Nee bewijs eerst maar het tegendeel dat ik het niet hebquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:27 schreef Tom-my het volgende:
[..]
Dat leek me toch wel duidelijk?, laat zien daaaan
How can i als ik niet bij je thuis gekijkt heb? Adres? Kom wel ff pilsie scorehquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee bewijs eerst maar het tegendeel dat ik het niet heb![]()
Hahaquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee bewijs eerst maar het tegendeel dat ik het niet heb![]()
whoa. die is netjes.quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:37 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De mijne dan maar...
[afbeelding]
[afbeelding]
De software verkoop moet wel goed lopen zekerquote:Op maandag 15 augustus 2005 21:53 schreef i-spy24 het volgende:
@ 'ook_gek':
nog ff door mierenneuken: Je moet natuurlijk wel ff je pic laten zien he die wel zo moet zijn dat je
ervan uit kan gaan dat het door jezelf is geschoten en niet van een of andere magazine/website komt.![]()
Om ff de memory te verfrissen over mijn 'oude' opstelling van dat ene scherm waar 'jump' oversprak kijk
dan maar even hier en voor de meest recente opstelling kijk dan maar even hier .![]()
![]()
dat zijn geen 26" schermenquote:Op maandag 15 augustus 2005 22:20 schreef ook_gek het volgende:
26" scherm
ik heb een 30" scherm hangen
dat grote scherm toch wel?quote:
die ouwe PCbak daar zit een athlon64 3000+ in, TI4200, 640gig HDquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 04:48 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Tja, ieder zijn meug hoor maar ik vind het een beetje erg armzalig uitzien.
Niet die notebook daar helemaal rechts maar al die oude monitoren en dan vooral helemaal links
die oude PC bak (PIII neem ik aan?) en die prehistorische speakers erbij en dat toetsenbord en mengpaneel.
Het lijkt er een beetje op alsof je elke dump bent langsgeweest en overal wat vandaan hebt gesleept.
Ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken maar een beetje doorgesparen en je had iets leukers en
stijlvollers binnen kunnen halen.
Bedoel zet dan die notebook centraal neer zodat het nog een beetje stijlvol eruit ziet.
Maar goed, mijn mening, verder weinig van aantrekken.![]()
biecohs it ken look so much prettier?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:49 schreef Ratt het volgende:
[..]
die ouwe PCbak daar zit een athlon64 3000+ in, TI4200, 640gig HDhad me oude kast gesloopt en ben te gierig om een nieuwe te halen want ik had dat ouwe ding nog liggen rest van dat spul is ook vrij nieuw (toetsenbord is 6 maanden oud), alleen de boxen en beeldschermen zijn nog uit het jaar van Ben Hur
want ehj, If something works, why fix it?
![]()
oude G5quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef Asmooh het volgende:
leuke applesen de rest van de troep
nee maar ff serieus, best nice bureau;'s sommige mensen.
ik heb geen zin in posten van mn foto.
maar heb nog wel een paar klaatjes van mn oude G5
maar respect voor de apple gebruikers
nee, denk 23 of 30. Maar dat kan ik niet goed zien.quote:
http://home.wanadoo.nl/smek/chen/TFT.jpgquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:19 schreef Tom-my het volgende:
komop, plaatjes ook gek!
Pssst mien slaapkamer.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:03 schreef '-Wolf-' het volgende:
Mijn laptop ligt gewoon de hele dag op m'n bed van 140x200cm.
Dus als jullie zo nodig een foto van een laptop op een groot bed willen zien...
nee man heb gewoon voor mijn TV een toetsenbord en pc gelegtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:30 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
![]()
ja sorry hoor, zit je eerst mij af te kraken en zelf te beweren dat je een groter scherm hebt kom jij aanzetten met....breedbeeld tv die jij dan gebruikt als monitor voor je PC waarschijnlijk en wintel-mediacenter.
![]()
![]()
We hadden het over flatscreens niet televisies of beamer-schermen.![]()
Zo kan ik ook wel mijn TV als voorbeeld gebruiken om te laten zien dat ik een joekel van
een scherm heb.![]()
![]()
En ik maar denken dat je zou komen aanzetten met een Samsung, Iiyama of zelfs een Dell.![]()
PS:
[[url=http://x1.putfile.com/8/22717572154-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Vanwege de foto-geschoten afstand lijkt het scherm aan de muur kleiner dan in werkelijkheid.
Wees gerust het is nog steeds de een van de schermen van de oude opstelling.
uhmzz spy jij hebt echt geldteveel duidelijk maaruh,..quote:
verrek! zit gewoon in het verkeerde topic te postenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:39 schreef Jump het volgende:
[..]
dan moet je daar zijn: Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl. 8
Best wel simpel,strak en fraai!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:36 schreef 'Steg' het volgende:
2001 Amstel Cup....was een mooi feest iddquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:07 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Best wel simpel,strak en fraai!![]()
Alleen dat FC Twente logo is ietjes minder alhoewel ik als ajacied Tukkers een
warm hart toedraag want ik heb zelfs nog met ze zitten feesten in de finale van de Amstelcup
op een terras in rotjeknor jaar of tig terug.
is dat nou een rond bureau? werkt dat wel fijn?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:49 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
Mijn 'desktop', het is een ergere troep dan dat het lijkt hoor..
Kilbaar LET OP!! GROOT!!
[[url=http://www.najgeetsrev.com/albums/userpics/10001/normal_dscf1496.jpg]afbeelding][/url]
Damn! Welke speakers zijn dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:30 schreef i-spy24 het volgende:
![]()
![]()
ja sorry hoor, zit je eerst mij af te kraken en zelf te beweren dat je een groter scherm hebt kom jij aanzetten met....breedbeeld tv die jij dan gebruikt als monitor voor je PC waarschijnlijk en wintel-mediacenter.
![]()
![]()
We hadden het over flatscreens niet televisies of beamer-schermen.![]()
Zo kan ik ook wel mijn TV als voorbeeld gebruiken om te laten zien dat ik een joekel van
een scherm heb.![]()
![]()
En ik maar denken dat je zou komen aanzetten met een Samsung, Iiyama of zelfs een Dell.![]()
PS:
[[url=http://x1.putfile.com/8/22717572154-thumb.jpg]afbeelding][/URL]
Vanwege de foto-geschoten afstand lijkt het scherm aan de muur kleiner dan in werkelijkheid.
Wees gerust het is nog steeds de een van de schermen van de oude opstelling.
Officieele naam is een hoekbureau. Werkt wel fijn, is redelijk groot en meer dan genoeg ruimte voor mij.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:19 schreef SlimShady het volgende:
[..]
is dat nou een rond bureau? werkt dat wel fijn?
Vind je van mijn fok stekje dan. Speciaal voor jou er op gezet en dan reageer je nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:24 schreef Tom-my het volgende:
Ik zeg, mooie ikea stoel! (pas op slijtage, is heir ook stuk aant gaan :S )
3 maanden met mac en je wil nooit meer anders.... mijn eerst volgende bak word of n powerbook of n powermac...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 22:52 schreef Tom-my het volgende:
Ben opzich geen mac persoon, maar het ziet er wel verdomt hoerig geil uit!
Mooie foto van een dito set-upquote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef Bhuddy het volgende:
[[url=http://hosted.yourimg.com/05/247/15/halopcklein.jpg]afbeelding][/url]
Desk na verbouwing
nou lekker zo schuin?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:20 schreef Sjowhan het volgende:
Mijn deskje:
http://sjowhan.tweakdsl.nl/fok/mydesk.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |