Heb je geen sleutel van het gebouw? Wil je soms beweren dat je nooit in het weekend werktquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk werken tot 18:30 alleen gaat het gebouw dicht om 18:00...
Lang leve de vakantie...
Ik jou ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:41 schreef mvdlubbe het volgende:
Oh jump ik vind je cool.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:42 schreef mvdlubbe het volgende:
Niks verder. Dat was het.
Ja. Moet je gewoon de reply gebruiken he. Ook ivm PI.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Spijtig dat ik geen preview knopje meer heb nu onder men quickreply
Maar PI gebruik ik niet echt zoveelquote:Op woensdag 20 juli 2005 18:46 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja. Moet je gewoon de reply gebruiken he. Ook ivm PI.
Uiteraard wel de sleutel en de code, maar toch hoef ik 'nooit' in het weekend te werken...quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je geen sleutel van het gebouw? Wil je soms beweren dat je nooit in het weekend werkt![]()
Zitten we dan toch in het "doe net of je een newbie bent" topicquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:39 schreef mschol het volgende:
wtf is PI???
Die quickquote is anders ook heerlijk hoor...quote:
Als [dit-illegale-product] niet geinstalleerd is op een machine, ram ik de hele tijd op [edit] als ik iemand wil quoten...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:01 schreef whoops het volgende:
[..]
Die quickquote is anders ook heerlijk hoor...
zoals Jump dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Als [dit-illegale-product] niet geinstalleerd is op een machine, ram ik de hele tijd op [edit] als ik iemand wil quoten...
wat denk je nou zelfquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:11 schreef SHERMAN het volgende:
Hee, maar das geen antwoord he. Ik wil een printscreen zien.
He can tell you, but then he has to kill you...quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:11 schreef SHERMAN het volgende:
Hee, maar das geen antwoord he. Ik wil een printscreen zien.
Doet Jump toch wel even voor ons?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf
Dat is uiterst vertrouwelijk materiaal, geven ze niet zo prijs
Dan is ie niet meer lief!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk dat je een big no-no als antwoord krijgt
Aantal notes is eigenlijk ook niet zo interessant. Het gaat meer om de hoeveelheid naamtopics in de moderator foraquote:Op woensdag 20 juli 2005 20:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik denk dat je een big no-no als antwoord krijgt
Naamtopics? hebben ze dat dan in het crew-fora?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Aantal notes is eigenlijk ook niet zo interessant. Het gaat meer om de hoeveelheid naamtopics in de moderator fora![]()
Dan wil ik beide weten.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Aantal notes is eigenlijk ook niet zo interessant. Het gaat meer om de hoeveelheid naamtopics in de moderator fora![]()
Nee, zou dat moeten dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vooral met die tong.. last van sexuele frustreringen mijn jong?
Dat je de vergelijking durft te maken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:50 schreef whoops het volgende:
Je begint toch niet op c.....x te lijken?
quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:53 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dat je de vergelijking durft te maken.![]()
cyglamaarhetwasnix...quote:
Vette belediging gewoon.quote:
Zo was het echt niet bedoeld...quote:
Ik heb je echt boos gemaakt he?quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:01 schreef SHERMAN het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |