Ach gossie zo'n kleintje met blaasontsteking etc... ben wel benieuw hoe jullie daar dan achter zijn gekomen maar dat is teveel offtopic denk ik? beterschap in ieder geval!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Blaasontsteking, penicillinekuur enzo
Da's er eentje van Timbob! Doe's teruggeven!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat ik in dit gezelschap degene moest zijn die een vraag over Interpol goed beantwoordde
Welk album is dit?
[afbeelding]
En beterschap. Slaapt ze wel of ben je nu over naar het 1-vingersysteem?quote:Op maandag 18 juli 2005 23:09 schreef Berkery het volgende:
[..]
Blaasontsteking, penicillinekuur enzo
Die heb ik eerlijk gekocht van een man in de kroeg!quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Da's er eentje van Timbob! Doe's teruggeven!
Het staat hier allemaal: het grote dreumes- en peutertopic deel 9quote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ach gossie zo'n kleintje met blaasontsteking etc... ben wel benieuw hoe jullie daar dan achter zijn gekomen maar dat is teveel offtopic denk ik? beterschap in ieder geval!
Juiste band, foute titelquote:Op maandag 18 juli 2005 23:16 schreef bigshadow het volgende:
Calexico - hot rail?
Yepquote:Op maandag 18 juli 2005 23:18 schreef Elbert het volgende:
Calexico -Feast of wire
Nee, wij zijn overgestapt naar het Roosvicee met Beerenburg-systeem. Slapen gaatquote:Op maandag 18 juli 2005 23:14 schreef Gambolputty het volgende:
En beterschap. Slaapt ze wel of ben je nu over naar het 1-vingersysteem?
Ah, ok dan. Ik herken 'm van de jubileumvraag van Timbob. Zelf geen idee..quote:Op maandag 18 juli 2005 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die heb ik eerlijk gekocht van een man in de kroeg!
LOLquote:Op maandag 18 juli 2005 23:30 schreef bigshadow het volgende:
[..]
![]()
He dé elbert van de velvet, waar blijft me bestelling?![]()
dEUS?
Hmmm ook maar eens proberen, naar bed gaan en slaap gaat wel goed maar tot een uur of vijf... daarna bij mij in bed en soms weer slapen tot uiterlijk 7 uur...quote:Op maandag 18 juli 2005 23:19 schreef Berkery het volgende:
[..]
Nee, wij zijn overgestapt naar het Roosvicee met Beerenburg-systeem. Slapen gaat![]()
Oasis gokken we vrolijk verderquote:Op maandag 18 juli 2005 23:32 schreef Elbert het volgende:
[..]
LOL
nee, niet dEUS maar wel Elbert van dé VelvetMusic.nl
ook nietquote:
Niet getreurd! waar internet is, is Velvet er voor jequote:Op maandag 18 juli 2005 23:39 schreef bartrid het volgende:
ik kwam vaak in de Velvet in Leiden toen ik daar nog woonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |