Hij was tijdelijk 48 incl. verzenden bij amazon.co.jp.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoeveel kost die I, Robot Head dan incl. verzendkosten?
Tering zeg, je adoratie voor mij gaat wel errug ver hoorquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 06:30 schreef kinky_queen het volgende:
Onlangs besteld:
46quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:09 schreef Durbin het volgende:
[..]
Hij was tijdelijk 48 incl. verzenden bij amazon.co.jp.
Maar daar is ie inmiddels al weer uitverkocht geloof ik.
kloptquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 09:09 schreef Durbin het volgende:
Maar daar is ie inmiddels al weer uitverkocht geloof ik.
Jaaa die moet ik hebben! Waar!?!?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:32 schreef Hare het volgende:
Ach ja, en terwijl we toch bezig waren:
[afbeelding]
dvdpacific he. R1 all the wayquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jaaa die moet ik hebben! Waar!?!?
Ook in NL al te bestellen?
Nouja, de Australische niet jammer genoeg.quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 19:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toch nog gevonden? hoeveel ?
daar zit een aantal dingen tussen die ik ook binnenkort in de pre-order zetquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef Hare het volgende:
Zo, even een kleine update. Hier ben ik op aan het wachten
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pre-order??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:21 schreef Timo20 het volgende:
Net besteld op play voor 7,99 pond
En in de pre-order:
Is er dan nog meer afleveringen dan wat er op die Nederlandse versie staatquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 01:02 schreef Hare het volgende:
Zo, even een kleine update. Hier ben ik op aan het wachten
Aah, thx. Want op die box staat complete en op die van mij staat series 1&2quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 07:58 schreef kinky_queen het volgende:
Nope
Nee, maar dit is een giftset met een miniatuur Basil met tak en miniatuur van dat rooie autotje van hunquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 07:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Is er dan nog meer afleveringen dan wat er op die Nederlandse versie staat
Nicequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 09:30 schreef Hare het volgende:
[..]
Nee, maar dit is een giftset met een miniatuur Basil met tak en miniatuur van dat rooie autotje van hun
das een copie zeker??quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 07:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Pre-order??
Die heb ik allang hier liggen
Dat ding is een bootleg zeker? Staat in elk geval niet op de officiële site van de Criterion Collection...quote:
Domme vraag.. maar wat is een criterion ???quote:
hier kun je er meer over vindenquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Domme vraag.. maar wat is een criterion ???
ooo okequote:Op zaterdag 6 augustus 2005 12:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hier kun je er meer over vinden
http://www.criterionco.com/asp/
nee, zoals je ook op die site kan zienquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 14:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ooo oke![]()
Ziet er goed uit![]()
Chinatown ook al in criterionco ?
Coole hoes.quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 19:14 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Maar dan de gelimiteerde banned dvdinlay die ik hier niet ga posten
Na deze te hebben besteld, maar ff een resume- overflakee:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Wow. ik wist niet dat jullie t ook echt zouden geloven van die Bad boys II![]()
Wel gisteravond in de pre-order gezet:
[afbeelding]
En m`n Goodfellas SE is al geshipped, nog niet eens 1 dag na bestelling![]()
![]()
Hey, die zie ik voor het eerst. Die lijkt mij ook wel interessant.quote:
zou niet de eerste boutfilm zijn die op criterion uitkomtquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 21:52 schreef Timo20 het volgende:
Wow. ik wist niet dat jullie t ook echt zouden geloven van die Bad boys II![]()
Wel de derde...quote:Op zondag 7 augustus 2005 13:47 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
zou niet de eerste boutfilm zijn die op criterion uitkomt
hehequote:
quote:Op maandag 8 augustus 2005 22:50 schreef Timo20 het volgende:
Vanmorgen besteld bij Mr. Kwang:
[afbeelding]
fout!quote:Op maandag 8 augustus 2005 23:32 schreef Hare het volgende:
[..]
Ehm, kweet niet of je het weet, maar in dit topic show je je aangeschafte DVDs!![]()
Hoe komt het dan dat als ik op die site op naam zoek naar Vanilla Sky, ik te zien krijg "no product" ?quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 23:09 schreef Asphyxion het volgende:
Vandaag besteld:
[afbeelding]
Het was weer een mooi dagje. De stad in geweest (Rotterdam) en niets gekocht. Daarna achter m'n PC gekropen en dit besteld. Weer een vrije dag goed besteed...
Misschien omdat die film op het plaatje Magnolia is ipv Vanilla Sky>quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat als ik op die site op naam zoek naar Vanilla Sky, ik te zien krijg "no product" ?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:48 schreef Ash het volgende:
[..]
Misschien omdat die film op het plaatje Magnolia is ipv Vanilla Sky>
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:48 schreef Ash het volgende:
[..]
Misschien omdat die film op het plaatje Magnolia is ipv Vanilla Sky>
Ik hoop toch wel voor je dat je dan al of de R3 of de R1 uitgaves van deze films hebt anders passen ze niet in de box. De R2 uitgaves zijn een stuk dunner dan hun R1 of R1 counterparts en daarvoor is deze box nu juist gemaaktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:27 schreef Eippie het volgende:
en deze maar mee besteld voor 3 dollar, kan er tenminste een hoes om de EE's heen
[afbeelding]
Checkquote:Op woensdag 10 augustus 2005 11:18 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel voor je dat je dan al of de R3 of de R1 uitgaves van deze films hebt anders passen ze niet in de box. De R2 uitgaves zijn een stuk dunner dan hun R1 of R1 counterparts en daarvoor is deze box nu juist gemaakt
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 09:24 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat als ik op die site op naam zoek naar Vanilla Sky, ik te zien krijg "no product" ?
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 10:27 schreef Eippie het volgende:
en deze maar mee besteld voor 3 dollar, kan er tenminste een hoes om de EE's heen
www.dvdheaven.com, was er toch aan het bestellen. Ze hebben namelijk carnivale seizoen 1 voor een zacht prijsje en aangezien ze verzendkosten per gewicht berekenen was dit een leuke aanvulling. Let wel op hetgeen hare zei over het verschil tussen R1/R3 en R2 EE'squote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]Hoe/waar heb je dat voro elkaar gekregen???
Thxquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:46 schreef Eippie het volgende:
[..]
www.dvdheaven.com, was er toch aan het bestellen. Ze hebben namelijk carnivale seizoen 1 voor een zacht prijsje en aangezien ze verzendkosten per gewicht berekenen was dit een leuke aanvulling. Let wel op hetgeen hare zei over het verschil tussen R1/R3 en R2 EE's
ik een reactie typen op je eerdere tekst, is de tekst anders op het moment dat ik het post . zo blijf je scherpquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thx
Heb het volgende op eBay gezien. Ik heb het de verkoper gevraagd en die zei dat ie hem voor me in twee maten had, De R2 of de R1/R3 editie. Heb net dus de R2 editie gekocht voor 44 dollar
[afbeelding]
Ben bijna 100% zeker van wel. Is namelijk van Amerikaanse makelij, die zal dus vast niet het formaat van de R2 boxen hebben gebruiktquote:Op woensdag 10 augustus 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thx
Heb het volgende op eBay gezien. Ik heb het de verkoper gevraagd en die zei dat ie hem voor me in twee maten had, De R2 of de R1/R3 editie. Heb net dus de R2 editie gekocht voor 44 dollar
[afbeelding]
Sorryquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:59 schreef Eippie het volgende:
[..]
ik een reactie typen op je eerdere tekst, is de tekst anders op het moment dat ik het post . zo blijf je scherp
Inderdaad. Want de case is ongebruikt en zo. En het is een vertrouwde powerseller user. Dus heb er goed vertrouwen in dat ik de R2 versie krijg. Zo niet, gaat ie weer op eBayquote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Ben bijna 100% zeker van wel. Is namelijk van Amerikaanse makelij, die zal dus vast niet het formaat van de R2 boxen hebben gebruikt
Ik had er zelf meer goed vertrouwen in dat je de R1 versies krijgt. Op zijn websites zegt ie 2 verschillende maten te hebben. Eentje voor de extendeds en eentje voor de keepcases. Maar nergens wordt genoemd dat ie nog een aparte size heeft voor de R2squote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:07 schreef Dizer het volgende:
[..]
SorryHad het item inmiddels gekocht en de vraag had dus geen zin meer
[..]
Inderdaad. Want de case is ongebruikt en zo. En het is een vertrouwde powerseller user. Dus heb er goed vertrouwen in dat ik de R2 versie krijg. Zo niet, gaat ie weer op eBay
Alleen die cases zijn niet goed voor mijn portomonnee... want er zitten nog een aantal mooie tussen![]()
Oh. Maar de R1 cases zijn toch een stuk dikker? Dan zou het niet zo veel moeten uitmaken, toch?quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:21 schreef Hare het volgende:
[..]
Ik had er zelf meer goed vertrouwen in dat je de R1 versies krijgt. Op zijn websites zegt ie 2 verschillende maten te hebben. Eentje voor de extendeds en eentje voor de keepcases. Maar nergens wordt genoemd dat ie nog een aparte size heeft voor de R2s
Ach ja, je hebt wat lege ruimte over, maar verder...quote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh. Maar de R1 cases zijn toch een stuk dikker? Dan zou het niet zo veel moeten uitmaken, toch?
Inderdaadquote:Op woensdag 10 augustus 2005 23:43 schreef Hare het volgende:
[..]
Ach ja, je hebt wat lege ruimte over, maar verder...
Zeker een goede shop. Ik wacht nu op de lotr fotr giftset. Heb in het verleden ook een aantal giftsets besteld. Snel binnen. Kunnen ze bij dvdsoon nog wat van lerenquote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:15 schreef Hare het volgende:
Wow!
Dvdpacific rules echt hard!
Truman Show en Gladiator extended zijn al verzonden terwijl ze 23/8 pas officieel gereleased worden en in de winkels liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |