Berre kwam toch nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef VoreG het volgende:
Dan mag ik Rosenberg en Manucharyan zeker niet noemen
Ik denk dat Berre voor Groningen het erg goed gaat doen
Super duo Berre en Nevland
Nope.. Groningen wil em niet meer, twijfelde te langquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet? Die zou toch hoogstwaarschijnlijk nog komen, maar moest nog wat afwachten ofzoiets?
Het beloofd meerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Culina heeft zijn belofte al wel ingelost volgens mij.
JUUUUUUUUL JUUUUUUUUL JUUUUUUUUUUL!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:56 schreef Radegast het volgende:
Julian Jenner van NAC.
Culina bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:26 schreef jpzegthallo het volgende:
Kah van Roda, en nu echt Colina van Twente.
Als die fit blijft, staat ie binnen een jaar in Oranje, maar dat is geen nieuws.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik had eigenlijk wel Ruud Knol verwacht in de OP.
Die mogen nog wel hoor, al is dat niet echt moeilijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef VoreG het volgende:
Dan mag ik Rosenberg en Manucharyan zeker niet noemen
Arie moet rustig rijpen, dan komt het wel okee.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die Portugees van RBC en Cissé van Roda JC ok, maar Arie Jonker. Ik denk niet dat die het echt gaat maken bij NAC.
Verder Bakircioglu en Pranjic in de gaten houden. Derveld verwacht ik dan weer weinig van.
Ik denk dat Arie weinig aan spelen toe zal komen bij NAC.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arie moet rustig rijpen, dan komt het wel okee.
Derveld zie ik ook niet zo veel in, ik verwacht eerder Jeroen Drost vast in de basis dan en Derveld eventueel centraal.
Is een hele goede optie, onze Alfred. Niet nieuw of onbekend, maar kan wel degelijk positief gaan verrassen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:50 schreef sqlsmurft het volgende:
hoort wellicht niet in dit topic thuis, maar ik verwacht veel van Schreuder.
Ik denk dat hij na alle perikelen afgelopen seizoen als herboren de lijnen gaat uitzetten bij de in verval geraakte topclub feijenoord.
Omdat zo'n topic eigenlijk impliciet ook vraagt om de deceptie van het seizoen wil ik hiervoor Kalou nomineren. Ik denk dat hij dit seizoen geen pepernoot raakt door alle perikelen om hem heen.
Pranjic en Beccia kunnen ook nog linksback spelen. Maar ik hoop op Drost.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft Heerenveen nog een andere back gehaald?
Mits Kalou niet komt....quote:Op zondag 24 juli 2005 22:42 schreef Zjakkie het volgende:
Ik denk dat Robert van PSV wel veel kan gaan laten zien komend seizoen
In de oefenwedstrijden zette Hiddink hem inderdaad op de flanken neer.quote:
Daar speelde hij in Mexico ook vaak.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In de oefenwedstrijden zette Hiddink hem inderdaad op de flanken neer.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
Kennedy Bakircioglu
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:52 schreef pfaf het volgende:
Denis Calincov gaat het dit seizoen helemaal maken, dankzij de winnaars van de gouden resp. zilveren schoenen dit seizoen, Hoogma en Maas, maar die zijn íets te oud om revelatie te heten, vandaar Calincov![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Houd ook Thomas Prager in de gaten. Omdat hij een lekker ding is maar ook een vaste en verrassende waarde gaat worden op het Heerenveense middenveld.
oo jeetje! hij zei lekker dingquote:
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.quote:
Mij ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.![]()
Dat is dan wel met ks.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.![]()
Als we het toch net over spelfouten hebben, het is Afellay.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ibrahim Affelay en Haris Medunjanin.
Maar dat is geen HCE bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Luzinho van VVV moet in de voorbereiding een openbaring zijn, heb ik horen vertellen...
Wie, Dickhoff of Luzinho?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Bij Groningen werd ie trouwens weer snel weggestuurd, kijken of ze daar spijt van krijgen.
..quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathan Coe zou het ook weleens goed kunnen doen.
Luizinho, ofwel Luis Pontes Ribeiro. Onder die naam speelde hij voor Groningen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wie, Dickhoff of Luzinho?
Bruno Silva maakte vandaag bijna het doelpunt van het jaar!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Groningen heeft wel vaker van die gekke aankopen. Zal me benieuwen of die Sankoh wat kan.
Jij ging toch niet naar Talpa kijken? Of vergis ik me nouquote:Op maandag 15 augustus 2005 04:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bruno Silva maakte vandaag bijna het doelpunt van het jaar!
Klopt. Boycotten die handel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij ging toch niet naar Talpa kijken? Of vergis ik me nou
Precies! Een mislukte voorzet en meteen de wijsneus uithangen... 1 gelijkspel maakt nog geen zomerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Thijs is nu wel even een hype hoor. Ooit niet geheel voor niets door Heerenveen laten gaan. Ik denk dat het wel mee zal gaan vallen met Sluijter.
Dat bedoelt MM toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Een mislukte voorzet en meteen de wijsneus uithangen... 1 gelijkspel maakt nog geen zomer
dat dan weer niet !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een goede acteur ja.
Barry: "die neger viel tien minuten te laat".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Drie wedstrijden schorsing voor zo'n mislukte Rivaldo. Het is toch om je ziek te lachen.
hij valt nog tegen zegquote:
Nee van Twentequote:Op zondag 11 september 2005 12:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is die Kennedy van ADO?
Hij doet het goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Gert-Jan Tamerus, kan erg belangrijk worden voor Heracles.
Zelfs een geblesseerd Pierre wordt hoger aangeslagen dan Arie Jonker. Die moet zich dit seizoen bij de beloften maar laten zien. Terecht, want Jenner en Vonlanthen zijn veel beter, Pierre ook.quote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Arie Jonker mag ook nog steeds niet invallen van Lokhoff. Ontslaan die man!
Edgar geblesseerd, Cissé nog niet best.
Zo, en wat was ie goed tegen ADO!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:56 schreef Radegast het volgende:
Julian Jenner van NAC.
Eens, dat vind ik geen topclub en het zou zonde zijn als een speler als Farfan daar gaat voetballen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok.Dan wel allebei de criteria graag. Zo'n Bouma bij Aston Villa, dat is toch zielig.
Spurs vind ik ook niks. Ook al hebben ze praatjes en ambities, je hebt in Engeland een aantal clubs die ze gewoon nooit en te nimmer voorbij zullen gaan. Spurs mogen blij zijn als ze eens UEFA Cup voetbal halen. Lee liet zich wel kennen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Farfan is nuchter als een Nederlander. Leuke gast. Die Koreanen hebben zich toch wel laten kennen zo. Van Jefferson verwacht ik dat niet.
Tottenham Hotspur is natuurlijk ook een club in de categorie Aston Villa.
Volgens mijn NAC-collega is ie echter nog zo wisselvallig als een Hollandse zomer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo, en wat was ie goed tegen ADO!![]()
Tegen NEC ook niet slecht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo, en wat was ie goed tegen ADO!![]()
Aissati noemde ik al wel in het PSV topic.quote:Op maandag 14 november 2005 12:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In dit topic worden Emanuelson en Aissati slecht eenmalig genoemd.
De vaker genoemde Barreto kan nog weinig potten breken.
Hij zou best een transfer kunnen krijgen, omdat duidelijk is dat hij bepaalde kwaliteiten heeft. Een elftal op sleeptouw nemen hoort daar vooralsnog niet bij. Hij parasiteert wat mij betreft volledig op zijn trap. Daar is niets mis mee, maar een sterke indruk maakt hij zeker niet op mij.quote:Op maandag 14 november 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto doet 't goed hoor: Die is aan het einde van 't seizoen weg.
Barreto speelt binnen nu en 5 jaar voor een Europese topclub. Qua speelstijl is hij wel vergelijkbaar met Pizarro van Inter.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij zou best een transfer kunnen krijgen, omdat duidelijk is dat hij bepaalde kwaliteiten heeft. Een elftal op sleeptouw nemen hoort daar vooralsnog niet bij. Hij parasiteert wat mij betreft volledig op zijn trap. Daar is niets mis mee, maar een sterke indruk maakt hij zeker niet op mij.
Dan zal hij toch snel moeten gaan vertrekken bij NEC en eens wat minder vaak geblesseerd zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto speelt binnen nu en 5 jaar voor een Europese topclub. Qua speelstijl is hij wel vergelijkbaar met Pizarro van Inter.
Had je dat echt verwacht dan?quote:Op maandag 14 november 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Arie Jonker doet ook nog niet veel.
Dan moet Jonker op trainingen en in wedstrijden van Jong NAC toch laten zien dat hij recht heeft op een kans.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
Meer invalbeurten dan nu het geval is in ieder geval. Maceo Rigters mag wel en die is niets beter.
In de kroeg maakt hij vaak ook al een opgefokte en gejaagde indruk.quote:Op zondag 27 november 2005 14:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sikora zou op dit moment bij Go Ahead nog de zwakste speler zijn. Hij moet eens tot rust komen en gaan voetballen in plaats van zich als een kamikazepiloot veel te makkelijk uit te laten spelen onder het mom van 'jagen'.
Nou, Arjan Human is natuurlijk twee klassen beter dan Arie Jonker.quote:Op zondag 27 november 2005 14:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat het avontuur van Arie Jonker bij NAC er zo weer op zit. Ik hoop voor hem dat hij in de GGD nog ergens een contract kan versieren, anders wordt het wellicht zo'n Human-verhaal.
Heeft je broertje 'm wel geslagen?quote:Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen idee, ik weet dat hij een vriendin had/heeft in Boxtel en daar weleens in de kroeg te vinden was. M'n broertje heeft daar weleens ruzie met hem gehad.
Tijdens de woordenwisseling liep Sikora weg en ging hij naar huis.quote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft je broertje 'm wel geslagen?![]()
Hoofdklasse dus.quote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is jaren geleden en was bij ADO, waar hij niet paste. In de eredivisie loopt ie 1 op 4 qua duels, qua minuten nog beter. Maar nu heeft hij die ambitie ook niet meer, het is voor hem buitenland, eredivisie of hoofdklasse.
Dat zegt me dan ook niet zoveel, want Powel is een van de zwakste spelers uit het betaalde voetbal.quote:Op zondag 27 november 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is te hopen van wel. Maar hij is dus echt gewoon beter dan Berry Powel, dat kan ik je wel zeggen.
Wat een mietjequote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tijdens de woordenwisseling liep Sikora weg en ging hij naar huis.
Inderdaad. Voetballers die vechten in een kroeg worden altijd wel afgezeken, maar ik heb er meer respect voor dan voor iemand die wegloopt tijdens een woordenwisseling.quote:Op zondag 27 november 2005 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een mietjeDan heb ik toch meer respect voor Fijn Streven, die in een café vol met superboeren met ze in discussie gaat.
Nou, die zijn wel iets beter, maar verder zie ik bij de meeste clubs geen spitsen die beter zijn. Kolk en El Gaaouiri vind ik meer vleugelspelers trouwens.quote:Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Donny de Groot, Ronald Hamming, Paul Jans, Santi Kolk en El Gaaouri.
Dat zijn ook meer vleugelspelers dan pure spitsen inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, die zijn wel iets beter, maar verder zie ik bij de meeste clubs geen spitsen die beter zijn. Kolk en El Gaaouiri vind ik meer vleugelspelers trouwens.
Nou is Sikora ook niet van dusdanig formaat dat ie kans maakt tegen 16+ers. Volgens mij was die ex kampsnol van hem nog sterkerquote:Op zondag 27 november 2005 16:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Voetballers die vechten in een kroeg worden altijd wel afgezeken, maar ik heb er meer respect voor dan voor iemand die wegloopt tijdens een woordenwisseling.
Ken je z'n ex?quote:Op zondag 27 november 2005 16:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou is Sikora ook niet van dusdanig formaat dat ie kans maakt tegen 16+ers. Volgens mij was die ex kampsnol van hem nog sterker
Gelukkig niet persoonlijk, maar ik weet via via dat ie met een dikke kampsnol lag te krikken.quote:
Dat is al wel een jaar of 5 geleden. Toen ie naar Vitesse ging had ie een anderquote:Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig niet persoonlijk, maar ik weet via via dat ie met een dikke kampsnol lag te krikken.
Het blijft natuurlijk een leuke anekdotequote:Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is al wel een jaar of 5 geleden. Toen ie naar Vitesse ging had ie een ander
Wou net zeggenquote:Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan is die dikke kampsnol vast niet die Boxtelse.
Hijs pas net terug van een blessure toch? Komt wel goed met hem.quote:Op zondag 27 november 2005 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Vd Laak heeft nog weinig laten zien dit jaar helaas![]()
Zoveel speelt ie toch ook niet bij Groningen? En misschien wel terecht ook wat Groningen doet het over het algemeen gewoon goed.quote:Op zondag 27 november 2005 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wou net zeggen
Overigens ontopic:
Vd Laak heeft nog weinig laten zien dit jaar helaas![]()
Hij is een hele tijd geblesseerd geweest, dus op zich is het niet zo raar dat hij weinig heeft gespeeld tot nu toe.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zoveel speelt ie toch ook niet bij Groningen? En misschien wel terecht ook wat Groningen doet het over het algemeen gewoon goed.
Talentvol buurtje heb je dan.quote:Op maandag 19 december 2005 23:28 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij is hij niet sneller dan Yildirim. Hij heeft een leuke actie in huis, maar dat geldt ook voor minstens 20 jongens bij mij uit de buurt. Elia is veel beter dan die Jenner.
Maar goed dat we ze in de gaten houden.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Welke spelers moeten we dit seizoen in de gaten gaan houden in de eredivisie? Niet de bekende namen, maar juist de wat onbekendere jongens die volgens jou gaan verrassen.
Ik denk in ieder geval aan:
Edgar Marcelino: Portugees jeugdinternational. Behendige aanvaller die door Sporting Portugal is verhuurd aan RBC.
Sekou Cissé: Vorig seizoen al een beetje gebracht bij Roda, onder de vleugels van Stevens kan hij nog verder doorgroeien en zou hij zomaar een sensatie kunnen worden.
Arie Jonker: Komt van Katwijk en gaat bij NAC langzaam gebracht worden. Kan leren van grote Piet en wie weet vergaat het hem dan wel net zo als die andere Katwijkse spits die ooit bij Utrecht langzaam basisspeler werd.
Precies, anders was iedereen ze vergeten...quote:Op donderdag 29 december 2005 06:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar goed dat we ze in de gaten houden.
Mwwwwooaaaaah. Belofte. Haakt goed aan, valt niet tegen.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Demy de Zeeuw is toch wel de revelatie tot nu toe, na zijn onverwachte bliksemtransfer.
Ik ben het met je eens hoor, maar ik heb vooral moeten glimlachen om de commentaren na PSV - AZ, waarin hij na 20 minuten geblesseerd uitviel. Men maakte ons wijs dat AZ met de Zeeuw makkelijk met PSV mee kon en dat het na zijn uitvallen een stuk minder ging.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:35 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Mwwwwooaaaaah. Belofte. Haakt goed aan, valt niet tegen.
Wie kwam er na zijn wissel dan voor in de plaats? Ron Vlaar toch zeker?quote:Op donderdag 29 december 2005 10:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor, maar ik heb vooral moeten glimlachen om de commentaren na PSV - AZ, waarin hij na 20 minuten geblesseerd uitviel. Men maakte ons wijs dat AZ met de Zeeuw makkelijk met PSV mee kon en dat het na zijn uitvallen een stuk minder ging.
Ik weet niet of Vlaar voor de Zeeuw in het veld kwam, maar Vlaar speelde wel zeer ongelukkig die avond.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Wie kwam er na zijn wissel dan voor in de plaats? Ron Vlaar toch zeker?
Weet je hoe dat komt? Omdat het een overschatte speler is. Een beetje vlammen op WK-20. Moet je zien wie dan je directe tegenstanders zijn. Baggerspelers.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik weet niet of Vlaar voor de Zeeuw in het veld kwam, maar Vlaar speelde wel zeer ongelukkig die avond.
Hij speelde tegen die slang van Sporting anders ook fantastisch. Hij heeft dat niveau helaas niet vast kunnen houden. Komt wel weer.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt? Omdat het een overschatte speler is. Een beetje vlammen op WK-20. Moet je zien wie dan je directe tegenstanders zijn. Baggerspelers.
Liedson? Zo geweldig is die ook niet, anders had ie wel elders hogerop gespeeld. Je bent voor mij pas een topper als je een wereldspits uit de wedstrijd kan spelen.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij speelde tegen die slang van Sporting anders ook fantastisch. Hij heeft dat niveau helaas niet vast kunnen houden. Komt wel weer.
Zelfs de meest ervaren verdedigers zien hun directe tegenstander nog wel eens scoren.. Vlaar heeft alles om in ieder geval dat niveau te halen.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:45 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Liedson? Zo geweldig is die ook niet, anders had ie wel elders hogerop gespeeld. Je bent voor mij pas een topper als je een wereldspits uit de wedstrijd kan spelen.
Ik vind 'm wat daadkracht en uitstraling missen. De echte topverdedigers hebben zelfs de uitstraling van een killer, dat mist 'ie sowieso. Het valt me op dat hij zich slecht herstelt van een fout en een moedeloze indruk begint te maken, wat eventueel voor nog meer fouten zorgt. Puur een stukje ervaring en professionaliteit.quote:Op donderdag 29 december 2005 10:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zelfs de meest ervaren verdedigers zien hun directe tegenstander nog wel eens scoren.. Vlaar heeft alles om in ieder geval dat niveau te halen.
Maachi is inderdaad iemand met een prima inzet, leuke acties en tweebenig, waardoor hij nog wel eens verrassingen voor zijn verdediger in petto heeft. Heeft nog niet de voorzet van Dave vd Bergh in huis, maar doet het tot nu toe goed. Ik vind het nog te vroeg om te zeggen of Utrecht zijn top is, talent heeft hij overigens, itt wat CMT beweert, wél.quote:Op donderdag 29 december 2005 05:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik kan er niet over oordelen, maar volgens mij is het vooral iemand met een prima inzet. Heel talentvol lijkt hij me niet. Bij FC Utrecht zit hij wel aan z'n top.
Cissé valt me tegen, Edgar Marcelino is één van de beteren bij RBC, maar ja, die heeft nauwelijks niveau om zich heen lopen. En Arie heeft tijd nodig.quote:Op donderdag 29 december 2005 06:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Maar goed dat we ze in de gaten houden.
Ik denk dat het voor FC Utrecht een nuttige speler gaat worden, maar dan zit hij ook wel aan zijn plafond. Natuurlijk kan ik het mis hebben, maar ik zie hem niet over 5 jaar bij een topclub spelen.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maachi is inderdaad iemand met een prima inzet, leuke acties en tweebenig, waardoor hij nog wel eens verrassingen voor zijn verdediger in petto heeft. Heeft nog niet de voorzet van Dave vd Bergh in huis, maar doet het tot nu toe goed. Ik vind het nog te vroeg om te zeggen of Utrecht zijn top is, talent heeft hij overigens, itt wat CMT beweert, wél.
Op papier heeft RBC toch best een aardig team. Veel spelers die bij betere teams hun wedstrijden wel hebben meegepikt.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
[..]
Cissé valt me tegen, Edgar Marcelino is één van de beteren bij RBC, maar ja, die heeft nauwelijks niveau om zich heen lopen. En Arie heeft tijd nodig.
Hoe kan je dat nou zeggen? Je kunt de ontwikkeling van dat soort spelers nooit voorspellen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor FC Utrecht een nuttige speler gaat worden, maar dan zit hij ook wel aan zijn plafond. Natuurlijk kan ik het mis hebben, maar ik zie hem niet over 5 jaar bij een topclub spelen.
Het is hetgeen wat ik denk over die Maachi.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou zeggen? Je kunt de ontwikkeling van dat soort spelers nooit voorspellen.
En dan nog een heel rijtje verdedigers als Boateng, Reiziger, De cler, Heytinga en nu vergeet ik er nog meer, allemaal mannen die in de pikorde hoger staan als Vlaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klopt, ik vind ook niet dat hij mee mag naar Duitsland als iedereen fit is. We hebben Boulahrouz, Ooijer, Opdam en Matthijsen. Sorry, Ron.
Speelde inderdaad niet scherp, maar dat gold voor de hele verdediging van AZ, het was slap, niet geconentreerd, en spelers oogden lui. Eerste doelpunt was kenmerkend, was een 2 tegen 4 situatie waarbij de beide backs gewoon aan buitenklant bleven lummelen terwijl kuyt en pauwe in het centrum stonden. In ieder geval had minimaal 1 back rugdekking in het centrum moeten geven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opdam... die gast stond weer zo ontzettend te klunzen tegen Feyenoord.
Boateng is een middenvelder en de Cler een linksback. Heitinga is op zoek naar zijn ziel en Reiziger heeft in die paar speelminuten bij PSV duideljk gemaakt dat het allemaal heel pover is. Vlaar staat watr mij betreft boven al deze mannen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dan nog een heel rijtje verdedigers als Boateng, Reiziger, De cler, Heytinga en nu vergeet ik er nog meer, allemaal mannen die in de pikorde hoger staan als Vlaar.
Van af en toe zo'n aai over de bol raakt je haar ook flink in de war. Kan je niet maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
En Edgar Marcelino is al enkele malen weggelopen van de training, hoorde ik gisteren van iemand die veel van RBC weet.
3-4-3 spelen met Ooijer, Boulahrouz en Mathijsen achterin. Ooijer/Cocu als libero.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zeg niet dat we vier foutloze verdedigers hebben, Boulahrouz was tegen Tsjechië ook ondermaats. Hij mag van mij echter altijd in de basis. Opdam lijkt me een goede vervanger. Mathijsen/Boulahrouz is toch een heerlijk centrum. Kun je nog jaren mee vooruit.
Hm.. ben ik helemaal voor. Van Bronckhorst ben ik liever kwijt dan rijk, maar Kromkamp is wel iemand die de WK finale kan winnen. Ooijer, Boulahrouz en Mathijsen is likkebaarden! Van der Sar hopelijk in een bloedvorm er achter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
3-4-3 spelen met Ooijer, Boulahrouz en Mathijsen achterin. Ooijer/Cocu als libero.
Hij zat op de bank woensdag, dacht ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jenner scoort!
Misschien dat de nieuwe trainer het wel ziet zitten in 'Arie', MM.
Arie mocht toch maar mooi invallen in de 88e minuut afgelopen woensdag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Maar even serieus, Arie gaat het niet redden mannen. Helaas, maar het zit er niet in. Het enige dat hij nu nog gemeen heeft met Dirk Kuijt is zijn werklust en zijn woonplaats, maar zelfs bij Jong NAC speelt hij niet altijd. Wel af en toe een goal als invaller.
En Edgar Marcelino is al enkele malen weggelopen van de training, hoorde ik gisteren van iemand die veel van RBC weet.
Vind je Timothy zo'n geweldenaar dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef Erasmusch het volgende:
Die kutvlaar pikt niet alleen het nr in van Leo, hij zorgt er ook nog eens voor dat Timothy minder speelminuten zal krijgen.![]()
In potentie wel ja. Daarom is het zonde dat ie niet gewoon verhuurd wordt. Leert ie meer dan een jaartje Jong Feyenoord, tussen Magrao, Basto en Sardar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind je Timothy zo'n geweldenaar dan?
Nou, dat gebeurd nu dus een half jaartje naar NAC.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
In potentie wel ja. Daarom is het zonde dat ie niet gewoon verhuurd wordt. Leert ie meer dan een jaartje Jong Feyenoord, tussen Magrao, Basto en Sardar.
Die maakte wel een prachtig doelpunt tegen NAC.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Ik denk in ieder geval aan:
Sekou Cissé: Vorig seizoen al een beetje gebracht bij Roda, onder de vleugels van Stevens kan hij nog verder doorgroeien en zou hij zomaar een sensatie kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |