Ik zie inderdaad een stukje cape.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Ja ach, ik had weer eens niets te doen.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad een stukje cape.
Mocht het je niet duidelijk zijn ik was sarcastisch.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:47 schreef Bluesdude het volgende:
Als zij fascisten zijn dan ben jij het toch ook ?
Bijna iedereen dan, toch ?
Fascisme= rechts totalitairisme.
Laten we die definitie aanhouden en het woord niet misbruiken.
Jaag ze de volgende keer de afgrond inquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:49 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ja ach, ik had weer eens niets te doen.
Is het stigma 'communisten' dan niet sarcasme genoeg.?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:58 schreef MrX1982 het volgende:
Mocht het je niet duidelijk zijn ik was sarcastisch.![]()
Het ging hier over de agressor Amerika in de ogen van haar tegenstanders. Daar waren de sarcastische opmerkingen op gebaseerd.quote:Op woensdag 20 juli 2005 00:17 schreef Bluesdude het volgende:
Is het stigma 'communisten' dan niet sarcasme genoeg.?
Raar hoor...
Wat een idioot..... Ik haat milieu flippo's.quote:
Je kunt hem wel een milieufundamentalist noemen maar alle problemen die jij hier noemt komen door de menselijke milieuvervuiling, zou hij niet dan een beetje gelijk hebben?quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat een idioot..... Ik haat milieu flippo's.
De prijzen zijn reeel (uche).....Maar waarom zijn ze dan duurder dan vergelijkbare EU landen..
Zelfs zonder het kut kwartje van Kok zijn de prijzen nog steeds duurder.
Niemand weet waar het geld naar toe gaat, of kan een nuttige onderbouwing geven.
We moeten via aangepast gedrag zuiniger rijden, daarmee kun je een besparing halen van 10 %.Non argument. We betalen nog steeds voor die benzine niet voor het autogedrag.
We zijn met onze brandstof prijzen de duurste van de EU, en ons land is de grootste vervuiler. Dus de koppeling prijs versus milieu is ook een non-argument.
Prijzen worden duurder, mensen gaan weer dichter bij hun werk wonen. Maar dat mag dan weer niet omdat vele bouwplannen stil liggen omdat er geen woningen gebouwd mogen (in de buurt van industriele centra) vanwege een EU-lucht milieunorm.
- Die vent moeten ze een dichttapen met een zeehonden-pak aan. Opsturen naar : Canada.![]()
Daar weten ze wel raad met die mileu fundamentalisten. -
Nee, hij doorziet niet dat de mensheid een vervoermiddel nodig heeft voor een optimaal gebruik van zijn bestaan. Alle mileubezwarende maatregelingen ten spijt (waarvan sommige wel owke zijn, roetfilter, katalysator) hebben het autogebruik niet terug gebracht. Die auto hebben we simpelweg nodig omdat we anders geen brood op de plank kunnen regelen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 08:57 schreef RichardQuest het volgende:
Je kunt hem wel een milieufundamentalist noemen maar alle problemen die jij hier noemt komen door de menselijke milieuvervuiling, zou hij niet dan een beetje gelijk hebben?
Of omdat het OV in het geheel niet voldoet aan de vraag waardoor men de auto niet kan of wil laten staan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:14 schreef Drugshond het volgende:
Nee, hij doorziet niet dat de mensheid een vervoermiddel nodig heeft voor een optimaal gebruik van zijn bestaan. Alle mileubezwarende maatregelingen ten spijt (waarvan sommige wel owke zijn, roetfilter, katalysator) hebben het autogebruik niet terug gebracht. Die auto hebben we simpelweg nodig omdat we anders geen brood op de plank kunnen regelen.
Ach het is ook zo dat dit nu behoorlijk gehyped wordt. Volledig overstappen op biodiesel zou het hele land vol met koolzaad betekenen vrees ikquote:Op woensdag 20 juli 2005 10:40 schreef Chewie het volgende:
Een goede oplossing zou natuurlijk het bevorderen van bio-diesel zijn, snap niet dat Nederland hier zo laks mee is provincie Groningen staat bijvoorbeeld vol met de benodigde grondstoffen
[afbeelding]
Genoeg suiker om gasohol van te stokenquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:
Ach het is ook zo dat dit nu behoorlijk gehyped wordt. Volledig overstappen op biodiesel zou het hele land vol met koolzaad betekenen vrees ik.
En op zo'n moment zal de overheid waaarschijnlijk ook aczijns gaan heffen op biodiesel. Dij zijn er namelijk bepaald niet alleen uit milieuoogpunt maar ook om de rijksbegroting op peil te houden.
It ain't over till the fat lady sings.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:10 schreef pberends het volgende:
Volgende week dinsdag Agnes Jongerius in Follow The "Leader".
De prijzen zijn prima te vergelijken met b.v. GB. Benzine is daar iets goedkoper maar diesel een stuk duurder. (eind 2004 toen 98 in NL nog 1,20 was was het daar al 1,36).quote:Op woensdag 20 juli 2005 01:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat een idioot..... Ik haat milieu flippo's.
De prijzen zijn reeel (uche).....Maar waarom zijn ze dan duurder dan vergelijkbare EU landen..
Naar Zalm voor een groot deel die het maar al te hard nodig heeft om z'n falende beleid te maskeren.quote:Zelfs zonder het kut kwartje van Kok zijn de prijzen nog steeds duurder.
Niemand weet waar het geld naar toe gaat, of kan een nuttige onderbouwing geven.
klopt.quote:We moeten via aangepast gedrag zuiniger rijden, daarmee kun je een besparing halen van 10 %.Non argument. We betalen nog steeds voor die benzine niet voor het autogedrag.
Weer dichter bij het werk gaan wonen zou een prima ontwikkeling zijn. Dan wordt gebruik van fiets of OV ook aantrekkelijker en zal de luchtkwaliteit ook verbeterenquote:We zijn met onze brandstof prijzen de duurste van de EU, en ons land is de grootste vervuiler. Dus de koppeling prijs versus milieu is ook een non-argument.[q/]jaja...
[q]Prijzen worden duurder, mensen gaan weer dichter bij hun werk wonen. Maar dat mag dan weer niet omdat vele bouwplannen stil liggen omdat er geen woningen gebouwd mogen (in de buurt van industriele centra) vanwege een EU-lucht milieunorm.
Ik ben voor hieris zeker nog wel winst te behalen en bij de huidige olieprijzen is het zelfs redelijk rendabelquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:07 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Genoeg suiker om gasohol van te stoken
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings.
En de gevolgen voor het milieu? Moeten we onszelf en de ganse planeet dan maar kapotmaken?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee, hij doorziet niet dat de mensheid een vervoermiddel nodig heeft voor een optimaal gebruik van zijn bestaan. Alle mileubezwarende maatregelingen ten spijt (waarvan sommige wel owke zijn, roetfilter, katalysator) hebben het autogebruik niet terug gebracht. Die auto hebben we simpelweg nodig omdat we anders geen brood op de plank kunnen regelen.
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:11 schreef PJORourke het volgende:
[..]
It ain't over till the fat lady sings.
quote:'Ik was een brave gymnasiaste, die altijd haar vinger opstak en plaatjes spaarde van Johnny Rep van Ajax. Dat vond ik zo'n mooie jongen.' (Volkskrant, december 2004)
quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:11 schreef George-Butters het volgende:
ik word zo moe van dat links-rechts gebash. Zo kinderachtig.
Dat spul groeit toch als kool en zou het geen goed idee zijn om dit voor een groot gedeelte in Afrika te verbouwen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ach het is ook zo dat dit nu behoorlijk gehyped wordt. Volledig overstappen op biodiesel zou het hele land vol met koolzaad betekenen vrees ik.
Ja dat gevaar loop je natuurlijk weer wel maar ik denk dat bio-diesel opzich wel een gedeeltelijk de oplossing is voor het steeds schaarser worden van de olie.quote:En op zo'n moment zal de overheid waaarschijnlijk ook aczijns gaan heffen op biodiesel. Dij zijn er namelijk bepaald niet alleen uit milieuoogpunt maar ook om de rijksbegroting op peil te houden.
Omdat we ook wereldwijd nog voldoende ruimte over moeten houden om voedsel te verbouwen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:22 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat spul groeit toch als kool en zou het geen goed idee zijn om dit voor een groot gedeelte in Afrika te verbouwen?
[..]
Het kan heel goed een deel van de oplossing zijnquote:Ja dat gevaar loop je natuurlijk weer wel maar ik denk dat bio-diesel opzich wel een gedeeltelijk de oplossing is voor het steeds schaarser worden van de olie.
Ruimte genoeg en zover ik weet is het een makkelijk te verbouwen product. Daarnaast wordt het ook steeds aantrekkelijker om meer geld te besteden aan onderzoek om te kijken of de opbrengst van bio-olie te vergroten, genetische manipulatie bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat we ook wereldwijd nog voldoende ruimte over moeten houden om voedsel te verbouwen.
Het surplus aan mensen gebruiken als brandstof bedoel jequote:Op woensdag 20 juli 2005 11:39 schreef George-Butters het volgende:
een vorm van recycling. nait gek.
Ik reageerde ook niet op jouw reactie hoor...quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:42 schreef Chewie het volgende:
[..]
Het surplus aan mensen gebruiken als brandstof bedoel je
Zover wou ik niet gaan hoor![]()
Uiteraard maar dan nog blijft het lastig of je prima landbouwgrond op moetofferen aan een vrij laagwaardig product als koolzaad.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:38 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ruimte genoeg en zover ik weet is het een makkelijk te verbouwen product. Daarnaast wordt het ook steeds aantrekkelijker om meer geld te besteden aan onderzoek om te kijken of de opbrengst van bio-olie te vergroten, genetische manipulatie bijvoorbeeld.
Daarnaast zou de wereld eens moeten kijken of het wel wenselijk is dat we hier met meer dan 6,5 miljard mensen rondlopen.
Maar het blijft natuurlijk niet laagwaardig als dit in een groot gedeelte van de brandstofbehoefte kan voorzien.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:46 schreef du_ke het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan nog blijft het lastig of je prima landbouwgrond op moetofferen aan een vrij laagwaardig product als koolzaad.
Ik twijfel of koolzaadolie de beste oplossing is. Je hebt heelveel nodig voor heel weinig diesel. Dat moet toch beter kunnen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar het blijft natuurlijk niet laagwaardig als dit in een groot gedeelte van de brandstofbehoefte kan voorzien.
Moeten we dan onszelf kapot maken....honger leiden of zo ?!quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:17 schreef RichardQuest het volgende:
En de gevolgen voor het milieu? Moeten we onszelf en de ganse planeet dan maar kapotmaken?
onzelf kapot maken??? Je kan ook gaan fietsen. Daar ga je niet kapot aan.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:55 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moeten we dan onszelf kapot maken....honger leiden of zo ?!
Maar wel laagwaardiger dan voedsel in veel gevallen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar het blijft natuurlijk niet laagwaardig als dit in een groot gedeelte van de brandstofbehoefte kan voorzien.
De markt regelt het wel, dat weet je tochquote:Op woensdag 20 juli 2005 11:17 schreef RichardQuest het volgende:
En de gevolgen voor het milieu? Moeten we onszelf en de ganse planeet dan maar kapotmaken?
Nee, maar je zal vroeg of laat toch echt wel een middenweg moeten gaan vinden. Je hebt geen honger als je dood bent omdat je de lucht niet meer kan ademen. Da's net zo extreem als wat jij stelt natuurlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:55 schreef Drugshond het volgende:
Moeten we dan onszelf kapot maken....honger leiden of zo ?!
Is dat fout dan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:03 schreef du_ke het volgende:
Die auto is in heel veel gevallen inderdaad een gewoonte geworden. Men heeft niets eens oog meer voor de alternatieven.
Is waar ookquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:04 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De markt regelt het wel, dat weet je toch![]()
In Eindhoven zijn fietsen public property .... of vogelvrij verklaard.quote:Op woensdag 20 juli 2005 11:57 schreef George-Butters het volgende:
onzelf kapot maken??? Je kan ook gaan fietsen. Daar ga je niet kapot aan.
Tijd voor autovrije maandagen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:03 schreef du_ke het volgende:
Die auto is in heel veel gevallen inderdaad een gewoonte geworden. Men heeft niets eens oog meer voor de alternatieven.
Het is niet fout maar onverstandig/ onverschillig. Net zoals je bij een sollicitatie ook beter een brief kan sturen dan een mail.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:08 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Is dat fout dan?
Hoe vaak schrijf jij nog brieven ipv mails?
Ja, en wie betaalt? De burger want dan wordt de vraag hoger naar huizen ver van de snelweg die daardoor meer gaan kosten, degenen die daar gaan wonen hebben dan weer een auto nodig, vervuiling bij de snelweg en zo blijven we dus aan de gang.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is waar ook. Hoewel het niet ondenkbaar is dat de markt een deel van het milieubeleid over zal nemen. Verzekeraars hebben er baat bij wanneer hun clienten niet naast een snelweg wonen en \ullen hen stimuleren daar weg te trekken bv door hogere premies.
Hierbij speelt mee dat de grote verzekeraars een veel en veel groter budget hebben dan bv een VROM. Maar ach dit is heel hypothetisch.
Al die moslimchauffeurs kankeren in het nederlands tegenover de NOSquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:14 schreef Tafkahs het volgende:
heerlijk, er is weer een soort van taxi-oorlog bij het CS. Er staat namelijk een slagboom ofzoiets![]()
Het is een product met een lage prijselasticiteit als ik mijn economielessen goed herinnerquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:14 schreef pberends het volgende:
Ik blijf het wel raar vinden dat consumenten zich amper iets aantrekken van de stijgende benzineprijzen. Je zou toch verwachten dat mensen op zijn minst een 5 procent minder gaan rijden als de benzine 20 procent duurder wordt...
Amsterdam?quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:14 schreef Tafkahs het volgende:
heerlijk, er is weer een soort van taxi-oorlog bij het CS. Er staat namelijk een slagboom ofzoiets![]()
Dat snap ik, mensen moeten naar hun werk komen enzo. maar veel ritjes zijn toch ook totaal onzinnig (op zijn minst 25 %). Meest grappige is ook nog hoe meer er gereden wordt hoe duurder de benzineprijs wordt. Als mensen hun onzinritjes achterwege laat wordt de benzine vanzelf een stuk goedkoper. Moet je kijken wat voor effect het op de prijs heeft als iedereen opeens 20 % minder gaat rijden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is een product met een lage prijselasticiteit als ik mijn economielessen goed herinner.
Ja, iets van 45 euro schreeuwt die ene , maar ik snap niet precies wat ie daar mee bedoelt. Ze moeten rondjes rijden ofzoiets en er is een toezichthouder met een pet.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Al die moslimchauffeurs kankeren in het nederlands tegenover de NOS.
Ja, sorry, soms vergeet ik dat de wereld groter isquote:
Hehe dit hoef je mij niet te vertellenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat snap ik, mensen moeten naar hun werk komen enzo. maar veel ritjes zijn toch ook totaal onzinnig (op zijn minst 25 %). Meest grappige is ook nog hoe meer er gereden wordt hoe duurder de benzineprijs wordt. Als mensen hun onzinritjes achterwege laat wordt de benzine vanzelf een stuk goedkoper. Moet je kijken wat voor effect het op de prijs heeft als iedereen opeens 20 % minder gaat rijden.
Een mail wordt niet eens serieus genomen bij een sollicitattie en terecht natuurlijk, maar ik had het over handgeschreven brieven..quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is niet fout maar onverstandig/ onverschillig. Net zoals je bij een sollicitatie ook beter een brief kan sturen dan een mail.
Amerikanen kennen die tekortkoming ook maakt niet uit.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:28 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, sorry, soms vergeet ik dat de wereld groter is
Ok maar dan is het ook geen fatsoenlijk alternatief. Maar op middellange trajecten tussen wat grotere steden werkt het wel prima.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:31 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Een mail wordt niet eens serieus genomen bij een sollicitattie en terecht natuurlijk, maar ik had het over handgeschreven brieven..
Ik let, waar nodig, op het vervoermiddel dat ik gebruik maar middellange afstanden zijn niet te doen met het OV bijv als je niet een een stad woont met trams, metro of treinen, maar in een dorp...
Als ik naar mijn moeder ga met het OV kost me dat anderhalf uur, met de auto kost het me 25 minuten, scheelt toch teveel vind ik.
Ik doe met iemand carpoolen. Om 6.30 is drie kwartier fietsen niet leuk, in ieder geval, niet elke dag.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hehe dit hoef je mij niet te vertellen. Maar ja blijkbaar willen heel veel mensen eht gewoon niet inzien. Zeker in deze tijd van hetjaar fiets ik veel liever een stukje.
Binnen de randstad werkt het prima, van Utrecht naar Amsterdam doe je natuurlijk met de trein en in e steden zelf reis je ook veel met het OV, maar het lijkt erop alsof de politie bij het OV alleen om die ritjes denkt en daarom het OV als waardig alternatief ziet wat dus slechts ten dele waar is..quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ok maar dan is het ook geen fatsoenlijk alternatief. Maar op middellange trajecten tussen wat grotere steden werkt het wel prima.
Goed voor je kontspierenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hehe dit hoef je mij niet te vertellen. Maar ja blijkbaar willen heel veel mensen eht gewoon niet inzien. Zeker in deze tijd van hetjaar fiets ik veel liever een stukje.
't Is wel iets typisch Amsterdams, in Nederland dan. Als ik met Amsterdammers praat hebben ze het alleen over dingen die in Amsterdam gebeuren....quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Amerikanen kennen die tekortkoming ook maakt niet uit.
quote:Bron : Nu.Nl
Groei
De Chinese economie groeide in de eerste zes maanden van dit jaar iets sterker dan verwacht. Het bruto binnenlands product, de waarde van alle geproduceerde goederen en diensten, nam toe met 9,5 procent tot 6,74 biljoen yuan (672 miljard euro) vergeleken met dezelfde periode een jaar geleden.
Dat blijkt uit woensdag gepubliceerde cijfers van het Chinese bureau voor de statistiek. Analisten gingen uit van een expansie van 9,2 procent.
In Staphorst ook.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is wel iets typisch Amsterdams, in Nederland dan. Als ik met Amsterdammers praat hebben ze het alleen over dingen die in Amsterdam gebeuren....
Ze denken dat Nederland om Amsterdam draait, hetzelfde geldt voor bijv Hart van Nederland, maar ik heb er wenig moeite mee, het is hun manco...quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:40 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is wel iets typisch Amsterdams, in Nederland dan. Als ik met Amsterdammers praat hebben ze het alleen over dingen die in Amsterdam gebeuren....
Ja dat heb ik gezien. Maar als ik bij m'n ouders in Meppel ben kan ik bijna alle kanten prima op met hetOV. Van hier tot m'n kamer in Groningen is een dik uur dat red je niet met deauto incl parkeren. Naar Leeuwarden kan ook prima 3 keer per uur naar Zwolle, rechtstreekse verbindingen met Amsterdam, Utrecht, Rotterdam. Veel andere plekken met 1 keer overstappen. Laatst naar Berlijn geweest en dat gaat heel prima met 1 overstap vanuit Groningen. (2 overstappen verder en je zit zelfs in Kievquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:37 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Binnen de randstad werkt het prima, van Utrecht naar Amsterdam doe je natuurlijk met de trein en in e steden zelf reis je ook veel met het OV, maar het lijkt erop alsof de politie bij het OV alleen om die ritjes denkt en daarom het OV als waardig alternatief ziet wat dus slechts ten dele waar is..
Laats ook hadden ze op RTL nieuws een vergelijking die zou aan moeten tonen dat een trein fijner is dan de auto..
De afstand: Utrecht Vredenburg tot Maastricht Vrijthof, heel toevallig natuurlijk pleintjes die makkelijk met het OV te bereiken zijn en heel toevallig hoef je na het instappen in Utrecht niks meer te doen dan bij de eindhalte Maastricht uit te stappen en na een paar minuten sta je op het Vrijthof...
Dat vind ik geen fatsoenlijke vergelijking, zeker niet als de automobilist met 100km/uur op de rechterbaan gaat rijden en zich in laat halen door vrachtwagens ( die 100 km zijn dus hoog geschat)..
De auto won alsnog op 20 minuten trouwens.
quote:
quote:
De Turkse markt is voor multinationals hot door het grote financiële potentieel, zegt de ABN Amro. En Sjonnie uit de achterbuurt ze maar handel belemmeren omdat hij Achmet maar een stinkturk vindt en Turkije uit de EU houdtquote:ABN Amro aast op Turkse Garanti Bank
ABN Amro is in de race voor de overname van Garanti Bank. Het gaat om de derde bank van Turkije, met een beurswaarde van euro 4,5 mrd. ABN Amro en vier internationale concurrenten doen momenteel een boekenonderzoek.
Het nieuws over de Turkse aspiraties van ABN Amro volgt op een nieuwe tegenslag in Italië. De bank kreeg gisteren geen gelijk van de Italiaanse rechter in een zaak die ABN Amro had aangespannen tegen centraal bankier Antonio Fazio.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:51 schreef du_ke het volgende:
Is die overname van die italiaanse bank nog gelukt? Heb ik toen niet meegekregen.
Internet is hier niet zo snel tijdens de pauzes.quote:Op woensdag 20 juli 2005 12:55 schreef du_ke het volgende:
Ach joh het topic is bijna vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |