quote:U heeft zojuist de volgende artikelen besteld:
Aantal Omschrijving Prijs
1 Adaptation DTS ¤ 6,99
1 Amos & Andrew ¤ 1,99
1 Dead Man Walking ¤ 4,99
1 Four Weddings & A Funeral ¤ 4,99
1 Honeymoon In Vegas ¤ 1,99
1 Lara Croft - Tomb Raider `S.E.` ¤ 4,99
1 Signs `S.E.` DTS ¤ 4,99
1 Wild At Heart ¤ 4,99
1 Verzendkosten ¤ 2,49
Totaal: ¤ 38,41
Word dit net zo`n S6 als White Chicks??quote:
white chicks is een boutfilmquote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:32 schreef edje34 het volgende:
[..]
Word dit net zo`n S6 als White Chicks??
White Chicks heb ik nog niet gezien.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:32 schreef edje34 het volgende:
[..]
Word dit net zo`n S6 als White Chicks??
quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:31 schreef Asphyxion het volgende:
Riiiiiight... Dit zijn echt de laatste aankopen voor mij deze maand. Waar ik nu in totaal op wacht:
[afbeelding]
nee niks over bekend bij mijquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:59 schreef Little_Meanie het volgende:
off-topic: weet er iemand wat The Big Lebowski - Special Edition gaat bevatten? Eventueel pics
Ik hoorde op DVDWeekly podcast dat er een pak speelkaarten en een barhanddoekje zal bijzitten.
Weet iemand meer hierover?
P.S. DVD Weekly is aan te raden voor de DVD liefhebber, is een heel grappige podcast. Kan je vinden op iTunes of anders Podcast software.
Dit is het beste dat ik kon vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:59 schreef Little_Meanie het volgende:
off-topic: weet er iemand wat The Big Lebowski - Special Edition gaat bevatten? Eventueel pics
Ik hoorde op DVDWeekly podcast dat er een pak speelkaarten en een barhanddoekje zal bijzitten.
Weet iemand meer hierover?
quote:Universal Studios Home Video have announced the Region 1 DVD release of The Big Lebowski Collector's Edition for 18th October 2005. The Coen Bros. 1998 comedy classic starring Jeff Bridges as The Dude receives the special edition treatment from Universal this holiday season.
The all-new collector's edition release will be available in separate Widescreen and Full Screen editions priced at $19.98 SRP each, while the Widescreen version will also be available as part of a Gift Box priced at $49.98 SRP. Details are currently thin, but you can expect new bonus features and digitally remastered picture and sound while the "Achiever’s Edition Gift Set" includes: The Big Lebowski Bowling Shammy Towel, Coasters that include photos and quotable lines from the movie and Photo Cards from Jeff Bridges’ personal collection.
die wordt echt hoog bij mijquote:
Ik hoop het...quote:![]()
pracht uitgave van een pracht film
![]()
![]()
teveelquote:Op zondag 24 juli 2005 22:52 schreef Dizzee het volgende:
[..]
![]()
wat geef je nou ongeveer uit per maand uit als ik vragen mag?
vandaag verzondenquote:Op zondag 24 juli 2005 01:34 schreef Timo20 het volgende:
Nieuw topic, nieuw overzicht
Ik wacht nu op:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar staat de doodstraf opquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kijk net in de brievenbus of Envy er al is, ligt er een leeg play.com zakje in mijn brievenbus, opengescheurt, en weer dicht geplakt met een grote witte sticker.In het zakje zat alleen de orderbrief en zo'n actiebon die je vaak aan de binnenkant van de dvd-hoes treft.
A. Dat ziet erquote:Op zondag 24 juli 2005 21:53 schreef marcek het volgende:
voor mij is nog steeds onderweg :
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Ik zie hem nooit meer in een winkel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:09 schreef FremantleDockers het volgende:
[afbeelding]
Moest er toch een keer van komen, stel toch dat ie uitverkocht zou raken!
Dacht dat deze film was: Tae Guk Gi - The Brotherhood of Warquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
A. Dat ziet eruit!
B. Zijn het nou beiden oorlogsfilms?
C. Hoe heeten ze?
D. Waar te koop?
a. zekersquote:Op woensdag 27 juli 2005 11:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
A. Dat ziet eruit!
B. Zijn het nou beiden oorlogsfilms?
C. Hoe heeten ze?
D. Waar te koop?
klacht indienen bij de TPG en bij play.com. Ze t rustig uitleggen en wie weet sturen ze je wel een nieuwe opquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:44 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik kijk net in de brievenbus of Envy er al is, ligt er een leeg play.com zakje in mijn brievenbus, opengescheurt, en weer dicht geplakt met een grote witte sticker.In het zakje zat alleen de orderbrief en zo'n actiebon die je vaak aan de binnenkant van de dvd-hoes treft.
20 EUR voor een nieuwe of tweedehands?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:21 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
De R1, net besteld voor maar 20 euro op het dvd.nl forum.
Wacht verder nog op de 8 Mile tin, Master and Commander CE en Black Hawk Down Superbit Deluxe Premium Package R3.
Geweldigquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:13 schreef marcek het volgende:
[..]
a. zekers
b. ja (hoewel de eerste in mindere mate)
c. de 1e http://www.imdb.com/title/tt0387596/ silmido
de 2e http://www.imdb.com/title/tt0386064/ taegukgi
d. ik heb ze bij yesasia besteld , beide de limited edition versies
de sets zelf zijn al meer dan de moeite waard om te zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 09:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
GeweldigBedankt
Brotherhood of War had ik al op mijn verlanglijst staan.. dus even kijken hoe en wat
wow die is wel vet, heb je ook pics van binnenin?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
in de pre-order
Godfather - EXCLUSIVE Collector's Box
[afbeelding]
zie hier voor meer informatiequote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:04 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wow die is wel vet, heb je ook pics van binnenin?
wanneer is ie verkrijgbaar?
Die ziet er wel heel erg vet uitquote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:39 schreef pascalheister het volgende:
in de pre-order
Godfather - EXCLUSIVE Collector's Box
[afbeelding]
Die heb ik alquote:
als bierviltje zeker, of herhaal je steeds die actie van Zlatan ?quote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:29 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Die heb ik alEvenals die van het seizoen ervoor. Deze kon ik alleen nergens in de winkels meer vinden.
Wat denk je van die 2-3 in Rotterdamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
als bierviltje zeker, of herhaal je steeds die actie van Zlatan ?
of die 0-4 thuis in Amsterdamquote:Op zaterdag 30 juli 2005 10:45 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Wat denk je van die 2-3 in Rotterdam
quote:
quote:Op zondag 31 juli 2005 13:15 schreef Shogo het volgende:
![]()
Op zondag 31 juli 2005 11:27 schreef edje34 het volgende:
![]()
misschien kent hij de film niet omdat hij niet in het rijtje X-Men/Fast & Furious en zo pastquote:Op zondag 31 juli 2005 15:56 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik snap die smilie bij het plaatje ook niet...![]()
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/781852quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 00:53 schreef BrainOverfloW het volgende:
Waar en voor hoeveel is die dvdbox van The godfather te koop? En welke regio is die. Ik vind hem namelijk wel erg mooi er uit zien
Die regio 4 dvd's zijn vaak ook regio 2, grote kans dat je hem wel kunt afspelen, maar jah je hebt ook geen cc dus dan gaat het niet he. Kansloos zijn we eigenlijk he?quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Heb jammer genoeg ook geen cc. En geen regio vrije dvd speler
Kheb gelukkig al wel de 5DVD box die hier in nederland verkocht wordt dus zo'n ramp is het gelukkig ook weer nietquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:13 schreef Shogo het volgende:
[..]
Die regio 4 dvd's zijn vaak ook regio 2, grote kans dat je hem wel kunt afspelen, maar jah je hebt ook geen cc dus dan gaat het niet he. Kansloos zijn we eigenlijk he?
wow en ook nog met nederlandse ondertitelsquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 01:06 schreef Shogo het volgende:
[..]
http://www.ezydvd.com.au/item.zml/781852
Regio 4. Prijs is ongeveer iets van 40 a 50 euro, maar dan kan douane er eventueel nog wel iets meer van maken.
Ziet er netjes uit, jammer dat ik geen cc heb.![]()
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 22:39 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wow en ook nog met nederlandse ondertitels
wat zijn de extra features van die Godfather box? Zijn het dezelfde discs van die andere box gewoon nu in een ander koffertje?quote:
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Er is namelijk ook een Toy Story box die op die site staat en die ook een exclusieve verpakking heeft voor die site en die krijgt wel nieuwe versies van deel 1 en 2 (DTS en beter beeld). Ik weet wel dat beide boxen (toy story en godfather) tot 5000 zijn gelimiteerd (stond op het importforum).quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 23:18 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
wat zijn de extra features van die Godfather box? Zijn het dezelfde discs van die andere box gewoon nu in een ander koffertje?
ik denk dat bij die Godfather box alleen deel 1, 2 en 3 zitten, omdat het aantal minuten op de site van ezydvd verschilt met de 5 disc boxquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:06 schreef Shogo het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Er is namelijk ook een Toy Story box die op die site staat en die ook een exclusieve verpakking heeft voor die site en die krijgt wel nieuwe versies van deel 1 en 2 (DTS en beter beeld). Ik weet wel dat beide boxen (toy story en godfather) tot 5000 zijn gelimiteerd (stond op het importforum).
...en beviel die bij de TPG jongens...quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:32 schreef Durbin het volgende:
..de vorige heeft de TPG, dus nog maar eens besteld..![]()
[afbeelding]
Geen idee, nooit een bedankje gekregen..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 23:41 schreef Shogo het volgende:
[..]
...en beviel die bij de TPG jongens...
Hij was tijdelijk 48 incl. verzenden bij amazon.co.jp.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel kost die I, Robot Head dan incl. verzendkosten?
Tering zeg, je adoratie voor mij gaat wel errug ver hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:30 schreef kinky_queen het volgende:
Onlangs besteld:
46quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hij was tijdelijk 48 incl. verzenden bij amazon.co.jp.
Maar daar is ie inmiddels al weer uitverkocht geloof ik.
kloptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:09 schreef Durbin het volgende:
Maar daar is ie inmiddels al weer uitverkocht geloof ik.
Jaaa die moet ik hebben! Waar!?!?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:32 schreef Hare het volgende:
Ach ja, en terwijl we toch bezig waren:
[afbeelding]
dvdpacific he. R1 all the wayquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jaaa die moet ik hebben! Waar!?!?
Ook in NL al te bestellen?
Nouja, de Australische niet jammer genoeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch nog gevonden? hoeveel ?
daar zit een aantal dingen tussen die ik ook binnenkort in de pre-order zetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef Hare het volgende:
Zo, even een kleine update. Hier ben ik op aan het wachten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pre-order??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld op play voor 7,99 pond
En in de pre-order:
Is er dan nog meer afleveringen dan wat er op die Nederlandse versie staatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef Hare het volgende:
Zo, even een kleine update. Hier ben ik op aan het wachten
Aah, thx. Want op die box staat complete en op die van mij staat series 1&2quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 07:58 schreef kinky_queen het volgende:
Nope
Nee, maar dit is een giftset met een miniatuur Basil met tak en miniatuur van dat rooie autotje van hunquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 07:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is er dan nog meer afleveringen dan wat er op die Nederlandse versie staat
Nicequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, maar dit is een giftset met een miniatuur Basil met tak en miniatuur van dat rooie autotje van hun
das een copie zeker??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 07:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Pre-order??
Die heb ik allang hier liggen
Dat ding is een bootleg zeker? Staat in elk geval niet op de officiële site van de Criterion Collection...quote:
Domme vraag.. maar wat is een criterion ???quote:
hier kun je er meer over vindenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Domme vraag.. maar wat is een criterion ???
ooo okequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier kun je er meer over vinden
http://www.criterionco.com/asp/
nee, zoals je ook op die site kan zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo oke![]()
Ziet er goed uit![]()
Chinatown ook al in criterionco ?
Coole hoes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:14 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Maar dan de gelimiteerde banned dvdinlay die ik hier niet ga posten
Na deze te hebben besteld, maar ff een resume- overflakee:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Wow. ik wist niet dat jullie t ook echt zouden geloven van die Bad boys II![]()
Wel gisteravond in de pre-order gezet:
[afbeelding]
En m`n Goodfellas SE is al geshipped, nog niet eens 1 dag na bestelling![]()
![]()
Hey, die zie ik voor het eerst. Die lijkt mij ook wel interessant.quote:
zou niet de eerste boutfilm zijn die op criterion uitkomtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Wow. ik wist niet dat jullie t ook echt zouden geloven van die Bad boys II![]()
Wel de derde...quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zou niet de eerste boutfilm zijn die op criterion uitkomt
hehequote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:50 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen besteld bij Mr. Kwang:
[afbeelding]
fout!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, kweet niet of je het weet, maar in dit topic show je je aangeschafte DVDs!![]()
Hoe komt het dan dat als ik op die site op naam zoek naar Vanilla Sky, ik te zien krijg "no product" ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:09 schreef Asphyxion het volgende:
Vandaag besteld:
[afbeelding]
Het was weer een mooi dagje. De stad in geweest (Rotterdam) en niets gekocht. Daarna achter m'n PC gekropen en dit besteld. Weer een vrije dag goed besteed...
Misschien omdat die film op het plaatje Magnolia is ipv Vanilla Sky>quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat als ik op die site op naam zoek naar Vanilla Sky, ik te zien krijg "no product" ?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:48 schreef Ash het volgende:
[..]
Misschien omdat die film op het plaatje Magnolia is ipv Vanilla Sky>
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:48 schreef Ash het volgende:
[..]
Misschien omdat die film op het plaatje Magnolia is ipv Vanilla Sky>
Ik hoop toch wel voor je dat je dan al of de R3 of de R1 uitgaves van deze films hebt anders passen ze niet in de box. De R2 uitgaves zijn een stuk dunner dan hun R1 of R1 counterparts en daarvoor is deze box nu juist gemaaktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:27 schreef Eippie het volgende:
en deze maar mee besteld voor 3 dollar, kan er tenminste een hoes om de EE's heen
[afbeelding]
Checkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel voor je dat je dan al of de R3 of de R1 uitgaves van deze films hebt anders passen ze niet in de box. De R2 uitgaves zijn een stuk dunner dan hun R1 of R1 counterparts en daarvoor is deze box nu juist gemaakt
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat als ik op die site op naam zoek naar Vanilla Sky, ik te zien krijg "no product" ?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:27 schreef Eippie het volgende:
en deze maar mee besteld voor 3 dollar, kan er tenminste een hoes om de EE's heen
www.dvdheaven.com, was er toch aan het bestellen. Ze hebben namelijk carnivale seizoen 1 voor een zacht prijsje en aangezien ze verzendkosten per gewicht berekenen was dit een leuke aanvulling. Let wel op hetgeen hare zei over het verschil tussen R1/R3 en R2 EE'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]Hoe/waar heb je dat voro elkaar gekregen???
Thxquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:46 schreef Eippie het volgende:
[..]
www.dvdheaven.com, was er toch aan het bestellen. Ze hebben namelijk carnivale seizoen 1 voor een zacht prijsje en aangezien ze verzendkosten per gewicht berekenen was dit een leuke aanvulling. Let wel op hetgeen hare zei over het verschil tussen R1/R3 en R2 EE's
ik een reactie typen op je eerdere tekst, is de tekst anders op het moment dat ik het post . zo blijf je scherpquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thx
Heb het volgende op eBay gezien. Ik heb het de verkoper gevraagd en die zei dat ie hem voor me in twee maten had, De R2 of de R1/R3 editie. Heb net dus de R2 editie gekocht voor 44 dollar
[afbeelding]
Ben bijna 100% zeker van wel. Is namelijk van Amerikaanse makelij, die zal dus vast niet het formaat van de R2 boxen hebben gebruiktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thx
Heb het volgende op eBay gezien. Ik heb het de verkoper gevraagd en die zei dat ie hem voor me in twee maten had, De R2 of de R1/R3 editie. Heb net dus de R2 editie gekocht voor 44 dollar
[afbeelding]
Sorryquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:59 schreef Eippie het volgende:
[..]
ik een reactie typen op je eerdere tekst, is de tekst anders op het moment dat ik het post . zo blijf je scherp
Inderdaad. Want de case is ongebruikt en zo. En het is een vertrouwde powerseller user. Dus heb er goed vertrouwen in dat ik de R2 versie krijg. Zo niet, gaat ie weer op eBayquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Ben bijna 100% zeker van wel. Is namelijk van Amerikaanse makelij, die zal dus vast niet het formaat van de R2 boxen hebben gebruikt
Ik had er zelf meer goed vertrouwen in dat je de R1 versies krijgt. Op zijn websites zegt ie 2 verschillende maten te hebben. Eentje voor de extendeds en eentje voor de keepcases. Maar nergens wordt genoemd dat ie nog een aparte size heeft voor de R2squote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
SorryHad het item inmiddels gekocht en de vraag had dus geen zin meer
[..]
Inderdaad. Want de case is ongebruikt en zo. En het is een vertrouwde powerseller user. Dus heb er goed vertrouwen in dat ik de R2 versie krijg. Zo niet, gaat ie weer op eBay
Alleen die cases zijn niet goed voor mijn portomonnee... want er zitten nog een aantal mooie tussen![]()
Oh. Maar de R1 cases zijn toch een stuk dikker? Dan zou het niet zo veel moeten uitmaken, toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik had er zelf meer goed vertrouwen in dat je de R1 versies krijgt. Op zijn websites zegt ie 2 verschillende maten te hebben. Eentje voor de extendeds en eentje voor de keepcases. Maar nergens wordt genoemd dat ie nog een aparte size heeft voor de R2s
Ach ja, je hebt wat lege ruimte over, maar verder...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh. Maar de R1 cases zijn toch een stuk dikker? Dan zou het niet zo veel moeten uitmaken, toch?
Inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt wat lege ruimte over, maar verder...
Zeker een goede shop. Ik wacht nu op de lotr fotr giftset. Heb in het verleden ook een aantal giftsets besteld. Snel binnen. Kunnen ze bij dvdsoon nog wat van lerenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:15 schreef Hare het volgende:
Wow!
Dvdpacific rules echt hard!
Truman Show en Gladiator extended zijn al verzonden terwijl ze 23/8 pas officieel gereleased worden en in de winkels liggen
Zonet een mailtje ontvangen :quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 00:00 schreef Durbin het volgende:
Een mooi setje:
Infernal Affairs Limited Boxset
[afbeelding]
Ninja Scroll - Collector's Edition
[afbeelding]
Bittersweet Life S.E.
[afbeelding]
..en de laatste voor de films met Jeon Ji Hyun..
White Valentine
[afbeelding]
quote:We are pleased to confirm that all the items which you ordered on 2005-08-12 (Order No:xxxxxxxxxxx) have now been shipped.
toch jammer dat ie geen dts heeft, mja ff zien wat de R2 gaat kostenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 21:53 schreef Timo20 het volgende:
Na alle positieve reacties over dvdpacific me maar aangemeld om t eens uit te proberen
Besteld:
[afbeelding]
ben benieuwd...
Mag ik vragen voor hoeveel he hem hebt gekocht?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:27 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
Was eigenlijk door mn DVD budget heen deze week, maar dit kom je niet al teveel tegen voor een leuke prijs met de zekerheid dat-ie echt is. Mn 'gewone' 5 disc versie is meteen daarna verkocht, dus ik kwam eigenlijk best voordelig uit.
http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=670477quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:22 schreef tonks het volgende:
Timo20 wat kostte die Gladiator?
Tuurlijk. 90 euro inclusief verzending.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik vragen voor hoeveel he hem hebt gekocht?
The Pledge.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:11 schreef pascalheister het volgende:
butra heb je nog aan de foto's gedacht
Zeer goede prijs. Ben hem ook nog wel van plan erbij te kopen.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
[..]
Tuurlijk. 90 euro inclusief verzending.
je zou Ebay moeten proberen als je interesse hebt in deze maar hij wordt wat zeldzaam aangezien je m alleen nog maar op de aftermarkets kan vindenquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:31 schreef tonks het volgende:
Kinky queen, weet jij waar ze een mooie a nightmare before christmas giftset hebben?
Ik pas.. maar wat kostte dezequote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:56 schreef kinky_queen het volgende:
Mocht je interesse hebben in deze dan ben je een meeltje kwijt aan Hare en ¤400,-
[afbeelding]
okquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 00:05 schreef kinky_queen het volgende:
Dan zal je toch eerst een paar x je avatar moeten imiteren
![]()
thanks, maar ff bestellen danquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
[..]
[..]
The Pledge.
Zoals je ziet is het een soort bookcase, of hoe je dat ook noemt. Geen digipack.
maakt toch niet uit, heb niets aan DTSquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch jammer dat ie geen dts heeft, mja ff zien wat de R2 gaat kosten![]()
incl. verzenden was ik $ 35,69 kwijtquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:22 schreef tonks het volgende:
Timo20 wat kostte die Gladiator?
Die heb ik alle 3 bij V. Leest gekocht dacht ik. Bij de Bijenkorf wil ik ook nog weleens slagen met dat soort films.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:13 schreef Little_Meanie het volgende:
off-topic: weet iemand waar ik Tillsammans en Lilja 4-ever & Jalla! Jalla! kan vinden op DVD
FRS heeft ze niet (meer)
liefst met NL ondertiteling
play.com absoluut.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef Chielus het volgende:
even een vraagje aan de doorgewinterde internetbestellers in t buitenland. Welke van deze shops is het beste (en zit er verschil tussen leveringskosten?)
CD-WOW.com
Play.com
Amazon.co.uk
of zijn er nog betere britse winkels
cd-wow en play heb ik alleen maar goede ervaringen mee, amazon.co.uk nooit gebruiktquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:28 schreef Chielus het volgende:
even een vraagje aan de doorgewinterde internetbestellers in t buitenland. Welke van deze shops is het beste (en zit er verschil tussen leveringskosten?)
CD-WOW.com
Play.com
Amazon.co.uk
of zijn er nog betere britse winkels
Wow, das best goedkoop! Heb hem zelf voor 105 euro incl verzenden!quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 23:35 schreef Butra het volgende:
[..]
Hij is zo oranje. Lelijke kleur. Afgezien het Oranje van het Ned. elftal natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:39 schreef pascalheister het volgende:
wat is er lelijk aan ?
waar heb je mar adentro vandaan?
Niet in mijn collectiequote:Op maandag 15 augustus 2005 12:46 schreef Chielus het volgende:
Nou ja, mooi is anders maar ik heb wel eens lelijkere hoezen gezien.
Hij is precies dezelfde kleur als het Nederlands elftalquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij is zo oranje. Lelijke kleur. Afgezien het Oranje van het Ned. elftal natuurlijk.
Niet alle oranjes zijn hetzelfde hoor. De oranje van deze cover is wat doffer, die van het nl elftal wat feller. Maar goed, laten we dit topic niet laten vollopen met discussie over hoeveel oranjetinten er wel niet zijnquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:50 schreef Gorro het volgende:
[..]
Hij is precies dezelfde kleur als het Nederlands elftal
Nee hoor. De kleur oranje op het plaatje wat jij geplaatst hebt lijkt totaal niet op de kleur die hij is. Hij is dezelfde felle oranje kleur als het Nederlands elftal in speelt.quote:Op maandag 15 augustus 2005 12:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Niet alle oranjes zijn hetzelfde hoor. De oranje van deze cover is wat doffer, die van het nl elftal wat feller.
Dat had ik ook niet verwacht.quote:
had je er niet meer kunnen regelenquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:49 schreef Hare het volgende:
[..]
Hij is zo oranje. Lelijke kleur. Afgezien het Oranje van het Ned. elftal natuurlijk.
Van iemand die ik ken in Spanje. Kost online 17,99 + minimaal 9 euro verzendkosten. Hij heeft hem daar nieuwe in de winkel gekocht voor 11,49!!!![]()
100den als nodigquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had je er niet meer kunnen regelen
We zullen het gaan zien. Maar zelfs mocht het het oranje zijn als het nl elftal blijft het een lelijke hoes. Veels te oranjequote:Op maandag 15 augustus 2005 13:00 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee hoor. De kleur oranje op het plaatje wat jij geplaatst hebt lijkt totaal niet op de kleur die hij is. Hij is dezelfde felle oranje kleur als het Nederlands elftal in speelt.
Ik geloof je graagquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gorro heeft gelijk. Ik heb deze versie ook thuis liggen, en laten we het erop houden dat ie aardig in het oog springt
Die witte digipack?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waar kon je ook al weer die mooie uitgave van Lost in Translation kopen?
En jij bent de goedkoopste neem ik aan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Die witte digipack?
[afbeelding]
Bij yesasia of amazon japan.
(of mij)
Op de andere kant staan idd wat foto's van haar:quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En jij bent de goedkoopste neem ik aan?
Ik kan het niet goed zien, maar is dat met die foto's van scarlett?
bij mij is hij al verstuurdquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Even een vraagje over The Dark Crystal. Is er een verschil tussen de Collector's Edition en de Collector's Edition Boxed Set? Is die laatste van de Columbia Classics Collection soms?
Ontopic:
Special Collector's Edition besteld en komt 23 augustus uit:
[afbeelding]
Toch even vragen hoeveel je er voor wilt hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Op de andere kant staan idd wat foto's van haar:
[afbeelding]
En nee, ben niet de goedkoopste, daarvoor moet je bij yesasia zijn
ik schat zo'n 35 euroquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Toch even vragen hoeveel je er voor wilt hebben
Ook van Hare?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik schat zo'n 35 euro![]()
heb hem zelf hier ook staan![]()
R1 of R2?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Haha, moet gewoon een prijsfout zijn op cdwow, deze deluxe 2 disc edition met allerhande extra's en 72 pagina's tellend comic book voor maar 12,5 euro via deze link:
http://www.cd-wow.us/detail_results_2.php?affid=14282&pp_nr=1
de hoes is van de R1 zie ik netquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Batman begins
Regio 2 dus. Ik naam aan dat Hare deze bedoelt
Laten we hopen dat het geen fout is. Mooie prijs
Fuck, dat wordt dus een cancel. Dacht dat het de R1 wasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Batman begins
Regio 2 dus. Ik naam aan dat Hare deze bedoelt
Laten we hopen dat het geen fout is. Mooie prijs
hare tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Fuck, dat wordt dus een cancel. Dacht dat het de R1 was
Nee hoor, hij's de hele nacht $ 22,95 geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:37 schreef Adelante het volgende:
$ 14,95 toch? daar heb ik 'm net voor geordered...
Heb je wel via de kortingslink die ik gaf de pagina bezocht?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nee hoor, hij's de hele nacht $ 22,95 geweest.![]()
Ja tig keer zelfs, omdat ik hem ook graag voor die prijs wil bestellen. Via jouw link kom ik op de index:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je wel via de kortingslink die ik gaf de pagina bezocht?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:39 schreef Dizer het volgende:
VERTIKKEME![]()
In de laatste 5 seconden gewoon overboden op eBay![]()
Anders had ik Angel seizoen 5 voor maar 50 euro
Das niet de juiste versie die ik wil hebben. Ik wil toch echt wel de R2 versie vanwege de book-versie die bij mijn andere delen netjes past en ik wil hem ook heel graag met NL subs.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Bij dvdpacific heb je die voor 40 euro incl.
Wel een goede site, heb er in het verleden wel eens wat besteld. Nooit problemen mee gehad. Alleen laat lekker thuis bezorgen, die Kiala punten werken voor geen meter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das niet de juiste versie die ik wil hebben. Ik wil toch echt wel de R2 versie vanwege de book-versie die bij mijn andere delen netjes past en ik wil hem ook heel graag met NL subs.
Ik heb dit toegewezen gekregen:
http://www.dvdzone2.com/dvd/detail.asp?id=137948
alleen de website zegt me helemaal niks en de snelheid van levering helemaal niet
Ok thxquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Wel een goede site, heb er in het verleden wel eens wat besteld. Nooit problemen mee gehad. Alleen laat lekker thuis bezorgen, die Kiala punten werken voor geen meter.
DVDPacific RULES inderdaad! House M.D: Season One is al verzonden en die komt officieel pas 30/8 uit!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:15 schreef Hare het volgende:
Wow!
Dvdpacific rules echt hard!
Truman Show en Gladiator extended zijn al verzonden terwijl ze 23/8 pas officieel gereleased worden en in de winkels liggen
tot zover geen problemen gehad bij pacific. M`n Gladiator Extended Edition is vandaag verzonden, komt pas de 23e uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef Ash het volgende:
[..]
DVDPacific RULES inderdaad! House M.D: Season One is al verzonden en die komt officieel pas 30/8 uit!
Same here.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef Timo20 het volgende:
En net ook maar besteld bij cdwow:
Sin City R3
[afbeelding]
4 Different Cover Versions (Shipped Randomly)
[afbeelding]
Note Book (Jessica Albba Cover)
[afbeelding]
kon me niet inhouden na t zien van de foto`s op t dvdtherapy forum![]()
![]()
![]()
Nou, idem hier dan maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:29 schreef Shogo het volgende:
[..]
Idem hier, ik zag die foto's en gelijk maar besteld.
binnen een weekje denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tot zover geen problemen gehad bij pacific. M`n Gladiator Extended Edition is vandaag verzonden, komt pas de 23e uit![]()
![]()
Eens kijken wanneer ik m ontvang
Gisteren besteld, vandaag verzonden door choices direct![]()
![]()
[afbeelding]
seizoen 1 t/m 3 zijn er in de aanbieding voor 19,99 pond incl.
En net ook maar besteld bij cdwow:
Sin City R3
[afbeelding]
4 Different Cover Versions (Shipped Randomly)
[afbeelding]
Note Book (Jessica Albba Cover)
[afbeelding]
kon me niet inhouden na t zien van de foto`s op t dvdtherapy forum![]()
![]()
![]()
Neem aan dat je Sin City bedoelt?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
binnen een weekje denk ik
waar staan die foto's?
dankje, hou het voorlopig wel bij de R1 die al onderweg is naar mijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Neem aan dat je Sin City bedoelt?
http://www.dvdtherapyjapan.com/phpbb2/viewtopic.php?t=2891&start=0
Op cdwow.net en cdwow.nl kun je ook gewoon met overschrijving of rabo-direct betalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomd. Ik wil de R3 versie van Sin City maar ik heb geen creditcard.
Ah wel. Dan wacht ik wel op Franse 5-disc LE die in December uitkomt.
BEDANKT!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:38 schreef Shogo het volgende:
[..]
Op cdwow.net en cdwow.nl kun je ook gewoon met overschrijving of rabo-direct betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |