abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29449689
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:52 schreef thabit het volgende:
Hmm, m'n mailmeisje heeft al aan aantal dagen niets meer teruggemaild. Nadat we gemeet hebben, heb ik niets meer van haar gehoord. Ben ik echt zo afstotelijk?
Hoe verliep de date dan?
pi_29449744
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:55 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Hoe verliep de date dan?
Naar mijn idee gewoon goed. Niks spectaculairs gebeurd verder.
pi_29449768
Nee Thabit, dat ben je zeker niet.
pi_29449789
Jij hebt haar nadien nog wel gemaild en zij heeft niets teruggestuurd?
pi_29449821
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jij hebt haar nadien nog wel gemaild en zij heeft niets teruggestuurd?
Inderdaad.
pi_29449837
Hoeveel is 'een aantal dagen' en hoe snel mailde ze voorheen terug?
pi_29449873
3, binnen 2 dagen.
pi_29449904
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:04 schreef thabit het volgende:
3, binnen 2 dagen.
Als je vanaf de date telt, moet de 3 een 5 worden trouwens.
pi_29449945
Er zit weinig anders op dan nog even af te wachten. Als de date gezellig was, dan zit je je misschien -net als ik twee weken terug- voor niks druk te maken.

Zou in elk geval niet te gauw nog een mailtje sturen.

Maar ik weet hoe irritant het is.
pi_29449979
Hm, 5 dagen is wel vrij lang dan... Maar ik hoorde na mijn date ook een poosje niks van mijn Leuke Man, en het kwam allemaal goed.

Eh... Vond je haar erg leuk? Heb je dat laten merken? Heeft ze signalen afgegeven die geïnterpreteerd kunnen worden als een gebrek aan interesse?
pi_29450032
Bij het afscheid nemen leek het erop dat ze het heel leuk had gevonden en nog wel een keer iets wilde afspreken. Ze deed heel positief qua intonatie en gezichtsuitdrukking. Maar misschien interpreteer ik dat ook wel allemaal verkeerd.
pi_29450095
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 20:11 schreef thabit het volgende:
Bij het afscheid nemen leek het erop dat ze het heel leuk had gevonden en nog wel een keer iets wilde afspreken. Ze deed heel positief qua intonatie en gezichtsuitdrukking. Maar misschien interpreteer ik dat ook wel allemaal verkeerd.
Het kán natuurlijk ook gewoon zo zijn dat ze het even te druk heeft. Ik zou kunnen zeggen dat je je niet te druk moet maken, maar dat lukt me zelf ook niet echt in die gevallen...

Hoop dat ze gauw terugmailt.
pi_29450823
Nouja, ik zie het wel. Als ze over een paar dagen nog niets heeft teruggemaild stuur ik haar wel een mailtje met de vraag of er misschien iets mis is gegaan met de mail. .
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:01:37 #264
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29450938
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:51 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Knuz bedankt. .
huh?? die vat ik even niet
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 21:05:20 #265
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29451013
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 19:58 schreef thabit het volgende:

[..]

Naar mijn idee gewoon goed. Niks spectaculairs gebeurd verder.
Ik zit zo ongeveer in hetzelfde schuitje... alleen heeft hij nog wel wat van zich laten horen maar ineens is het doodstil... Misschien ben ik te ehm... direct of te zelfstandig (heb een vriend van mij dat wel eens tegen me horen zeggen dat dat wel eens een reden zou kunnen zijn)
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29489413
...en nog steeds geen mail...
pi_29489471
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:30 schreef thabit het volgende:
Stuur haar zelf een mailtje waarin je zegt dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort van haar. Advies dat ik eerder al kreeg in deze topicreeks
pi_29490074
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:34 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Stuur haar zelf een mailtje waarin je zegt dat je het jammer vindt dat je niks meer hoort van haar. Advies dat ik eerder al kreeg in deze topicreeks
Vraag maar of ze nu al gaat beginnen met 'hard to get' spelen, en zeg dat ze je even een mailtje moet sturen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29499853
Hard to get =

Stom gedrag, net doen of je iemand niet wilt terwijl je hem juist wel wilt.

Mensen.
pi_29500715
Date gehad dus vrijdag, gezellig, leuk gepraat, maar het was het gewoon net niet...
Speelt misschien ook mee dat hij straks voor half jaar door Amerika gaat reizen voor z'n werk, heel geweldig zoende hij niet en nou ja.. het was 't gewoon net niet.. bij mn ex had ik zoiets van: wanneer zie ik je weer, hier niet...

Jammer... want het is een ontzettend aardige jongen...
Doei.
pi_29500755
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:01 schreef Faithy het volgende:

Jammer... want het is een ontzettend aardige jongen...
Dat heb ik ook vaker gehad. Je wordt heel aardig gevonden, maar er is verder niks.
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:08:21 #272
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29500818
quote:
Op zondag 7 augustus 2005 18:30 schreef thabit het volgende:
Stom is dat he. Ik heb ook alweer een tijdje nauwelijks wat van mijn MSNkerel gehoord... Nu weet ik dat hij het gewoon druk heeft, maar in m'n achterhoofd hou ik ook andere opties open (hij heeft er genoeg van, hij heeft iemand ontmoet, etc.). Afwachten is vaak het enige wat je kan doen he... helaas.
  maandag 8 augustus 2005 @ 12:50:54 #273
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29501923
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 11:08 schreef Christine het volgende:

[..]

Stom is dat he. Ik heb ook alweer een tijdje nauwelijks wat van mijn MSNkerel gehoord... Nu weet ik dat hij het gewoon druk heeft, maar in m'n achterhoofd hou ik ook andere opties open (hij heeft er genoeg van, hij heeft iemand ontmoet, etc.). Afwachten is vaak het enige wat je kan doen he... helaas.
Hier precies hetzelfde. Alleen... hij is niet op msn geweest maar wel op de site... ik denk dat ik het maar uit mijn hoofd moet zetten. Misschien wil ik onbewust te graag... damn... moet ik daar ook nog aan gaan werken
pi_29503307
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hard to get =

Stom gedrag, net doen of je iemand niet wilt terwijl je hem juist wel wilt.

Mensen.
Ik vind het een beetje kinderlijk. Nog zo'n voorbeeld van waarom ik liever een vrouw heb van 25+; de kans op dat soort ongein is veel kleiner.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29507393
Heb me vanavond ook ingeschreven op Knuz.nl. Het blijkt namelijk dat de tweede kandidate die ik ontmoet had op RP ook niks meer van zich laat horen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')