Als ik denk aan de Franse Revolutie, dan denk ik over het algemeen aan oligarchie, dan terreur, culminerend in een keizerrijk waarbij soevereiniteit en democratie ver te zoeken waren. Maar dat ben ik.quote:Op maandag 11 juli 2005 15:08 schreef DoctorFaustus het volgende:
Natuurlijk was hij een Good Guy. Dankzij Napoleon zijn de ideeën van de Verlichting over Europa verspreid. De normen en waarden van de Franse Revolutie staan mijlenver boven het toen gangbare absolutisme.
Compsensatie voor slavernij,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
* George-Butters is playing Dr. Dre - Natural born Killah.
Take carequote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:44 schreef Monidique het volgende:
Ik ga even buiten zitten, of fiets, of zo... iets... Mooi weer, ik zit hier, walging, mag niet, nutteloos, et cetera.
Actief of passief? De penetratie dusquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:47 schreef kLowJow het volgende:
Sowieso een fobie aangaande anale penetratie.
Vooral passief... ik kan er niet zo tegen als men het gaatje nadert.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Actief of passief? De penetratie dus![]()
Dan moet de ontgroening wel vreselijk geweest zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:50 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Vooral passief... ik kan er niet zo tegen als men het gaatje nadert.
Ik heb de stap nog niet durven zetten.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:52 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan moet de ontgroening wel vreselijk geweest zijn.
Ik bedoelde de ontgroening om blauw te worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:53 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik heb de stap nog niet durven zetten..
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik bedoelde de ontgroening om blauw te worden.
Ze waren Siberisch, Amerikaans/Israelisch, Nederlands (maar die waren verrekte lelijk), Frans/Mauretaniaans en natuurlijk Romeins. De levende illustratie van Get rhythm, if you've got the blues.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:56 schreef kLowJow het volgende:
Laten we het maar weer over borsten in Italië hebben. Helpt ons visualiseren.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:56 schreef kLowJow het volgende:
Laten we het maar weer over borsten in Italië hebben. Helpt ons visualiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |