je wou die van patrickM toch niet al topic rekenen hequote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:02 schreef ThaFreak het volgende:
flames, stoken, uitlokken enz enz wordt zonder pardon verwijderd!
morgen meer![]()
Hoop het toch nietquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:02 schreef ThaFreak het volgende:
flames, stoken, uitlokken enz enz wordt zonder pardon verwijderd!
morgen meer![]()
juist wel.....quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
juist wel.....
sommige gezwellen moeten tot de laatste microbe worden uitgeroeid![]()
Verkapte doodsverwensingquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
juist wel.....
sommige gezwellen moeten tot de laatste microbe worden uitgeroeid![]()
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:09 schreef dazzled het volgende:
wiew,, een motor club opfok!
ik meldt me aan
Als ik je email adres had, had ik je een e-card gestuurdquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:38 schreef Mercy_symbol het volgende:goedemorgen allemaal
Fok-MC vriendjes zijn net weer richting huis, het was erg gezellig![]()
en ben ook nog aardig verwend zoals je kan zien
vergeet niet julie ouders te bedanken namens mij
Veel chocola. waarom datquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:38 schreef Mercy_symbol het volgende:goedemorgen allemaal
OWja ook dat nog is, zou het bijna vergeten door die dikke met een tatoo van zijn moeder op zijn rugquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:41 schreef ondeugend het volgende:
Ohhh wat lief !
Mag ik die pindarotsjes ?ik ben tenslotte ook aangereden vandaag.
![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Als ik je email adres had, had ik je een e-card gestuurd![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:43 schreef Makster het volgende:
[..]
OWja ook dat nog is, zou het bijna vergeten door die dikke met een tatoo van zijn moeder op zijn rug
Wie is de schuldige
je bent welkom hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:41 schreef ondeugend het volgende:
Ohhh wat lief !
Mag ik die pindarotsjes ?ik ben tenslotte ook aangereden vandaag.
![]()
Weetje het heeeeeel zekerquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Viel allemaal erg mee hoor
En ja het is echt waar... ik was en ben onschuldig !![]()
![]()
is nog niets over bekendquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:43 schreef Makster het volgende:
[..]
OWja ook dat nog is, zou het bijna vergeten door die dikke met een tatoo van zijn moeder op zijn rug
Wie is de schuldige
jij ook nog sterkte gewenst van deze zijdequote:Op donderdag 21 juli 2005 00:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Viel allemaal erg mee hoor
En ja het is echt waar... ik was en ben onschuldig !![]()
![]()
quote:
De Volvo deed mijn suzuki crashen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:47 schreef Makster het volgende:
[..]
Weetje het heeeeeel zeker
Wat voor auto heb je eigenlijk gecrashedAls je een V40 plat wil krijgen moet je goed beuken
Nee joh gekkie.. het is niets.quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
jij ook nog sterkte gewenst van deze zijde![]()
quote:Op donderdag 21 juli 2005 00:38 schreef Mercy_symbol het volgende:goedemorgen allemaal
Nog eentje die het niet kon laten om bij te lezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 02:30 schreef Phatzak het volgende:
Ah, ik zie het al. Het wordt tijd dat die Mr. Infuus en Dikzak.nl met zijn wannabe tattoo eens een PTA ban krijgen. En nee, ik ben niet het typetje dat een kloon gaat aanmaken als ik die vetzak en die mongool graag op de kast wil jagen
Dus stop die beschuldigingen eens diep in elkaars hol, doe je weet wat anders op de avond
Ik zie het somber in.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:18 schreef Phatzak het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen
Voor FokMC dan
Ach man, je denkt toch niet dat FokMC gaat sluiten terwijl er ook gewoon 2 kneusjes gebanned kunnen worden.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik zie het somber in.
Ik heb zo'n gevoel dat er gisteren een fiks aantal notes bij is gekomen, op zijn minst.![]()
Geen aandacht aan bestedenquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:28 schreef Phatzak het volgende:
Ach man, je denkt toch niet dat FokMC gaat sluiten terwijl er ook gewoon 2 kneusjes gebanned kunnen worden.![]()
En ik heb een kloon en die 2 alleen maar zien zitten spammen. Leek niet bepaald een interessante rel. Behalve dan dat ze elkaar kennelijk aan het opgeilen waren.
![]()
Er zat inderdaad geen enkele vorm in dat zielige spelletje. Het had meer een idee van een soort intelligentietest, hoe ben ik doorzichtig aan het posten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:28 schreef Phatzak het volgende:
Ik heb een kloon en die 2 alleen maar zien zitten spammen. Leek niet bepaald een interessante rel. Behalve dan dat ze elkaar kennelijk aan het opgeilen waren.![]()
Lekker makkelijk praten als ze 2 pagina's volspammen, en modjes overwegen een MC slowchat dicht te gooien.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Morgen
Geen aandacht aan besteden![]()
![]()
dan blijft het gezellig hier
![]()
Nogal simpel dan hequote:Op donderdag 21 juli 2005 08:35 schreef Patrick281 het volgende:
Lekker makkelijk praten als ze 2 pagina's volspammen, en modjes overwegen een MC slowchat dicht te gooien.![]()
Dat heb ik ook 3-4 pagina's gedaan.quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Totaal negeren zeg ik, net als bij kleine kindertjes, dan houd het vanzelf wel op
Bumperklevertquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:29 schreef ondeugend het volgende: Het betrof een gelijkwaardige driesprong waarvan een baan zo goed als rechtdoor gaat.
De volvo voor mij dacht dat hij door kon rijden maar bedacht zich op het laatste moment omdat er op die doorgaande baan een auto met redelijke snelheid aankwam, met daarachter nog een hele rij auto's. Gevolg was dat hij midden op de kruising stond. Hij zag in dat dat een niet echt handige situatie was en besloot achteruit te rijden.....
En daar stond ik !
Als je ze kan verstaan, en Groningse humor begrijpt.quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:43 schreef Makster het volgende:Morgen....
Ben straks 2 dagen naar Godlinzen toeWAAAAR zeg je dan, nou godlinze 300 kilomter hier vandaag ergens in Groningen naar de oom en tante van mijn vriendin
Kijken of het daar een beetje gezellig is
Als noodrantsoen, of als cadeautje.quote:Benieuwd of mijn telefoon het daa doetMisschien moet ik ook iets lekkers meenemen een zak drop ofzo
Als kadoquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als je ze kan verstaan, en Groningse humor begrijpt.![]()
[..]
Als noodrantsoen, of als cadeautje.![]()
![]()
Als ik zondag ook kan wil ik wel even met je mee op de koffie bij Cyborg.![]()
![]()
Het is typisch Hollands, dus euhquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:02 schreef Makster het volgende:
Als kadoZouden ze daar drop kennen
Dan ga je toch gewoon mee zondag, hoe meer zielen hoe meer vreugd
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Het is typisch Hollands, dus euh![]()
ach, neem maar mee, altijd goed een attentie.
![]()
En ja zondag, ben ik er gewoon geheel toevallig bij.![]()
![]()
Niet vragen aan die knaap, hij houdt niet van zeuren geloof ik.![]()
![]()
Ha. Mr. Marokkaan (ja dat is een scheldwoord hier), je kon het niet laten erop te reageren he?quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:30 schreef Phatzak het volgende:
Ah, ik zie het al. Het wordt tijd dat die Mr. Infuus en Dikzak.nl met zijn wannabe tattoo eens een PTA ban krijgen. En nee, ik ben niet het typetje dat een kloon gaat aanmaken als ik die vetzak en die mongool graag op de kast wil jagen
Dus stop die beschuldigingen eens diep in elkaars hol, doe je weet wat anders op de avond
Prima, en met uquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
hoe gaat het met de muizen der motor?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 02:34 schreef hicham het volgende:
Heb stiekem toch net al bijgelezen, wat een gebagger
Morgen even het banmeldtopic in de gaten houden, volgens mij kan rietje fok!forum wel op z'n "waar ben ik al gebanned"-lijstje neerzettenToch wel grappig, riet draagt liever kleding dat zich bewezen heeft en niet kleding van de Lidl of Aldi. Nou riet, ik kan je onderhand wel vertellen dat je bewezen hebt niet fatsoenlijk op forums te kunnen posten. Anders was je niet op zo veel forums gebanned
en ga nou niet zeggen dat het aan anderen ligt
Ik wou dat FA's zich netzoals jou gedroegen mbt merkkleding, die laten dan alleen mensen posten die zich al bewezen hebben ofzo, dan mag jij dus nooit posten
DaagPitten
-edit-
[..]
Nog eentje die het niet kon laten om bij te lezen![]()
Als het je niet uitmaakt, waarom dan niet weer vrijwillig "opstappen"quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:17 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ha. Mr. Marokkaan (ja dat is een scheldwoord hier), je kon het niet laten erop te reageren he?JE hapt in elk geval weeeeeeeerrrr
En kom maar op met die ban, boeiend
We gaan hem hele-maal com-pleet leeg-zuigen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:15 schreef Makster het volgende:
![]()
Leuke verassing toch, dan zeg ik gewoon dat jij mijn pa bent ofzo
En voor de rest moet ie zijn bek houwen, ene spatbord geven en mijn tips geven over het openluchtfilter
Hoeft niet neequote:Op donderdag 21 juli 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet alles nut hebben dan.....Gewoon leuke foto's en bullshit posten
Why ask.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
hoe gaat het met de muizen der motor?
Superquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:24 schreef The real Glitch het volgende:
je hebt geluk. die heb ik hier digitaal op een dvdtje voor je. kan ik proberen door te sturen, oid?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Totaal negeren zeg ik, net als bij kleine kindertjes, dan houd het vanzelf wel op
FokMC moet gewoon opgedoekt worden, ben je in 1x van al het gezeik af, ga dan lekker op motor-meet.nl posten ofzoquote:
En daar gaan we weer, nog net ff voor vertrek.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel leuk opzich dat we elkaar nu kneuzen en josti's noemen (Phatzak, die kloon), maar wie zijn er nu eigenlijk de kneuzen of josti's
Even wat feitjes op een rij zetten,
Fok MC'ers (de meeste dan):
-24/7 posten over niets op een forum
-net een paar maanden je rijbewijs hebben en het idee hebben te kunnen rijden terwijl een doorsnee motorrijder rondje om je draait
-zodra er een tip of advies komt van iemand met meer ervaring in de billen maak je die gewoon helemaal zwart, wie is HIJ om ons te helpen, wij kunnen toch al zo goed rijden?
En dan wij, de niet-FokMCers (spreek even voor mezelf)
-niet lullen maar rijden
-van een paar forums gebanned, dit geeft aan niet echt waarde aan een virtueel leventje te hechten
-het allemaal met 1 grote korrel zout nemen
Dus ja, wie zijn er nu kneuzen ? We zouden eigenlijn een onafhankelijk iemand moeten vragen om te oordelen
]quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 3-4 pagina's gedaan.![]()
Ik heb alleen maar een algemeen verhaal gepost tegen een mod.
Alleen die kloon poste een beetje mee, en Yoep en Fulcrum begrepen de legacy nog niet zo.
En die kloon is mogelijk van de doorzichtige reller himself.![]()
![]()
![]()
Zoals het een goed koekblikrijder betaamt, net even te laat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is er weer een relletje??
ik kom ook altijd op het juiste moment
shitquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoals het een goed koekblikrijder betaamt, net even te laat.![]()
![]()
Eigenlijk zo'n 12 uur zelfs.quote:
Ik ging er al een half uur vanuit dat je wegging, en reageerde nergens meer op.quote:
ik wil wel met je praten hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee hoor
er valt alleen zo weinig op te reageren op het moment
Ah, het gaat alleen maar weer over motoren?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:44 schreef Makster het volgende:
Rel is een groot woord, tis meer een irritatie over een pisvinger van in de 20 ofozDie op het geestelijk niveau van een 12 jarige is blijven hangen
Hij geilt op vliegtuigen en in zijn vrije tijd gaat het met zijn vrienden (lees pappa) motorrijdenMaar niet te snel allemaal want HO HO een echte motorrijder geniet ook van de omgeving heh
Best leuk zo op vakantie gaan
Dus ik kan bij deze aannnemen dat jij ook een kneus bent? Een irritatie van mij... haha, lees nog even goed okay? Tis niets meer dan tijdsverdrijf voor mij, en dat tijdens het werk, schitterend tochquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:35 schreef Makster het volgende:
Een kneus is iemand bij wie zijn leven allemaal maar uit motoren bestaat
Jep! Eigenlijk kan jij ook gewoon lid worden hoor met je auto! En voor die paar keer per jaar dat ze gaan rijden ga je gewoon met je broertjes scooter mee, zo hard rijden ze toch niet. Alleen ALS ze een keer doorrijden moet je maar een beetje uit de buurt van de voorste blijven rijden, leert de ervaringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |