okay... dan wacht ik nog even rustig af...quote:Op maandag 1 augustus 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hebben we allemaal last van Kemania.
hoezo gruwelijk fout?quote:Op maandag 1 augustus 2005 09:19 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee, dat is weer erg vermoeiend idd.
"de mijne" is wel gruwelijk fout trouwens
Echte spontaniteit is altijd goed gepland.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef Mickeys het volgende:
Spontane acties zijn altijd leuk![]()
Alleen maar spontane acties zijn niet leuk meer na een paar keer![]()
Maar nu al flink gemaild tijdens werktijd... damn....![]()
![]()
Ik begin wel wat in te sukkelen nu![]()
![]()
![]()
knuz is de enige gratis in dit rijtje... de rest tussen de 20 euro per maand en 35 voor 3 maanden... zo ongeveer dusquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:08 schreef Godshand het volgende:
er riep al iemand wat zijn de aanraders?
ik zit op meetic maar das toch echt een geld uit de zak klop site..
geld voor foto etc en als je nog meer wilt behalve dan krediz moet je een pass kopen
lazer op met zn allen
zo te zien doen knuz, lexa en relatieplanet het wel goed..
zijn die duur?
Altijd handig.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:08 schreef Godshand het volgende:
trouwens gefeli Lupa, maar ik heb me al op de reservebank voor je genesteld
Of misschien heeft ie het druk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:22 schreef suikerzoet het volgende:
Zo, ff bijgelezen.
Lupa is de winnaar van deel 9 :-) Leuk voor je! (Toch stiekem een reservebank?!)
Mickeys een spontane nachtelijke date, ook cool joh!
Ik had via RP een leuke gozer op msn, veel gechat en gemaild. Hij was heel sympathiek, veel raakvlakken, enthousiast, wilde wel snel iets afspreken. Daar was ik het wel mee eens, waarom nog veel tijd verdoen met chatten, je kunt er beter maar snel achter komen of die klik er echt is. Maar blijkbaar heb ik niet enthousiast genoeg getypt ofzo.... Nu alweer 2 dagen niks gehoord.
quote:
Dat ken ik.quote:Op maandag 1 augustus 2005 21:22 schreef suikerzoet het volgende:
Nu alweer 2 dagen niks gehoord.
[FOKschaap] Help mee met de FokVakantieFlush!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat ken ik..
Anyway, protege #1 is op vakantie, #2 is traag met mailen en #3 is vaag.
mzzlkutquote:
Ja, altijd leuk, die vakantietijd. Maar heb gisteren mail gehad van degene waar ik al een tijd niks meer van had ontvangen. Een hele hoop kutsmoezen waren hiervoor de reden. Ik had in mijn laatste mail gevraagd of we eens konden bellen, maar nee hoor. Ze houdt het liever bij mailen.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:06 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Dat ken ik..
Anyway, protege #1 is op vakantie, #2 is traag met mailen en #3 is vaag.
gevoelige snaar geraakt heiden6?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef heiden6 het volgende:
Tering, ik krijg zojuist een heel boekwerk binnen van het meisje van knuz waar ik mee mail. Ze is amper online, maar als ze wat stuurt ben ik wel een halve dag zoet.
Waar doel je op?quote:
Dat zou best kunnen, ze vond het iig erg grappig allemaal. Eind van de week stuur ik wel weer eens wat terug, dan kan ik op een mooie zonnige Arubaanse dag, ergens eind augustus, eens lezen wat ze daarvan vindt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:21 schreef Godshand het volgende:
nou ik doel erop dat je blijkbaar bij haar een gevoelige snaar hebt geraakt waardoor ze boekwerkjes gaat mailen
Jep, hij had het inderdaad druk. (phew! Was ik zelf nooit opgekomen!)quote:
Dat klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:52 schreef suikerzoet het volgende:
Jep, hij had het inderdaad druk. (phew! Was ik zelf nooit opgekomen!)
En hij had heel veel aan me gedacht![]()
Kreeg ik maar eens boekwerken binnen van (leuke) mannen. ALS ze uberhaupt al mailen mag ik blij zijn met 2 regels.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef heiden6 het volgende:
Tering, ik krijg zojuist een heel boekwerk binnen van het meisje van knuz waar ik mee mail. Ze is amper online, maar als ze wat stuurt ben ik wel een halve dag zoet.
Spannend, feef!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Faithy het volgende:
ik heb vrijdag een date als alles goed gaat via lexa.nl
*hoopt*
hij lijkt iig erg leuk
Oh ja, jij bent het Amélie-meisje!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:07 schreef Faithy het volgende:
ik heb vrijdag een date als alles goed gaat via lexa.nl
*hoopt*
hij lijkt iig erg leuk
ik begrijp het ook nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:04 schreef Yamyam het volgende:
[..]
Kreeg ik maar eens boekwerken binnen van (leuke) mannen. ALS ze uberhaupt al mailen mag ik blij zijn met 2 regels.![]()
![]()
Ik kom gewoon!quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:06 schreef Christine het volgende:
[..]
Spannend, feef!!!
Maar de beachparty dan?
Amelie-meisje!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:24 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Oh ja, jij bent het Amélie-meisje!
Hoop voor je dat het iets wordt, succes!
een beetje variatie... fotografeer je neusgat ofzoquote:Op woensdag 3 augustus 2005 15:40 schreef Yamyam het volgende:
Ja en gewoon een beetje variatie in de foto's! Dus eentje zus eentje zo, niet allemaal van dezelfde dag ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |