Sure... Mail maar als attachment...quote:
Waarom heb ik nu geen camera bij de hand.quote:
Ja, voor een foto ga ik niet betalen hoor... Only the real thing...quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu geen camera bij de hand.
B.t.w... Die webcam doet het blijkbaar nog niet?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:30 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waarom heb ik nu geen camera bij de hand.
Je hebt vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moet een webcam installeren voor mijn pa.
Ik zal je wle een zakje lucht opsturen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja, voor een foto ga ik niet betalen hoor... Only the real thing...
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:31 schreef whoops het volgende:
[..]
B.t.w... Die webcam doet het blijkbaar nog niet?
Dus?quote:
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ga neuken
Ga in de zon liggen
Doe iets
Ooit wel is gedacht dat je er naast kan zitten?quote:
Neequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:47 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ooit wel is gedacht dat je er naast kan zitten?
Ga het toch maar is denken dan.quote:
je bent al een lekker mokkel tegen het lijf gelopen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ga het toch maar is denken dan.
Heb niks te klagen
Waarom word ik hier nooit serieus genomen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
je bent al een lekker mokkel tegen het lijf gelopen?
Geen ideequote:Op woensdag 20 juli 2005 10:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Waarom word ik hier nooit serieus genomen.
Lul.quote:
Xorg of XFree86?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
Tss.. luie zak
* Sjowhan heeft zijn Xserver weer up gekregen
Q: Is het antwoord A of Bquote:
quote:CGI Error
The specified CGI application misbehaved by not returning a complete set of HTTP headers.
Q: Rijdt je auto op diesel of benzinequote:
Mensen die nog nooit van PHP gehoord hebben...quote:
Het cms wat ik net probeerde te installeren.quote:
Of?quote:
Niksquote:
Euhm ik vind het ene kut camping.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Niks
Ga jij maar gaan zwemmen. Je bent op reis, en je zit meer online dan thuis
ik voel me oud, ik kan me af en toe, als de situatie zich daar voor aan doet, wel eens gedragen als een puberquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Voelt zich blijkbaar nog heeeeeeeeeeel jong
Xorg trouwensquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Q: Rijdt je auto op diesel of benzine
A: Het is een audi...
Looking good SHERMAN!quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:01 schreef SHERMAN het volgende:
Blauw.
[[url=http://img242.imageshack.us/img242/9784/s41000530ix.th.jpg]afbeelding][/URL]
Perpignan, Zuid Frankrijk.quote:
Ik zie een zwarte balk met het een 'F' erinquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:58 schreef mschol het volgende:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WEER zo'n Klere Banner op de FP![]()
*roept jumpquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:33 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik zie een zwarte balk met het een 'F' erin
Als ik heeeeeel hard ee nsteen gooi komt ie in Spanje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm aan Spanje grenzend? dan blijf je dat warme weer houden
Het is geen blocken. Als ik erop klik speelt die af anders nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
*roept jump
banners blocken mag niet...![]()
Maar over flash blokken is niets gezegd...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
*roept jump
banners blocken mag niet...![]()
Kan je altijd nog proberen als je echt niets beters te doen hebt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik heeeeeel hard ee nsteen gooi komt ie in Spanje.
30 kilometer verderop.![]()
Hmm dichtbij SPanje dus..quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik heeeeeel hard ee nsteen gooi komt ie in Spanje.
30 kilometer verderop.![]()
FOK!ken is altijd beter he.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Kan je altijd nog proberen als je echt niets beters te doen hebt...
Daarom. En er zijn ook mensen die geen Flash hebben geïnstalleerd en die kan je moeilijk gaan verplichten om het wel te doen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar over flash blokken is niets gezegd...
Heeft hier maandag even geregend. Laatste dagen waait het wel wat hard maar trekt nog wel weg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm dichtbij SPanje dus..
Dan tref je het, in de rest van Frankrijk is er minder lekker weer..
ach.. waaien heeft zo z'n voordeel; 't is niet zo warm dan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heeft hier maandag even geregend. Laatste dagen waait het wel wat hard maar trekt nog wel weg.
Nadeel is dat het keihard waait dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ach.. waaien heeft zo z'n voordeel; 't is niet zo warm dan...
Tsja wat wil je danquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nadeel is dat het keihard waait dan.
dus een wind, maar niet te hard, en niet te zacht, en owja, het moet ook nog afkoelenquote:
ken ik niet...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef SHERMAN het volgende:
Damn... zoiets als in de reclame van die architect met rsi dus...
auwtsjquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ken ik niet...
maar is wel lullig het schijnt dat hij pas 56 was...
Je hebt gewoon een klein pikkiequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Yow, ik block ook alle ads
Het begon met die klere banner van GAMES.FOK.NL...
die over die grote piemel
Huhuhuhquote:
Hey, dat soort dingen zijn onderdeel van het leven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
auwtsj
Het lullige is dat het zelfs mij kan overkomen.. iedereen eigenlijk....
dat was het zekerquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Huhuhuh
Dat was ook wel een inkoppertje of niet dan...
mag ook wel, sta elke ochtend om 4.30 opquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
Zeker weten
5 dagen van 4 uur, en dan al zo'n bedragje
tsja, ik werk 40 uur, en verdien rond de 350-400 euroquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mag ook wel, sta elke ochtend om 4.30 op
Moi.quote:
MS.quote:
Ben benieuwd of het hier ook nog gaat onweren. Tot nu toe waait het alleen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:23 schreef Sjowhan het volgende:
Zo vette onweer
* Sjowhan gaat zo maar es richting huis
Kan je vanavond weer lekker modden...quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:49 schreef Jump het volgende:
Ik ga naar huis
genoeg gewerkt voor vandaag
Ik moet eigenlijk werken tot 18:30 alleen gaat het gebouw dicht om 18:00...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |