Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Jump) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Maar dat klopt niet meer.quote:Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Lucille) voor
sinds wanneer verdientr hij dan een naamtopic, alleen maar omdattie mod isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu die mod is verdiend hij wel naamtopic![]()
Jij bent heel slecht in inlikkenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:25 schreef mschol het volgende:
[..]
sinds wanneer verdientr hij dan een naamtopic, alleen maar omdattie mod is
tsss
internix.be is toch slar?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Scherp!
![]()
Aangepast!
Moet Jump zelf ff de op aanpassen![]()
Wie houd je tegen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:26 schreef devzero het volgende:
Als slar die OP nou gewoon op de wiki had gezet dan was hij nu wel uptodate geweest.
idd internix is van jump, nder.be is slar (quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
.be??
Ik dacht jump
Maar kan het mis hebben![]()
Vind je ons smerig ofzo...quote:
Pas liever die op is aan.quote:
De txt is al aangepastquote:
Moest je weer het laatste woord hebben in het vorige topic? Je had niet gezien dat Godt een paar posts eerder de link ook al poste? Allemaal post op krik dat van jou.quote:
Nee, niet gezien. Maar het is netter als het op de laatste pagina staatquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:07 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moest je weer het laatste woord hebben in het vorige topic? Je had niet gezien dat Godt een paar posts eerder de link ook al poste? Allemaal post op krik dat van jou.
Edit dan het 300-berichtquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:08 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee, niet gezien. Maar het is netter als het op de laatste pagina staat
Maar dat telt niet voor mijn postcountquote:
Wat zou Lucille hier van zeggen?! Zij zou dit nooooit doen!!!!quote:
Het zijn kopies van je originele gewordequote:
Lucille kwam niet in SCquote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat zou Lucille hier van zeggen?! Zij zou dit nooooit doen!!!!
Boeiend.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:23 schreef Jump het volgende:
[..]
Het zijn kopies van je originele geworde
[..]
Lucille kwam niet in SC
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Foto 1
Foto 2
Van foto 2 had ik in het verkleinde versie de onderkant weg gecropt.
Jumps geheugen gaat niet verder dan een dag.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoi, ik hoef me niet meer in te likken.
Lik maar verder aan Yvonnequote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoi, ik hoef me niet meer in te likken.
Daar is het een belg voor.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Jumps geheugen gaat niet verder dan een dag.
quote:
Ze is ongesteld?quote:
Ik heb het ook meer over de mensen hier die toegeven er al eens gepost te hebben. Zelfs mschol is geen puber meerquote:
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over de mensen hier die toegeven er al eens gepost te hebben. Zelfs mschol is geen puber meer
Ik gedraag me in ieder geval af en toen nog als een puber...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb het ook meer over de mensen hier die toegeven er al eens gepost te hebben. Zelfs mschol is geen puber meer
Slaapze...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
wil ik dat wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik gedraag me in ieder geval af en toen nog als een puber...
Het kost me ook moeite om het toe te geven hoor...quote:
whoops, ben je sinds vandaag ineens negatief?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:19 schreef whoops het volgende:
[..]
Het kost me ook moeite om het toe te geven hoor...
Ik moet toch een reden hebben dat ik daar post...
Ja...quote:Op woensdag 20 juli 2005 02:36 schreef cygnusx het volgende:
[..]
whoops, ben je sinds vandaag ineens negatief?
Ik gedraag me af en toe ook als een 8-jarigequote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik gedraag me in ieder geval af en toen nog als een puber...
quote:Op woensdag 20 juli 2005 07:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goedenmorgen allemaal![]()
Vandaag weer werken
Ach morgen nog en dan weekeind
Watsup??quote:
Goedemorgenquote:
da's wel goed ideequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:13 schreef SHERMAN het volgende:
Hij gaat naar het strand, lekkere meiden kijken.
Zal dan wel veel strand zijnquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:13 schreef SHERMAN het volgende:
Hij gaat naar het strand, lekkere meiden kijken.
Want?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zal dan wel veel strand zijn
en weinig meiden![]()
Want het weer waarschijnlijk...quote:
Is het zo beroerd in Nederland?quote:
En jij zit achter een pcquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:22 schreef SHERMAN het volgende:
Hier is het alleen maar zon.
Lucht is strak blauw en het loopt nu richting de 25 graden, en de zon is nog niet eens op haar top.
Moet een webcam installeren voor mijn pa.quote:
Kopen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:25 schreef whoops het volgende:
Ik heb nog geen streepje blauwe lucht gezien vandaag...
Bla bla blaquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moet een webcam installeren voor mijn pa.
Je hoeft me ook niet te geloven natuurlijk.quote:
Sure... Mail maar als attachment...quote:
Waarom heb ik nu geen camera bij de hand.quote:
Ja, voor een foto ga ik niet betalen hoor... Only the real thing...quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu geen camera bij de hand.
B.t.w... Die webcam doet het blijkbaar nog niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu geen camera bij de hand.
Je hebt vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moet een webcam installeren voor mijn pa.
Ik zal je wle een zakje lucht opsturen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, voor een foto ga ik niet betalen hoor... Only the real thing...
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:31 schreef whoops het volgende:
[..]
B.t.w... Die webcam doet het blijkbaar nog niet?
Dus?quote:
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga neuken
Ga in de zon liggen
Doe iets
Ooit wel is gedacht dat je er naast kan zitten?quote:
Neequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ooit wel is gedacht dat je er naast kan zitten?
Ga het toch maar is denken dan.quote:
je bent al een lekker mokkel tegen het lijf gelopen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga het toch maar is denken dan.
Heb niks te klagen
Waarom word ik hier nooit serieus genomen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je bent al een lekker mokkel tegen het lijf gelopen?
Geen ideequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waarom word ik hier nooit serieus genomen.
Lul.quote:
Xorg of XFree86?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
Tss.. luie zak
* Sjowhan heeft zijn Xserver weer up gekregen
Q: Is het antwoord A of Bquote:
quote:CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers.
Q: Rijdt je auto op diesel of benzinequote:
Mensen die nog nooit van PHP gehoord hebben...quote:
Het cms wat ik net probeerde te installeren.quote:
Of?quote:
Niksquote:
Euhm ik vind het ene kut camping.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Niks
Ga jij maar gaan zwemmen. Je bent op reis, en je zit meer online dan thuis
ik voel me oud, ik kan me af en toe, als de situatie zich daar voor aan doet, wel eens gedragen als een puberquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voelt zich blijkbaar nog heeeeeeeeeeel jong
Xorg trouwensquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Q: Rijdt je auto op diesel of benzine
A: Het is een audi...
Looking good SHERMAN!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:01 schreef SHERMAN het volgende:
Blauw.
[[url=http://img242.imageshack.us/img242/9784/s41000530ix.th.jpg]afbeelding][/URL]
Perpignan, Zuid Frankrijk.quote:
Ik zie een zwarte balk met het een 'F' erinquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:58 schreef mschol het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WEER zo'n Klere Banner op de FP![]()
*roept jumpquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zie een zwarte balk met het een 'F' erin
Als ik heeeeeel hard ee nsteen gooi komt ie in Spanje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm aan Spanje grenzend? dan blijf je dat warme weer houden
Het is geen blocken. Als ik erop klik speelt die af anders nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
*roept jump
banners blocken mag niet...![]()
Maar over flash blokken is niets gezegd...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
*roept jump
banners blocken mag niet...![]()
Kan je altijd nog proberen als je echt niets beters te doen hebt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik heeeeeel hard ee nsteen gooi komt ie in Spanje.
30 kilometer verderop.![]()
Hmm dichtbij SPanje dus..quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik heeeeeel hard ee nsteen gooi komt ie in Spanje.
30 kilometer verderop.![]()
FOK!ken is altijd beter he.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Kan je altijd nog proberen als je echt niets beters te doen hebt...
Daarom. En er zijn ook mensen die geen Flash hebben geïnstalleerd en die kan je moeilijk gaan verplichten om het wel te doen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar over flash blokken is niets gezegd...
Heeft hier maandag even geregend. Laatste dagen waait het wel wat hard maar trekt nog wel weg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm dichtbij SPanje dus..
Dan tref je het, in de rest van Frankrijk is er minder lekker weer..
ach.. waaien heeft zo z'n voordeel; 't is niet zo warm dan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heeft hier maandag even geregend. Laatste dagen waait het wel wat hard maar trekt nog wel weg.
Nadeel is dat het keihard waait dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ach.. waaien heeft zo z'n voordeel; 't is niet zo warm dan...
Tsja wat wil je danquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nadeel is dat het keihard waait dan.
dus een wind, maar niet te hard, en niet te zacht, en owja, het moet ook nog afkoelenquote:
ken ik niet...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef SHERMAN het volgende:
Damn... zoiets als in de reclame van die architect met rsi dus...
auwtsjquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ken ik niet...
maar is wel lullig het schijnt dat hij pas 56 was...
Je hebt gewoon een klein pikkiequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Yow, ik block ook alle ads
Het begon met die klere banner van GAMES.FOK.NL...
die over die grote piemel
Huhuhuhquote:
Hey, dat soort dingen zijn onderdeel van het leven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
auwtsj
Het lullige is dat het zelfs mij kan overkomen.. iedereen eigenlijk....
dat was het zekerquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Huhuhuh
Dat was ook wel een inkoppertje of niet dan...
mag ook wel, sta elke ochtend om 4.30 opquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
Zeker weten
5 dagen van 4 uur, en dan al zo'n bedragje
tsja, ik werk 40 uur, en verdien rond de 350-400 euroquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mag ook wel, sta elke ochtend om 4.30 op
Moi.quote:
MS.quote:
Ben benieuwd of het hier ook nog gaat onweren. Tot nu toe waait het alleen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
Zo vette onweer
* Sjowhan gaat zo maar es richting huis
Kan je vanavond weer lekker modden...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:49 schreef Jump het volgende:
Ik ga naar huis
genoeg gewerkt voor vandaag
Ik moet eigenlijk werken tot 18:30 alleen gaat het gebouw dicht om 18:00...quote:
ik moest nog uitloggen en zoquote:
Heb je geen sleutel van het gebouw? Wil je soms beweren dat je nooit in het weekend werktquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk werken tot 18:30 alleen gaat het gebouw dicht om 18:00...
Lang leve de vakantie...
Ik jou ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh jump ik vind je cool.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Niks verder. Dat was het.
Ja. Moet je gewoon de reply gebruiken he. Ook ivm PI.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Spijtig dat ik geen preview knopje meer heb nu onder men quickreply
Maar PI gebruik ik niet echt zoveelquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:46 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja. Moet je gewoon de reply gebruiken he. Ook ivm PI.
Uiteraard wel de sleutel en de code, maar toch hoef ik 'nooit' in het weekend te werken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je geen sleutel van het gebouw? Wil je soms beweren dat je nooit in het weekend werkt![]()
Zitten we dan toch in het "doe net of je een newbie bent" topicquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:39 schreef mschol het volgende:
wtf is PI???
Die quickquote is anders ook heerlijk hoor...quote:
Als [dit-illegale-product] niet geinstalleerd is op een machine, ram ik de hele tijd op [edit] als ik iemand wil quoten...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Die quickquote is anders ook heerlijk hoor...
zoals Jump dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Als [dit-illegale-product] niet geinstalleerd is op een machine, ram ik de hele tijd op [edit] als ik iemand wil quoten...
wat denk je nou zelfquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:11 schreef SHERMAN het volgende:
Hee, maar das geen antwoord he. Ik wil een printscreen zien.
He can tell you, but then he has to kill you...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:11 schreef SHERMAN het volgende:
Hee, maar das geen antwoord he. Ik wil een printscreen zien.
Doet Jump toch wel even voor ons?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf
Dat is uiterst vertrouwelijk materiaal, geven ze niet zo prijs
Dan is ie niet meer lief!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk dat je een big no-no als antwoord krijgt
Aantal notes is eigenlijk ook niet zo interessant. Het gaat meer om de hoeveelheid naamtopics in de moderator foraquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk dat je een big no-no als antwoord krijgt
Naamtopics? hebben ze dat dan in het crew-fora?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Aantal notes is eigenlijk ook niet zo interessant. Het gaat meer om de hoeveelheid naamtopics in de moderator fora![]()
Dan wil ik beide weten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Aantal notes is eigenlijk ook niet zo interessant. Het gaat meer om de hoeveelheid naamtopics in de moderator fora![]()
Nee, zou dat moeten dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vooral met die tong.. last van sexuele frustreringen mijn jong?
Dat je de vergelijking durft te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:50 schreef whoops het volgende:
Je begint toch niet op c.....x te lijken?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat je de vergelijking durft te maken.![]()
cyglamaarhetwasnix...quote:
Vette belediging gewoon.quote:
Zo was het echt niet bedoeld...quote:
Ik heb je echt boos gemaakt he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef SHERMAN het volgende:
nee da's bah menquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:43 schreef Jump het volgende:
*Lik je hier in bij Jump*
Je kan je ook te erg inlikken: Menstruatie fetisj, wie heeft dat ook?![]()
![]()
En tellen mijn "devzero was weer uitermate behulpzaam in dit topic" notes niet meer mee danquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:11 schreef Jump het volgende:
En het aantal notes zegt ook niks. 20 notes over format c: zeggen veel meer dan 20 notes over eens offtopic ofzo
Juh, dat zag ik ook net...quote:
quote:whoops@ubuntu:~ $ format c:
bash: format: command not found
Waarschijnlijk afgehaakt bij de OP...quote:
Vind config veel leuker als de grafische omgeving van Susequote:
Probeer nou maar gewoon Debian of Ubuntu, dan hoef je later niet nog eens over te stappen naar een andere distro...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vind config veel leuker als de grafische omgeving van Suse
Moet maar es de omgeving zelf bouwen dmv slackware ofzo![]()
Lees je in man...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
*skopt*
al kwartier geen post.. ga es doen
We moeten even pauzeren. Anders zit dit topic vol voordat Godt een nieuwe heeft kunnen klaar zettenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
*skopt*
al kwartier geen post.. ga es doen
Ik kan dat ook hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten even pauzeren. Anders zit dit topic vol voordat Godt een nieuwe heeft kunnen klaar zetten
Godt is stilletjes de laatste tijdquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten even pauzeren. Anders zit dit topic vol voordat Godt een nieuwe heeft kunnen klaar zetten
Goed gedronken dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo iets
Ik denk in dit geval dat de aanval Vodka heet![]()
Ik kom maandag aaf weer thuisquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
Mazzelaar!
* Sjowhan heeft vanaf volgende week woensdag wat dagjes vrij; tot maandag daarop
ik nog 1 dag en 3 weken werken en dan 1 week vrij en dan weer naar schoolquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
Mazzelaar!
* Sjowhan heeft vanaf volgende week woensdag wat dagjes vrij; tot maandag daarop
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:45 schreef whoops het volgende:
Ik moet nog 7 uurtjes werken vandaag en dan heb ik weekend!!
Ja, Nationale Feestdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |