Salomon Cohen, in het Warschauer Ghetto, winter 1943 en wijzend op zijn Babba, zn grootmoeder ...quote:
Joss Stone over Job Cohen.quote:
Bron: ChristenUniequote:Eigen wielerkleding voor leden ChristenUnie
maandag 18 juli 2005 - 18:31
Partij zet als eerste in op promotie via fietsliefhebbers
De ChristenUnie brengt een eigen wielertenue uit met de naam en logo van de partij. Onder leden bleek er voldoende belangstelling te zijn om in deze kleding te gaan wielrennen, toerfietsen of mountainbiken. Sinds vorige week rijden de eerste fietsers er in rond. Af en toe wordt er door medeweggebruikers vreemd opgekeken als er een fietser met ChristenUnie op rug en dijen voorbijflitst. Dat had men van die partij misschien niet verwacht.
Maar de redenering van de zelf fanatiek fietsende directeur Henk van Rhee van het partijbureau is simpel: waarom wel in het tenue van een commerciële sponsor fietsen en niet in dat van de eigen partij?!
Het gaat de partij bij deze actie om naamsbekendheid, een voortdurende zichtbaarheid, ook op plekken waar je dat niet verwacht. ‘We hebben een voor steeds meer mensen aansprekende inhoud. Daarbij hoort een voortdurende en opvallende zichtbaarheid’, aldus de partijdirecteur.
Sponsoring
Leden krijgen de broeken en shirts met een aantrekkelijke korting. De droom van de directeur is, dat je met mooi weer door het hele land een lint van fietsers in ChristenUnie-outfit gaat zien.
Ook bij campagnes kunnen eigen wielerpelotons worden ingezet. De niet-commerciële sponsorkleding is nieuw in Nederland, zeker als het gaat om politieke partijen, maar de ChristenUnie timmert er graag mee aan de weg.
Ik wacht nog even op de eigen mannelijke stringlijn van Wouter Bos.quote:
Ik heb welleens dwazen hier op fok voorbij zien komen die dat nog zouden steunen ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:05 schreef George-Butters het volgende:
ik ben voor de doodstraf voor iedereen die 2 keer iets strafbaars gedaan heeft. Dat is veel goedkoper.
Blasfemie! Fietsen en Politiek, dat is Van Agt!quote:
Daar was de fout eerder van het OM. De rechter heeft er dan niet veel mee te maken. Dat het Nederlandse Om loopt te prutsen is helaas al langer zoquote:Op woensdag 20 juli 2005 16:03 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ik zou eerder de vrijspraak van Samir A. gebruiken als voorbeeld van de naiviteit van de Nederlandse rechtspraak. Overigens ben ik van mening dat de rechter in die zaak gewoon haar werk deed. Het helpt niet dat de Nederlandse wet door een stel hippies in elkaar is gezet.
Wow, in zo'n strak glimmend cu wielrenbroekje wil ik ook wel fietsenquote:
Okido. Is het niet zo dat Het OM deel uitmaakt van de Nederlandse rechtsspraak? Maar dan nog vond ik dat het hebben van een ontsteker, in combinatie met een kogelvrijvest, een kaart van een kerncentrale en een pistool, voldoende moet zijn om iemand heel lang vast te zetten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar was de fout eerder van het OM. De rechter heeft er dan niet veel mee te maken. Dat het Nederlandse Om loopt te prutsen is helaas al langer zo.
Dat klopt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:30 schreef RichardQuest het volgende:
Als het OM fouten maakt is er niks mis met het strafrecht.
Zijn je fiddy-plaatjes op?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:35 schreef JanMichiel het volgende:
Hoi jij!
Ik heb vandaag ernstig het leefmilieu van een aantal kikkers verstoord. Daarnaast heb ik, hoewel perongeluk, een aantal slakken geplet. Gelukkig hebben dieren in Nederland geen rechten, anders had ik nu mooi 20 jaar de cel in gemoeten.quote:
Tja probleem is ook dat de wetgeving aangepast moet worden aan de nieuwe tijd (hoewel ik nog wat twijfel over het nut daarvan). Echter als het OM rare eisen gaat stellen en met beroerd bewijs komt kan de rechter weinig anders uitspreken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Okido. Is het niet zo dat Het OM deel uitmaakt van de Nederlandse rechtsspraak? Maar dan nog vond ik dat het hebben van een ontsteker, in combinatie met een kogelvrijvest, een kaart van een kerncentrale en een pistool, voldoende moet zijn om iemand heel lang vast te zetten.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:49 schreef JanMichiel het volgende:
Ja, ik ben nu naar een muziekje aan het luisteren. En ik heb vandaag in de tuin gewerkt. Je hoort het goed, ik ben een arbeider.
Jij viel mij er mee lastig, linkmiechel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:45 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Jij bent echt geobsedeerd door de rapnegers, ik weet niet wat je in hun ziet.
Waar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij viel mij er mee lastig, linkmiechel.
De ontkenningsfase. Ik zou maar hulp zoeken Coen, dit is ernstiger dan ik had gedacht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij viel mij er mee lastig, linkmiechel.
Weinig van gemerkt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:52 schreef Johan_de_With het volgende:
Dat komen we niet te weten natuurlijk, ze zijn alleen ''niet zo blij met zijn gedrag.''.
Ik ga meteen naar de kern van het probleem en zoek twee negerinnen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:57 schreef JanMichiel het volgende:
Ik zou maar hulp zoeken Coen
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga meteen naar de kern van het probleem en zoek twee negerinnen.
Binnenkort op http://polwatch.web-log.nl/quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:50 schreef du_ke het volgende:
Wat had PJOrourke eigenlijk dit keer geflikt dat hij is verbannen?
Yep, self fucken anno 2005. De grootste uitwas van het Internet wat mij betreft, nietszeggende blanke 30'ers die denken dat ze belangrijk zijn of worden omdat ze een blog hebben.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:07 schreef JanMichiel het volgende:
Wat zijn weblogs triest zeg..
Riep iemand mijquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:08 schreef du_ke het volgende:
Ik heb welleens dwazen hier op fok voorbij zien komen die dat nog zouden steunen ook.
Nee, dat zijn er tweequote:Op woensdag 20 juli 2005 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
Beter een nietszeggende blanke dan een zwarte nietsnut. Oh wacht dat is een pleonasme
Is nietszeggende blanke een pleonasme?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
Beter een nietszeggende blanke dan een zwarte nietsnut. Oh wacht dat is een pleonasme
Maar realisme wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
Blanken zijn niet per definitie nietszeggend
Voor Heilige nacht.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef Johan_de_With het volgende:
Hoe laat begint Stille nacht?
Geen kwaad woord over de blanke (boer).quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
Uh huh...zou je niet zeggen als je naar weblogs kijktquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
Nietszeggende blanke is een paradoxquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:04 schreef Bluesdude het volgende:
Is nietszeggende blanke een pleonasme?
Vind je dan dat blanke mensen altijd nietszeggend zijn ?
Lijkt me toch racistisch
Om die laatsten kan ik vaak nog wel lachen eigenlijk, zo'n Akkersloot die een hele feedback pagina vollult over het gebruik van aanhalingstekens...je kan het gewoon niet verzinnen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:09 schreef Johan_de_With het volgende:
Fok!, weblogs, podia voor taalcriminelen en godsdienstwaanzinnigen.
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:07 schreef Drugshond het volgende:
Geen kwaad woord over de blanke (boer).
Je noemt dat een pleonasme en nu zeg je wat anders.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
Blanken zijn geen soortquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:12 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zou niet durven.
Over een succesvol soort is het sws moeilijk een kwaad woord te spreken.
Het lijkt me duidelijk waarop het pleonasme sloeg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:12 schreef Bluesdude het volgende:
Je noemt dat een pleonasme en nu zeg je wat anders.
Dat vind ik wel draaikonterig.
Maar je vond het dus niet racistisch van jezelf of wel ?
Oyeee hoe silly dat ik dat niet door hadquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:14 schreef MrX1982 het volgende:
Het lijkt me duidelijk waarop het pleonasme sloeg.
Lees nog maar eens
Jawel hoor.quote:
* Tijger_m schrijft een haastig testamentquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:14 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik wil dat jullie allemaal sterven. Vijf minuten.
Klopt, echter een blonde retriever en een zwarte retriever zijn geen aparte soorten, mensen dus ook nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Zoals een jack russell een soort hond is zo is een golden retriever ook een soort hond. Beide zijn het honden maar wel twee soorten.
Met ''vijf minuten'' bedoelde ik dat je niet langer dood hoefde te blijven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
* Tijger_m schrijft een haastig testament
Ze hebben vrijwel altijd leiding nodig om te functionerenquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:15 schreef Bluesdude het volgende:
Oyeee hoe silly dat ik dat niet door had![]()
Je vindt zwarte mensen dus allemaal nietsnutten?
Dat lijkt me nog steeds racistisch...
Ter Beschikking Gesteld van de Blanken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ze hebben vrijwel altijd leiding nodig om te functioneren
Blanke mensen ook... dat heet 'samenleving organiseren' .quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ze hebben vrijwel altijd leiding nodig om te functioneren
Dat zijn verschillen binnen één soort hond. Dat heb je bij mensen ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:17 schreef Tijger_m het volgende:
Klopt, echter een blonde retriever en een zwarte retriever zijn geen aparte soorten, mensen dus ook niet![]()
* Tijger_m verscheurt zijn testament weer.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Met ''vijf minuten'' bedoelde ik dat je niet langer dood hoefde te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |