abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 november 2005 @ 14:14:23 #176
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32617139
Is ook al weer een tijdje geleden..
pi_32617206
Ja, is een tijd terug alweer. Ik weet niet of hij nu nog vaak in Boxtel komt. Zou best kunnen dat zijn verkering uit is.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 november 2005 @ 14:18:59 #178
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32617266
Ik ken dat dorpje toevallig, omdat ik heel vroeger in St Michielsgestel gewoond heb. Grappig dat oerDeventenaar Sikora het dan in die contreien zoekt. Vrouwen daar zijn er toch wat vroeger bij en wat gewilliger vermoed ik.

Zijn we all offtopic?
pi_32617276
Goed geheugen trouwens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 27 november 2005 @ 14:19:28 #180
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_32617278
Grandel
pi_32617300
Ik snap ook niet wat Sikora hier moet eigenlijk. Hij heeft in Deventer, Arnhem en Amsterdam gevoetbald en dan een vriendin in Boxtel...

Dat de vrouwen wat gewilliger zijn in dat soort dorpjes is een feit.
  zondag 27 november 2005 @ 14:27:03 #182
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32617479
In Amsterdam zien ze hem als een boer denk ik, hoor. Die vrouwen daar hebben ook hun trots.
pi_32617521
Ja, in Amsterdam zien ze hem als een boer, al is het wel een boer die destijds voor Ajax speelde. Maar in bv Arnhem zien ze hem niet als boertje denk ik...

Boxtel is toch een beetje het Thailand van Noord-Brabant...
pi_32621092
nee hoor helemaal niet off-topic...
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_32621119
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat het avontuur van Arie Jonker bij NAC er zo weer op zit. Ik hoop voor hem dat hij in de GGD nog ergens een contract kan versieren, anders wordt het wellicht zo'n Human-verhaal.
Nou, Arjan Human is natuurlijk twee klassen beter dan Arie Jonker.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32621170
Dan hoort die Arie Jonker dus niet bij NAC thuis.
pi_32621217
Nou ja, Human is goed genoeg voor elke GGD-club natuurlijk, dat geldt voor Arie ook wel.
www.thuisuiteten.nl
pi_32621240
Dat heeft Human anders nog niet laten zien in de GGD.
pi_32621274
quote:
Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen idee, ik weet dat hij een vriendin had/heeft in Boxtel en daar weleens in de kroeg te vinden was. M'n broertje heeft daar weleens ruzie met hem gehad.
Heeft je broertje 'm wel geslagen?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32621287
Dat is jaren geleden en was bij ADO, waar hij niet paste. In de eredivisie loopt ie 1 op 4 qua duels, qua minuten nog beter. Maar nu heeft hij die ambitie ook niet meer, het is voor hem buitenland, eredivisie of hoofdklasse.
www.thuisuiteten.nl
pi_32621293
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Heeft je broertje 'm wel geslagen?
Tijdens de woordenwisseling liep Sikora weg en ging hij naar huis.
pi_32621305
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is jaren geleden en was bij ADO, waar hij niet paste. In de eredivisie loopt ie 1 op 4 qua duels, qua minuten nog beter. Maar nu heeft hij die ambitie ook niet meer, het is voor hem buitenland, eredivisie of hoofdklasse.
Hoofdklasse dus.
pi_32621358
Nou, dat is te hopen van wel. Maar hij is dus echt gewoon beter dan Berry Powel, dat kan ik je wel zeggen.
www.thuisuiteten.nl
pi_32621407
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is te hopen van wel. Maar hij is dus echt gewoon beter dan Berry Powel, dat kan ik je wel zeggen.
Dat zegt me dan ook niet zoveel, want Powel is een van de zwakste spelers uit het betaalde voetbal.
pi_32621427
Nou ja, wie vind jij momenteel de beste 5 spitsen in de GGD?
www.thuisuiteten.nl
pi_32621596
Donny de Groot, Ronald Hamming, Paul Jans, Santi Kolk en El Gaaouri.
pi_32621611
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Tijdens de woordenwisseling liep Sikora weg en ging hij naar huis.
Wat een mietje Dan heb ik toch meer respect voor Fijn Streven, die in een café vol met superboeren met ze in discussie gaat.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32621642
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Wat een mietje Dan heb ik toch meer respect voor Fijn Streven, die in een café vol met superboeren met ze in discussie gaat.
Inderdaad. Voetballers die vechten in een kroeg worden altijd wel afgezeken, maar ik heb er meer respect voor dan voor iemand die wegloopt tijdens een woordenwisseling.
pi_32621674
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Donny de Groot, Ronald Hamming, Paul Jans, Santi Kolk en El Gaaouri.
Nou, die zijn wel iets beter, maar verder zie ik bij de meeste clubs geen spitsen die beter zijn. Kolk en El Gaaouiri vind ik meer vleugelspelers trouwens.
www.thuisuiteten.nl
pi_32621694
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Nou, die zijn wel iets beter, maar verder zie ik bij de meeste clubs geen spitsen die beter zijn. Kolk en El Gaaouiri vind ik meer vleugelspelers trouwens.
Dat zijn ook meer vleugelspelers dan pure spitsen inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')