Waar blijven de foto's zonder waas?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 17:25 schreef popolon het volgende:
Heb de televisie ook maar even verplaatst, kreeg een beetje een stijve nek.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 19:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's zonder waas?
Weet je toevallig een freeware progje omdat te doen?quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:54 schreef Ratt het volgende:
is effe wennen, maar als je Ultramon gebruikt is zoiets hemel(elke monitor een aparte taskbar
)
Tja, ieder zijn meug hoor maar ik vind het een beetje erg armzalig uitzien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 20:47 liet 'Ratt' het volgende zien :
Ik geloof er wederom geen reet van.quote:
Hmm ben anders sehr tevreden met mn ikea plankjesquote:Op vrijdag 12 augustus 2005 22:48 schreef Furious het volgende:
Uh, dit lijkt me wel een goed topic. Weet iemand een leuk adressje voor mooie bureaus? En dan bedoel ik geen IKEA planken.
Flikker toch op idioot met je puberale " ik geloof het niet dus met jij maar laten zien dat ik gelijk heb " gelul.quote:Op zondag 14 augustus 2005 06:15 uur mouwde 'static' het volgende:
Ik geloof er wederom geen reet van.
Projecteer maar eens 'static is een eikel op 14 augustus' en post die foto.
als het echt je schermen zijn waarom doe je dan zo moeilijk om het te bewijzen en kom je met een geweldig dom reactie?quote:Op maandag 15 augustus 2005 04:06 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Flikker toch op idioot met je puberale " ik geloof het niet dus met jij maar laten zien dat ik gelijk heb " gelul.
Weet je hoe het in de grote mensenwereld gaat? Hij die eist dient zelf eerst te bewijzen. (Wetboek..je bent onschuldig totdat het tegendeel bewezen is/Hij die beweert mag dit volhouden totdat een derde die anders beweert zulks overtuigend kan weerleggen met feiten! )
Dus.... jij roept dat het niet zo is? Mooi...mag jij eerst aantonen dat jij gelijk hebt omdat JIJ beweert
dat wat ik zeg niet waar is en dat deze schermen niet van mij zijn.
Dus zonder verder eeen slap excuus zoekende zie ik graag van jou het overtuigende bewijs dat jij
kan aantonen dat die schermen niet van mijzelf zijn maar van een ander.![]()
Ben benieuwd " mr. vogelvrij verklaart"..die zo graag zijn loser leven vult met " The Admirals kijken in de ArenA in zijn Admiral-t-shirtje "
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |