We gaan hem hele-maal com-pleet leeg-zuigen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:15 schreef Makster het volgende:
![]()
Leuke verassing toch, dan zeg ik gewoon dat jij mijn pa bent ofzo
En voor de rest moet ie zijn bek houwen, ene spatbord geven en mijn tips geven over het openluchtfilter
Hoeft niet neequote:Op donderdag 21 juli 2005 10:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Moet alles nut hebben dan.....Gewoon leuke foto's en bullshit posten
Why ask.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
oi
hoe gaat het met de muizen der motor?
Superquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:24 schreef The real Glitch het volgende:
je hebt geluk. die heb ik hier digitaal op een dvdtje voor je. kan ik proberen door te sturen, oid?
quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Totaal negeren zeg ik, net als bij kleine kindertjes, dan houd het vanzelf wel op
FokMC moet gewoon opgedoekt worden, ben je in 1x van al het gezeik af, ga dan lekker op motor-meet.nl posten ofzoquote:
En daar gaan we weer, nog net ff voor vertrek.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel leuk opzich dat we elkaar nu kneuzen en josti's noemen (Phatzak, die kloon), maar wie zijn er nu eigenlijk de kneuzen of josti's
Even wat feitjes op een rij zetten,
Fok MC'ers (de meeste dan):
-24/7 posten over niets op een forum
-net een paar maanden je rijbewijs hebben en het idee hebben te kunnen rijden terwijl een doorsnee motorrijder rondje om je draait
-zodra er een tip of advies komt van iemand met meer ervaring in de billen maak je die gewoon helemaal zwart, wie is HIJ om ons te helpen, wij kunnen toch al zo goed rijden?
En dan wij, de niet-FokMCers (spreek even voor mezelf)
-niet lullen maar rijden
-van een paar forums gebanned, dit geeft aan niet echt waarde aan een virtueel leventje te hechten
-het allemaal met 1 grote korrel zout nemen
Dus ja, wie zijn er nu kneuzen ? We zouden eigenlijn een onafhankelijk iemand moeten vragen om te oordelen
]quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook 3-4 pagina's gedaan.![]()
Ik heb alleen maar een algemeen verhaal gepost tegen een mod.
Alleen die kloon poste een beetje mee, en Yoep en Fulcrum begrepen de legacy nog niet zo.
En die kloon is mogelijk van de doorzichtige reller himself.![]()
![]()
![]()
Zoals het een goed koekblikrijder betaamt, net even te laat.quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
is er weer een relletje??
ik kom ook altijd op het juiste moment
shitquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:42 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zoals het een goed koekblikrijder betaamt, net even te laat.![]()
![]()
Eigenlijk zo'n 12 uur zelfs.quote:
Ik ging er al een half uur vanuit dat je wegging, en reageerde nergens meer op.quote:
ik wil wel met je praten hoorquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee hoor
er valt alleen zo weinig op te reageren op het moment
Ah, het gaat alleen maar weer over motoren?quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:44 schreef Makster het volgende:
Rel is een groot woord, tis meer een irritatie over een pisvinger van in de 20 ofozDie op het geestelijk niveau van een 12 jarige is blijven hangen
Hij geilt op vliegtuigen en in zijn vrije tijd gaat het met zijn vrienden (lees pappa) motorrijdenMaar niet te snel allemaal want HO HO een echte motorrijder geniet ook van de omgeving heh
Best leuk zo op vakantie gaan
Dus ik kan bij deze aannnemen dat jij ook een kneus bent? Een irritatie van mij... haha, lees nog even goed okay? Tis niets meer dan tijdsverdrijf voor mij, en dat tijdens het werk, schitterend tochquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:35 schreef Makster het volgende:
Een kneus is iemand bij wie zijn leven allemaal maar uit motoren bestaat
Jep! Eigenlijk kan jij ook gewoon lid worden hoor met je auto! En voor die paar keer per jaar dat ze gaan rijden ga je gewoon met je broertjes scooter mee, zo hard rijden ze toch niet. Alleen ALS ze een keer doorrijden moet je maar een beetje uit de buurt van de voorste blijven rijden, leert de ervaringquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |