nou lekker zo schuin?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn deskje:
http://sjowhan.tweakdsl.nl/fok/mydesk.jpg
owquote:Op dinsdag 6 september 2005 16:19 schreef Slarioux het volgende:
[..]
dat als je achter je bureau zit, je nog eens 90 graden moet draaien om ej scherm te zien
Op de gemiddelde rommelmarkt wordt er voor een tientje al een monitor van 17" aangeboden (gewoon op het eind van de dag gaan, dan blijven al die monitoren over) Dus dat stelt niet veel voor.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Godverdomme waarom heeft bijna iedereen meer dan 1 scherm?? Geld te veel ofzo!!
Als ik me camera aan de praat kon krijgen maakte ik een foto... Maar het wil niet lukken met dat pruts ding!!
Als je gewoon werkt of nika anders koopt, niet uitgaat e.d. zijn twee monitoren best te doen! Idem met twee wat nieuwere pc'squote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Impry het volgende:
[..]
Op de gemiddelde rommelmarkt wordt er voor een tientje al een monitor van 17" aangeboden (gewoon op het eind van de dag gaan, dan blijven al die monitoren over) Dus dat stelt niet veel voor.
Maar twee of drie TFT's kan ik ook niet begrijpen
De ene is om te computeren, de 2e kijk ik altijd TV opquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:31 schreef Impry het volgende:
Op de gemiddelde rommelmarkt wordt er voor een tientje al een monitor van 17" aangeboden (gewoon op het eind van de dag gaan, dan blijven al die monitoren over) Dus dat stelt niet veel voor.
Maar twee of drie TFT's kan ik ook niet begrijpen
Ja uh niet meer gelezen enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je van mijn fok stekje dan. Speciaal voor jou er op gezet en dan reageer je niet
Dat dacht ik ook alquote:Op zondag 4 december 2005 13:53 schreef Jump het volgende:
Volgens mij zit dat niet ect zo goed, die hoek
Ja dat is nog veel ergerquote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef AcidTrance het volgende:
Zit best chill je armen leunen op de tafel relaxt met muizen en typen.
Dit vind ik nou bijvoorbeeld ernstig, dat hier iemand zo kan zitten![]()
[afbeelding]
Als je het origineel hierboven ook dan ff paktquote:Op zondag 4 december 2005 13:57 schreef AcidTrance het volgende:
Zit best chill je armen leunen op de tafel relaxt met muizen en typen.
Dit vind ik nou bijvoorbeeld ernstig, dat hier iemand zo kan zitten![]()
http://upload.primeserver.nl/media-archive/uploads/74102783.jpgedit door jump: resizen!
Niets geen last vanquote:Op zondag 4 december 2005 13:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dat is nog veel erger
Vragen om RSi
Mag ik ook een foto van je Panaosnic TV?quote:Op zondag 4 december 2005 14:57 schreef Hugster het volgende:
Fokken doe ik vaak vanuit bed![]()
[[url=http://hugo.1k.nl/pbtft_thumb.jpg]afbeelding][/url]
klikbaar
Scherp oogquote:Op zondag 4 december 2005 17:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mag ik ook een foto van je Panaosnic TV?![]()
netjesquote:Op zondag 4 december 2005 17:54 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Op dit moment is dit mijn fok desk
ik heb de mijne eerst opgeruimd natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2005 19:16 schreef DennisMoore het volgende:
Geez... hoe houden mensen hun bureau toch zo leeg en netjes?.
Nu (en het valt nog mee voor mijn doen...):
[[url=http://members.home.nl/jan.pieter/fokplek2.jpg]afbeelding][/url]
'k Wist niet dat dat mocht...quote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef ook_gek het volgende:
ik heb de mijne eerst opgeruimd natuurlijk![]()
Regels zijn er om te overtredenquote:Op zondag 4 december 2005 19:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Wist niet dat dat mocht....
Thxquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:12 schreef Twisted_Logic het volgende:
Gaaf Dizer.
Vanvond zal ik ook even wat foto's maken.
Wat een ruimtequote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:59 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zoals beloofd. Niet echt supper foto's overigens...
[afbeelding]
[afbeelding]
Er moeten nog kleine boxjes op het bureau komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |