*gaap*quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:06 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Flikker toch op idioot met je puberale " ik geloof het niet dus met jij maar laten zien dat ik gelijk heb " gelul.
Weet je hoe het in de grote mensenwereld gaat? Hij die eist dient zelf eerst te bewijzen. (Wetboek..je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is/Hij die beweert mag dit volhouden totdat een derde die anders beweert zulks overtuigend kan weerleggen met feiten! )
Dus.... jij roept dat het niet zo is? Mooi...mag jij eerst aantonen dat jij gelijk hebt omdat JIJ beweert
dat wat ik zeg niet waar is en dat deze schermen niet van mij zijn.
Dus zonder verder eeen slap excuus zoekende zie ik graag van jou het overtuigende bewijs dat jij
kan aantonen dat die schermen niet van mijzelf zijn maar van een ander.![]()
Ben benieuwd " mr. vogelvrij verklaart"..die zo graag zijn loser leven vult met " The Admirals kijken in de ArenA in zijn Admiral-t-shirtje "
![]()
![]()
leuk, die sluikreclame.quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:38 schreef Impry het volgende:
Weer even ontopic
[b]PC Beneden: (vooral game-pc)
[afbeelding]
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:44 schreef Impry het volgende:
Ik zou het niet precies weten, ik dacht Piet Klerkx (zit hier een minuut vandaan) maar kan ook Leen Bakker ofzo geweest zijn.
Normaal (als we naar de rally gaan) hangt dat shildje op de achterruit van de auto.quote:
Pff... dat zou ik niet weten. Denk toch stiekem Ikeaquote:Op maandag 15 augustus 2005 13:45 schreef Furious het volgende:
[..]
![]()
Oeps, ik bedoelde het bureau boven.![]()
Even wakker worden.![]()
quote:Op maandag 15 augustus 2005 13:47 schreef Impry het volgende:
[..]
Pff... dat zou ik niet weten. Denk toch stiekem Ikea
Edit: IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
Leer maar eerst lezen wat ik onderschrijf en jouw houding van " ik trek me daar niks van aan "quote:Op maandag 15 augustus 2005 07:21 schreef 'static' het volgende:
*gaap*
Doe nou maar eens bewijzen.
Wat een onzin zeg, waarom zou ie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 09:31 schreef Slarioux het volgende:
Oy, niet zo kinderachtig. Ik ben het persoonlijk heel erg met static eens en wacht ik met smart op een screenshot met FOK! erop, maar uiteraard ben ik neutraal en zeg ik 'foei' tegen jullie allebei.
leuke kast...alleen vindt ik persoonlijk 3 verschillende kleuren neon wel een beetje te veelquote:
Zie m ontkennenquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:00 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Leer maar eerst lezen wat ik onderschrijf en jouw houding van " ik trek me daar niks van aan "
heb ik compleet schijt aan.
Dus nogmaals totdat jij overtuigend kan aantonen dat beide schermen niet van mij zijn
en dat dus niet mijn Mac's zijn,laat ik niks zien.
En dan kan je wel komen met "dan geloof ik het niet " nou en?
Denk je dat ik er ben om jou te plezieren? Dacht het soepkip.
Dus ben benieuwt of je je eigen bewering kan onderbouwen..( wat dus niet zo is)
man, maak je niet zo drukquote:Op maandag 15 augustus 2005 17:26 schreef i-spy24 het volgende:
Verhaal
Ik vind het er gewoon strak uitzien. Zeker als ik er nog een mooi scherm + toetsenbord opzet. Maar dat komt nog wel als deze aan vervanging toe isquote:Op maandag 15 augustus 2005 16:08 schreef popolon het volgende:
[..]
Maar goed, wat is dat toch met al die glazen tafels
Ik heb er ooit een gehad en meteen weer de deur uitgewerkt, 't 'voelde' gewoon niet relaxed, niet solide, moeilijk uit te leggen.
Ja...even terugkomend daarop: Dat vond ik ook indertijd ook vandaar dat ik ook zei dat het eenquote:Op maandag 15 augustus 2005 19:37 schreef 'Impry' het volgende:
Ik vind het er gewoon strak uitzien.
Zeker als ik er nog een mooi scherm + toetsenbord opzet.
Maar dat komt nog wel als deze aan vervanging toe is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |