Als ik heeeeeel hard ee nsteen gooi komt ie in Spanje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm aan Spanje grenzend? dan blijf je dat warme weer houden
Het is geen blocken. Als ik erop klik speelt die af anders nietquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
*roept jump
banners blocken mag niet...![]()
Maar over flash blokken is niets gezegd...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef mschol het volgende:
[..]
*roept jump
banners blocken mag niet...![]()
Kan je altijd nog proberen als je echt niets beters te doen hebt...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik heeeeeel hard ee nsteen gooi komt ie in Spanje.
30 kilometer verderop.![]()
Hmm dichtbij SPanje dus..quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:35 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Als ik heeeeeel hard ee nsteen gooi komt ie in Spanje.
30 kilometer verderop.![]()
FOK!ken is altijd beter he.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:37 schreef whoops het volgende:
[..]
Kan je altijd nog proberen als je echt niets beters te doen hebt...
Daarom. En er zijn ook mensen die geen Flash hebben geïnstalleerd en die kan je moeilijk gaan verplichten om het wel te doen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Maar over flash blokken is niets gezegd...
Heeft hier maandag even geregend. Laatste dagen waait het wel wat hard maar trekt nog wel weg.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm dichtbij SPanje dus..
Dan tref je het, in de rest van Frankrijk is er minder lekker weer..
ach.. waaien heeft zo z'n voordeel; 't is niet zo warm dan...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heeft hier maandag even geregend. Laatste dagen waait het wel wat hard maar trekt nog wel weg.
Nadeel is dat het keihard waait dan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ach.. waaien heeft zo z'n voordeel; 't is niet zo warm dan...
Tsja wat wil je danquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nadeel is dat het keihard waait dan.
dus een wind, maar niet te hard, en niet te zacht, en owja, het moet ook nog afkoelenquote:
ken ik niet...quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef SHERMAN het volgende:
Damn... zoiets als in de reclame van die architect met rsi dus...
auwtsjquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:30 schreef mschol het volgende:
[..]
ken ik niet...
maar is wel lullig het schijnt dat hij pas 56 was...
Je hebt gewoon een klein pikkiequote:Op woensdag 20 juli 2005 14:10 schreef Jo0Lz het volgende:
Yow, ik block ook alle ads
Het begon met die klere banner van GAMES.FOK.NL...
die over die grote piemel
Huhuhuhquote:
Hey, dat soort dingen zijn onderdeel van het leven.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
auwtsj
Het lullige is dat het zelfs mij kan overkomen.. iedereen eigenlijk....
dat was het zekerquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Huhuhuh
Dat was ook wel een inkoppertje of niet dan...
mag ook wel, sta elke ochtend om 4.30 opquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:46 schreef Sjowhan het volgende:
Zeker weten
5 dagen van 4 uur, en dan al zo'n bedragje
tsja, ik werk 40 uur, en verdien rond de 350-400 euroquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mag ook wel, sta elke ochtend om 4.30 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |