1 2 | [url=<URL van de grote versie>][img]<De URL van de kleine versie (A.k.a. de tumbnail)>[/img][/url] |
Maar images gelieve niet te hotlinken naar men hostquote:Er is geen excuus meer! Je kan nu online je desktop resizen!
Fok! image resizer
Met veel dank aan Jump
We houden er in het Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8 ook al rekening mee van bijna in het begin. Trouwens, een figuur van 1600*1200 opeens op je scherm en dan geresized naar zo'n lelijke thumbnail slaat nergens op.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:04 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Wat een non-argument, lui met een 56k6 modem moeten gewoon blij zijn dat ze uberhaupt het internet op mogen met hun pauper modempje. Er is geen enkele reden meer om nog over de telefoon te modemmen, dus met dat soort volk rekening houden slaat nergens op.
klikbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:25 schreef Jump het volgende:
Om het toch beetje op gang te trekken:
(klikbaar)
(klikbaar)
De foto stond er toch van eerste keer al tussen ? Of wat bedoel je ?quote:
Nee hoor, het enige wat ik van jouw post zie is het volgende:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:30 schreef Jump het volgende:
[..]
De foto stond er toch van eerste keer al tussen ? Of wat bedoel je ?
En dus geen foto. Je was namelijk vergeten tekst tussen je url-tags te zetten.quote:Om het toch beetje op gang te trekken:
(klikbaar)
(klikbaar)
EN ja, ik heb lelijk behang
Mooi hoor, clean deskquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Gedateerde foto. Tegenwoordig staat er een PDA in cradle naast mijniiyama ProLite E431S-B2
.
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:51 schreef i-spy24 het volgende:
kleine update:
Naast mijn werkkamer heb ik ook nog in mijn slaapkamer een bureautje staan voor mijn Mac
zodat ik niet iedere keer naar mijn werkkamer hoef als ik ff snel online wil zijn.![]()
Waarschijnlijk wel eerst je handen wassenquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 22:51 schreef i-spy24 het volgende:
kleine update:
Naast mijn werkkamer heb ik ook nog in mijn slaapkamer een bureautje staan voor mijn Mac
zodat ik niet iedere keer naar mijn werkkamer hoef als ik ff snel online wil zijn.![]()
Ik moet niets, en al helemaal niet als jij het beveelt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:52 schreef BaggerUser het volgende:
* Dit MOET, om de layout en de modemers te sparen. *
Waarom MOET ik resizen?
heb dat gewoon gekopieerd hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:31 schreef static het volgende:
[..]
Ik moet niets, en al helemaal niet als jij het beveelt.
Dankje. Ik Xbox op de PC, op de bovenste foto zie je de witte/rode/svideo stekker in de PC zitten.quote:Op zondag 24 juli 2005 13:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wow. zeer netjes.
je Xbox is niet aangesloten?
Geil allemaal.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:28 schreef i-spy24 het volgende:
Dank allereerst voor de complimenten.![]()
Opzich is het niet zo byzonder dit bergmeubel/tafel want tot voor kort stond het nog in de kelder stof te happen en heb ik het er uiteindelijk maar uitgehaald, even weer opgeschuurd, lik verf erover heen en een glazenplaat opgelegd en zie daar: " plaatje "![]()
Voorheen was deze opstelling nog mooier en had ik het in de zitkamer staan op een glazentafel voor een ieder om te zien.Maarja..op glas is het allemaal erg breekbaar en een ongeluk is dus zo gebeurt en vandaar dus nu deze opstelling in mijn slaapkamer.
zo dus.
Mooie apparatuur, dat zeker.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:28 schreef i-spy24 het volgende:
Dank allereerst voor de complimenten.![]()
Opzich is het niet zo byzonder dit bergmeubel/tafel want tot voor kort stond het nog in de kelder stof te happen en heb ik het er uiteindelijk maar uitgehaald, even weer opgeschuurd, lik verf erover heen en een glazenplaat opgelegd en zie daar: " plaatje "![]()
Voorheen was deze opstelling nog mooier en had ik het in de zitkamer staan op een glazentafel voor een ieder om te zien.Maarja..op glas is het allemaal erg breekbaar en een ongeluk is dus zo gebeurt en vandaar dus nu deze opstelling in mijn slaapkamer.
zo dus.
hehe jij hebt ook mijn kaart aan je muur hangenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:25 schreef Jump het volgende:
Om het toch beetje op gang te trekken:
(klikbaar)
[[url=http://users.pandora.be/monkeytail/fok/kamer_.jpg]afbeelding][/url]
(klikbaar)
EN ja, ik heb lelijk behang![]()
Supermooiquote:Op woensdag 20 juli 2005 00:26 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Gedateerde foto. Tegenwoordig staat er een PDA in cradle naast mijniiyama ProLite E431S-B2
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |