Dag mensen,
Sinds 2 jaar heb ik een obsessie. Het gaat om menstruatie, en alles wat daar bij hoorp. Sex heb ik het liefst als mijn vriendin ongesteld is en ik bef haar dan zo vaak ik maar kan. Ook heb ik een obsessie voor maandverband, en dan vooral gebruikt maandverband. Ik draag dit gebruikte maandverband vaak zelf. Het gaat vaak om het verband van mijn vriendin, maar ook om het verband van anderen. Op elk toilet zoek ik in de vuilnisbak naar gebruikte verbanden. Ik zorg dat ik op vrijwel elk toilet kan komen dat ik tegen kom om daar te kijken of er verband te vinden is. Het gaat wel om verband van vrienden / kennissen / familie, neit om geheel onbekende mensen. Ik neem deze verbanden dan mee en fantaseer over hoe het zou zijn om de persoon te beffen tijdens de menstruatie, en ik ruik en lik dan aan het verband (enkel het verband van mijn vriendin). De grootste obsessie heb ik voor dikke en zachte verbanden.
Zijn er mensen die ook een obsessie hebben met betrekking tot menstruatie, maandverband en dergelijke?