quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:04 schreef Pheno het volgende:
Game on
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:06 schreef Pheno het volgende:
Ik heb opeens John Legend in mijn hoofd: "take it slow"......
Je kan bijvoorbeeld rustig naar de gentse feesten gaan om bij thuiskomst te ontdekken dat men hier nog steeds op dezelfde pagina isquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:09 schreef Pheno het volgende:
Zekers, op zich is het zo slecht nog niet, je kunt rustig een weekje overslaan. Het is makkelijk terug te lezen
Stoer he.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:10 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je kan bijvoorbeeld rustig naar de gentse feesten gaan om bij thuiskomst te ontdekken dat men hier nog steeds op dezelfde pagina is
Dat laatste sluit ik niet uit. Vodka was de 'poison of choice', niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:09 schreef Copycat het volgende:
Maar Litpho: morgen zit je dus niet alleen... wellicht ben je wél de enige die koffie drinkt.
Ligt eraan... ik weet even niet welke vodka ze bij La Folie schenken... ik ben een beetje een zeikerd wat dat (...) betreft. Smirnoff blief ik nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:13 schreef Litpho het volgende:
Dat laatste sluit ik niet uit. Vodka was de 'poison of choice', niet?
Die is ook alleen maar geschikt om door de Jus d'Orange te gooien, maar een goed glas ijskoude Finlandia is uiteraard nooit wegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ligt eraan... ik weet even niet welke vodka ze bij La Folie schenken... ik ben een beetje een zeikerd wat dat (...) betreft. Smirnoff blief ik niet.
ja, dat wisten we allang natuurlijk. maar ja, nu ook officieelquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:25 schreef Pheno het volgende:
Ik heb 4000 posts. Heb ik nu ook officieel geen leven?
Waar kan ik mijn certificaat halen?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
ja, dat wisten we allang natuurlijk. maar ja, nu ook officieel
Volgens mij heb ik te weinig leven om daarover te kunnen oordelenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:25 schreef Pheno het volgende:
Ik heb 4000 posts. Heb ik nu ook officieel geen leven?
Ik ben dan zo'n eikel om ook echt langs te komenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Her... nee laat ik mn adres maar niet neer gaan zetten
Je zou best langs mogen komen, maar ik ga mn adres niet online zettenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben dan zo'n eikel om ook echt langs te komen
Yeah een echt certificaatquote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:30 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je zou best langs mogen komen, maar ik ga mn adres niet online zetten
ik zou dan ook echt een certificaat voor je gaan maken
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yeah een echt certificaat.
Kan die mooi naast mijn zwem- en padi certificaten hangen![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 15:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik maak zulke mooie dingen dat mn huisgenoot nu ruzie heeft met de overburen
Had een bordje gemaakt:
Reclame?
NEE, OPHOEREN!
ik was in Gent toen de buren dat ontdekten, dus toen gingen ze tegen mn huisgenoot schreeuwen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |