1 2 | [url=<URL van de grote versie>][img]<De URL van de kleine versie (A.k.a. de tumbnail)>[/img][/url] |
Maar images gelieve niet te hotlinken naar men hostquote:Er is geen excuus meer! Je kan nu online je desktop resizen!
Fok! image resizer
Met veel dank aan Jump
We houden er in het Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8 ook al rekening mee van bijna in het begin. Trouwens, een figuur van 1600*1200 opeens op je scherm en dan geresized naar zo'n lelijke thumbnail slaat nergens op.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:04 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat een non-argument, lui met een 56k6 modem moeten gewoon blij zijn dat ze uberhaupt het internet op mogen met hun pauper modempje. Er is geen enkele reden meer om nog over de telefoon te modemmen, dus met dat soort volk rekening houden slaat nergens op.
klikbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:25 schreef Jump het volgende:
Om het toch beetje op gang te trekken:
(klikbaar)
(klikbaar)
De foto stond er toch van eerste keer al tussen ? Of wat bedoel je ?quote:
Nee hoor, het enige wat ik van jouw post zie is het volgende:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:30 schreef Jump het volgende:
[..]
De foto stond er toch van eerste keer al tussen ? Of wat bedoel je ?
En dus geen foto. Je was namelijk vergeten tekst tussen je url-tags te zetten.quote:Om het toch beetje op gang te trekken:
(klikbaar)
(klikbaar)
EN ja, ik heb lelijk behang
Mooi hoor, clean deskquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Gedateerde foto. Tegenwoordig staat er een PDA in cradle naast mijniiyama ProLite E431S-B2
.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:51 schreef i-spy24 het volgende:
kleine update:
Naast mijn werkkamer heb ik ook nog in mijn slaapkamer een bureautje staan voor mijn Mac
zodat ik niet iedere keer naar mijn werkkamer hoef als ik ff snel online wil zijn.![]()
Waarschijnlijk wel eerst je handen wassenquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:51 schreef i-spy24 het volgende:
kleine update:
Naast mijn werkkamer heb ik ook nog in mijn slaapkamer een bureautje staan voor mijn Mac
zodat ik niet iedere keer naar mijn werkkamer hoef als ik ff snel online wil zijn.![]()
Ik moet niets, en al helemaal niet als jij het beveelt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef BaggerUser het volgende:
* Dit MOET, om de layout en de modemers te sparen. *
Waarom MOET ik resizen?
heb dat gewoon gekopieerd hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:31 schreef static het volgende:
[..]
Ik moet niets, en al helemaal niet als jij het beveelt.
Dankje. Ik Xbox op de PC, op de bovenste foto zie je de witte/rode/svideo stekker in de PC zitten.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wow. zeer netjes.
je Xbox is niet aangesloten?
Geil allemaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:28 schreef i-spy24 het volgende:
Dank allereerst voor de complimenten.![]()
Opzich is het niet zo byzonder dit bergmeubel/tafel want tot voor kort stond het nog in de kelder stof te happen en heb ik het er uiteindelijk maar uitgehaald, even weer opgeschuurd, lik verf erover heen en een glazenplaat opgelegd en zie daar: " plaatje "![]()
Voorheen was deze opstelling nog mooier en had ik het in de zitkamer staan op een glazentafel voor een ieder om te zien.Maarja..op glas is het allemaal erg breekbaar en een ongeluk is dus zo gebeurt en vandaar dus nu deze opstelling in mijn slaapkamer.
zo dus.
Mooie apparatuur, dat zeker.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:28 schreef i-spy24 het volgende:
Dank allereerst voor de complimenten.![]()
Opzich is het niet zo byzonder dit bergmeubel/tafel want tot voor kort stond het nog in de kelder stof te happen en heb ik het er uiteindelijk maar uitgehaald, even weer opgeschuurd, lik verf erover heen en een glazenplaat opgelegd en zie daar: " plaatje "![]()
Voorheen was deze opstelling nog mooier en had ik het in de zitkamer staan op een glazentafel voor een ieder om te zien.Maarja..op glas is het allemaal erg breekbaar en een ongeluk is dus zo gebeurt en vandaar dus nu deze opstelling in mijn slaapkamer.
zo dus.
hehe jij hebt ook mijn kaart aan je muur hangenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:25 schreef Jump het volgende:
Om het toch beetje op gang te trekken:
(klikbaar)
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/fok/kamer_.jpg]afbeelding][/url]
(klikbaar)
EN ja, ik heb lelijk behang![]()
Supermooiquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Gedateerde foto. Tegenwoordig staat er een PDA in cradle naast mijniiyama ProLite E431S-B2
.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:41 schreef Shark.Bait het volgende:
ff snel een fotootje in elkaar geflanst met mijn DSLR en CS2
[[url=http://i.pbase.com/v3/12/527012/3/46757688.desktop.jpg]afbeelding][/url]
jaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe jij hebt ook mijn kaart aan je muur hangen
Ik zie een GSM, dus ik neem aan dat 'ie niet doof is (en op 't beeldscherm een mediaplayer..)quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
netjes. maar waar zijn de speakers![]()
of ben je een doof persoon? (in dat geval mijn excuses)
niks mis mee toch ?quote:
5.1 speaker set (alleen niet zichtbaar op de foto)quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
netjes. maar waar zijn de speakers![]()
of ben je een doof persoon? (in dat geval mijn excuses)
Wat een troepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:41 schreef Shark.Bait het volgende:
soms doet het dienst als server (game/web/ftp/irc/torrent)quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:29 schreef i-spy24 het volgende:
Even iets anders (off-topic)
Waarom zie ik bij sommige gasten een 2de of 3de pc staan ergens weggemoffeld onder een berg
troep(of zoiets).Waar gebruik je het voor dan alleen ruimte-vulling?
Zet um weg of flikker het in de kelder lijkt me.
Ja, ik woon in een oorlogszonequote:
2e pc is bij mij voor TV kijkenquote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:29 schreef i-spy24 het volgende:
Even iets anders (off-topic)
Waarom zie ik bij sommige gasten een 2de of 3de pc staan ergens weggemoffeld onder een berg
troep(of zoiets).Waar gebruik je het voor dan alleen ruimte-vulling?
Zet um weg of flikker het in de kelder lijkt me.
net bureauquote:Op zaterdag 30 juli 2005 15:36 schreef QyRoZ het volgende:
Nog maar een keer dan. Gezeik om een paar pixels. Als er IEMAND nog een modem heeft tegenwoordig.
[afbeelding]
Ik heb een bureaustoel met armsteunen, dus ik kan me arm wel degelijk ergens op laten rusten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef BIGGI het volgende:
Repetitive Strain Injury (uit m'n hoofd)
Die muis ligt op een domme plek, totaal geen ruimte/mogelijkheid om je onderarm ergens op te laten rusten!
ik ook. ik let totaal niet op mijn houding en heb nooit last gehad van 'computeren'.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:37 schreef het.ismij het volgende:
Pff rsi zit tussen je oren,
Ik heb absoluut geen goede houding al 5 jaar lang.
en heb nergens problemen mee.
precies.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik ook. ik let totaal niet op mijn houding en heb nooit last gehad van 'computeren'.
Wat voor een DELL schermpje is dat danquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Komt nog wel, zoiets kan veel langer dan 5 jaar duren.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:59 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ik ook. ik let totaal niet op mijn houding en heb nooit last gehad van 'computeren'.
voor de heb neem ik aanquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:38 schreef Ratt het volgende:
aaaaarg! mijn camera is naar de mietersmaar volgends mij heb ik hier de meeste beeldschermen op m'n bureau: 2x 2 op elkaar gestapeld, die 4 horen allemaal aan 1 pc en ik ben van plan uit te breiden, en nog m'n laptop er bij + een extra beeldschermpje voor dat ding
![]()
* Furious houdt zich stevig vast.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef Slarioux het volgende:
Mijn nieuwe digicam komt morgen en dan zul je eens wat beleven!
zag hem op je weblogquote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:53 schreef Slarioux het volgende:
Mijn nieuwe digicam komt morgen en dan zul je eens wat beleven!
337 voor de cam, en 60 voor een kaartje van 512 MBquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:01 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
zag hem op je weblog
hoe duur was die ?
oei netjesquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:06 schreef Slarioux het volgende:
[..]
337 voor de cam, en 60 voor een kaartje van 512 MB
Waar blijven de foto's zonder waas?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:25 schreef popolon het volgende:
Heb de televisie ook maar even verplaatst, kreeg een beetje een stijve nek.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's zonder waas?
Weet je toevallig een freeware progje omdat te doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:54 schreef Ratt het volgende:
is effe wennen, maar als je Ultramon gebruikt is zoiets hemel(elke monitor een aparte taskbar
)
Tja, ieder zijn meug hoor maar ik vind het een beetje erg armzalig uitzien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:47 liet 'Ratt' het volgende zien :
Ik geloof er wederom geen reet van.quote:
Hmm ben anders sehr tevreden met mn ikea plankjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef Furious het volgende:
Uh, dit lijkt me wel een goed topic. Weet iemand een leuk adressje voor mooie bureaus? En dan bedoel ik geen IKEA planken.
Flikker toch op idioot met je puberale " ik geloof het niet dus met jij maar laten zien dat ik gelijk heb " gelul.quote:Op zondag 14 augustus 2005 06:15 uur mouwde 'static' het volgende:
Ik geloof er wederom geen reet van.
Projecteer maar eens 'static is een eikel op 14 augustus' en post die foto.
als het echt je schermen zijn waarom doe je dan zo moeilijk om het te bewijzen en kom je met een geweldig dom reactie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:06 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Flikker toch op idioot met je puberale " ik geloof het niet dus met jij maar laten zien dat ik gelijk heb " gelul.
Weet je hoe het in de grote mensenwereld gaat? Hij die eist dient zelf eerst te bewijzen. (Wetboek..je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is/Hij die beweert mag dit volhouden totdat een derde die anders beweert zulks overtuigend kan weerleggen met feiten! )
Dus.... jij roept dat het niet zo is? Mooi...mag jij eerst aantonen dat jij gelijk hebt omdat JIJ beweert
dat wat ik zeg niet waar is en dat deze schermen niet van mij zijn.
Dus zonder verder eeen slap excuus zoekende zie ik graag van jou het overtuigende bewijs dat jij
kan aantonen dat die schermen niet van mijzelf zijn maar van een ander.![]()
Ben benieuwd " mr. vogelvrij verklaart"..die zo graag zijn loser leven vult met " The Admirals kijken in de ArenA in zijn Admiral-t-shirtje "
![]()
![]()
*gaap*quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:06 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Flikker toch op idioot met je puberale " ik geloof het niet dus met jij maar laten zien dat ik gelijk heb " gelul.
Weet je hoe het in de grote mensenwereld gaat? Hij die eist dient zelf eerst te bewijzen. (Wetboek..je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is/Hij die beweert mag dit volhouden totdat een derde die anders beweert zulks overtuigend kan weerleggen met feiten! )
Dus.... jij roept dat het niet zo is? Mooi...mag jij eerst aantonen dat jij gelijk hebt omdat JIJ beweert
dat wat ik zeg niet waar is en dat deze schermen niet van mij zijn.
Dus zonder verder eeen slap excuus zoekende zie ik graag van jou het overtuigende bewijs dat jij
kan aantonen dat die schermen niet van mijzelf zijn maar van een ander.![]()
Ben benieuwd " mr. vogelvrij verklaart"..die zo graag zijn loser leven vult met " The Admirals kijken in de ArenA in zijn Admiral-t-shirtje "
![]()
![]()
leuk, die sluikreclame.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:38 schreef Impry het volgende:
Weer even ontopic
[b]PC Beneden: (vooral game-pc)
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef Impry het volgende:
Ik zou het niet precies weten, ik dacht Piet Klerkx (zit hier een minuut vandaan) maar kan ook Leen Bakker ofzo geweest zijn.
Normaal (als we naar de rally gaan) hangt dat shildje op de achterruit van de auto.quote:
Pff... dat zou ik niet weten. Denk toch stiekem Ikeaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:45 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Oeps, ik bedoelde het bureau boven.![]()
Even wakker worden.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:47 schreef Impry het volgende:
[..]
Pff... dat zou ik niet weten. Denk toch stiekem Ikea
Edit: IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
Leer maar eerst lezen wat ik onderschrijf en jouw houding van " ik trek me daar niks van aan "quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:21 schreef 'static' het volgende:
*gaap*
Doe nou maar eens bewijzen.
Wat een onzin zeg, waarom zou ie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:31 schreef Slarioux het volgende:
Oy, niet zo kinderachtig. Ik ben het persoonlijk heel erg met static eens en wacht ik met smart op een screenshot met FOK! erop, maar uiteraard ben ik neutraal en zeg ik 'foei' tegen jullie allebei.
leuke kast...alleen vindt ik persoonlijk 3 verschillende kleuren neon wel een beetje te veelquote:
Zie m ontkennenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Leer maar eerst lezen wat ik onderschrijf en jouw houding van " ik trek me daar niks van aan "
heb ik compleet schijt aan.
Dus nogmaals totdat jij overtuigend kan aantonen dat beide schermen niet van mij zijn
en dat dus niet mijn Mac's zijn,laat ik niks zien.
En dan kan je wel komen met "dan geloof ik het niet " nou en?
Denk je dat ik er ben om jou te plezieren? Dacht het soepkip.
Dus ben benieuwt of je je eigen bewering kan onderbouwen..( wat dus niet zo is)
man, maak je niet zo drukquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:26 schreef i-spy24 het volgende:
Verhaal
Ik vind het er gewoon strak uitzien. Zeker als ik er nog een mooi scherm + toetsenbord opzet. Maar dat komt nog wel als deze aan vervanging toe isquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar goed, wat is dat toch met al die glazen tafels
Ik heb er ooit een gehad en meteen weer de deur uitgewerkt, 't 'voelde' gewoon niet relaxed, niet solide, moeilijk uit te leggen.
Ja...even terugkomend daarop: Dat vond ik ook indertijd ook vandaar dat ik ook zei dat het eenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:37 schreef 'Impry' het volgende:
Ik vind het er gewoon strak uitzien.
Zeker als ik er nog een mooi scherm + toetsenbord opzet.
Maar dat komt nog wel als deze aan vervanging toe is
met dat big ass flas screen aan de muur ? dat is en blijft zéér properquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:17 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ja...even terugkomend daarop: Dat vond ik ook indertijd ook vandaar dat ik ook zei dat het een
oude pic was.Tegenwoordig is mijn opstelling anders en staat de boel in de slaapkamer.
Dat leek me toch wel duidelijk?quote:Op maandag 15 augustus 2005 21:24 schreef ook_gek het volgende:
is dit een pats topic geworden![]()
Zo ja dan win ik wel![]()
Nee bewijs eerst maar het tegendeel dat ik het niet hebquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Dat leek me toch wel duidelijk?, laat zien daaaan
How can i als ik niet bij je thuis gekijkt heb? Adres? Kom wel ff pilsie scorehquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee bewijs eerst maar het tegendeel dat ik het niet heb![]()
Hahaquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee bewijs eerst maar het tegendeel dat ik het niet heb![]()
whoa. die is netjes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De mijne dan maar...
[afbeelding]
[afbeelding]
De software verkoop moet wel goed lopen zekerquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'ook_gek':
nog ff door mierenneuken: Je moet natuurlijk wel ff je pic laten zien he die wel zo moet zijn dat je
ervan uit kan gaan dat het door jezelf is geschoten en niet van een of andere magazine/website komt.![]()
Om ff de memory te verfrissen over mijn 'oude' opstelling van dat ene scherm waar 'jump' oversprak kijk
dan maar even hier en voor de meest recente opstelling kijk dan maar even hier .![]()
![]()
dat zijn geen 26" schermenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef ook_gek het volgende:
26" scherm
ik heb een 30" scherm hangen
dat grote scherm toch wel?quote:
die ouwe PCbak daar zit een athlon64 3000+ in, TI4200, 640gig HDquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:48 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn meug hoor maar ik vind het een beetje erg armzalig uitzien.
Niet die notebook daar helemaal rechts maar al die oude monitoren en dan vooral helemaal links
die oude PC bak (PIII neem ik aan?) en die prehistorische speakers erbij en dat toetsenbord en mengpaneel.
Het lijkt er een beetje op alsof je elke dump bent langsgeweest en overal wat vandaan hebt gesleept.
Ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken maar een beetje doorgesparen en je had iets leukers en
stijlvollers binnen kunnen halen.
Bedoel zet dan die notebook centraal neer zodat het nog een beetje stijlvol eruit ziet.
Maar goed, mijn mening, verder weinig van aantrekken.![]()
biecohs it ken look so much prettier?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:49 schreef Ratt het volgende:
[..]
die ouwe PCbak daar zit een athlon64 3000+ in, TI4200, 640gig HDhad me oude kast gesloopt en ben te gierig om een nieuwe te halen want ik had dat ouwe ding nog liggen rest van dat spul is ook vrij nieuw (toetsenbord is 6 maanden oud), alleen de boxen en beeldschermen zijn nog uit het jaar van Ben Hur
want ehj, If something works, why fix it?
![]()
oude G5quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Asmooh het volgende:
leuke applesen de rest van de troep
nee maar ff serieus, best nice bureau;'s sommige mensen.
ik heb geen zin in posten van mn foto.
maar heb nog wel een paar klaatjes van mn oude G5
maar respect voor de apple gebruikers
nee, denk 23 of 30. Maar dat kan ik niet goed zien.quote:
http://home.wanadoo.nl/smek/chen/TFT.jpgquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:19 schreef Tom-my het volgende:
komop, plaatjes ook gek!
Pssst mien slaapkamer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:03 schreef '-Wolf-' het volgende:
Mijn laptop ligt gewoon de hele dag op m'n bed van 140x200cm.
Dus als jullie zo nodig een foto van een laptop op een groot bed willen zien...
nee man heb gewoon voor mijn TV een toetsenbord en pc gelegtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:30 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
![]()
ja sorry hoor, zit je eerst mij af te kraken en zelf te beweren dat je een groter scherm hebt kom jij aanzetten met....breedbeeld tv die jij dan gebruikt als monitor voor je PC waarschijnlijk en wintel-mediacenter.
![]()
![]()
We hadden het over flatscreens niet televisies of beamer-schermen.![]()
Zo kan ik ook wel mijn TV als voorbeeld gebruiken om te laten zien dat ik een joekel van
een scherm heb.![]()
![]()
En ik maar denken dat je zou komen aanzetten met een Samsung, Iiyama of zelfs een Dell.![]()
PS:
[[url=http://x1.putfile.com/8/22717572154-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Vanwege de foto-geschoten afstand lijkt het scherm aan de muur kleiner dan in werkelijkheid.
Wees gerust het is nog steeds de een van de schermen van de oude opstelling.
uhmzz spy jij hebt echt geldteveel duidelijk maaruh,..quote:
verrek! zit gewoon in het verkeerde topic te postenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef Jump het volgende:
[..]
dan moet je daar zijn: Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8
Best wel simpel,strak en fraai!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:36 schreef 'Steg' het volgende:
2001 Amstel Cup....was een mooi feest iddquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:07 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Best wel simpel,strak en fraai!![]()
Alleen dat FC Twente logo is ietjes minder alhoewel ik als ajacied Tukkers een
warm hart toedraag want ik heb zelfs nog met ze zitten feesten in de finale van de Amstelcup
op een terras in rotjeknor jaar of tig terug.
is dat nou een rond bureau? werkt dat wel fijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:49 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Mijn 'desktop', het is een ergere troep dan dat het lijkt hoor..
Kilbaar LET OP!! GROOT!!
[[url=http://www.najgeetsrev.com/albums/userpics/10001/normal_dscf1496.jpg]afbeelding][/url]
Damn! Welke speakers zijn dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:30 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
![]()
ja sorry hoor, zit je eerst mij af te kraken en zelf te beweren dat je een groter scherm hebt kom jij aanzetten met....breedbeeld tv die jij dan gebruikt als monitor voor je PC waarschijnlijk en wintel-mediacenter.
![]()
![]()
We hadden het over flatscreens niet televisies of beamer-schermen.![]()
Zo kan ik ook wel mijn TV als voorbeeld gebruiken om te laten zien dat ik een joekel van
een scherm heb.![]()
![]()
En ik maar denken dat je zou komen aanzetten met een Samsung, Iiyama of zelfs een Dell.![]()
PS:
[[url=http://x1.putfile.com/8/22717572154-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Vanwege de foto-geschoten afstand lijkt het scherm aan de muur kleiner dan in werkelijkheid.
Wees gerust het is nog steeds de een van de schermen van de oude opstelling.
Officieele naam is een hoekbureau. Werkt wel fijn, is redelijk groot en meer dan genoeg ruimte voor mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is dat nou een rond bureau? werkt dat wel fijn?
Vind je van mijn fok stekje dan. Speciaal voor jou er op gezet en dan reageer je nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:24 schreef Tom-my het volgende:
Ik zeg, mooie ikea stoel! (pas op slijtage, is heir ook stuk aant gaan :S )
3 maanden met mac en je wil nooit meer anders.... mijn eerst volgende bak word of n powerbook of n powermac...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:52 schreef Tom-my het volgende:
Ben opzich geen mac persoon, maar het ziet er wel verdomt hoerig geil uit!
Mooie foto van een dito set-upquote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef Bhuddy het volgende:
[[url=http://hosted.yourimg.com/05/247/15/halopcklein.jpg]afbeelding][/url]
Desk na verbouwing
nou lekker zo schuin?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn deskje:
http://sjowhan.tweakdsl.nl/fok/mydesk.jpg
owquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
dat als je achter je bureau zit, je nog eens 90 graden moet draaien om ej scherm te zien
Op de gemiddelde rommelmarkt wordt er voor een tientje al een monitor van 17" aangeboden (gewoon op het eind van de dag gaan, dan blijven al die monitoren over) Dus dat stelt niet veel voor.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdomme waarom heeft bijna iedereen meer dan 1 scherm?? Geld te veel ofzo!!
Als ik me camera aan de praat kon krijgen maakte ik een foto... Maar het wil niet lukken met dat pruts ding!!
Als je gewoon werkt of nika anders koopt, niet uitgaat e.d. zijn twee monitoren best te doen! Idem met twee wat nieuwere pc'squote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Op de gemiddelde rommelmarkt wordt er voor een tientje al een monitor van 17" aangeboden (gewoon op het eind van de dag gaan, dan blijven al die monitoren over) Dus dat stelt niet veel voor.
Maar twee of drie TFT's kan ik ook niet begrijpen
De ene is om te computeren, de 2e kijk ik altijd TV opquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Impry het volgende:
Op de gemiddelde rommelmarkt wordt er voor een tientje al een monitor van 17" aangeboden (gewoon op het eind van de dag gaan, dan blijven al die monitoren over) Dus dat stelt niet veel voor.
Maar twee of drie TFT's kan ik ook niet begrijpen
Ja uh niet meer gelezen enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je van mijn fok stekje dan. Speciaal voor jou er op gezet en dan reageer je niet
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 4 december 2005 13:53 schreef Jump het volgende:
Volgens mij zit dat niet ect zo goed, die hoek
Ja dat is nog veel ergerquote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef AcidTrance het volgende:
Zit best chill je armen leunen op de tafel relaxt met muizen en typen.
Dit vind ik nou bijvoorbeeld ernstig, dat hier iemand zo kan zitten![]()
[afbeelding]
Als je het origineel hierboven ook dan ff paktquote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef AcidTrance het volgende:
Zit best chill je armen leunen op de tafel relaxt met muizen en typen.
Dit vind ik nou bijvoorbeeld ernstig, dat hier iemand zo kan zitten![]()
http://upload.primeserver.nl/media-archive/uploads/74102783.jpgedit door jump: resizen!
Niets geen last vanquote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dat is nog veel erger
Vragen om RSi
Mag ik ook een foto van je Panaosnic TV?quote:Op zondag 4 december 2005 14:57 schreef Hugster het volgende:
Fokken doe ik vaak vanuit bed![]()
[[url=http://hugo.1k.nl/pbtft_thumb.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Scherp oogquote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mag ik ook een foto van je Panaosnic TV?![]()
netjesquote:Op zondag 4 december 2005 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Op dit moment is dit mijn fok desk
ik heb de mijne eerst opgeruimd natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2005 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
Geez... hoe houden mensen hun bureau toch zo leeg en netjes?.
Nu (en het valt nog mee voor mijn doen...):
[[url=http://members.home.nl/jan.pieter/fokplek2.jpg]afbeelding][/url]
'k Wist niet dat dat mocht...quote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef ook_gek het volgende:
ik heb de mijne eerst opgeruimd natuurlijk![]()
Regels zijn er om te overtredenquote:Op zondag 4 december 2005 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Wist niet dat dat mocht....
Thxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
Gaaf Dizer.
Vanvond zal ik ook even wat foto's maken.
Wat een ruimtequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zoals beloofd. Niet echt supper foto's overigens...
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moeten nog kleine boxjes op het bureau komen.
Ik wacht...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:20 schreef Houniet het volgende:
vetik zal ook eens wat foto's plaatsen vanavond
Mooi coolermaster kastquote:Op maandag 6 maart 2006 15:10 schreef Vegnagun het volgende:
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06101/POTO0005.JPG]afbeelding][/url]
Mijn (overbelichte) Fok! hoek![]()
meen je dat nou , hij lijkt verdacht veel op de Coolermaster Wavemaster, maar desondanks ziet ie er strakt uitquote:Op maandag 6 maart 2006 19:32 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Dat is geen coolermaster kast, maar eenthermaltake
soprano
Ikea Galant de gekste!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zoals beloofd. Niet echt supper foto's overigens...
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moeten nog kleine boxjes op het bureau komen.
Fucking mooie schermquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:07 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
Say hello to my little friend
Is dat de 23" versie. zo ja heb ik daar de voorloper vanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:07 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat de 23" versie. zo ja heb ik daar de voorloper van![]()
SUPER mooi scherm man!
Ik vond me 19" al grootquote:
ik heb de SDM-P232Wquote:
Zit dat handig, zo'n hoek? Lijkt me compleet onpraktischquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:32 schreef The_Terminator het volgende:
We zijn verhuist, dus ik heb nu een nieuwe Fok! desk![]()
Plaatjes zijn klikbaar.
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_2605.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=img_2608.jpg]afbeelding][/url]
Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef Jump het volgende:
[..]
Zit dat handig, zo'n hoek? Lijkt me compleet onpraktisch
Daar zijn hele mooie muur/plafondbeugels voor verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Alleen ben ik niet echt tevreden over de positie van mijn speakers, maar dat is helaas niet anders...
Mooi ding zeg, wat heeft die gekost?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:07 schreef scarefreak het volgende:
[afbeelding]
dat lijkt me ook wel wat, maar is het dan wel zo dat op het ene scherm aan het internetten kunt, en op de andere kunt gamen bv? dat is namelijk dan super...!quote:Op zondag 26 maart 2006 14:34 schreef mausie het volgende:
Vandaag inplaats van een 15" als 2e scherm een nieuwe 17". Natuurlijk even showen
[[url=http://home.quicknet.nl/qn/prive/roely.star/00000002_2_resize_thumb.jpg]afbeelding][/url]
Veel (Directx) games minimize naar onder als je met de muis op het 2e scherm klikt.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:08 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
dat lijkt me ook wel wat, maar is het dan wel zo dat op het ene scherm aan het internetten kunt, en op de andere kunt gamen bv? dat is namelijk dan super...!
Zit je op de HAN...quote:Op zondag 26 maart 2006 18:17 schreef Slarioux het volgende:
Opgeruimd en wel:
[[url=http://images.nder.be/stqt/500]afbeelding][/url]
[[url=http://images.nder.be/jpfa/500]afbeelding][/url]
[[url=http://images.nder.be/yztb/500]afbeelding][/url]
Klik voor grote versies, als je echt zo nieuwsgierig bent
Whehe, dat bordje van de Hogeschoolquote:Op zondag 26 maart 2006 18:17 schreef Slarioux het volgende:
Opgeruimd en wel:
[[url=http://images.nder.be/stqt/500]afbeelding][/url]
[[url=http://images.nder.be/jpfa/500]afbeelding][/url]
[[url=http://images.nder.be/yztb/500]afbeelding][/url]
Klik voor grote versies, als je echt zo nieuwsgierig bent
Fuck you..ik ben geen nerd....Maar ik zal het goede voorbeeld geven..quote:GertJanB schreef - dinsdag 5 september 2006 @ 07:14
een nerd? nee joh hoe kom je er bij
show jou desktop dan eens! Goed voorbeeld doet volgen...
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:03 schreef Houniet het volgende:
hmm ik moet me desk nog steeds plaatsen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:20 schreef Houniet het volgende:
vetik zal ook eens wat foto's plaatsen vanavond
quote:
Ik zal maandag eens een foto maken!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:16 schreef Houniet het volgende:
@ SuperrrTuxxx:
@ ikwilookwatzeggen: en die van je werk dan?
Schiet eens op dan.quote:
Mooi!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:21 schreef The_Terminator het volgende:
[[url=http://fok.phserver.net/fok1/IMG_0827_t.jpg]afbeelding][/url]
Origineel: http://temp.phserver.net/kocka.jpgquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:22 schreef Jerkmaine het volgende:
Doe mij zo'n Wacom
[edit]En de wallpaper van The_Terminator[/edit]
Thanksquote:
quote:
Thnx! Had je eventueel een grotere versie, of weet je wie het isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Origineel: http://temp.phserver.net/kocka.jpg
[..]
Thanks![]()
zie ik nu een beeldscherm bovenop een koekjestrommel staan?quote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:15 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zie ik nu een beeldscherm bovenop een koekjestrommel staan?die heb je zeker daar verstopt, of niet?
damn was me kamer hier mooi opgeruimd......quote:Op zondag 26 maart 2006 11:23 schreef gateway het volgende:
De Fokdesk waar ik meestal zit:
-edit-
Resizen
de geresizde versie:
[afbeelding]
Diie koekjestrommel zit nog vol koekjes. Kado van de lokale chinees (geen idee waarom ie een hele doos van die dingen hadquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:15 schreef Godslasteraar het volgende:
zie ik nu een beeldscherm bovenop een koekjestrommel staan?die heb je zeker daar verstopt, of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |