nee da's bah menquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:43 schreef Jump het volgende:
*Lik je hier in bij Jump*
Je kan je ook te erg inlikken: Menstruatie fetisj, wie heeft dat ook?![]()
![]()
En tellen mijn "devzero was weer uitermate behulpzaam in dit topic" notes niet meer mee danquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:11 schreef Jump het volgende:
En het aantal notes zegt ook niks. 20 notes over format c: zeggen veel meer dan 20 notes over eens offtopic ofzo
Juh, dat zag ik ook net...quote:
quote:whoops@ubuntu:~ $ format c:
bash: format: command not found
Waarschijnlijk afgehaakt bij de OP...quote:
Vind config veel leuker als de grafische omgeving van Susequote:
Probeer nou maar gewoon Debian of Ubuntu, dan hoef je later niet nog eens over te stappen naar een andere distro...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vind config veel leuker als de grafische omgeving van Suse
Moet maar es de omgeving zelf bouwen dmv slackware ofzo![]()
Lees je in man...quote:Op woensdag 20 juli 2005 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
*skopt*
al kwartier geen post.. ga es doen
We moeten even pauzeren. Anders zit dit topic vol voordat Godt een nieuwe heeft kunnen klaar zettenquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:20 schreef Sjowhan het volgende:
*skopt*
al kwartier geen post.. ga es doen
Ik kan dat ook hoorquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten even pauzeren. Anders zit dit topic vol voordat Godt een nieuwe heeft kunnen klaar zetten
Godt is stilletjes de laatste tijdquote:Op woensdag 20 juli 2005 22:31 schreef devzero het volgende:
[..]
We moeten even pauzeren. Anders zit dit topic vol voordat Godt een nieuwe heeft kunnen klaar zetten
Goed gedronken dusquote:Op donderdag 21 juli 2005 08:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zo iets
Ik denk in dit geval dat de aanval Vodka heet![]()
Ik kom maandag aaf weer thuisquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
Mazzelaar!
* Sjowhan heeft vanaf volgende week woensdag wat dagjes vrij; tot maandag daarop
ik nog 1 dag en 3 weken werken en dan 1 week vrij en dan weer naar schoolquote:Op donderdag 21 juli 2005 10:16 schreef Sjowhan het volgende:
Mazzelaar!
* Sjowhan heeft vanaf volgende week woensdag wat dagjes vrij; tot maandag daarop
quote:Op donderdag 21 juli 2005 10:45 schreef whoops het volgende:
Ik moet nog 7 uurtjes werken vandaag en dan heb ik weekend!!
Ja, Nationale Feestdagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |