de hoes is van de R1 zie ik netquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Batman begins
Regio 2 dus. Ik naam aan dat Hare deze bedoelt
Laten we hopen dat het geen fout is. Mooie prijs
Fuck, dat wordt dus een cancel. Dacht dat het de R1 wasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Batman begins
Regio 2 dus. Ik naam aan dat Hare deze bedoelt
Laten we hopen dat het geen fout is. Mooie prijs
hare tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Fuck, dat wordt dus een cancel. Dacht dat het de R1 was
Nee hoor, hij's de hele nacht $ 22,95 geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:37 schreef Adelante het volgende:
$ 14,95 toch? daar heb ik 'm net voor geordered...
Heb je wel via de kortingslink die ik gaf de pagina bezocht?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nee hoor, hij's de hele nacht $ 22,95 geweest.![]()
Ja tig keer zelfs, omdat ik hem ook graag voor die prijs wil bestellen. Via jouw link kom ik op de index:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:57 schreef Hare het volgende:
[..]
Heb je wel via de kortingslink die ik gaf de pagina bezocht?
[afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:39 schreef Dizer het volgende:
VERTIKKEME![]()
In de laatste 5 seconden gewoon overboden op eBay![]()
Anders had ik Angel seizoen 5 voor maar 50 euro
Das niet de juiste versie die ik wil hebben. Ik wil toch echt wel de R2 versie vanwege de book-versie die bij mijn andere delen netjes past en ik wil hem ook heel graag met NL subs.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Bij dvdpacific heb je die voor 40 euro incl.
Wel een goede site, heb er in het verleden wel eens wat besteld. Nooit problemen mee gehad. Alleen laat lekker thuis bezorgen, die Kiala punten werken voor geen meter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das niet de juiste versie die ik wil hebben. Ik wil toch echt wel de R2 versie vanwege de book-versie die bij mijn andere delen netjes past en ik wil hem ook heel graag met NL subs.
Ik heb dit toegewezen gekregen:
http://www.dvdzone2.com/dvd/detail.asp?id=137948
alleen de website zegt me helemaal niks en de snelheid van levering helemaal niet
Ok thxquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:25 schreef Hare het volgende:
[..]
Wel een goede site, heb er in het verleden wel eens wat besteld. Nooit problemen mee gehad. Alleen laat lekker thuis bezorgen, die Kiala punten werken voor geen meter.
DVDPacific RULES inderdaad! House M.D: Season One is al verzonden en die komt officieel pas 30/8 uit!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 11:15 schreef Hare het volgende:
Wow!
Dvdpacific rules echt hard!
Truman Show en Gladiator extended zijn al verzonden terwijl ze 23/8 pas officieel gereleased worden en in de winkels liggen
tot zover geen problemen gehad bij pacific. M`n Gladiator Extended Edition is vandaag verzonden, komt pas de 23e uitquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:01 schreef Ash het volgende:
[..]
DVDPacific RULES inderdaad! House M.D: Season One is al verzonden en die komt officieel pas 30/8 uit!
Same here.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef Timo20 het volgende:
En net ook maar besteld bij cdwow:
Sin City R3
[afbeelding]
4 Different Cover Versions (Shipped Randomly)
[afbeelding]
Note Book (Jessica Albba Cover)
[afbeelding]
kon me niet inhouden na t zien van de foto`s op t dvdtherapy forum![]()
![]()
![]()
Nou, idem hier dan maar.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:29 schreef Shogo het volgende:
[..]
Idem hier, ik zag die foto's en gelijk maar besteld.
binnen een weekje denk ikquote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
tot zover geen problemen gehad bij pacific. M`n Gladiator Extended Edition is vandaag verzonden, komt pas de 23e uit![]()
![]()
Eens kijken wanneer ik m ontvang
Gisteren besteld, vandaag verzonden door choices direct![]()
![]()
[afbeelding]
seizoen 1 t/m 3 zijn er in de aanbieding voor 19,99 pond incl.
En net ook maar besteld bij cdwow:
Sin City R3
[afbeelding]
4 Different Cover Versions (Shipped Randomly)
[afbeelding]
Note Book (Jessica Albba Cover)
[afbeelding]
kon me niet inhouden na t zien van de foto`s op t dvdtherapy forum![]()
![]()
![]()
Neem aan dat je Sin City bedoelt?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:30 schreef pascalheister het volgende:
[..]
binnen een weekje denk ik
waar staan die foto's?
dankje, hou het voorlopig wel bij de R1 die al onderweg is naar mijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:34 schreef Shogo het volgende:
[..]
Neem aan dat je Sin City bedoelt?
http://www.dvdtherapyjapan.com/phpbb2/viewtopic.php?t=2891&start=0
Op cdwow.net en cdwow.nl kun je ook gewoon met overschrijving of rabo-direct betalen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Verdomd. Ik wil de R3 versie van Sin City maar ik heb geen creditcard.
Ah wel. Dan wacht ik wel op Franse 5-disc LE die in December uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |