ik heb wel wat van de consumentenbond, 500 brieven om je gelijk te halen...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
Ik zoek informatie over briefconventies. Hebben jullie wat?
Ja, met name de vierde wordt vaak geschonden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:18 schreef Monidique het volgende:
Ik zoek informatie over briefconventies. Hebben jullie wat?
http://www.planet.nl/plan(...)tid=585775/sc=2bbae9quote:De bond wil dat in de CAO's voor ambtenaren en werknemers in de zorg wordt vastgelegd dat werknemers mogen mediteren in de tijd van de baas of een meditatiecursus krijgen. Want mediteren is goed voor u, zegt CNV-bestuurster Lizelotte Smits. Mediteren kan volgens allerlei wetenschappelijke onderzoeken mensen leren zich te concentreren en onnodige gedachten buiten sluiten. Dat heeft een gunstig effect op de motivatie, de arbeidsproductiviteit en het werkplezier.
Geen idee, misschien heeft de Iman liever een natuurlijke flow in plaats van geforceerde zaken.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:49 schreef Chewie het volgende:
Deze Imam heeft dus liever de 'vrijheid' die er onder Sadam was?
Ik kon het niet vinden, maar het is alleen voor leden toegankelijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:52 schreef Hallulama het volgende:
Neen, staat het ook online toevallig? Kom, doe eens piraatje spelen!
die baas op inburgeringscursusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.planet.nl/plan(...)tid=585775/sc=2bbae9
Ben het er niet mee eens. Je religieuze praktijken kun je vast wel afstemmen met je baas, het hoeft niet in een CAO en anders... pech.
Is meditatie een religieuze praktijk? Hoe komt u daar bij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:44 schreef Monidique het volgende:
http://www.planet.nl/plan(...)tid=585775/sc=2bbae9
Ben het er niet mee eens. Je religieuze praktijken kun je vast wel afstemmen met je baas, het hoeft niet in een CAO en anders... pech.
God, een religieuze praktijk, of je meditatieve praktijk, in de praktijk maakt het niets uit. Als je dat wilt, dan ga je lekker met je baas kijken of er zoiets mogelijk is, kan dat niet, jammer dan. Geen nut om dat in een CAO vast te leggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Is meditatie een religieuze praktijk? Hoe komt u daar bij?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Is meditatie een religieuze praktijk? Hoe komt u daar bij?
quote:De baas is heer en niemand minder. Verheerlijk hem, gij mindere goden!
Het weglaten van de volledige waarheid. Het ontkennen van eigen falen. Wederom een bewijs van menselijkheid.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:16 schreef Johan_de_With het volgende:
Blair gaat dus Moslimleiders helpen om moeiljkheden te overwinnen. Op zich is daar niets mis mee, integendeel, maar het is natuurlijk wel kwalijk dat hij dan alle berichten over een verband tussen terrorisme en het bondgenootschap in Irak terzijde veegt.
En nu ga ik de Monidique-smaak uit mijn mond spoelen,.
Mwah, in deze drukke tijden is het mijns inziens best acceptabel om beschikbare fitness- en meditatie/ontspanningsruimten bij bedrijven via een CAO af te dwingen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:15 schreef Monidique het volgende:
God, een religieuze praktijk, of je meditatieve praktijk, in de praktijk maakt het niets uit. Als je dat wilt, dan ga je lekker met je baas kijken of er zoiets mogelijk is, kan dat niet, jammer dan. Geen nut om dat in een CAO vast te leggen.
Neehee... Ik herhaalde slechts wat in een of ander topic stond.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij denkt dat Napoleon Verlicht was.
Compensatie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:32 schreef George-Butters het volgende:
Napoleon, zelf verklaarde keizer en 1m30. Wat een geweldige combi.
Ja, nou, wij zijn niet Verlicht-humanistisch op Judeo-Christelijke waarden gebaseerd om maar alles te herhalen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Neehee... Ik herhaalde slechts wat in een of ander topic stond.
Als ik denk aan de Franse Revolutie, dan denk ik over het algemeen aan oligarchie, dan terreur, culminerend in een keizerrijk waarbij soevereiniteit en democratie ver te zoeken waren. Maar dat ben ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:08 schreef DoctorFaustus het volgende:
Natuurlijk was hij een Good Guy. Dankzij Napoleon zijn de ideeën van de Verlichting over Europa verspreid. De normen en waarden van de Franse Revolutie staan mijlenver boven het toen gangbare absolutisme.
Compsensatie voor slavernij,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
* George-Butters is playing Dr. Dre - Natural born Killah.
Take carequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:44 schreef Monidique het volgende:
Ik ga even buiten zitten, of fiets, of zo... iets... Mooi weer, ik zit hier, walging, mag niet, nutteloos, et cetera.
Actief of passief? De penetratie dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:47 schreef kLowJow het volgende:
Sowieso een fobie aangaande anale penetratie.
Vooral passief... ik kan er niet zo tegen als men het gaatje nadert.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Actief of passief? De penetratie dus![]()
Dan moet de ontgroening wel vreselijk geweest zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vooral passief... ik kan er niet zo tegen als men het gaatje nadert.
Ik heb de stap nog niet durven zetten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan moet de ontgroening wel vreselijk geweest zijn.
Ik bedoelde de ontgroening om blauw te worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb de stap nog niet durven zetten..
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ontgroening om blauw te worden.
Ze waren Siberisch, Amerikaans/Israelisch, Nederlands (maar die waren verrekte lelijk), Frans/Mauretaniaans en natuurlijk Romeins. De levende illustratie van Get rhythm, if you've got the blues.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:56 schreef kLowJow het volgende:
Laten we het maar weer over borsten in Italië hebben. Helpt ons visualiseren.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:56 schreef kLowJow het volgende:
Laten we het maar weer over borsten in Italië hebben. Helpt ons visualiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |