als ik dat doe krijg ik minstens 5 goede antwoorden...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:00 schreef ranja het volgende:
Doe es gewoon engels dan?
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:01 schreef Elbert het volgende:
Nou, dan waag ik eerst een poging:
Interpol - Rosemary ?
[offffftopic, weet ik]quote:Op maandag 18 juli 2005 22:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb nog steeds geen clue
En dat had ik best mogen hebbenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:59 schreef Berkery het volgende:
Ik heb nog steeds geen clue
Al ietsje beterquote:Op maandag 18 juli 2005 23:05 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
[offffftopic, weet ik]
Alles goed met de kleine?
[/offtopic]
Natuurlijk! Geweldig nummer trouwens... Scrutinizer +1quote:Op maandag 18 juli 2005 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Interpol - Evil?
Same here!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef ranja het volgende:
Interpolblij dat ik niet serieus heb nagedacht
quote:Op maandag 18 juli 2005 23:07 schreef ranja het volgende:
Interpolblij dat ik niet serieus heb nagedacht
Ach gossie zo'n kleintje met blaasontsteking etc... ben wel benieuw hoe jullie daar dan achter zijn gekomen maar dat is teveel offtopic denk ik? beterschap in ieder geval!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Blaasontsteking, penicillinekuur enzo
Da's er eentje van Timbob! Doe's teruggeven!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ik in dit gezelschap degene moest zijn die een vraag over Interpol goed beantwoordde
Welk album is dit?
[afbeelding]
En beterschap. Slaapt ze wel of ben je nu over naar het 1-vingersysteem?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Blaasontsteking, penicillinekuur enzo
Die heb ik eerlijk gekocht van een man in de kroeg!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's er eentje van Timbob! Doe's teruggeven!
Het staat hier allemaal: het grote dreumes- en peutertopic deel 9quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach gossie zo'n kleintje met blaasontsteking etc... ben wel benieuw hoe jullie daar dan achter zijn gekomen maar dat is teveel offtopic denk ik? beterschap in ieder geval!
Juiste band, foute titelquote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef bigshadow het volgende:
Calexico - hot rail?
Yepquote:Op maandag 18 juli 2005 23:18 schreef Elbert het volgende:
Calexico -Feast of wire
Nee, wij zijn overgestapt naar het Roosvicee met Beerenburg-systeem. Slapen gaatquote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Gambolputty het volgende:
En beterschap. Slaapt ze wel of ben je nu over naar het 1-vingersysteem?
Ah, ok dan. Ik herken 'm van de jubileumvraag van Timbob. Zelf geen idee..quote:Op maandag 18 juli 2005 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb ik eerlijk gekocht van een man in de kroeg!
LOLquote:Op maandag 18 juli 2005 23:30 schreef bigshadow het volgende:
[..]
![]()
He dé elbert van de velvet, waar blijft me bestelling?![]()
dEUS?
Hmmm ook maar eens proberen, naar bed gaan en slaap gaat wel goed maar tot een uur of vijf... daarna bij mij in bed en soms weer slapen tot uiterlijk 7 uur...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, wij zijn overgestapt naar het Roosvicee met Beerenburg-systeem. Slapen gaat![]()
Oasis gokken we vrolijk verderquote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef Elbert het volgende:
[..]
LOL
nee, niet dEUS maar wel Elbert van dé VelvetMusic.nl
ook nietquote:
Niet getreurd! waar internet is, is Velvet er voor jequote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef bartrid het volgende:
ik kwam vaak in de Velvet in Leiden toen ik daar nog woonde.
versturen jullie naar Engeland dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef Elbert het volgende:
[..]
Niet getreurd! waar internet is, is Velvet er voor je![]()
(op het randje, maar nog nét geen spammen, dacht ik zo)![]()
jammer alleen dat het met betalingen wat moeilijker is aangezien overschrijvingen mij klauwen met geld kosten. Is credit card of paypal nog geen optie?quote:
Overschrijven kost bijna niets (met gebruikmaking van de BIC en IBAN codes)quote:Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef bartrid het volgende:
[..]
jammer alleen dat het met betalingen wat moeilijker is aangezien overschrijvingen mij klauwen met geld kosten. Is credit card of paypal nog geen optie?
helaas geldt dat voor het Engelse banksysteem niet, wat dat betreft horen ze echt niet bij Europa...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef Elbert het volgende:
[..]
Overschrijven kost bijna niets (met gebruikmaking van de BIC en IBAN codes)
Creditcards worden over enkele maanden ge-accepteerd
Hij is voor bartrid!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:54 schreef bartrid het volgende:
the strokes is this it?
ook niet op tv?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:55 schreef peaceman het volgende:
nog nooit live gezien, dus geen wonder dat ik het niet wist..
nope... kijk zelden tv, moet altijd hier zijn he?!quote:
trusten!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:56 schreef bartrid het volgende:
dan mag iemand anders door, ik ben zometeen maffen
Drukdrukdruk...quote:
O ja? OK.quote:tip: lees het vorige topic ff, is geinig![]()
Wel heel erg druk... dacht dat je op vakantie was ofzo.. maar omdat we zo blij zijn dat je terug bent, mag je een vraag doen...quote:
Zeg dat... Heb me echt honderd slagen in de rondte gewerkt de afgelopen weken.quote:
Dat ga ik donderdag doenquote:dacht dat je op vakantie was ofzo..
Nou vooruit. Momentje.quote:maar omdat we zo blij zijn dat je terug bent, mag je een vraag doen...![]()
Ik vermoedde dat je in de gevangenis zatquote:
Ging de vakantiebus niet over 5 minuten GLOquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
On topic: Geen idee, met deze redden we het wel tot je op vakantie gaat
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vermoedde dat je in de gevangenis zat![]()
quote:On topic: Geen idee, met deze redden we het wel tot je op vakantie gaat
Bukgeit! Ook long time no see!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Jaaaaaaaa, dat is Gary Glitter. En GLO is er weer
Eigenlijk nog 1x Hello, maar die schenk ik je.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Hello I'm Back Again
Trusten peacemanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:25 schreef peaceman het volgende:
hmmm dat ga ik niet redden voor 3-en... gezellige nacht nog en tot morgen![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Silver Jews Golden Earring Brilliant Shine The Glimmer Twins Jewel Jade Warrior Platinum Pied Pipers Wisse Scheper Topaz Onyx Star Star Aquamarine The Crystal Method Opal Detroit Emeralds |
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Altijd fijn zo'n GLO die als een stofzuiger alle schijnbaar onmogelijk te beantwoorden vragen voor zijn rekening neemt
Kijk, dat is een stuk creatiever...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:37 schreef bukgeit het volgende:
Chrome Cranks
Glimmer Twins
Gloworm
Band Of Gold
Silver Scooter
Money Love
Danny Mirror
Too $hort
Waterboys
Grease
Jellyfish
Jewel
Steel Pulse
Aluminium Group
50 cent
Idd, dat was de hint die klaarlag...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef bukgeit het volgende:
Ah ja, die brillen dragen ze niet voor niets.
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
die meezingende afrikanen in het publiek in het Oosterpark, prachtig
Ja zonderquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:00 schreef bukgeit het volgende:
Door dat Cesaria weet ik nooit of het nou Evoria is of Evora. Is het dus toch zonder die 'i'.
Yep, zonder iquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:00 schreef bukgeit het volgende:
Door dat Cesaria weet ik nooit of het nou Evoria is of Evora. Is het dus toch zonder die 'i'.
Knapquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:04 schreef Neleos het volgende:
Champaign - How About Us
Verbaast mij ook, maar die kwam maar tot 29 in de eindlijst.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Kim Wilde - Kids in America?
Hee, toevallig. Ik heb de laatste tijd zo'n 40 topics gemist.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef Mark het volgende:
Volgens mij kwam die onlangs naar voren in een rijtje "welke staat niet in de top 10 van 1980", en die was dan uit 1981
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef Mark het volgende:
Volgens mij kwam die onlangs naar voren in een rijtje "welke staat niet in de top 10 van 1980", en die was dan uit 1981
Dat vind ik dan weer knap.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie een altsax: Charlie Parker
Waaraan herken je een altsax dan? En/of waarin zit 'm het verschil met een tenorsax?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie een altsax: Charlie Parker
Wie schreef deze tekst?quote:You say there ain't no use in livin'
It's all a waste of time
'N you wanna throw your life away,
Well people that's just fine
Go ahead on 'n get it over with then
Find you a bridge 'n take a jump
Just make sure you do it right the first time
'Cause nothin's worse than a Suicide Chump
Ja, maar mijn semafoon ging. Nu weer terug naar bed dus....quote:
De vorm van de bovenkant, het losse gedeelte waarop het mondstuk zit. Bij een alt loopt die in een knik in een hoek naar de mond. Bij een tenor zit er een bocht in en is het laatste stukje bij het mondstuk horizontaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Waaraan herken je een altsax dan? En/of waarin zit 'm het verschil met een tenorsax?
Doegiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, maar mijn semafoon ging. Nu weer terug naar bed dus....
Aha. Dank. nu nog zien te onthoudenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vorm van de bovenkant, het losse gedeelte waarop het mondstuk zit. Bij een alt loopt die in een knik in een hoek naar de mond. Bij een tenor zit er een bocht in en is het laatste stukje bij het mondstuk horizontaal.
Ook nietquote:
quote:Now maybe you're scared of jumpin'
'N poison makes you sick
'N you want a little attention
'N you need it pretty quick
Don't wanna mess your face up
Or we won't know if it's you
Aw there's just so much to worry about
Now what you gonna do?
quote:
Zappa?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zwarte humor in combinatie met mijn virtuele identiteit zou toch een lichtje moeten doen branden![]()
Zal wel Suicide Chump heten?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:33 schreef bukgeit het volgende:
En welk nummer is het, want ik ken het helemaal niet.
Kom Van Dat Dak Af?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:35 schreef bukgeit het volgende:
Alvast mijn vraag, en het is een lastige: welke Nederlandstalige single bereikte in 1960 als eerste de platina status, destijds goed voor 200.000 verkochte exemplaren?
Suicide Chump, staat op You are what you isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:33 schreef bukgeit het volgende:
En welk nummer is het, want ik ken het helemaal niet.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:53 schreef Neleos het volgende:
Black And Blue - Rolling Stones
Jottemquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:53 schreef Neleos het volgende:
Black And Blue - Rolling Stones
Dat is nummer 21.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:58 schreef bukgeit het volgende:
Technotronic - Pump Up The Jam?
Die was nummer 7, komt al in de buurt.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:05 schreef bukgeit het volgende:
Soul II Soul met Back to Life?
Dat was rond '93 ongeveer toch?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:19 schreef GLO het volgende:
Sorry, zit in het vorige topic te neuzen
OT: Shine? van eh... Inner Circle??
edit: nee dat was later
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:30 schreef wyccie het volgende:
The Bangles - Eternal Flame !
Nee mees. Kut nou mis ik wel een open deur-hint van heb ik u daarquote:Op dinsdag 19 juli 2005 02:30 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oke, truste![]()
Niet weer een maand wegblijven he![]()
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:42 schreef cafca het volgende:
Goeiemorgen
Ik heb wel een hoop gemist gisteren, zeg
Ik heb bijna twee topics gemist, maar ik bedoelde eigenlijk het vorige, topic jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Gemist? In dit topic nog of het vorige? Was een geinige trivia-dag gister![]()
er is een voorstel voor 'zondige zondag' naar aanleiding van dat verhaalquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb bijna twee topics gemist, maar ik bedoelde eigenlijk het vorige, topic ja
Lijkt me geen goed idee. Ik ben zondag bijna nooit onlinequote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
er is een voorstel voor 'zondige zondag' naar aanleiding van dat verhaal![]()
Ik ben er ook niet vaak op zondig, uh zondag. Laten we wulpse woensdag doen. En duivelse dinsdag voor al uw metaalwaren. En donkere donderdag, ook voor metalaangelegenheden.....(of Afrikaanse trommelmuziek natuurlijjk......)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee. Ik ben zondag bijna nooit online
"wulpse woensdag" kan ook![]()
Hmm misschien kan je beter een metaltrivia oprichten als ik dit zo lees...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet vaak op zondig, uh zondag. Laten we wulpse woensdag doen. En duivelse dinsdag voor al uw metaalwaren. En donkere donderdag, ook voor metalaangelegenheden.....(of Afrikaanse trommelmuziek natuurlijjk......)
Dan Satanische zaterdag, voor metalvragen. Zondag ben ik er niet, dus dan mogen jullie zelf kiezen. En moeten we nog iets met maandag gaan doen, ik stel voor dat we dan iets met skihutmuziek doen.....of metal natuurlijk
Met allemaal van dit soort plaatjes:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm misschien kan je beter een metaltrivia oprichten als ik dit zo lees...![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat zo'n psychologische test. Van dat je zo'n vlek ziet en dan aan een man in een witte jas moet gaan vertellen wat je denkt dat het is?
Zie boven jequote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:13 schreef cafca het volgende:
Doe maar een vraag, ja
Was wel in kleur, maar ze vonden dit belangrijker destijds:quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:13 schreef cafca het volgende:
The Day the Music Died, was het vliegtuigongeluk van Buddy Holly en Ritchie Valens, toch?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:21 schreef cafca het volgende:
Maar december.... plus jouw post in het assocatiespel, plus polen...
De moord op John Lennon?
quote:The problem with the gimmicky all-female quartet(originally known as We've Got a
and We're Gonna Use It) is simply that they never use their
enough. For all of their outrageous attire and post-punk bravado, the group's songs are primarily straightforward pop, only slightly more subversive than early Bananarama and, unfortunately, not as memorable.
quote:There are a few good disposable singles here — "Love Is the Slug" is the group's trashy pinnacle, a catchy mix of Vic's endearingly girl-next-door vocals and a memorable melody powered by Jo's-enhanced guitar, and "X X Sex" is a noisy slice of Slits/Au Pairs post-punk agitprop with a great shoutalong chorus — but too many of the other songs sound alike for the album as a whole to be entirely successful. And the cover of Norman Greenbaum's "Spirit in the Sky" is even worse than the one Doctor & the Medics took into the charts a year later.
ja, I'm inquote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm misschien kan je beter een metaltrivia oprichten als ik dit zo lees...![]()
Ranja, is Queen Adreena live goed? Ze spelen hier in Reading in een klein zaaltje en ik zit er over te denken om te gaan maar ik heb die week al 3 andere concerten.....quote:
Tja, als je ze van plaat goed vind zou ik zeker heen gaan. Het is nogal apart om Katie-Jane te keer te zien gaan op het podiumquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:01 schreef bartrid het volgende:
Ranja, is Queen Adreena live goed? Ze spelen hier in Reading in een klein zaaltje en ik zit er over te denken om te gaan maar ik heb die week al 3 andere concerten.....
Klopt. Het kwam uit een review van hun eerste album.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:02 schreef ranja het volgende:
Love is the slug en Spirit in the sky zijn trouwens beide singles van toen ze nog We've got a Fuzzbox and We're gonna use it heten
Tja maar als je dan "We've got aquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:05 schreef cafca het volgende:
Klopt. Het kwam uit een review van hun eerste album.
ik ken ze eigenlijk niet, alleen Daisy Chainsaw maar het klinkt als zijnde de moeite waard. en het is bovendien maar £8....Zou wel grappig zijn, want er staat een pilaar in het midden van het podium in deze tent.....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:05 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, als je ze van plaat goed vind zou ik zeker heen gaan. Het is nogal apart om Katie-Jane te keer te zien gaan op het podiumMaar de ene keer dat ik ze gezien heb (waarom staan ze alleen maar in voorprogrammas van bands die ik niet wil zien maar wel snel uitverkopen) was de muziek erg goed en de hele performance zeker de moeite waard.
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja maar als je dan "We've got aand we're gonna use it" neer zet wordt het wel een inkopper
Voor mij dan. 2e review had ik niet nodig.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef Z het volgende:
Of mensen hebben geen idee ...
quote:Of mensen hebben geen idee ...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:17 schreef Z het volgende:
Of mensen hebben geen idee ...
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:15 schreef DaisyDuke het volgende:
Nog steeds geen idee....
Ja, Ranja. Maar hij wil het niet zeggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:06 schreef pyl het volgende:
Iemand een idee?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:06 schreef pyl het volgende:
Iemand een idee?
Noem een van de tracks, wie weet is het raakquote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Weet de band, de naam van het album moet ik je schuldig blijven...
Hållø Ålles gðed in Swöden?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef belsen het volgende:
Hé, The Ark dat is Zweeds en daar ben ik nu.
Een wuif uit Malmö!
belsenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:00 schreef belsen het volgende:
Hé, The Ark dat is Zweeds en daar ben ik nu.
Een wuif uit Malmö!
Ha die Belsen!quote:
Belsenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:06 schreef pyl het volgende:
[..]
Lucille rechtstreeks vanuit Stockholm? Ja, is goed hoor, een fijn plan!!![]()
Sta ik nog wel in de top 10, of is die roodbaard me inmiddels voorbij?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:05 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
belsenIk houd de stand bij, maar upload het niet, want met excell lukt het niet echt :/
Ik moet er nog 3 nakijken, hoor je vanavond welquote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:11 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Sta ik nog wel in de top 10, of is die roodbaard me inmiddels voorbij?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:18 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ik moet er nog 3 nakijken, hoor je vanavond wel
Sorry SBquote:
Grobbel+1quote:Op dinsdag 19 juli 2005 15:37 schreef Grobbel het volgende:
CocoRosie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |