100den als nodigquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
had je er niet meer kunnen regelen
We zullen het gaan zien. Maar zelfs mocht het het oranje zijn als het nl elftal blijft het een lelijke hoes. Veels te oranjequote:Op maandag 15 augustus 2005 13:00 schreef Gorro het volgende:
[..]
Nee hoor. De kleur oranje op het plaatje wat jij geplaatst hebt lijkt totaal niet op de kleur die hij is. Hij is dezelfde felle oranje kleur als het Nederlands elftal in speelt.
Ik geloof je graagquote:Op maandag 15 augustus 2005 14:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gorro heeft gelijk. Ik heb deze versie ook thuis liggen, en laten we het erop houden dat ie aardig in het oog springt
Die witte digipack?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:39 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Waar kon je ook al weer die mooie uitgave van Lost in Translation kopen?
En jij bent de goedkoopste neem ik aan?quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Die witte digipack?
[afbeelding]
Bij yesasia of amazon japan.
(of mij)
Op de andere kant staan idd wat foto's van haar:quote:Op maandag 15 augustus 2005 17:16 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
En jij bent de goedkoopste neem ik aan?
Ik kan het niet goed zien, maar is dat met die foto's van scarlett?
bij mij is hij al verstuurdquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:49 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Even een vraagje over The Dark Crystal. Is er een verschil tussen de Collector's Edition en de Collector's Edition Boxed Set? Is die laatste van de Columbia Classics Collection soms?
Ontopic:
Special Collector's Edition besteld en komt 23 augustus uit:
[afbeelding]
Toch even vragen hoeveel je er voor wilt hebbenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:26 schreef Hare het volgende:
[..]
Op de andere kant staan idd wat foto's van haar:
[afbeelding]
En nee, ben niet de goedkoopste, daarvoor moet je bij yesasia zijn
ik schat zo'n 35 euroquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 01:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Toch even vragen hoeveel je er voor wilt hebben
Ook van Hare?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik schat zo'n 35 euro![]()
heb hem zelf hier ook staan![]()
R1 of R2?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:28 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
Haha, moet gewoon een prijsfout zijn op cdwow, deze deluxe 2 disc edition met allerhande extra's en 72 pagina's tellend comic book voor maar 12,5 euro via deze link:
http://www.cd-wow.us/detail_results_2.php?affid=14282&pp_nr=1
de hoes is van de R1 zie ik netquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Batman begins
Regio 2 dus. Ik naam aan dat Hare deze bedoelt
Laten we hopen dat het geen fout is. Mooie prijs
Fuck, dat wordt dus een cancel. Dacht dat het de R1 wasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:01 schreef MrX1982 het volgende:
Batman begins
Regio 2 dus. Ik naam aan dat Hare deze bedoelt
Laten we hopen dat het geen fout is. Mooie prijs
hare tochquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:01 schreef Hare het volgende:
[..]
Fuck, dat wordt dus een cancel. Dacht dat het de R1 was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |