LOLquote:Op maandag 18 juli 2005 23:30 schreef bigshadow het volgende:
[..]
![]()
He dé elbert van de velvet, waar blijft me bestelling?![]()
dEUS?
Hmmm ook maar eens proberen, naar bed gaan en slaap gaat wel goed maar tot een uur of vijf... daarna bij mij in bed en soms weer slapen tot uiterlijk 7 uur...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, wij zijn overgestapt naar het Roosvicee met Beerenburg-systeem. Slapen gaat![]()
Oasis gokken we vrolijk verderquote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef Elbert het volgende:
[..]
LOL
nee, niet dEUS maar wel Elbert van dé VelvetMusic.nl
ook nietquote:
Niet getreurd! waar internet is, is Velvet er voor jequote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef bartrid het volgende:
ik kwam vaak in de Velvet in Leiden toen ik daar nog woonde.
versturen jullie naar Engeland dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:43 schreef Elbert het volgende:
[..]
Niet getreurd! waar internet is, is Velvet er voor je![]()
(op het randje, maar nog nét geen spammen, dacht ik zo)![]()
jammer alleen dat het met betalingen wat moeilijker is aangezien overschrijvingen mij klauwen met geld kosten. Is credit card of paypal nog geen optie?quote:
Overschrijven kost bijna niets (met gebruikmaking van de BIC en IBAN codes)quote:Op maandag 18 juli 2005 23:49 schreef bartrid het volgende:
[..]
jammer alleen dat het met betalingen wat moeilijker is aangezien overschrijvingen mij klauwen met geld kosten. Is credit card of paypal nog geen optie?
helaas geldt dat voor het Engelse banksysteem niet, wat dat betreft horen ze echt niet bij Europa...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:51 schreef Elbert het volgende:
[..]
Overschrijven kost bijna niets (met gebruikmaking van de BIC en IBAN codes)
Creditcards worden over enkele maanden ge-accepteerd
Hij is voor bartrid!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:54 schreef bartrid het volgende:
the strokes is this it?
ook niet op tv?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:55 schreef peaceman het volgende:
nog nooit live gezien, dus geen wonder dat ik het niet wist..
nope... kijk zelden tv, moet altijd hier zijn he?!quote:
trusten!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:56 schreef bartrid het volgende:
dan mag iemand anders door, ik ben zometeen maffen
Drukdrukdruk...quote:
O ja? OK.quote:tip: lees het vorige topic ff, is geinig![]()
Wel heel erg druk... dacht dat je op vakantie was ofzo.. maar omdat we zo blij zijn dat je terug bent, mag je een vraag doen...quote:
Zeg dat... Heb me echt honderd slagen in de rondte gewerkt de afgelopen weken.quote:
Dat ga ik donderdag doenquote:dacht dat je op vakantie was ofzo..
Nou vooruit. Momentje.quote:maar omdat we zo blij zijn dat je terug bent, mag je een vraag doen...![]()
Ik vermoedde dat je in de gevangenis zatquote:
Ging de vakantiebus niet over 5 minuten GLOquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
On topic: Geen idee, met deze redden we het wel tot je op vakantie gaat
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vermoedde dat je in de gevangenis zat![]()
quote:On topic: Geen idee, met deze redden we het wel tot je op vakantie gaat
Bukgeit! Ook long time no see!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:17 schreef bukgeit het volgende:
Jaaaaaaaa, dat is Gary Glitter. En GLO is er weer
Eigenlijk nog 1x Hello, maar die schenk ik je.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Hello I'm Back Again
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |