Dat is inderdaad optie 3: ze is niet geinteresseerd. Fine by me, maar die mogelijkheid vond ik nogal raar aangezien zij me had aangemeld op MSN, niet ik. En daarnaast stuurde ze me nog een mailtje over m'n "leuke bekkie" en reageerde ze wel heel enthousiast op mijn vragen.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:00 schreef Syrena het volgende:
[..]
Als ik niet meer zeg dan dat op MSN dan vind ik degene niks maar durf dat niet te laten blijken
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 23:55 schreef heiden6 het volgende:
@Lupa:Wat doe je onzeker zeg. Prachtig.
Vanmorgen had ik een mailtje van 'm. 't Gaat wel iets serieus worden.quote:Wat ben je heerlijk bezig. Erg tof voor je!
Oh, ik wil weten hoe het in Rome was!! Ik ga je wel toevoegen op MSN.quote:Ik ben een weekje naar Rome en spontaan heeft m'n enige echte Fok!stalkster de liefde van haar leven gevonden.
Ik heb nog steeds niks gehoord van een van de twee meiden waarmee ik mail.quote:Op zondag 31 juli 2005 08:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanmorgen had ik een mailtje van 'm. 't Gaat wel iets serieus worden.
Jammer idd. En niet netjes, dat ze niet even laat weten hoe en wat.quote:Op zondag 31 juli 2005 09:18 schreef UncleFunk het volgende:
Ik heb nog steeds niks gehoord van een van de twee meiden waarmee ik mail.Jammer dat het nu net de leukste is.
![]()
Hehe, ik ook.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Yep. Op alle andere gebieden ben ik behoorlijk zeker van mezelf en zeer assertief, maar als het om de liefde gaat... Als ik iemand écht leuk vind, maar nog niet zeker weet of het serieus iets gaat worden, dan verander ik in een soort nerveus wrak.
Het was toch zo herkenbaar om het niet te durven laten blijken wanneer je iemand niks vond?quote:Op zondag 31 juli 2005 12:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En niet netjes, dat ze niet even laat weten hoe en wat.
Dat ging over een gesprek op MSN. Doorgaans probeer je iemand eerst indirect duidelijk te maken dat je het niet zo ziet zitten. Als iemand dat niet oppikt, word je wat explicieter.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:34 schreef Bombie het volgende:
Het was toch zo herkenbaar om het niet te durven laten blijken wanneer je iemand niks vond?
Niks meer van je laten horen is m.i. al één van de meest expliciete manieren om duidelijk te maken dat 'je het niet zo ziet zitten'.quote:Op zondag 31 juli 2005 13:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat ging over een gesprek op MSN. Doorgaans probeer je iemand eerst indirect duidelijk te maken dat je het niet zo ziet zitten. Als iemand dat niet oppikt, word je wat explicieter.
Het is echter imo niet netjes om ineens niets meer van je te laten horen.
Ik ben meer van het gewoon zeggen dat je het niet meer ziet zitten.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:16 schreef Bombie het volgende:
[..]
Niks meer van je laten horen is m.i. al één van de meest expliciete manieren om duidelijk te maken dat 'je het niet zo ziet zitten'.
Kom op... doe eens niet zo hypocriet, joh.
Oh ja? De andere kant weet dan helemaal niet waar 'ie aan toe is.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:16 schreef Bombie het volgende:
Niks meer van je laten horen is m.i. al één van de meest expliciete manieren om duidelijk te maken dat 'je het niet zo ziet zitten'.
Wat heeft dat met hypocrisie te maken? Het is een kwestie van fatsoen dat je iemand laat weten dat je geen prijs meer stelt op verder contact.quote:Kom op... doe eens niet zo hypocriet, joh.
Idd, zeker via de mail is dat een kleine moeite en ook niet eng. Ik kan me voorstellen dat je zoiets irl lastig vindt, maar via internet is dat toch anders.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:21 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben meer van het gewoon zeggen dat je het niet meer ziet zitten.
Dat vind ik zelf ook de meest moedige methode, waarmee je ook geen ruimte overlaat voor onduidelijkheid en laat blijken wat je wilt en wat je niet wilt. In eerste instantie lijkt het misschien het meest gênant en pijnlijk om duidelijk te zeggen waar het op staat, maar als je dat nalaat en de ander je 'hint' niet oppakt, krijg je pas écht een gênante en pijnlijke situatie.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:21 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben meer van het gewoon zeggen dat je het niet meer ziet zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals ik al beschreef: ik denk niet dat dat het geval is. Kun je natuurlijk zeggen dat ik een bord voor m'n kop heb maar als iemand echt geen interesse heeft dan snap ik die hint ook altijd wel. Ik bedoel: boeit mij weinig, nextquote:Op zondag 31 juli 2005 14:16 schreef Bombie het volgende:
[..]
Kom op... doe eens niet zo hypocriet, joh.
Dan vraag ik me wel af waarom je überhaupt al op MSN gaat zitten met iemand, als je toch al weet dat je geen interesse hebt in die persoon.quote:Op zondag 31 juli 2005 14:33 schreef Bombie het volgende:
[..]
Maar wat betreft signalen, maakt het niet uit of je nu nauwelijks iets van betekenis zegt via MSN of helemaal niks van je laat horen. Als het gaat om stille hints is niks van je laten horen de meest stille hint die je kunt bedenken.![]()
Helemaal niet eng. Juist leuk.quote:Op zondag 31 juli 2005 19:01 schreef Nuek het volgende:
Eng hoor... datingsites enzo... Of heb ik het nu mis?
Spontane acties zijn de bestequote:Op maandag 1 augustus 2005 08:33 schreef Mickeys het volgende:
Gisteravond onverwacht een date op bezoek gehad. Hij was hier om half 10 en hebben toen samen een filmpje gekeken.Rond 4 uur vertrok hij (pas) en het is beregezellig geweest. Ik hoop dat het vaker gebeurd maar dan niet op een avond voor een werkdag woehahaha
verder niks intiems gebeurd
Ja. Maar alléén maar spontane acties niet. Ik kan met de mijne nooit eens normaal een afspraak maken. Hij belt liever wanneer het 't uitkomt: Ja, ik kan nu langskomen, ben er over een kwartiertje.quote:
Nee, dat is weer erg vermoeiend idd.quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:09 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Ja. Maar alléén maar spontane acties niet. Ik kan met de mijne nooit eens normaal een afspraak maken. Hij belt liever wanneer het 't uitkomt: Ja, ik kan nu langskomen, ben er over een kwartiertje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |