Trusten peacemanquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:25 schreef peaceman het volgende:
hmmm dat ga ik niet redden voor 3-en... gezellige nacht nog en tot morgen![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Silver Jews Golden Earring Brilliant Shine The Glimmer Twins Jewel Jade Warrior Platinum Pied Pipers Wisse Scheper Topaz Onyx Star Star Aquamarine The Crystal Method Opal Detroit Emeralds |
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Altijd fijn zo'n GLO die als een stofzuiger alle schijnbaar onmogelijk te beantwoorden vragen voor zijn rekening neemt
Kijk, dat is een stuk creatiever...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:37 schreef bukgeit het volgende:
Chrome Cranks
Glimmer Twins
Gloworm
Band Of Gold
Silver Scooter
Money Love
Danny Mirror
Too $hort
Waterboys
Grease
Jellyfish
Jewel
Steel Pulse
Aluminium Group
50 cent
Idd, dat was de hint die klaarlag...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:49 schreef bukgeit het volgende:
Ah ja, die brillen dragen ze niet voor niets.
Jaquote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
die meezingende afrikanen in het publiek in het Oosterpark, prachtig
Ja zonderquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:00 schreef bukgeit het volgende:
Door dat Cesaria weet ik nooit of het nou Evoria is of Evora. Is het dus toch zonder die 'i'.
Yep, zonder iquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:00 schreef bukgeit het volgende:
Door dat Cesaria weet ik nooit of het nou Evoria is of Evora. Is het dus toch zonder die 'i'.
Knapquote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:04 schreef Neleos het volgende:
Champaign - How About Us
Verbaast mij ook, maar die kwam maar tot 29 in de eindlijst.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Kim Wilde - Kids in America?
Hee, toevallig. Ik heb de laatste tijd zo'n 40 topics gemist.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef Mark het volgende:
Volgens mij kwam die onlangs naar voren in een rijtje "welke staat niet in de top 10 van 1980", en die was dan uit 1981
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:07 schreef Mark het volgende:
Volgens mij kwam die onlangs naar voren in een rijtje "welke staat niet in de top 10 van 1980", en die was dan uit 1981
Dat vind ik dan weer knap.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie een altsax: Charlie Parker
Waaraan herken je een altsax dan? En/of waarin zit 'm het verschil met een tenorsax?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zie een altsax: Charlie Parker
Wie schreef deze tekst?quote:You say there ain't no use in livin'
It's all a waste of time
'N you wanna throw your life away,
Well people that's just fine
Go ahead on 'n get it over with then
Find you a bridge 'n take a jump
Just make sure you do it right the first time
'Cause nothin's worse than a Suicide Chump
Ja, maar mijn semafoon ging. Nu weer terug naar bed dus....quote:
De vorm van de bovenkant, het losse gedeelte waarop het mondstuk zit. Bij een alt loopt die in een knik in een hoek naar de mond. Bij een tenor zit er een bocht in en is het laatste stukje bij het mondstuk horizontaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Waaraan herken je een altsax dan? En/of waarin zit 'm het verschil met een tenorsax?
Doegiequote:Op dinsdag 19 juli 2005 01:20 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, maar mijn semafoon ging. Nu weer terug naar bed dus....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |