Nou is Sikora ook niet van dusdanig formaat dat ie kans maakt tegen 16+ers. Volgens mij was die ex kampsnol van hem nog sterkerquote:Op zondag 27 november 2005 16:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inderdaad. Voetballers die vechten in een kroeg worden altijd wel afgezeken, maar ik heb er meer respect voor dan voor iemand die wegloopt tijdens een woordenwisseling.
Ken je z'n ex?quote:Op zondag 27 november 2005 16:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nou is Sikora ook niet van dusdanig formaat dat ie kans maakt tegen 16+ers. Volgens mij was die ex kampsnol van hem nog sterker
Gelukkig niet persoonlijk, maar ik weet via via dat ie met een dikke kampsnol lag te krikken.quote:
Dat is al wel een jaar of 5 geleden. Toen ie naar Vitesse ging had ie een anderquote:Op zondag 27 november 2005 17:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Gelukkig niet persoonlijk, maar ik weet via via dat ie met een dikke kampsnol lag te krikken.
Het blijft natuurlijk een leuke anekdotequote:Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat is al wel een jaar of 5 geleden. Toen ie naar Vitesse ging had ie een ander
Wou net zeggenquote:Op zondag 27 november 2005 18:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan is die dikke kampsnol vast niet die Boxtelse.
Hijs pas net terug van een blessure toch? Komt wel goed met hem.quote:Op zondag 27 november 2005 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Vd Laak heeft nog weinig laten zien dit jaar helaas![]()
Zoveel speelt ie toch ook niet bij Groningen? En misschien wel terecht ook wat Groningen doet het over het algemeen gewoon goed.quote:Op zondag 27 november 2005 18:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Wou net zeggen
Overigens ontopic:
Vd Laak heeft nog weinig laten zien dit jaar helaas![]()
Hij is een hele tijd geblesseerd geweest, dus op zich is het niet zo raar dat hij weinig heeft gespeeld tot nu toe.quote:Op donderdag 15 december 2005 00:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Zoveel speelt ie toch ook niet bij Groningen? En misschien wel terecht ook wat Groningen doet het over het algemeen gewoon goed.
Talentvol buurtje heb je dan.quote:Op maandag 19 december 2005 23:28 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij is hij niet sneller dan Yildirim. Hij heeft een leuke actie in huis, maar dat geldt ook voor minstens 20 jongens bij mij uit de buurt. Elia is veel beter dan die Jenner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |