Nou, Arjan Human is natuurlijk twee klassen beter dan Arie Jonker.quote:Op zondag 27 november 2005 14:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik denk dat het avontuur van Arie Jonker bij NAC er zo weer op zit. Ik hoop voor hem dat hij in de GGD nog ergens een contract kan versieren, anders wordt het wellicht zo'n Human-verhaal.
Heeft je broertje 'm wel geslagen?quote:Op zondag 27 november 2005 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Geen idee, ik weet dat hij een vriendin had/heeft in Boxtel en daar weleens in de kroeg te vinden was. M'n broertje heeft daar weleens ruzie met hem gehad.
Tijdens de woordenwisseling liep Sikora weg en ging hij naar huis.quote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heeft je broertje 'm wel geslagen?![]()
Hoofdklasse dus.quote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef methodmich het volgende:
Dat is jaren geleden en was bij ADO, waar hij niet paste. In de eredivisie loopt ie 1 op 4 qua duels, qua minuten nog beter. Maar nu heeft hij die ambitie ook niet meer, het is voor hem buitenland, eredivisie of hoofdklasse.
Dat zegt me dan ook niet zoveel, want Powel is een van de zwakste spelers uit het betaalde voetbal.quote:Op zondag 27 november 2005 16:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, dat is te hopen van wel. Maar hij is dus echt gewoon beter dan Berry Powel, dat kan ik je wel zeggen.
Wat een mietjequote:Op zondag 27 november 2005 16:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Tijdens de woordenwisseling liep Sikora weg en ging hij naar huis.
Inderdaad. Voetballers die vechten in een kroeg worden altijd wel afgezeken, maar ik heb er meer respect voor dan voor iemand die wegloopt tijdens een woordenwisseling.quote:Op zondag 27 november 2005 16:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat een mietjeDan heb ik toch meer respect voor Fijn Streven, die in een café vol met superboeren met ze in discussie gaat.
Nou, die zijn wel iets beter, maar verder zie ik bij de meeste clubs geen spitsen die beter zijn. Kolk en El Gaaouiri vind ik meer vleugelspelers trouwens.quote:Op zondag 27 november 2005 16:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Donny de Groot, Ronald Hamming, Paul Jans, Santi Kolk en El Gaaouri.
Dat zijn ook meer vleugelspelers dan pure spitsen inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, die zijn wel iets beter, maar verder zie ik bij de meeste clubs geen spitsen die beter zijn. Kolk en El Gaaouiri vind ik meer vleugelspelers trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |