Het SunChaser doe-hier-zielig-dat-ik-niet-meer-spesjul-ben topic?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:51 schreef kLowJow het volgende:
Hebben users en mods nog wel feeling met elkaar?.
Ehhh...dus jij hebt liever rechters die hun rechtspraak uit de het grote sprookjesboek de Bijbel halen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:54 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Goede zet van Bush. Beter dan die lafhartige rechters hier in Nederland met hun ultieme geloof in de maakbare samenleving en de maakbaarheid van de mens
Ik heb ook zeker voeling. Iig degene die in de SC reeks komen. Met modjes uit andere subfora heb ik geen gevoel. Zeker die van Onzin. Wat een mongolenquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:51 schreef kLowJow het volgende:
Hebben users en mods nog wel feeling met elkaar?.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:56 schreef Tijger_m het volgende:
Ehhh...dus jij hebt liever rechters die hun rechtspraak uit de het grote sprookjesboek de Bijbel halen?
12jarige meisjesquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:56 schreef Johan_de_With het volgende:
In deze functie bepaalde Roberts vorige week dat de terreurverdachten op de Amerikaanse marinebasis Guantánamo Bay mogen worden berecht door militaire commissies en dat zij geen aanspraak kunnen maken op de rechten van krijgsgevangenen. Het was een overwinning voor de regering-Bush.
Een van Roberts' andere, meer roemruchte uitspraken was de bevestiging van de arrestatie van een twaalfjarig meisje dat tegen een verbod in friet had gegeten in de metro.
Klinkt zeer ''maakbaar.''
Goede uitspraken. Dat past precies in het patroon van een realistische kijk op de mens.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:56 schreef Johan_de_With het volgende:
In deze functie bepaalde Roberts vorige week dat de terreurverdachten op de Amerikaanse marinebasis Guantánamo Bay mogen worden berecht door militaire commissies en dat zij geen aanspraak kunnen maken op de rechten van krijgsgevangenen. Het was een overwinning voor de regering-Bush.
Een van Roberts' andere, meer roemruchte uitspraken was de bevestiging van de arrestatie van een twaalfjarig meisje dat tegen een verbod in friet had gegeten in de metro.
Klinkt zeer ''maakbaar.''
Een van Roberts' andere, meer roemruchte uitspraken was de bevestiging van de arrestatie van een twaalfjarig meisje dat tegen een verbod in friet had gegeten in de metro.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb liever rechters die uitspraken doen op grond van realisme
realismequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Ik heb liever rechters die uitspraken doen op grond van realisme dan rechers die uitspraken doen op grond van illusies zoals in Nederland.
De Nederlandse rechtsstaat is een groot lachertje.
Yep. Maar dat zien zij anders uiteraardquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Onzin is werkelijk de Downcreche.
Regels zijn regels.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij wordt een uitstekend leraar!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:01 schreef George-Butters het volgende:
Dat zal dat meisje
leren. de KUThoer!
Die rechten voor krijgsgevangenen zijn niet voor niets opgesteld. Als blijk van vooruitgang. Ook met die grondrechten knuffel je ze nog steeds niet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Goede uitspraken. Dat past precies in het patroon van een realistische kijk op de mens.
Het moet een laatste mogelijkheid zijn, als al het andere niet helpt. Het moet alleen niet onmogelijk zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:
Over realisme gesproken; ik ben eerder een tegenstander van abortus dan een voorstander, maar het is zelfbegoocheling om nu te denken dat een verbod erop de bevolking zal verheffen of goed zal zijn voor de gezondheid.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In dat geval kan iedereen elke dag op honderd aanklachten rekenen.
Precies mijn idee.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het moet een laatste mogelijkheid zijn, als al het andere niet helpt. Het moet alleen niet onmogelijk zijn.
Juist de Guantanmo Bay uitspraak van Robberts is een lachertje ...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb liever rechters die uitspraken doen op grond van realisme dan rechers die uitspraken doen op grond van illusies zoals in Nederland.
Onzin, dit meisje had gewoon door de wijkagent aan haar oren meegesleept moeten worden naar huis waarna haar ouders een passende straf hadden mogen opleggen.quote:
Nu moet ik erbij zeggen dat de amerikaanse abortus wetgeving van een dermate zwart-wit gehalte is dat het in Nederland nooit toegestaan zou worden om de wet zo op te stellen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het moet een laatste mogelijkheid zijn, als al het andere niet helpt. Het moet alleen niet onmogelijk zijn.
Moslims!quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:12 schreef George-Butters het volgende:
hehe, eindelijk een discussie op niveau.
Waar staat dat dit meisje op water en brood moet leven. Waar staat dat ze in gevangenis zit?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:01 schreef George-Butters het volgende:
realismeWeer dat marketing woord
![]()
Nee je hebt gelijk. In Nederland knuffelen we gewoon graag, dat weet je toch.
Ik ben ook meer van de zweep.Brood water en spinnen. Dat zal dat meisje
leren. de KUThoer!
Die materie is voornamelijk de hang van amerikanen om een groot deel van de politieke consequenties van rechtspaak aan het Hooggerechtshof te laten hangen, en alles puur gespecificeerd op de Grondwet, die daar bijna onaantastbaar en onveranderlijk is ... liever dat dan genuanceerde wetgeving instellen, die afgewogen zijn op de specifieke reeele situatie...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:09 schreef Tijger_m het volgende:
in de VS kan je zelfs in de 7e of 8e maand nog een abortus krijgen omdat Roe vs Wade expliciet abortus toestaat zonder beperkingen.
Dat ligt natuurlijk nog een enorme materie achter maar we kunnen wel stellen dat zo'n wet in Nederland niet goedgekeurd zou worden.
Tenzij het een hondsbrutaal nest was, had hij haar gewoon naar huis moeten brengen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:13 schreef MrX1982 het volgende:?
Het gaat enkel om een arrestatie omdat ze iets deed wat niet mocht. Regels zijn regels. Ook als je 12 jaar bent moet je jezelf daaraan houden en zo niet kan je gearresteerd worden.
Maar natuurlijk.quote:Maar in Nederland doen we liever aan pappen en nat houden. Oh je hebt iemand vermoord kom je krijgt een nieuwe kans. Dat ene slachtoffer is niet zo erg. Maakbaarheidsideaal daar gaat het om
Een arrestatie maakt waarschijnlijk meer indruk dan een hartig woordje van haar ouders.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:09 schreef Chewie het volgende:
Onzin, dit meisje had gewoon door de wijkagent aan haar oren meegesleept moeten worden naar huis waarna haar ouders een passende straf hadden mogen opleggen.
Zo ging dat vroeger ook en zelfs ik ben er niet slechter van geworden.
Realisme.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een arrestatie maakt waarschijnlijk meer indruk dan een hartig woordje van haar ouders.
Dit meisje zal het in het vervolg wel laten. Weer iemand op het rechte pad gekregen
Het is inderdaad weer aardig hypocriet, de Democrats hadden uiteraard een persoon er neer gezet die hun gunstig voor hun politieke ambities leek. Buiten dat vergeet je overigens de traditionele Hitler-vergelijking, of maai ik nu de meeste argumenten van Halsema voor haar neus weg?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:16 schreef MrX1982 het volgende:
De misplaatste verontwaardiging viert weer hoogtij
Oh jee een niet-links persoon wordt rechter. Wat erg![]()
![]()
Wellicht tijd voor een demonstratie
Het gaat in Nederland meer om een positief mensbeeld, dan uitgaan van het negatieve.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:13 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waar staat dat dit meisje op water en brood moet leven. Waar staat dat ze in gevangenis zit?
Het gaat enkel om een arrestatie omdat ze iets deed wat niet mocht. Regels zijn regels. Ook als je 12 jaar bent moet je jezelf daaraan houden en zo niet kan je gearresteerd worden.
Maar in Nederland doen we liever aan pappen en nat houden. Oh je hebt iemand vermoord kom je krijgt een nieuwe kans. Dat ene slachtoffer is niet zo erg. Maakbaarheidsideaal daar gaat het om
Geloof je het zelf?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Het gaat niet om ''links'' of ''rechts'' .
Dat is een hypothese.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Geloof je het zelf?
Als er had gestaan een zwarte homoseksuele democraat is verkozen tot nieuwe rechter was deze hele discussie er niet.
Vergis je niet, het lijk mij (heb het zelf meegemaakt als puber) meer vernederend om door een (wijk)agent thuis gebracht te worden dan een arrestatie als je in de pubertijd zit, over een uurtje of wat in de cel zittene kan je nog opscheppen tegenover je vriendjes wat niet echt mogelijk is als je halfjankend thuis gebracht wordt terwijl de hele buurt aan het kijken is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Een arrestatie maakt waarschijnlijk meer indruk dan een hartig woordje van haar ouders.
Dit meisje zal het in het vervolg wel laten. Weer iemand op het rechte pad gekregen
Dat lijkt mij een correcte kenschetsing, ja.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:14 schreef RM-rf het volgende:
Die materie is voornamelijk de hang van amerikanen om een groot deel van de politieke consequenties van rechtspaak aan het Hooggerechtshof te laten hangen, en alles puur gespecificeerd op de Grondwet, die daar bijna onaantastbaar en onveranderlijk is ... liever dat dan genuanceerde wetgeving instellen, die afgewogen zijn op de specifieke reeele situatie...
Zelfs persoonlijke druk in sommige gevallen. De rechter in de Schiavo zaak in Florida moest zijn kerkgenootschap zelfs verlaten en werd met de dood bedreigd en die tendens lijkt zich alleen maar harder door te zetten.quote:Dat heeft voordelen, de sterke autoriteit van het Hooggerechtshof is zeker wel een voordeel, uitspraken daarvan worden enorm gerespecteerd, door alle verschillende groepen..., alhoewel je die autoriteit ook qua invloed ziet afnemen de laatste tijd, steeds openlijker worden oordelen aangevallen door tegenstanders, die zelf politieke druk pogen uit te oefenen op zulke uitspraken.
Justitie kan niet "belonen". Jouw logica werkt alleen in een klaslokaal, niet in de grote boze grote-mensen wereld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je moet die zaken in balans brengen. Slecht gedrag bestraffen en goed gedrag belonen. Men vergeet vaak het belonen.
Dan hadden de fundi's alles bij elkaar geschreeuwd en dat weet je zelf ook wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:21 schreef MrX1982 het volgende:
Geloof je het zelf?
Als er had gestaan een zwarte homoseksuele democraat is verkozen tot nieuwe rechter was deze hele discussie er niet.
Het is pure stemmingmakerij en misplaatste verontwaardiging.
Ja, geil hè, huidskleur.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Ik wil ook geen partner met een andere ethniciteit ofschoon onze beste vriendin een indiaas/afrikaanse moslim is. Ik vind 'blanke' vrouwen gewoon mooier en geiler.
Dat is pas na "de straf". Justitie en/of de overheid kan niet belonen, enkel vervolgen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:25 schreef Johan_de_With het volgende:
In Amerika kun je overigens ook vervroegd vrijkomen wegens goed gedrag.
Daar gaat het hele Nederlandse rechtssysteem al de mist in.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:20 schreef George-Butters het volgende:
Het gaat in Nederland meer om een positief mensbeeld, dan uitgaan van het negatieve.
Straffen is niet erg, mits met mate (en dat kan ook levenslang zijn).
Ik kan in de klas wel iedereen eruit sturen bij het minste geringste. Maar positieve aandacht en het belonen van goed gedrag levert veel meer op bij 99% van de klas. Je moet die zaken in balans brengen. Slecht gedrag bestraffen en goed gedrag belonen. Men vergeet vaak het belonen.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Justitie kan niet "belonen". Jouw logica werkt alleen in een klaslokaal, niet in de grote boze grote-mensen wereld.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Heb je trouwens wel eens van het conflict tussen FDR en de rechters gehoord?
Um, nee? Mischien is het jou nooit opgevallen maar vrouwen met een niet-blanke ethniciteit zijn ook gemiddeld anders van bouw en haar.quote:
FDR die dreigde om het Hooggerechtshof te vullen met rechters die de New Deal goed gezind waren.quote:
Maar toch heb je het 11x meegemaakt? Je hebt er weinig van geleerdquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:23 schreef Chewie het volgende:
Vergis je niet, het lijk mij (heb het elf meegemaakt als puber) meer vernederend om door een (wijk)agent thuis gebracht te worden dan een arrestatie als je in de pubertijd zit, over een uurtje of wat in de cel zittene kan je nog opscheppen tegenover je vriendjes wat niet echt mogelijk is als je halfjankend thuis gebracht wordt terwijl de hele buurt aan het kijken is.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar toch heb je het 11x meegemaakt? Je hebt er weinig van geleerd
Wellicht was een arrestatie van de politie en een nachtje cel wel beter geweest.
Back in da Getho. Ik zat toen nog onder de dope.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:31 schreef Johan_de_With het volgende:
Zeg Bas, deze dateert toch nog uit je tijd in de hood, he?
[afbeelding]
Ach fundi's. Lijkt me tamelijk overdreven om deze man bij voorbaat al neer te sabbelen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:25 schreef Tijger_m het volgende:
Dan hadden de fundi's alles bij elkaar geschreeuwd en dat weet je zelf ook wel.
Kan jij je de Schiavo zaak nog herinneren en wat de fundi's daar hebben uitgehaald? Over stemmingmakerij gesproken.
Hij staat godverdorie bekend als een gristen fundi.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ach fundi's. Lijkt me tamelijk overdreven om deze man bij voorbaat al neer te sabbelen.
De Schiavo zaak was iets anders en staat hier volkomen los van. Daar hebben bepaalde mensen wel rare dingen gezegd/gedaan om haar in leven te houden, dat geef ik toe.
Um..sabbelen? Dat laat ik toch echt aan zijn vrouw overquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:34 schreef MrX1982 het volgende:
Ach fundi's. Lijkt me tamelijk overdreven om deze man bij voorbaat al neer te sabbelen.
Wat is er anders aan dan? Is daar niet klip en klaar gesteld door de leider van de Republikeinen (DeLay) dat er rechters benoemd moeten worden die de Bijbel als hoogste leidraad moeten hanteren?quote:De Schiavo zaak was iets anders en staat hier volkomen los van. Daar hebben bepaalde mensen wel rare dingen gezegd/gedaan om haar in leven te houden, dat geef ik toe.
Ik denk dat de Geneefse Conventie verouderd is en geen soulaas biedt voor deze vorm van terrorisme. De VS bepalen dan volkomen terecht zelf de regels.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:08 schreef RM-rf het volgende:
Juist de Guantanmo Bay uitspraak van Robberts is een lachertje ...
de onderbouwing die hij gaf, was dat Al Qaeda geen ondertekenaar van de Geneefse Conventie is ...
Nu is echter de Geneefse Conventie helemaal geen verdagsorganisatie die enkel geldigheid heeft voor (gevangenen uit) aangesloten landen, maar is een beginselverklaring waar landen enkel van zichzelf aangeven hoe (krijgs-)gevangenen te behandelen, los van hun herkomst ....
Tsja dat is natuurlijk mogelijk. Maar wat heb je aan die what if vraagstukken. Ik leg echt niet wakker van het feit dat die vermeende terroristen in Guantánamo Bay wellicht niet goed behandeld worden.quote:De reden van arrestatie is geen slimme methode om onderscheid op te maken ... immers, daarmee zou je een makkelijke truc creeeren waarmee je de hele geneefse conventie kunt omzeilen, je arreseteerd gewoon iedereen vanwege een verdenking op lidmaatschap van Al Qaeda.... dan inhafteer je ze onder 'terrorismeverdenking en ontzegt hen het recht op een advocat en een proces ... vervolgens kan niemand meer controleren of de verdenking van al-qaeda lidmaatschap terecht is ...
Als je zoveel kritiek hebt op het Amerikaanse rechtssysteem en de benoeming van deze nieuwe rechter waarom trek je dan geen twijfels bij de Nederlandse Hoge Raad. Daar kan ik precies hetzelfde over zeggen wat jij nu de Amerikaanse Supreme Court verwijt.quote:een systeem waar de uitvoerder en controleur gelijk zijn, heeft, en dat wist Montesquieu al, enkel nadelen en leidt tot corruptie...
Een rechtstaat heeft gewoon bepaalde vereisten, en daarbij horen ook bepaalde beginselen die in het voordeel zijn van verdachten ... juist door die te waarborgen garandeer je het principe van 'recht'...
Het amerikaanse rechtssysteem mag je dan misschien geen 'lachertje' vinden... maar loopt een flink risico ver verwijderd te raken van de beginselen van een 'recht'-staat... dat is eerder iets om van te huilen dan te lachen ...
Het lijkt me sterk dat de linkse oppositie gesnoerd wordt. Het is Amsterdam met Cohen aan het hoofdquote:wat vind je trouwens hiervan:
A'damse politicus tijdens flyeren opgepakt
Is dat ook een typisch voorbeeld hoe de linkse oppositie de mond gesnoerd wordt, of is het misschien net zo huilerig terugvallen op het 'vrijheid van meningsuiting-cliche' dat we ook kennen van allerlei andere extreme calimero-ideologieen: allochtonen, rechts-radikalen en nu ook de geitenwollensokken-calimero's?
Nee, als een traditionele Rooms-Katholiek. Een echte "fundi" zou zelf Bush nooit aanstellen als rechter omdat die nooit zo slim zijn of ze zijn in een zekere mate reactionair en dus ongeschikt.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:40 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hij staat godverdorie bekend als een gristen fundi.
Oeps sabelen moet het zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:53 schreef Tijger_m het volgende:
Um..sabbelen? Dat laat ik toch echt aan zijn vrouw over![]()
Ik noem hem ook geen fundi's, ik noem bepaalde luidruchtige belangengroepen in de VS fundi's en zeg nou niet dat die niet bestaan.
Dat het in deze twee gevallen naar mijn idee niets te maken heeft met de Bijbel maar gewoon rechtsspraak is zoals dat hoort.quote:Wat is er anders aan dan? Is daar niet klip en klaar gesteld door de leider van de Republikeinen (DeLay) dat er rechters benoemd moeten worden die de Bijbel als hoogste leidraad moeten hanteren?
Terroristen zijn nooit onder de Conventie gevallen. De VS claimt echter niet dat het terroristen zijn maar 'strijders', een soort van tussenvorm zodat ze wel door een militaire rechtbank veroordeeld mogen worden. Terroristen moeten voor een burgelijke rechtbank veroordeeld worden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:56 schreef MrX1982 het volgende:
Ik denk dat de Geneefse Conventie verouderd is en geen soulaas biedt voor deze vorm van terrorisme. De VS bepalen dan volkomen terecht zelf de regels.
Hm, ik vermoed dat de soldaten die in Irak rondlopen dat iets anders zien.quote:Tsja dat is natuurlijk mogelijk. Maar wat heb je aan die what if vraagstukken. Ik leg echt niet wakker van het feit dat die vermeende terroristen in Guantánamo Bay wellicht niet goed behandeld worden.
Nee.quote:Als je zoveel kritiek hebt op het Amerikaanse rechtssysteem en de benoeming van deze nieuwe rechter waarom trek je dan geen twijfels bij de Nederlandse Hoge Raad. Daar kan ik precies hetzelfde over zeggen wat jij nu de Amerikaanse Supreme Court verwijt.
Daar gaat het ook niet om, waar het om gaat is dat er om politieke redenen bonobo's als Clarence Thomas benoemd worden die geen flauw idee hebben wat ze nu eigenlijk doen in het Supreme Court. De man heeft werkelijk nog niet een opinie geschreven voor het USSOC.quote:Het lijkt me sterk dat de linkse oppositie gesnoerd wordt. Het is Amsterdam met Cohen aan het hoofdDuidelijk geval van calimero gedrag
Op basis van een sprookjesboek tegen abortus zijn getuigt van realismequote:Op woensdag 20 juli 2005 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Oh?quote:De Nederlandse rechtsstaat is een groot lachertje.
Juist al die zero tolerance hypes geven vooral veel ellende en zijn zeker geen oplossingen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:09 schreef Chewie het volgende:
[..]
Onzin, dit meisje had gewoon door de wijkagent aan haar oren meegesleept moeten worden naar huis waarna haar ouders een passende straf hadden mogen opleggen.
Zo ging dat vroeger ook en zelfs ik ben er niet slechter van geworden.
Ik vind dit zelfs meer zero-tolerance.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist al die zero tolerance hypes geven vooral veel ellende en zijn zeker geen oplossingen.
Juist en nu op haar 16e nog een keer een joint roken en op haar 20e stiekem een biertje drinken. 3 strikes hup tijd voor levenslang.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:15 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ik vind dit zelfs meer zero-tolerance.
! hun hele levenlang luieren op de kosten van de staat!quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist en nu op haar 16e nog een keer een joint roken en op haar 20e stiekem een biertje drinken. 3 strikes hup tijd voor levenslang.
Oh god, M. is nu helemaal ontspoort...quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:14 schreef Monidique het volgende:
Cradle Of Filth - Cruelty Brought Thee Orchids
Stoere praat, totdat iemand begint te huilen dat het allemaal zo erg is, dan zeggen ze dat het allemaal maar theater is.quote:Op woensdag 20 juli 2005 15:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh god, M. is nu helemaal ontspoort...
mijn vriendin kent Dani Filth persoonlijk btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |