Sorry, maar even voor mijn eigen onkunde... als we dus de topic [sc] datingsite deeltje # noemen dan is het goed? Ik heb nl die link van je gevolgd, maar werd niet veel wijzer van wat je eigenlijk bedoelde...quote:Op zondag 24 juli 2005 11:27 schreef Copycat het volgende:
Kuch: R&P SC: waar slow letterlijk genomen moet worden
Hahaha, vriendjes wordt je niet zomaar toch? Daar moet je wel wat voor doen.. Net als op datingsites...quote:Op zondag 24 juli 2005 01:57 schreef Digit77 het volgende:
Redelijk succesvol. Redelijk
nee tuurlijk heb ik dat niet in mijn profiel gezet. ben geen super zelverzekerde machismo.
en ja dit is mijn eerste post met dit account. had een ander maar ben onlangs van provider gewisselt en dus mijn oude mail adres kwijt geraakt,wat een prutser niet ?![]()
dus maar een nieuwe aangemaakt.
vriendjes ?![]()
Ze bedoelt gewoon dat het niet de bedoeling is dat we hier gaan zitten slowchatten. Daar is het slowchattopic voor.quote:Op zondag 24 juli 2005 12:30 schreef Mickeys het volgende:
Sorry, maar even voor mijn eigen onkunde... als we dus de topic [sc] datingsite deeltje # noemen dan is het goed? Ik heb nl die link van je gevolgd, maar werd niet veel wijzer van wat je eigenlijk bedoelde...
Misschien word het tijd mijn haar echt blond te verven (ehm... bleken)
Niet dat ik weet, ik heb het gewoon uit de papieren versie.quote:Op zondag 24 juli 2005 11:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Staat dat artikel ook online?
quote:Hoi ik wil geen reacties, ik ben opzoek naar een foto van iemand dus daarom heb ik me aan gemeld. Dus nogmaals liever geen reacties
quote:Hoi. ik ben (...) en ik ben op zoek naar een man voor vaste relatie.
ik zoek man tussen 25-35 jaar.
ik ben zelf spontane mijd maar ook wel eens beetje verlegen.
ik hou van gezelg hijd en lol maken.
Ik ben zelf beetje vool slank dus ik ben niet dun. Als jij bent met normal werk en normaal uitziet does ben jij die ik zoek, Alstubliefd reageer met de foto!!!
Hopelijk.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allochtoonse dame?
Wat ben jij kortaf zeg, als je geen interesse hebtquote:Op zondag 24 juli 2005 13:24 schreef Sylvana het volgende:
Als ik geen interesse heb dan stuur ik altijd gewoon zo'n standaardmailtje, dan ga ik er verder geen moeite aan verspillen hoorquote:Op zondag 24 juli 2005 19:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
Wat ben jij kortaf zeg, als je geen interesse hebt
Ik was al helemaal blij dat ik je gevonden hadquote:Op zondag 24 juli 2005 19:28 schreef Sylvana het volgende:
Als ik geen interesse heb dan stuur ik altijd gewoon zo'n standaardmailtje, dan ga ik er verder geen moeite aan verspillen hoor
Lullig.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:31 schreef qu63 het volgende:
Ik was al helemaal blij dat ik je gevonden had
je woont te ver weg, en je hebt niks in je profiel staan, en geen foto, vind je het gek dat ik dan geen interesse terugstuurquote:Op zondag 24 juli 2005 19:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik was al helemaal blij dat ik je gevonden had
suc6 verder
het viel te proberenquote:Op zondag 24 juli 2005 19:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
je woont te ver weg, en je hebt niks in je profiel staan, en geen foto, vind je het gek dat ik dan geen interesse terugstuur
quote:Hoi ik ben (...)
ik ben 19 jaar
ik hou van seksen neuken en zoenen en tongzoenen en natuurlijk strippen
xxxxxxxxxxxxxx(...)
lol, das iig wel duidelijk danquote:Op zondag 24 juli 2005 20:24 schreef UncleFunk het volgende:
Hoi ik ben (...)
ik ben 19 jaar
ik hou van seksen neuken en zoenen en tongzoenen en natuurlijk strippen
xxxxxxxxxxxxxx(...)
Goed mogelijk gezien haar naam. Ander leuk detail is dat ze invult dat ze niet weet welke boeken en tv-programma's ze leuk vindt.quote:Op zondag 24 juli 2005 18:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Allochtoonse dame?
quote:De term 'verzorgd uiterlijk' is zo'n bullshit, niemand wil een lelijkerd en internet is oppervlakkig dus naast een mooie binnenkant, ook een mooie buitenkant graag!
Ja, maar dat zijn dan waarschijnlijk van die wijven die zélf lelijk zijn, en met een beetje branie boven hun stand proberen te leven.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:28 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er ook meiden die wel vertellen waar het op staat:
Dat denk ik dus ook altijd, maar dit keer viel 't wel meequote:Op zondag 24 juli 2005 20:40 schreef Bombie het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn dan waarschijnlijk van die wijven die zélf lelijk zijn, en met een beetje branie boven hun stand proberen te leven.
Blufkutjes maken zichzelf dan soms interessanter dan ze werkelijk zijn ("oh... nou... dan zal ze toch wel bepaalde kwaliteiten hebben, als ze toch ook zo haar eisen heeft"), dus echt helemaal nutteloos is het niet.
Staat nog een leuk stukje over in de FAQ van Relatieplanet. Kijk, mannen zijn hier toch anders in dan vrouwen. Mannen denken van: he, leuk dat ze gemaild heeft en hebben dan een tevreden gevoel. Ze lezen je mail, en gaan dan wat anders doen. Straks terugmailen kan immers ook wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik krijg vandaag alleen maar berichtjes van mensen die totaal niet aan me profiel voldoen, echt irritantEn me leuke man heeft nog steeds niet teruggemaild
Kan ik dus echt niet tegen, dat hij hem wel gelezen heeft maar dan niks terugstuurt, word ik echt ongeduldig van
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo ver weg woonquote:Op zondag 24 juli 2005 20:51 schreef Sylvana het volgende:
Ik krijg vandaag alleen maar berichtjes van mensen die totaal niet aan me profiel voldoen, echt irritant![]()
dan ga je verhuizenquote:Op zondag 24 juli 2005 21:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik zo ver weg woon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |