Berre kwam toch nietquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef VoreG het volgende:
Dan mag ik Rosenberg en Manucharyan zeker niet noemen
Ik denk dat Berre voor Groningen het erg goed gaat doen
Super duo Berre en Nevland
Nope.. Groningen wil em niet meer, twijfelde te langquote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet? Die zou toch hoogstwaarschijnlijk nog komen, maar moest nog wat afwachten ofzoiets?
Het beloofd meerquote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Culina heeft zijn belofte al wel ingelost volgens mij.
JUUUUUUUUL JUUUUUUUUL JUUUUUUUUUUL!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:56 schreef Radegast het volgende:
Julian Jenner van NAC.
Culina bedoel je zeker?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 23:26 schreef jpzegthallo het volgende:
Kah van Roda, en nu echt Colina van Twente.
Als die fit blijft, staat ie binnen een jaar in Oranje, maar dat is geen nieuws.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 00:57 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik had eigenlijk wel Ruud Knol verwacht in de OP.
Die mogen nog wel hoor, al is dat niet echt moeilijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:50 schreef VoreG het volgende:
Dan mag ik Rosenberg en Manucharyan zeker niet noemen
Arie moet rustig rijpen, dan komt het wel okee.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Die Portugees van RBC en Cissé van Roda JC ok, maar Arie Jonker. Ik denk niet dat die het echt gaat maken bij NAC.
Verder Bakircioglu en Pranjic in de gaten houden. Derveld verwacht ik dan weer weinig van.
Ik denk dat Arie weinig aan spelen toe zal komen bij NAC.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Arie moet rustig rijpen, dan komt het wel okee.
Derveld zie ik ook niet zo veel in, ik verwacht eerder Jeroen Drost vast in de basis dan en Derveld eventueel centraal.
Is een hele goede optie, onze Alfred. Niet nieuw of onbekend, maar kan wel degelijk positief gaan verrassen.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:50 schreef sqlsmurft het volgende:
hoort wellicht niet in dit topic thuis, maar ik verwacht veel van Schreuder.
Ik denk dat hij na alle perikelen afgelopen seizoen als herboren de lijnen gaat uitzetten bij de in verval geraakte topclub feijenoord.
Omdat zo'n topic eigenlijk impliciet ook vraagt om de deceptie van het seizoen wil ik hiervoor Kalou nomineren. Ik denk dat hij dit seizoen geen pepernoot raakt door alle perikelen om hem heen.
Pranjic en Beccia kunnen ook nog linksback spelen. Maar ik hoop op Drost.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:17 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heeft Heerenveen nog een andere back gehaald?
Mits Kalou niet komt....quote:Op zondag 24 juli 2005 22:42 schreef Zjakkie het volgende:
Ik denk dat Robert van PSV wel veel kan gaan laten zien komend seizoen
In de oefenwedstrijden zette Hiddink hem inderdaad op de flanken neer.quote:
Daar speelde hij in Mexico ook vaak.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In de oefenwedstrijden zette Hiddink hem inderdaad op de flanken neer.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
Kennedy Bakircioglu
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:52 schreef pfaf het volgende:
Denis Calincov gaat het dit seizoen helemaal maken, dankzij de winnaars van de gouden resp. zilveren schoenen dit seizoen, Hoogma en Maas, maar die zijn íets te oud om revelatie te heten, vandaar Calincov![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Houd ook Thomas Prager in de gaten. Omdat hij een lekker ding is maar ook een vaste en verrassende waarde gaat worden op het Heerenveense middenveld.
oo jeetje! hij zei lekker dingquote:
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.quote:
Mij ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.![]()
Dat is dan wel met ks.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.![]()
Als we het toch net over spelfouten hebben, het is Afellay.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ibrahim Affelay en Haris Medunjanin.
Maar dat is geen HCE bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Luzinho van VVV moet in de voorbereiding een openbaring zijn, heb ik horen vertellen...
Wie, Dickhoff of Luzinho?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Bij Groningen werd ie trouwens weer snel weggestuurd, kijken of ze daar spijt van krijgen.
..quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathan Coe zou het ook weleens goed kunnen doen.
Luizinho, ofwel Luis Pontes Ribeiro. Onder die naam speelde hij voor Groningen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wie, Dickhoff of Luzinho?
Bruno Silva maakte vandaag bijna het doelpunt van het jaar!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Groningen heeft wel vaker van die gekke aankopen. Zal me benieuwen of die Sankoh wat kan.
Jij ging toch niet naar Talpa kijken? Of vergis ik me nouquote:Op maandag 15 augustus 2005 04:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bruno Silva maakte vandaag bijna het doelpunt van het jaar!
Klopt. Boycotten die handel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij ging toch niet naar Talpa kijken? Of vergis ik me nou
Precies! Een mislukte voorzet en meteen de wijsneus uithangen... 1 gelijkspel maakt nog geen zomerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Thijs is nu wel even een hype hoor. Ooit niet geheel voor niets door Heerenveen laten gaan. Ik denk dat het wel mee zal gaan vallen met Sluijter.
Dat bedoelt MM toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Een mislukte voorzet en meteen de wijsneus uithangen... 1 gelijkspel maakt nog geen zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |