En dan nog een heel rijtje verdedigers als Boateng, Reiziger, De cler, Heytinga en nu vergeet ik er nog meer, allemaal mannen die in de pikorde hoger staan als Vlaar.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:10 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Klopt, ik vind ook niet dat hij mee mag naar Duitsland als iedereen fit is. We hebben Boulahrouz, Ooijer, Opdam en Matthijsen. Sorry, Ron.
Speelde inderdaad niet scherp, maar dat gold voor de hele verdediging van AZ, het was slap, niet geconentreerd, en spelers oogden lui. Eerste doelpunt was kenmerkend, was een 2 tegen 4 situatie waarbij de beide backs gewoon aan buitenklant bleven lummelen terwijl kuyt en pauwe in het centrum stonden. In ieder geval had minimaal 1 back rugdekking in het centrum moeten geven.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Opdam... die gast stond weer zo ontzettend te klunzen tegen Feyenoord.
Boateng is een middenvelder en de Cler een linksback. Heitinga is op zoek naar zijn ziel en Reiziger heeft in die paar speelminuten bij PSV duideljk gemaakt dat het allemaal heel pover is. Vlaar staat watr mij betreft boven al deze mannen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
En dan nog een heel rijtje verdedigers als Boateng, Reiziger, De cler, Heytinga en nu vergeet ik er nog meer, allemaal mannen die in de pikorde hoger staan als Vlaar.
Van af en toe zo'n aai over de bol raakt je haar ook flink in de war. Kan je niet maken.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
En Edgar Marcelino is al enkele malen weggelopen van de training, hoorde ik gisteren van iemand die veel van RBC weet.
3-4-3 spelen met Ooijer, Boulahrouz en Mathijsen achterin. Ooijer/Cocu als libero.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zeg niet dat we vier foutloze verdedigers hebben, Boulahrouz was tegen Tsjechië ook ondermaats. Hij mag van mij echter altijd in de basis. Opdam lijkt me een goede vervanger. Mathijsen/Boulahrouz is toch een heerlijk centrum. Kun je nog jaren mee vooruit.
Hm.. ben ik helemaal voor. Van Bronckhorst ben ik liever kwijt dan rijk, maar Kromkamp is wel iemand die de WK finale kan winnen. Ooijer, Boulahrouz en Mathijsen is likkebaarden! Van der Sar hopelijk in een bloedvorm er achter.quote:Op woensdag 11 januari 2006 22:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
3-4-3 spelen met Ooijer, Boulahrouz en Mathijsen achterin. Ooijer/Cocu als libero.
Hij zat op de bank woensdag, dacht ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Jenner scoort!
Misschien dat de nieuwe trainer het wel ziet zitten in 'Arie', MM.
Arie mocht toch maar mooi invallen in de 88e minuut afgelopen woensdag.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Maar even serieus, Arie gaat het niet redden mannen. Helaas, maar het zit er niet in. Het enige dat hij nu nog gemeen heeft met Dirk Kuijt is zijn werklust en zijn woonplaats, maar zelfs bij Jong NAC speelt hij niet altijd. Wel af en toe een goal als invaller.
En Edgar Marcelino is al enkele malen weggelopen van de training, hoorde ik gisteren van iemand die veel van RBC weet.
Vind je Timothy zo'n geweldenaar dan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:59 schreef Erasmusch het volgende:
Die kutvlaar pikt niet alleen het nr in van Leo, hij zorgt er ook nog eens voor dat Timothy minder speelminuten zal krijgen.![]()
In potentie wel ja. Daarom is het zonde dat ie niet gewoon verhuurd wordt. Leert ie meer dan een jaartje Jong Feyenoord, tussen Magrao, Basto en Sardar.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind je Timothy zo'n geweldenaar dan?
Nou, dat gebeurd nu dus een half jaartje naar NAC.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:09 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
In potentie wel ja. Daarom is het zonde dat ie niet gewoon verhuurd wordt. Leert ie meer dan een jaartje Jong Feyenoord, tussen Magrao, Basto en Sardar.
Die maakte wel een prachtig doelpunt tegen NAC.quote:Op vrijdag 22 juli 2005 20:18 schreef methodmich het volgende:
Ik denk in ieder geval aan:
Sekou Cissé: Vorig seizoen al een beetje gebracht bij Roda, onder de vleugels van Stevens kan hij nog verder doorgroeien en zou hij zomaar een sensatie kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |