Daar speelde hij in Mexico ook vaak.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:36 schreef Spideyman het volgende:
[..]
In de oefenwedstrijden zette Hiddink hem inderdaad op de flanken neer.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:07 schreef cultheld het volgende:
Kennedy Bakircioglu
quote:Op zaterdag 23 juli 2005 12:52 schreef pfaf het volgende:
Denis Calincov gaat het dit seizoen helemaal maken, dankzij de winnaars van de gouden resp. zilveren schoenen dit seizoen, Hoogma en Maas, maar die zijn íets te oud om revelatie te heten, vandaar Calincov![]()
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Houd ook Thomas Prager in de gaten. Omdat hij een lekker ding is maar ook een vaste en verrassende waarde gaat worden op het Heerenveense middenveld.
oo jeetje! hij zei lekker dingquote:
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.quote:
Mij ookquote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.![]()
Dat is dan wel met ks.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 16:43 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nee. Het ging mij meer om het homosexuele aspect.![]()
Als we het toch net over spelfouten hebben, het is Afellay.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:54 schreef Asskicker14 het volgende:
Ibrahim Affelay en Haris Medunjanin.
Maar dat is geen HCE bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 30 juli 2005 19:14 schreef Yeahinho het volgende:
Luzinho van VVV moet in de voorbereiding een openbaring zijn, heb ik horen vertellen...
Wie, Dickhoff of Luzinho?quote:Op maandag 1 augustus 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:
Bij Groningen werd ie trouwens weer snel weggestuurd, kijken of ze daar spijt van krijgen.
..quote:Op maandag 1 augustus 2005 22:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Nathan Coe zou het ook weleens goed kunnen doen.
Luizinho, ofwel Luis Pontes Ribeiro. Onder die naam speelde hij voor Groningen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 20:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wie, Dickhoff of Luzinho?
Bruno Silva maakte vandaag bijna het doelpunt van het jaar!quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Groningen heeft wel vaker van die gekke aankopen. Zal me benieuwen of die Sankoh wat kan.
Jij ging toch niet naar Talpa kijken? Of vergis ik me nouquote:Op maandag 15 augustus 2005 04:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bruno Silva maakte vandaag bijna het doelpunt van het jaar!
Klopt. Boycotten die handel.quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jij ging toch niet naar Talpa kijken? Of vergis ik me nou
Precies! Een mislukte voorzet en meteen de wijsneus uithangen... 1 gelijkspel maakt nog geen zomerquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:09 schreef methodmich het volgende:
Thijs is nu wel even een hype hoor. Ooit niet geheel voor niets door Heerenveen laten gaan. Ik denk dat het wel mee zal gaan vallen met Sluijter.
Dat bedoelt MM toch ook?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:31 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Een mislukte voorzet en meteen de wijsneus uithangen... 1 gelijkspel maakt nog geen zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |