Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (QuietGuy, Slarioux en Jump) voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
21 juli is de nationale feestdag. Altijd al zo genoemdquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wat voor een feestdag hebben onze zuiderburen dan?
Ah.. de bekende 21 juli dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:30 schreef Jump het volgende:
Ideën voor de TT, laat maar weten
[..]
21 juli is de nationale feestdag. Altijd al zo genoemd
Sjowheee...quote:
Vieren ze dan de onafhankelijkheid?quote:Op donderdag 21 juli 2005 11:30 schreef Jump het volgende:
Ideën voor de TT, laat maar weten
[..]
21 juli is de nationale feestdag. Altijd al zo genoemd
Goede koop. Zit dicht in de buurt van een 6600 GT. Soms is ie zelfs wat sneller.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:11 schreef Godlike02 het volgende:
Ja ben ik weer!!
Vraagje!
Ik heb net bij de mycom een asus v9999 gamers edition besteld voor 199 euro.
Is deze kaart voor dit bedrag de beste koop?
Ik zat eerst te denken aan een 6600 tot ik deze tegen kwam.
Maar ik heb er echt geen verstand van dus graag jullie mening zo tussen door!
Daar zat ik eerst aan te denkenquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Goede koop. Zit dicht in de buurt van een 6600 GT. Soms is ie zelfs wat sneller.
Ik heb het hier vandaan. Zitten vrij dicht bij elkaar. Als je wat meer detail aanzet zoals Anti-Aliasing is de 6800 (die jij hebt besteld) net wat sneller.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar zat ik eerst aan te denken
Geen idee welke beter is![]()
Ik raak af en toe ook de draad kwijt met die 200 uitvoeringen die ze tegenwoordig hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:39 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan weet ook (bijna) niets van nieuwe videokaarten
Jij hebt een standaard 6800. Je hebt ook nog een LE, GT en Ultraversie. De LE is de langzaamste variant. De GT is weer sneller dan de standaard 6800 en de Ultra weer sneller dan de GT.quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:40 schreef Godlike02 het volgende:
Wat voor een 6800 heb ik dan?
Want dat 9999 snap ik nog net
daarna ben ik lost!
Ja volgens mij komt die van mij rond de standaard 6800quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik raak af en toe ook de draad kwijt met die 200 uitvoeringen die ze tegenwoordig hebben.
[..]
Jij hebt een standaard 6800. Je hebt ook nog een LE, GT en Ultraversie. De LE is de langzaamste variant. De GT is weer sneller dan de standaard 6800 en de Ultra weer sneller dan de GT.
Me baas heeft geloof ik ook de 6600GT gekocht voor zijn zoon, en daar speelt hij nu vloeiend BF2 op. Dus denk dat het wel mogelijk isquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja volgens mij komt die van mij rond de standaard 6800
en overklokken was ook goed mogelijk las ik.
Als ik BF2 maar kan spelen![]()
Voor de rest heb ik een P4 3Ghz HT dus dat moet niet de bottleneck zijnquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Me baas heeft geloof ik ook de 6600GT gekocht voor zijn zoon, en daar speelt hij nu vloeiend BF2 op. Dus denk dat het wel mogelijk is
nou nee, denk dat het meer flitst over je schermquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Voor de rest heb ik een P4 3Ghz HT dus dat moet niet de bottleneck zijn
dan pas wordtie geleverd?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:35 schreef Godlike02 het volgende:
We gaan het volgende week merken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |