel op de site... ik denk dat ik het maar uit mijn hoofd moet zetten. Misschien wil ik onbewust te graag... damn... moet ik daar ook nog aan gaan werkenquote:Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Stom is dat he. Ik heb ook alweer een tijdje nauwelijks wat van mijn MSNkerel gehoord... Nu weet ik dat hij het gewoon druk heeft, maar in m'n achterhoofd hou ik ook andere opties open (hij heeft er genoeg van, hij heeft iemand ontmoet, etc.). Afwachten is vaak het enige wat je kan doen he... helaas.
Ik vind het een beetje kinderlijk. Nog zo'n voorbeeld van waarom ik liever een vrouw heb van 25+; de kans op dat soort ongein is veel kleiner.quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hard to get =
Stom gedrag, net doen of je iemand niet wilt terwijl je hem juist wel wilt.
Mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |