dat dan weer niet !quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:54 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een goede acteur ja.
Barry: "die neger viel tien minuten te laat".quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 12:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Drie wedstrijden schorsing voor zo'n mislukte Rivaldo. Het is toch om je ziek te lachen.
hij valt nog tegen zegquote:
Nee van Twentequote:Op zondag 11 september 2005 12:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is die Kennedy van ADO?
Hij doet het goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Gert-Jan Tamerus, kan erg belangrijk worden voor Heracles.
Zelfs een geblesseerd Pierre wordt hoger aangeslagen dan Arie Jonker. Die moet zich dit seizoen bij de beloften maar laten zien. Terecht, want Jenner en Vonlanthen zijn veel beter, Pierre ook.quote:Op zondag 11 september 2005 16:29 schreef methodmich het volgende:
Arie Jonker mag ook nog steeds niet invallen van Lokhoff. Ontslaan die man!
Edgar geblesseerd, Cissé nog niet best.
Zo, en wat was ie goed tegen ADO!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:56 schreef Radegast het volgende:
Julian Jenner van NAC.
Eens, dat vind ik geen topclub en het zou zonde zijn als een speler als Farfan daar gaat voetballen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok.Dan wel allebei de criteria graag. Zo'n Bouma bij Aston Villa, dat is toch zielig.
Spurs vind ik ook niks. Ook al hebben ze praatjes en ambities, je hebt in Engeland een aantal clubs die ze gewoon nooit en te nimmer voorbij zullen gaan. Spurs mogen blij zijn als ze eens UEFA Cup voetbal halen. Lee liet zich wel kennen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Farfan is nuchter als een Nederlander. Leuke gast. Die Koreanen hebben zich toch wel laten kennen zo. Van Jefferson verwacht ik dat niet.
Tottenham Hotspur is natuurlijk ook een club in de categorie Aston Villa.
Volgens mijn NAC-collega is ie echter nog zo wisselvallig als een Hollandse zomer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo, en wat was ie goed tegen ADO!![]()
Tegen NEC ook niet slecht.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo, en wat was ie goed tegen ADO!![]()
Aissati noemde ik al wel in het PSV topic.quote:Op maandag 14 november 2005 12:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
In dit topic worden Emanuelson en Aissati slecht eenmalig genoemd.
De vaker genoemde Barreto kan nog weinig potten breken.
Hij zou best een transfer kunnen krijgen, omdat duidelijk is dat hij bepaalde kwaliteiten heeft. Een elftal op sleeptouw nemen hoort daar vooralsnog niet bij. Hij parasiteert wat mij betreft volledig op zijn trap. Daar is niets mis mee, maar een sterke indruk maakt hij zeker niet op mij.quote:Op maandag 14 november 2005 19:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto doet 't goed hoor: Die is aan het einde van 't seizoen weg.
Barreto speelt binnen nu en 5 jaar voor een Europese topclub. Qua speelstijl is hij wel vergelijkbaar met Pizarro van Inter.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij zou best een transfer kunnen krijgen, omdat duidelijk is dat hij bepaalde kwaliteiten heeft. Een elftal op sleeptouw nemen hoort daar vooralsnog niet bij. Hij parasiteert wat mij betreft volledig op zijn trap. Daar is niets mis mee, maar een sterke indruk maakt hij zeker niet op mij.
Dan zal hij toch snel moeten gaan vertrekken bij NEC en eens wat minder vaak geblesseerd zijn.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Barreto speelt binnen nu en 5 jaar voor een Europese topclub. Qua speelstijl is hij wel vergelijkbaar met Pizarro van Inter.
Had je dat echt verwacht dan?quote:Op maandag 14 november 2005 19:32 schreef methodmich het volgende:
Arie Jonker doet ook nog niet veel.
Dan moet Jonker op trainingen en in wedstrijden van Jong NAC toch laten zien dat hij recht heeft op een kans.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:01 schreef methodmich het volgende:
Meer invalbeurten dan nu het geval is in ieder geval. Maceo Rigters mag wel en die is niets beter.
In de kroeg maakt hij vaak ook al een opgefokte en gejaagde indruk.quote:Op zondag 27 november 2005 14:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sikora zou op dit moment bij Go Ahead nog de zwakste speler zijn. Hij moet eens tot rust komen en gaan voetballen in plaats van zich als een kamikazepiloot veel te makkelijk uit te laten spelen onder het mom van 'jagen'.
Nou, Arjan Human is natuurlijk twee klassen beter dan Arie Jonker.quote:Op zondag 27 november 2005 14:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat het avontuur van Arie Jonker bij NAC er zo weer op zit. Ik hoop voor hem dat hij in de GGD nog ergens een contract kan versieren, anders wordt het wellicht zo'n Human-verhaal.
Heeft je broertje 'm wel geslagen?quote:Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen idee, ik weet dat hij een vriendin had/heeft in Boxtel en daar weleens in de kroeg te vinden was. M'n broertje heeft daar weleens ruzie met hem gehad.
Tijdens de woordenwisseling liep Sikora weg en ging hij naar huis.quote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft je broertje 'm wel geslagen?![]()
Hoofdklasse dus.quote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is jaren geleden en was bij ADO, waar hij niet paste. In de eredivisie loopt ie 1 op 4 qua duels, qua minuten nog beter. Maar nu heeft hij die ambitie ook niet meer, het is voor hem buitenland, eredivisie of hoofdklasse.
Dat zegt me dan ook niet zoveel, want Powel is een van de zwakste spelers uit het betaalde voetbal.quote:Op zondag 27 november 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is te hopen van wel. Maar hij is dus echt gewoon beter dan Berry Powel, dat kan ik je wel zeggen.
Wat een mietjequote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tijdens de woordenwisseling liep Sikora weg en ging hij naar huis.
Inderdaad. Voetballers die vechten in een kroeg worden altijd wel afgezeken, maar ik heb er meer respect voor dan voor iemand die wegloopt tijdens een woordenwisseling.quote:Op zondag 27 november 2005 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een mietjeDan heb ik toch meer respect voor Fijn Streven, die in een café vol met superboeren met ze in discussie gaat.
Nou, die zijn wel iets beter, maar verder zie ik bij de meeste clubs geen spitsen die beter zijn. Kolk en El Gaaouiri vind ik meer vleugelspelers trouwens.quote:Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Donny de Groot, Ronald Hamming, Paul Jans, Santi Kolk en El Gaaouri.
Dat zijn ook meer vleugelspelers dan pure spitsen inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, die zijn wel iets beter, maar verder zie ik bij de meeste clubs geen spitsen die beter zijn. Kolk en El Gaaouiri vind ik meer vleugelspelers trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |